Jump to content

KaFFiR

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About KaFFiR

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αμαρουσίου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6AW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

KaFFiR's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Θα το δω και θα σου πω. Στο συνεργείο ανέφεραν κάτι για "Φορτιστής-Συντηρητής Μπαταρίας" αν δεν το κινούμε πολύ. Έχει νόημα; Το βάζεις στην πρίζα και φορτίζει σε κάμποσες ώρες;
  2. Το αυτοκίνητο έχει τα πάντα από το εργοστάσιο. Δεν έχει αλλαχθεί τίποτα. Μονάχα ένα Blue Tooth aftermarket υπάρχει. Το αμάξι το πήρα Leasing με 0 χιλιόμετρα το 18 και τον Δεκέμβρη το εξαγόρασα. Η μπαταρία αλλάχθηκε στην αντιπροσωπεία γιατί έτσι λειτουργεί η Lease Plan. Η αντικατάσταση της μπαταρίας την δεύτερη φορά εντός της εγγύησης έγινε όταν πλέον το είχα στο όνομά μου.
  3. Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα Polo 2018, Diesel. Κάποια στιγμή, τέλος 2022, η μπαταρία μας άφησε. Πήγα στην αντιπροσωπεία και βάλανε την νέα. Καλά μέχρις εδώ. Όμως, ένα χρόνο μετά (τέλος 2023), το αυτοκίνητο μετά από μερικές ημέρες ακινησίας, ξανα έμεινε. Πήγαμε αντιπροσωπεία, δεν εντόπισαν διαρροή αλλά δεν εντόπισαν και παράξενη συμπεριφορά μπαταρίας. Αυτό τους έκανε να το δικαιολογήσουν από την ακινησία του αυτοκινήτου η οποία όμως ήταν 8-9 ημέρες. Το αμάξι ξανά έμεινε ύστερα από λίγες ημέρες πάλι, και μου άλλαξαν μπαταρία εντός εγγύησης δωρεάν (Ιανουάριος 2024). Επειδή αυτό είναι το δεύτερο μας αυτοκίνητο δεν κινείται πάρα πολύ, αλλά θα ήθελα να μου πείτε αν είναι λογικά όσα έγιναν παρακάτω. Γυρίζω από Ταξίδι στην Πάτρα (2 ώρες εθνική - σίγουρα φόρτισε). Το αφήνω ακίνητο 3 ημέρες. Πάω μια μικρή διαδρομή 5 Km περίπου. Το αφήνω ακίνητο 9 ημέρες. Το αμάξι δεν παίρνει μπροστά. Η μπαταρία είναι τελείως άδεια. Ούτε οι κλειδαριές δεν δούλευαν. Το πάω στην αντιπροσωπεία (που γενικά έιμαι πολύ ευχαριστημένος), και οι άνθρωποι μου λένε πως δικαιολογείται από τις ημέρες ακινησίας. Ποια η γνώμη σας πάνω σε αυτό;; Το αμάξι, με την πρώτη του μπαταρία που ήταν 2 ετών, πέρασε έναν Covid που δεν το κουνούσαμε ποτέ, και δεν έμεινε!!! Τέλος να αναφερω, πως μετά από την πρώτη πρώτη φορά που έμεινε από την παλιά μπαταρία, ο δείκτης στιγμιαίας κατανάλωσης κάνει κάτι "περίεργα". Με ταχύτητα στο κιβώτιο αφήνοντας το γκάζι και πατώντας φρένο, όσο επιβραδίνω η στιγμιαία κατανάλωση δείχνει να ανεβαίνει ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ, φτάνει στο 12+ και μόλις ακινητοποιηθώ πάει αμέσως στο 0. Δεν ξέρω αν έχει σχέση, αλλά μετά από την πρώτη φορά που έμεινε από μπαταρία ξεκίνησε να συμβαίνει, οπότε το αναφέρω. Ευχαριστώ πολύ για το input σας.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.