Jump to content

aenima

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

About aenima

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

aenima's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Χαιρετώ το forum και ρωτώ μήπως μπορεί κανείς να με βοηθήσει έτσι ώστε να βρώ ανταλλακτικά για ένα Golf III GTI 20years Special Edition. Το εν λόγω αυτοκίνητο το αγόρασα από ΟΔΔΥ και απο μέσα λοίπουν διάφορα ανταλλακτικά τα οποία κάποιοι ... "δανίστηκαν", όπως ο λεβιές των ταχυτήτων σε σχήμα μπάλας του golf. Θα με βοηθούσατε υπερβολικά! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  2. Καταρχάς καλέ μου φίλε δεν νομίζω να μίλησα(εγραψα) ασχημα. Το αν δεν συμφωνείς και τα θεωρείς ότιδηποτε νομίζεις εσύ έχεις μεγάλο και αναφαίρετο δικαίωμα να το κάνεις. Από που και ως που όμως αυτή η έπαρση? Μήπως γνωριζόμαστε? Μήπως αναφαιρθηκα προσωπικά σε σένα? Μήπως έβρισα το Forum? Μήπως είμαι ο΄πρώτος που διαφωνείς σε όλη τη "σταδιοδρομία σου"? Μήπως παρεξηγήθηκες από κάτι? (αν ειναι να ζητήσω συγγνώμη?). Μήπως εχεις το χρήσμα από κάποιον ο οποίος να σου έδωσε και την σφραγίδα γνησιότητας αυτών που λες και γράφεις? Μήπως έτσι έχεις συνηθησει να επικοινωνείς και να λες τη γνώμη σου? Οτιδήποτε και να είναι παντως το δικιο σου το χάνεις με τον τροπο σου. Επίσης αυτό που λεω για την κατάργηση μάλλον το παρανόησες διοτι δεν εννοω άμμεσα αλλα στο εγγυς μελλον οπως ανεφαιρα ξεκαθαρα. Κια εννοω με την αφιξη του νεου Golf 6 και την εκδοση GTI. Δεν τα λεω εγω ομως φιλε μου αυτα. Αν τα ελεγα απο μονος μου να μου μιλουσες ασχημα οπως εκανες αλλωστε. Τα λενε τα εγκυρότερα περιοδικα της Ελλαδας και του εξωτερικού. Εκτος αν ξέρεις κατι περισσοτερο εσυ. Ετσι λοιπον απο τα τελη του 2007 οπου θα λανσαριστει το νεο Golf, ο TFSI θα είναι παρελθον για την εν λογω πλατφόρμα. Θα συνεχισει να εφοδιαζει ομως το VAG αλλα μοντελα του ομίλου με τον TFSI. Το Golf ομως ΟΧΙ!!! Οι νεες εκδόσεις θα εχουν τους απλους 1.4 και 1.6 FSI, τον 1.4 TSI του GT σε εκδόσεις 135 και 160 ίππων και την εκδοση 1.6 TSI των 200 και 230 ίππων για το GTI. Επισης η εκδοση R32 γίνεται R36 και μετά παπαλα. Ταδε εφη 4τροχοι, AutoΤριτη, EVO, CAR κλπ. Επίσης η διαφωνία σου για τις ομοιότητες του 2λιτρου 16βάλβιδου των 150 ίππων με τον 2λιτρο τουρμπο των 200 ίππων όντως εχουν και κάποιες διαφορές που έχεις επισημάνει. Οχι όλες όμως. Και για να τελειώνω. Οι διαφορές του μοτέρ των 150 ίππων του 20VT με τον κινητηρα των 225 ίπων και των 180 ακόμη εχουν περισότερες διαφορές απότι εχεις γραψει εσύ. Μιλάμε για τραγικές διαφορές. Μήπως ομως ο κινητηρας είναι ο ιδιος? Λεω εγω τωρα...
  3. Σωστά λέγεις φίλε μου. Με το άν όμως δεν γίνεται κουβέντα. Διότι αν και οι Ιάπωνες φίλοι μας δεν είχαν το Vtec δεν θα δούλευαν στις 12000 έτσι όπως δουλευουν τώρα. Επίσης άλλο 1998 μοτέρ και άλλο 1994. Ή κάνω λάθος;
