Χαίρεται, είχα και έχω θέμα με το αμάξι. Έχω ένα golf 5 dsg bmy 140
Κολλούσε κάποιες φορές όχι πάντα στις 3000 στροφές και δεν με άφηνε να κάνω κάτι και έβγαλε τσεκ
Κλαπε εισαγωγής αέρα και πάει λέγοντας
Το άλλαξα και πάλι ορισμένες φορές ειδικά αν δεν έχει ζεσταθεί αρκετά το αμάξι και το πατήσω απότομα θα κολλήσει, θα βγάλει τσεκ το οποίο θα φύγει μετά από καμιά μέρα μόνο του. Το βάλαμε ένα μηχάνημα τσέπης χωρίς να υπάρχει το τσεκ από περιέργεια να δούμε αν έχει καταγράψει βλάβη (όχι σε συνεργείο) και κατέγραψε p10a4 p10a5. Τι φταίει ρε μάγκες;
Προσπαθώ το αμάξι να το ζεσταίνω αρκετά και όσο γίνετε το οδηγώ στο χειροκίνητο και αφού περάσει ένας καλός χρόνος στον δρόμο εν κίνηση και δω ότι ανεβαίνει πάνω από 3000 στροφές χωρίς να αλλάξω ταχύτητα τότε το πατάω έτσι για την όρεξη μου.
Και ένα θέμα με το σασμάν. Είτε στο D είτε χειροκίνητο κυρίως αν έχει ώρα να λειτουργήσει το αμάξι, μόλις πατήσω ελαφρώς γκάζι να ξεκινήσω, με κουνάει κάνα 2-3 φορές ελαφρώς το αμάξι προς το μπροστά π.χ πως τρανταζομασταν όταν μαθαίναμε να οδηγούμε χειροκίνητα μικροί μέχρι να μάθουμε σωστό timing γκάζι και συμπλέκτη. (λάδια έχουν αλλαχτεί στις 140. 000χμ) και τώρα το αμάξι έχει 167χμ
Ευχαριστώ πολύ