Καλησπέρα,
Πρόσφατα απέκτησα ένα golf v 1.4 tsi με τους 140 ίππους bmy μοτέρ. Παρουσιάζει ένα πρόβλημα που κάνεις δεν μπορεί να μου δώσει λύση. Τις προάλλες που έκανα ένα ταξίδι στην Αθήνα μετά από ένα πάτημα στα 180 - 190 με 6η σχέση μόλις άφησα το γκάζι το αυτοκίνητο ξεκίνησε να ρεταρει . Παραδόξως δεν άναψε καμία απολύτως ένδειξη στο καντράν ( ούτε check engine ούτε EPC που είναι τα σύνηθες ) . Το βγάζω στην άκρη το αφήνω για λίγο και μετά ξεκινώντας το πάλι είχα τα ίδια συμπτώματα. Να μην τα πολυλογώ το αυτοκίνητο το φόρτωσα και το πήγε η οδική στο συνεργείο που συντηρούνταν από τον προηγούμενο. Το βάζει στο διαγνωστικό και μου λέει 2 μπεκ κάηκαν. Είχα και έχω αρκετα αυτοκίνητα καμμένα μπεκ δεν το είχα ξανακούσει. Μου λέει κακό καύσιμο ( Έκο εταιρικό είχα βάλει) αλλά επειδή χρειαζόμουν το αυτοκίνητο λέω ε εντάξει έτυχε έχει και χιλιόμετρα το αυτοκίνητο (200Κ) ας τα αλλάξουμε όλα. Επιστρέφω πράγματι κανονικά στην πόλη μου με νορμάλ βέβαια οδήγηση μέχρι 140 χλμ . Χθες λοιπόν που το πήρα να κάνω μια μικρή απόσταση γύρω στα 50 χλμ λέω ας κάνω πάλι ένα άνοιγμα στον αυτοκινητοδρομο . Μόλις έπιασε το αυτοκίνητο τα 180 και άφησα το γκάζι , πάλι τα ίδια συμπτώματα. Επειδή ήμουν κοντά το οδήγησα με πολύ χαμηλές στροφές και το πάρκαρα. Σήμερα το πρωί που θα το πήγαινα στο μηχανικό το αυτοκίνητο λειτουργούσε τέλεια. Ούτε ασταθές ρελαντί ούτε misfires τίποτα απολύτως. Αφού το βάλαμε στο διαγνωστικό έδειξε σφάλμα:
P2146 : βαλβίδες ψεκασμού σειρά 1
και ο μηχανικός μου λέει πάλι φταίνε τα μπεκ . Κυριολεκτικά έχω κάνει από τότε που τα άλλαξα 500-600 χλμ . Επικοινώνησα πάλι με τον μηχανικό που τα είχε αλλάξει όπως προανέφερα αλλά μου τα μασαγε . Είπε ότι δεν φταίνε τα μπεκ κάτι ηλεκτρολογικο είναι κλπ κλπ . Σκέφτηκα μήπως υπάρχει θέμα με την αντλία καυσίμου και επειδή το αμάξι πιέζεται μου βγάζει το πρόβλημα αλλά ο μηχανικός μου λέει ότι θα έδειχνε σίγουρα σφάλμα χαμηλής πίεσης εάν είχε χαλάσει.
Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για την έκθεση.