  4. Όλα γίνονται φίλε μου. Απλά μαθηματικά και κωδικοί είναι για υπολογιστές βέβαια
  5. Συγγνώμη αλλα έχετε ξεφύγει όλοι με τις κόντρες. Δυο αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται μόνο στις κόντρες. Υπάρχουν άλλα κριτίρια. Όπως η τέχνολογία αιχμής για την εποχή που έχει παρουσιαστεί το κάθε αμάξι. Για παράδειγμα, υπάρχει άνθρωπος στον πλανήτη που να διαφωνεί ότι το καλύτερο GTI ever είναι το ΜΚ2 16v; Κι όμως μία κόντρα με όλες τις γενιές GTI, θα έβγαζε το εν λόγω αμάξι προτελευταίο, λίγο πρίν το ΜΚ3 16v. Ακόμη και το ΜΚ1 Pirelli edition με τα 112 άλογα και 800 κιλά αμάξωμα είναι πιο γρήγορο. Και όμως κατα γενική ομολογία το ΜΚ2 είναι το καλύτερο GTI που έχει φτιαχτεί. Με αυτά τα κριτίρια πρέπει να συγκρίνουμε και τα IV και V. Γι' αυτό γνώμη μου είναι ότι το ΜΚ4 το 1998 που παρουσιάστηκε στην αγορά με τον 1,8Τ, τότε είχε χαόδη διαφορά με τους ανταγωνιστές του. Προσοχή μιλάμε για 1998. Δηλαδή το μόνο τουρμπάτο μικρομεσαίας κατηγορίας hatchback της εποχής με όλα τα επιπλέον καλούδια που το ακολουθόυσαν. Μιλάμε επίσης για ένα 20βάλβιδο τουρμποκινητήρα με απίστευτες ροπές για την εποχή, την στιγμή που οι φωνακλάδες Ιάπωνες στα S2000 & TypeR εν έτη 2006 ακόμη έχουν χαμηλότερες ροπές από το 150αρι μοτέρ. ¶ρα η διαφορά ήταν έτη φωτός με τα συνομίλικά του. Όχι απαραίτητα πιο γρήγορο απο άλλα, σίγουρα όμως πολύ καλύτερο στο σύνολό του. Το ΜΚ5 είναι σίγουρα καλύτερο απο τον προκάτοχό του, το μαρτυρά άλλωστε και η πιο μοντέρνα σχεδίασή του αλλά δέν είνια τόση μεγάλη η διαφορά του με τα συνομίλικά του. Μην ξεχνάτε επίσης ότι η τεχνολογία του 2.0 ΤFSI στηρίζεται στον 2λιτρο 16βάλβιδο κινητήρα του ΜΚ3 για όσους δεν το γνωρίζουν. Καμία διαφοράεκτός της μετάδοσης καυσίμου και του τουρμπο βέβαια. Ο 20βάλβιδος ήταν πάρα μα πάρα πολύ μπροστα και είναι ακόμη. Γι' αυτό και το VAG τον χρησιμοποιεί ακόμη (Ibiza FR & Cupra, New Polo GTI, Audi A4, Octavia Gt). Όπως πιστεύω ότι άξιος διάδοχος του τέρατος 20VT είναι ο 1,4 με τα 170 άλογα του GT που από εδώ και πέρα θα φοράνε όλα τα νέα μοντέλα. Ο 2.0 TFSI καταργήται ενώ ο 20VT συνεχίζει εδώ και 12 χρόνια να βασιλεύει και έπεται και συνέχεια.
  6. Καλο θα ηταν να ακουγαμε τις γνωμες ολων για αυτη τη τιτανομαχια. Ανυπομονω να ακουσω τις γνωμες αφτων που εχουν οδηγησει και τα δυο. Εγω παντως δεν εχω "παιξει" με το 2.0 TFSI
  7. Μονο τα μηχανικα μερη (μοτερ, σασμαν, εξατμηση εργοστασιακη, ολο το μπροστινο συστημα, δισκοπλακες και δαγκανες εργοστασιακα, τιμονι τριακτινο με airbag) γυρω στα 5.500 με 6.000. Πανε και 2 χρονια τωρα ομως.
