Καλησπέρα,
Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το πρόβλημα συνδεσιμότητας που αντιμετωπίζω με το Apple CarPlay.
Ενώ συνδέω το κινητό μου, προσπαθεί να κάνει σύνδεση το Infotainment με το κινητό χωρίς όμως να μπορεί να πραγματοποιηθεί η σύνδεση. (βγάζει ένα μήνυμα λάθους που αναγράφει κάτι για φραγή απο το κινητό). Επικοινώνησα με τις Ψηφιακές Υπηρεσίες οι οποίες με ενημέρωσαν το το CarPlay δεν υποστηρίζεται πλέον στην χώρα μας με αποτέλεσμα να είναι "λογικό" να αντιμετωπίζω προβλήματα συνδεσιμότητας. Έπειτα με παρέπεμψαν στην Apple όπου κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ακριβώς τα ίδια. Μήπως υπάρχει κάποια λύση στο συγκεκριμένο ζήτημα;
Μιλάμε για T-Roc του 2018 με ενσυρματη σύνδεση Android Auto (λειτουργει κανονικά) και Apple CarPlay.
Mήπως είναι θέμα λογισμικού του Infotainment?
Το App-Connet ειναι το 755, το Hardware 722 το λογισμικό 0879
Για να σας προλάβω, έχω κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη σύνδεση όπως εγκατάσταση τελευταίου λογισμικού, ενεργοποίηση Siri κτλ.
Παρακαλώ τα φώτα σας!
Με εκτίμηση,
Θοδωρής