Jump to content

kitsaronas

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

About kitsaronas

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Λαγκαδά
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

kitsaronas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλημέρα παιδιά. Είμαι κάτοχος ενός golf 1.4 tsi 140 ίππων και τύπο κινητήρα bmy. Αντιμετωπίζω το εξής θέμα: Στο κουφάρη του θερμοστάτη που είναι στην δεξιά πλευρά του κινητήρα (εισαγωγή κρύου / εξαγωγή ζεστού νερού) προήλθε διάβρωση στο πλαστικό με αποτέλεσμα να γίνει μια μικρή διάβρωση-οξύδωση στο μέταλλο του κινητήρα. Δοκίμασε ο μηχανικός μου να βάλει μια κόλα για να καλύψει την διάβρωση όμως δεν έπιασε και μετά έβαλε μια πιο δυνατή απότι μου είπε και για κάποιο χρονικό διάστημα σταμάτησε να ανεβάζει θερμοκρασία το αμάξι. Για περίπου δύο μήνες. Τώρα όμως ανέβασε πάλι θερμοκρασία και θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια λύση σε αυτό το θέμα, υπάρχει κατι πιο ισχυρό και ανθεκτικό να καλύψω αυτήν την διάβρωση; Γιατί με είπε ο μηχανικός ότι μπορεί να χρειαστεί να βγάλουμε το κεφαλάρι και να το πάμε για πλανάρισμα. Παρεμπιπτόντως έχουν αλλαχθεί οι σωλήνες στο ψυγείο, έχουν αλλαχθεί οι θερμοστάτες και το πλαστικό κουφάρη τους, καθώς και η αντλία νερου(η οποία είναι καινουργια - ενος έτους) και τπτ δεν έγινε. Πριν βρούμε το θέμα με την διάβρωση το αυτοκίνητο σε χαμηλές στροφές ανέβαζε θερμοκρασία (maximum 112) και όταν δούλευε σε υψηλές στροφές η θερμοκρασία έπεφτε στους 95-97. Δοκιμή σε άλλο golf ίδιου τύπου οι θερμοκρασίες ήταν σε υψηλές στροφές 91-92 και σε χαμηλές 89. Υπάρχει κάποιος τρόπος να λύσω αυτό το θέμα; Ευχαριστώ εκ' των προτέρων
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.