  8. Εγώ την εχω κανει στον GIKA όπως και ένας άλλος φίλος μου. Ειχαμε τα προαναφερθεντα προβληματακια με τα κοντερ και τωρα οΚ. Από τοποθέτηση μοτερ και προγραμμα απολύτος ευχαριστημένος με 2 χρονια εγγυηση. Επίσης ο DIMAKIS ειναι πολυ καλος. Εκει εχει κάνει τη μετατροπή ένας συνάδελφός μου και είναι ολα Οκ. Σιγουρα θα υπέρχουν και αλλοι. Αυτους ξερω εγω παντως. Δινουν εγγυηση μην το ξεχναμε>
  9. Το πρόβλημα λύνεται αποτελεσματικότατα. Αν έχεις 1.4 ή 1.6 με ηλεκτρικό γκάζι (φαίνεται αν το καντραν είναι με τα νίκελ στεφάνια στο ταχύμετρο και το στροφόμετρο) και κάνεις μετατροπή τότε αναπόφεφκτα κρατάς το ίδιο καντραν διότι τα πάντα ελέγχονται από εκεί. Απο γκάζι μέχρι κεντρικό κλείδωμα, καθρέφτες, τζάμια, ασφάλειες κλπ. Ο κινητήρας που θα βάλεις θα έχει κάποιο κωδικό π.χ. AGU12345. Το καντράν σου έχει έναν άλλο κωδικό όπως και το νέο σασμάν που θα έχεις βάλει. Οι τρείς κωδικοί που έχεις πλέον μαζί με τους κωδικούς των ελλαστικών σου π.χ. 225/45/R17 αντιστοιχούν σε μία συγκεκριμένη κωδικοποίηση που χρειάζεται το καντράν σου για να μη χάνει χιλιόμετρα. Αυτή τη κωδικοποίηση λίγοι μπορούν να στη κάνουν. Γι' αυτό προσοχή πού θα κάνεις τη μετατροπή.
  10. Πολλοι λένε πολλά για τις μετατροπές. Ημαρτον κύριοι. Η μετατροπή αν γίνει σε σωστό συνεργείο με εγγυηση και με προιστορία δεν έχει καμια διαφοράμε το γνησιο. Όλα γινονται. Απο νεα κωδικοποίηση στροφόμετρου και ταχύμετρου για να μην χάνει τα χιλιόμετρα, από "ΝΕΑ" χιλιόμετρα στο καντράν (π.χ. να έχει 70.000 πραγματικά αλλά να δίχνει 25.000), από τοποθέτηση ηλιοροφής, clima, recaro, ξύλινες επενδίσεις σαλονιού, τα ΠΑΝΤΑ. Τώρα όσον αφορά τα "γνήσια" πολλα το επικαλούνται αλλά δεν είναι. Ο μόνος τρόπος κύριοι για να δείς αν είναι γνήσιο ένα Gti είναι να πάς στην αντιπροσωπία να σου ψάξουν άν ο αριθμός πλαισίου αντιστοιχεί στον κωδικό κινητήρα. Μέχρι και η επιπλέον ενίσχυση στον ουρανό του αμαξωματος προσθέτεται. Επίσης μετά από αυτα που έχουν δεί τα ματάκια μου να γυρνάνε τα χιλιόμετρα από τα 110.000χλμ στα 30.000χλμ μόνο με 20ευρω και να πουλάνε Gti μοντ. 2000 δήθεν για καλά συντηρημένο και ατρακάριστο, δεν εμπιστεύομαι κανέναν. Μετατροπή και πάλι μετατροπή. Τουλάχιστον ξέρεις τι αμάξι έχεις. Δεν έχεις πληρώσει 17.000 ευρώ για ένα Gti δήθεν σε "καλή κατάσταση" που στην πραγματικότητα δεν θα άξιζε ούτε 14.500 αν ο κάτοχος δεν του γίρναγε τα χιλιόμετρα και δεν έφτιαχνε τα τρακαρίσματα σε κάτι γάτους που φτιάχνουν και συντηρούν αντίκες και δεν καταλαβαίνεις Χριστο αν έχει τρακάρισμα. Επίσεις πως ένα αμάξι 2000 ή 2001 μοντέλο μπορεί να έχει κάτω από 70.000χλμ δεν μπορώ να το καταλάβω. Το δικό μου από 11/9/2002 έχει 68.000χλμ σε χαλαρή χρήση. ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπον στα "γνήσια" αλλά και στους απατεώνες μεταροπείς
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.