Jump to content

apostolos_e

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About apostolos_e

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Γαλατσίου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6
  • Car's nickname
    VW GOLF 6 1.6 TDI BLUEMOTION

apostolos_e's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Θα ρωτήσω ναι..Να δω τι άλλες επιλογές υπάρχουν (επισκευή; μεταχειρισμένος;) Βέβαια μια βδομάδα τώρα δεν είχα κανένα πρόβλημα.
  2. Καλησπέρα σε όλους και σε όλες! Ειμαι κάτοχος ενός VW Golf 6 (5/2012) 1.6 TDI Bluemotion δεύτερο χέρι αγορασμένο το καλοκαίρι του 2015 από μάντρα. Προ 3 ημερών , στα καλά καθούμενα, εχοντας ολοκληρώσει τα ψώνια σε πολυκατάστημα μπαίνω στο αυτοκίνητο και αυτό δεν παίρνει μπροστά όσο και να προσπαθώ. Η μίζα δεν κάνει τίποτα & στο καντράν ένδειξη «error: stabilisation control (ESC)”. Το πρώτο πράγμα που πάει το μυαλό μου είναι η μπαταρία (η οποία είχε αλλαχτεί 4 1/2 έτη πριν). Καλώ οδική και ταυτοχρόνως προσπαθώ χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Μπαίνει booster μπαταρία χωρίς κανένα αποτέλεσμα και έτσι μεταφέρω το αυτοκίνητο με την οδική στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Κατεβάζοντας το από τον γερανό το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά! Δεν ρισκάρω να το μετακινήσω περαιτέρω. Την επόμενη το πρωί το αυτοκίνητο παίρνει κανονικά & γίνεται εισαγωγή στο εξουσιοδοτημένο για έλεγχο & διάγνωση του προβλήματος. Το πόρισμα τους: χρειάζεται άμεσα μπαταρία καθότι βρίσκεται στο 40%,το δυναμό δίνει κανονικά ρεύμα. Βάζω μπροστά και φεύγω με σκοπό να την αλλάξω σε κάποιον ιδιώτη (στο μισό κόστος σε σχέση με τον εξουσιοδοτημένο…). Καθοδων σε στάση μου σε βενζινάδικο συμβαίνουν πάλι τα ίδια: δεν παίρνει μπροστά , δεν «μιζαρει», ένδειξη error!!! Προσπαθώ παραπάνω για να μην καλέσω ξανά οδική. Κάπου στα 15-20’ το αυτοκίνητο «μιζαρει» και παίρνει μπρος. Φτάνω με τα πολλά στον ηλεκτρολόγο , αλλάζω μπαταρία , δεν παίρνει , βγάζουμε τον πόλο για 5’ , τον ξαναβάζουμε & φαίνεται να αναγνωρίζει ο εγκέφαλος την νέα μπαταρία βάζω μπροστα και φεύγω. Εικονίδια στην οθόνη τιμόνι & esp εξαφανίζονται στην πορεία και πιστεύω ότι η περιπέτεια έχει λάβει τέλος. Μέχρι την πρώτη μου στάση όπου ζω τον ίδιο ακριβώς εφιάλτη με καινούρια πλέον μπαταρία! Ξανά μανά παίρνει μόνο του στο 20λεπτο! Την επόμενη πλέον ξανά στο εξουσιοδοτημένο , ξανά έλεγχο με περιγραφή των παραπάνω. Μετα από 2 ωρες & τους απαιτούμενους ελέγχους με ενημερώνουν: Πρόβλημα στον εγκέφαλο στον οποίο φαίνεται να έχει μπει χέρι (από τον προηγούμενο κάτοχο ‘12-‘15 να έχει ανοιχτεί για κάποιο λόγο και κλειστεί χωρίς την κατάλληλη μόνωση) και φαίνεται εμφανώς να έχει μαζέψει υγρασία (σκουπίδια , φύλλα βουλωμένες υδρορροές). Φαίνεται , βάσει σφαλμάτων που τους έβγαλε στο σύστημα αλλά και οπτικά ότι όταν ζεσταίνεται χάνεται προσωρινά η επικοινωνία του με τα υπόλοιπα συστήματα. Και αυτός δίνει την εντολή και στην μίζα. Μου τόνισαν βέβαια ότι όσο ήτανε μέσα το αμάξι δεν παρουσίασε καθόλου το πρόβλημα & το κάνανε και πορεία. Μου είπαν ότι δεν παίρνει επισκευή. Μοναδική λύση καινούριος εγκέφαλος κατόπιν παραγγελίας γιατί τα διαγνωστικά τους είναι κλειδωμένα και πρέπει να έχουν καινούριο ανταλλακτικό για να το δηλώσουν. Αν θέλω να το σκεφτώ, παραλαμβάνω το αυτοκίνητο με δίκη μου ευθύνη. Σούμα: 1170€ + 150€ εργατικά & κωδικοποίηση. 3 βδομαδες με ένα μήνα μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό. Ίσως κούρασα αλλά θα ήθελα γνώμες.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.