Jump to content

Ektoras

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About Ektoras

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αχαΐας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Ektoras's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα και πάλι και ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις. Το αυτοκίνητο όμως συνεχίζει τα δικά του . Σε αόριστο χρόνο βγάζει τη βλάβη P2146 . Το πήγα σε ηλεκτρολόγο είδε την πλεξούδα μου είπα όλα εντάξει, τράβηξε μια νέα γραμμή για το 1ο μπεκ από τον εγκέφαλο κλπ . Το αυτοκίνητο το πήρα πήγαινε κανονικά και σήμερα μετά από 15 χλμ ξανά τα ίδια. Το πάω στο μηχανικό μου το βάζει στο διαγνωστικό μου είπε κοίταξε τους κυλίνδρους μην έχει γίνει η συνηθισμένη πλέον βλάβη για τα 1.4 tsi αλλά τελικά όλα καλά. Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι μόλις έγινε εκκαθάριση του σφάλματος από το διαγνωστικό το αυτοκίνητο έστρωσε όπως πριν. Μήπως τελικά υπάρχει καμία βλάβη στον εγκέφαλο ή κάποια χαρτογράφηση που πιθανός να έκανε ο προηγούμενος και εάν ναι σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ τώρα; Ευχαριστώ
  2. Καλησπέρα, Πρόσφατα απέκτησα ένα golf v 1.4 tsi με τους 140 ίππους bmy μοτέρ. Παρουσιάζει ένα πρόβλημα που κάνεις δεν μπορεί να μου δώσει λύση. Τις προάλλες που έκανα ένα ταξίδι στην Αθήνα μετά από ένα πάτημα στα 180 - 190 με 6η σχέση μόλις άφησα το γκάζι το αυτοκίνητο ξεκίνησε να ρεταρει . Παραδόξως δεν άναψε καμία απολύτως ένδειξη στο καντράν ( ούτε check engine ούτε EPC που είναι τα σύνηθες ) . Το βγάζω στην άκρη το αφήνω για λίγο και μετά ξεκινώντας το πάλι είχα τα ίδια συμπτώματα. Να μην τα πολυλογώ το αυτοκίνητο το φόρτωσα και το πήγε η οδική στο συνεργείο που συντηρούνταν από τον προηγούμενο. Το βάζει στο διαγνωστικό και μου λέει 2 μπεκ κάηκαν. Είχα και έχω αρκετα αυτοκίνητα καμμένα μπεκ δεν το είχα ξανακούσει. Μου λέει κακό καύσιμο ( Έκο εταιρικό είχα βάλει) αλλά επειδή χρειαζόμουν το αυτοκίνητο λέω ε εντάξει έτυχε έχει και χιλιόμετρα το αυτοκίνητο (200Κ) ας τα αλλάξουμε όλα. Επιστρέφω πράγματι κανονικά στην πόλη μου με νορμάλ βέβαια οδήγηση μέχρι 140 χλμ . Χθες λοιπόν που το πήρα να κάνω μια μικρή απόσταση γύρω στα 50 χλμ λέω ας κάνω πάλι ένα άνοιγμα στον αυτοκινητοδρομο . Μόλις έπιασε το αυτοκίνητο τα 180 και άφησα το γκάζι , πάλι τα ίδια συμπτώματα. Επειδή ήμουν κοντά το οδήγησα με πολύ χαμηλές στροφές και το πάρκαρα. Σήμερα το πρωί που θα το πήγαινα στο μηχανικό το αυτοκίνητο λειτουργούσε τέλεια. Ούτε ασταθές ρελαντί ούτε misfires τίποτα απολύτως. Αφού το βάλαμε στο διαγνωστικό έδειξε σφάλμα: P2146 : βαλβίδες ψεκασμού σειρά 1 και ο μηχανικός μου λέει πάλι φταίνε τα μπεκ . Κυριολεκτικά έχω κάνει από τότε που τα άλλαξα 500-600 χλμ . Επικοινώνησα πάλι με τον μηχανικό που τα είχε αλλάξει όπως προανέφερα αλλά μου τα μασαγε . Είπε ότι δεν φταίνε τα μπεκ κάτι ηλεκτρολογικο είναι κλπ κλπ . Σκέφτηκα μήπως υπάρχει θέμα με την αντλία καυσίμου και επειδή το αμάξι πιέζεται μου βγάζει το πρόβλημα αλλά ο μηχανικός μου λέει ότι θα έδειχνε σίγουρα σφάλμα χαμηλής πίεσης εάν είχε χαλάσει. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για την έκθεση.
  3. Το πρώτο που μου ήρθε και εμένα στο μυαλό . Ρώτησα αλλά είπαν αποκλείεται . Τώρα πως αποκλείεται τι να πω …
  4. Την καθαρίσαμε αλλά συνεχίζει το πρόβλημα .
  5. Καλησπέρα στο φόρουμ . Έχω ένα golf 5 1.4 fsi με πολλά χιλιόμετρα ( 360.000 ) . Το αυτοκίνητο στο ρελαντί έχει ένα αισθητό στην καμπίνα τρέμουλο και ο κινητήρας πάλλεται αρκετά . Στο διαγνωστικό δεν βγάζει κανένα σφάλμα και να σημειώσω ότι ακόμα και 100 στροφές πάνω από το ρελαντί δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα . Στην πορεία ιδίως όλα μια χαρά και η απόδοση ίδια . Πήγα σε 2 συνεργεία και άλλος μου λέει είναι βαλβίδα άλλος μου λέει πιστόνι - μπιέλα (;) . Δεν ακούγεται κανένας μεταλλικός ήχος ή ο θόρυβος της μπιέλας που λέμε . Τι πιστεύετε ; Ευχαριστω
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.