Jump to content

terlaps

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About terlaps

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N3

terlaps's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Λοιπόν, ύστερα από καιρό έχω ενημέρωση για τα προβλήματα μου... 1) Διορθώθηκε με spray γράσσου στους μηχανισμούς κάτω από το κάθισμα (ανάκλισης - είναι 3-πορτο) 2) Spray σιλικόνης 3) Λασκαρισμένη βίδα που συνδέει το αριστερό φτερό με την γέφυρα (νομίζω λέγεται), σε εμφανές σημείο 4) Σταμάτησε απο μόνο του!!! 5) Έβαλα μονοτική ταινία σαν ενίσχυση εκεί που πατάει και όλα ΟΚ 6) Δεν λύθηκε ακόμα παρότι έβαλα καινούργια τακάκια ferodo (πριν είχε galfer), θα δοκιμάσω να σπάσω περισσότερο τις γωνίες του όπως διάβασα κάπου στο forum. Πάντως το ίδιο ήχο τον έχω ακούσει και στα ibiza με τους 100hp, βέβαια δεν αποτελεί έκπληξη αφού είναι ίδια αμάξια στην ουσία
  2. ¶ντε με τον νέο χρόνο... να σπάσω την παρθενιά μου ... γράφτε και εμένα πρώτη φορά!!!
  3. Θα συμφωνήσω στο ότι το κοντερ δεν είναι ακριβείας οπότε χρειάζεται άλλος τρόπος μέτρησης, είτε GPS όπως προτείνεις είτε κάποιος άλλος τρόπος.
  4. Δηλαδή λές ότι στις 6000 (το 100hp) που έχει μέγιστη ισχύ μετριέται η τελική? Ενδιαφέρον δεν το είχα ακούσει. Οπότε με πέμπτη στις 6000 σαλ το κοντέρ θα πρέπει να δείχνει 188χλμ/ω (λίγο πάνω λίγο κάτω)... Το φορτίο και το ντεπόζιτο δεν παίζουν ρόλο στην αναλογία σχέση στο κιβώτιο, στροφές κινητήρα και ταχύτητα κοντέρ (ή κάνω λάθος; ). 'Η μήπως εννοείς ότι η τελική ταχύτητα που δίνει ο κατασκευαστής μπορεί να μην είναι στις 6000 γιατί δεν υπερνικήθηκαν οι "αντιστάσεις" οπότε η ταχύτητα μετρήθηκε σε λιγότερες στρόφες;
  5. Στεργιο, Αν είχες ABS πιο πιθανό ήταν να τρόμαζες από το θόρυβο και τα τραντάγματα στο πεντάλ του φρένου. Τσούληθρα δεν υπάρχει περίπτωση να σε πάει το ABS, παρά μόνο να μπλοκάρουν στιγμιαίως οι τροχοί αν έχεις κάποια περίεργη κλίση στο αμάξι. Θανάση, Το έχω ακούσει αυτό για το διακοπτάκι (π.χ. από την ασφαλειοθήκη κάνεις μία παράκαμψη) άλλα δεν ξέρω μην τυχόν επιδρά σε τίποτα άλλο. Βέβαια θα μου πείς ότι αφού δεν έχω ESP που αλλού να επηρρεάσει. Για τον λόγο αυτό θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή.
  6. Νομίζω πώς η πραγματική τελική είναι αυτή που δίνει ο κατασκευαστής. Όποτε τα 200, 200+ που λέμε (όντως τα βλέπουμε στο κοντέρ) τα λέμε κυρίως για εντυπωσιασμό. Νομίζω πως το ταχύμετρο πέρνει μετρήσεις από το διαφορικό και όχι από τον τροχό ή αέρα! Σίγουρα μέχρι τα 100 km/h η απόκλιση είναι <ε, για κάθε ε>0. Η διάμετρος ζαντολάστιχου παίζει ρόλο στην τελική αλλά και το πλάτος παίζει. Το πλάτος παίζει ρόλο με 2 τρόπους: 1) αεροδυναμική αντίσταση - όσο πιο πλατύ τόσο περισσότερο κόβει 2) τριβή ολίσθησης που αυξάνεται με το πλάτος. Προφανώς και η πίεση των ελαστικών παίζει και αυτή τον ρόλο της. Επιπλέον αν η πραγματική τελική ήταν αυτή που βλέπαμε νομίζω ότι οι κατασκευαστές θα το διαφήμιζαν περισσότερο.
  7. Με εισαγωγή μόνο, βενζίνη ultimate, μαμίσια ζαντολάστιχα, Polo 16v, έδειξε το κοντέρ στην Αθηνών Κορίνθου πάνω απο 205 -> έγλυφε η βελόνα τα 210. Βέβαια η λίγο κατηφόρα βοήθησε. Πάντως για κόφτη είχε περιθώριο λίγο ακόμα.
  8. Είμαι απο αρχές Αυγούστου κάτοχος Polo 9Ν facelift τρίθυρο, και μέχρι στιγμής έχω κάνει 10.000 km χωρίς να το έχω κακομεταχειριστεί. Όμως στο εσωτερικό παρουσιάζονται κάποιοι ενοχλητικοί τριγμοί. Πιο συγκεκριμένα 1) Κάτι σαν ελατήριο ακούγεται από το κάθισμα του συνοδηγού όταν δεν κάθεται κανείς. 2) "Πλαστικός" θόρυβος από το τιμόνι. 3) Θόρυβος σαν να είναι κάτι λασκαρισμένο από τον αεραγωγό του συνοδηγού. 4) Σαν κάτι να χτυπάει όταν το παράθυρο είναι κατεβασμένο κανά 2 δάχτυλα, όχι όμως πάντα. 5) Η εταζέρα πίσω (νομιζω ότι ακούγεται). 6) Όταν ρολάρει το αυτοκίνητο με ταχύτητα στο κιβώτιο ακούγεται ένα περιοδικό σφύριγμα από τα μπροστινά φρένα (δεν ανήκει στην κατηγορία του τριγμού στο εσωτερικό- δεν παύει να είναι πολύ ενοχλητικός ήχος ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει) Όποιος έχει την λύση σε κάποιο από αυτά θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως... και φυσικά το πήγα να το κοιτάξουν αλλά... δεν... όπως συνηθίζουν άλλωστε
  9. Για την ασφαλειοθήκη το είχα σκεφτεί, αλλά το "ίσως" που λες, με προβληματίζει ξανά ....
  10. Αγόρασα το καλοκαίρι το Polo με τους 100Hp. Μέχρι τώρα οδηγούσα αμάξια χωρίς ABS, και σε στεγνή άσφαλτο με ενοχλεί το ABS και γενικά δεν μπορώ να κάνω παιχνιδάκια με τα φρένα πλέον. Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να το "πειράξει" ώστε να είναι δυνατό να απενεργοποιείται/ ενεργοποιείται σχεδόν κατά βούληση; Ευχαριστώ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.