Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

djk604

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About djk604

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Παλλήνης
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Assimakis Service στον Γέρακα. https://www.facebook.com/assimakisservice/about/
  2. Να σας ενημερώσω ότι και εγώ είμαι κάτοχος scout με το ίδιο πρόβλημα. Μαλιστα το αυτοκίνητο έκαιγε λάδι από την πρώτη ημερά που το πήρα ολοκαίνουριο. Βεβαια δεν μου το είπε κανείς από την αντιπροσωπεία και την πρώτη φορά που χρειάστηκε να βάλω λάδι έγινε ενώ ήμουν σε βουνό στη μέση του πουθενά. Ετσι λοιπόν έμαθα υπό αυτές τις συνθήκες ότι πρέπει να συμπληρώνω συχνά λάδι αν και αυτό δεν αναφέρεται πουθενα στο εγχειρίδιο χρήσης το οποιο είχα διαβάσει και είχε φτάσει να καίει όπως είπαν και οι προηγούμενοι πάνω από 1lt στα 1000χλμ. Έτσι λοιπόν ήρθε η πρώτη σοβαρή ζημιά στις ~50000-60000 χλμ, δεν θυμαμαι ακριβως. Χτύπησε καδένα και χρειάστηκε να αλλαχθεί ο μισός κινητήρας. Παρόλο που ήταν εκτός εγγύησης, με πολύ φασαρία από εμένα και αποστολή email και fax σε αντιπροσωπείες και στο εξωτερικό, δέχθηκαν να μου καλύψουν το 75% της ζημιάς των ανταλλακτικών και εργασία. Εγω πλήρωσα ~1500 γιατί τους είπα να αλλάξουν και δίσκο/πλατώ αν και δεν χρειαζόταν, όπως μου είπαν μιας που ήταν μισοφαγωμένος, γιατί ήθελα όταν το πάρω το αυτοκίνητο να είναι κομπλέ από άποψη μηχανής. Τους ρωτάω, παιδιά από εδώ και στο εξής θα είναι οκ το αυτοκίνητο; Θα καίει ξανά λάδι; Όχι μου λένε, θα είναι μια χαρά, διορθώθηκε το πρόβλημα. Σημειωτέον, όλα τα service τα έκανα σε επίσημη αντιπροσωπεία και πάντα στην ώρα τους και νωρίτερα, γι'αυτο άλλωστε δέχθηκαν να καλύψουν και μέρος της ζημιάς. Τουλάχιστον έτσι μου ειπαν. Μετα από ~1,5 χρόνο, και ενώ το αυτοκίνητο συνέχιζε να καίει λάδι και τους το είχα πει αλλά με κράταγαν standby και δεν έκαναν κάτι γιατί λέει περίμεναν να βγει μία καμπάνια και να το εντάξουν εκεί, το αυτοκίνητο με αφήνει ξανά στον δρόμο απο μηχανή. Αν θυμαμαι καλά, πιστώνια, γιατι δεν τα ξέρω και καλά αυτα τα τεχνικά. Το ξαναπάω εκεί, τους ρωτάει γιατί ρε παιδια, και μου λένε ότι έπρεπε να είχαμε αλλάξει ελατήρια στην προηγούμενη επισκευή, αλλά δεν το κάναμε γιατί θα σου κόστιζε 100 ευρώ παραπανω! Το καταλαβαίνετε; Η μηχανή είχε κατεβεί όλη κάτω και αυτοί δεν έβαλαν ένα ανταλλακτικό γιατί λέει θα κόστιζε 100 ευρω επιπλέον! Εγω είχα δώσει σύνολο 1500 και από αυτά τα 500-600 για δίσκο πλατω που ίσως χρειαζόταν και αυτοί δεν έιχαν διορθώσει το πρόβλημα που υπήρχε εξαρχής σον κινητήρα και φαντάζομαι δημιούργησε και τις δυο βλάβες. Μου είπαν στη συνέχεια ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και αν δεν θέλω να το φτιάξω, γιατι η ζημια ήταν οπως καταλαβαίνετε πολύ μεγάλη, είναι διατεθημμένοι να το αγοράσουν. Εκεί βασικά καταλάβα ότι είχα να κάνω με απατεώνες και ότι δεν είχαν σκοπό να μου φτιάξουν αλλά να μου το φάνε το αυτοκίνητο. Ξαναφώναξα γερανό και το πήρα από εκεί, και ευτυχώς βρήκα έναν άλλο καλό μάστορα στην γειτονιά μου, δεν ήταν επίσημος αντιπρόσωπος αλλά διορθώνει μηχανές του vw group και κάνει βελτιώσεις, ο οποίος το έφτιαξε με μεγάλο κόστος βεβαια για εμένα, σχεδόν ~4000. Δηλαδη σχεδόν ξαναγόρασα το αυτοκίνητό μου, αλλά από τότε δεν συμπληρώνω ούτε σταγόνα λάδι. Το αυτοκίνητο τώρα έχει πάνω απο 160.000 χλμ. Βεβαια πλέον κάνω αλλαγή λαδιού στα 7500 και όχι στα 15000 που λέει το εγχειρίδιο. Αυτη η εμπειρία μου. Κατα τ'αλλα το αυτοκίνητο στον δρόμο είναι πολύ άνετο και δυνατό. Κάνω και μεγάλα ταξίδια και το ευχαριστιέμαι. Μακάρι να μου πάει πολλά χρόνια ακόμη γιατί δύσκολα το αλλάζω.
×
×
  • Create New...