Jump to content

mikebart

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

About mikebart

  • Birthday 10/29/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

mikebart's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Έχω αρχίσει να πιστεύω πως έχω πεσει σε περίπτωση ελλατωματικού εγκεφάλου τιμονιού ή μη συμβατού για κάποιο λόγο. Ο τεχνικός στον παζαρόπουλο ψάχνοντας να βρεί τι φταίει έβαλε ένα μεταχειρισμένο εγκαφαλάκι τιμονιού απο απλό golf και τα κουμπιά επιβράδυνσης/επιτάχυνσης έδωσαν αμέσως σήμα λειτουργίας στο vag com που με το δικό μου εγκαφαλάκι δεν έδιναν. Οπότε μαλλον θα ψαχτώ για αλλαγη. Γνωρίζει κανείς κόστος? Πάντως ευχαριστώ όλους για τις χρήσιμες πληροφορίες.
  2. Έκανα τις αλλαγές στην κωδικοποίηση μέσω vag-com αλλα δεν δούλεψε. Εξακολουθεί να ανάβει το λαμπάκι στο καντράν χωρίς να σταθεροποιεί την ταχύτητα. Ο αριθμός του module του τιμονιού είναι 1K0-953-549-AQ που σύφωνα με τα παρακάτω θα έπρεπε να δουλεύει και να συνεργάζεται με το πολυλειτουργικό τιμόνι. http://wiki.ross-tech.com/index.php/Cruise...itting_%281K%29
  3. Η κωδικοποίηση που μου έκανε στην κολώνα του τιμονιού είναι 012122 Διαβάζοντας στο ross teck wiki παρακάτω Coding The following table applies to Control Modules with Software Version 0101 or lower. * 0?xxxxx: Vehicle Type o 0 = Normal o 1 = Special Purpose (e.g Taxi) * 0x?xxxx: Transmission o 0 = Manual Transmission o 1 = Automatic Transmission * 0xx?xxx: Steering Wheel o 0 = Steering Wheel without Multifunction o 1 = 3-Spoke Steering Wheel without Multifunction o 2 = 3/4-Spoke Steering Wheel with Multifunction without Cruise & Voice Control o 3 = 3/4-Spoke Steering Wheel with Multifunction with Cruise & Voice Control * 0xxx?xx: Additional Equipment o +1 = Tiptronic (Shift Paddels) * 0xxxx?x: Board Computer / Cruise Control System (CCS) o 0 = w/o Board Computer and w/o Cruise Control System (CCS) o 1 = with Board Computer and w/o Cruise Control System (CCS) o 2 = w/o Board Computer and with Cruise Control System (CCS) o 4 = with Board Computer and with Cruise Control System (CCS) * 0xxxxx?: Rear Wiper o 1 = Rear Wiper not installed o 2 = Rear Wiper installed The following table applies to Control Modules with Software Version 0110 or higher. * 0?xxxxx: Driver-Assistance-Systems o 0 = Driver-Assistance-Systems not installed o 0 = Message for Driver-Assistance-Systems active w/o Button o 1 = Message for Driver-Assistance-Systems inactive w/o Button o 2 = Message for Driver-Assistance-Systems active with Button o 3 = Message for Driver-Assistance-Systems inactive with Button * 0x?xxxx: Vehicle Type o 0 = Normal o 1 = Special Purpose with Multi-Function Control Module (Steer. Column. Contr. Mod. as Master) o 2 = Special Purpose with Multi-Function Control Module (Multi-Function Contr. Mod. as Master) * 0xx?xxx: Transmission o 0 = Manual Transmission o 1 = Automatic Transmission * 0xxx?xx: Multi-Function Steering Wheel o 0 = Multi-Function Steering Wheel not installed o 5 = Multi-Function Steering Wheel w/o Tiptronic and w/o Push-To-Talk (PTT) installed o 6 = Multi-Function Steering Wheel with Tiptronic and no Push-To-Talk (PTT) installed o 7 = Multi-Function Steering Wheel w/o Tiptronic and with Push-To-Talk (PTT) installed o 8 = Multi-Function Steering Wheel with Tiptronic and with Push-To-Talk (PTT) installed * 0xxxx?x: Cruise Control System (CCS) and Adaptive Cruise Control (ACC) o 0 = Cruise Control System (CCS) not installed o 1 = Cruise Control System (CCS) with 6 Positions via separate Stalk installed o 2 = Adaptive Cruise Control (ACC) with 6 Positions via separate Stalk installed o 3 = Cruise Control System (CCS) with 4 Positions via Blinker Stallk installed o 4 = Cruise Control System (CCS) via Multi-Function Steering Wheel installed o 5 = Adaptive Cruise Control (ACC) via Multi-Function Steering Wheel installed * 0xxxxx?: Rear Wiper and Board Computer o 1 = Rear Wiper not installed / Board Computer via Wiper Stalk not installed o 2 = Rear Wiper installed / Board Computer via Wiper Stalk not installed o 3 = Rear Wiper not installed / Board Computer via Wiper Stalk verbaut o 4 = Rear Wiper installed / Board Computer via Wiper Stalk installed Πάντως με βάση το Ross-tech δεν θα πρέπει να ήταν αυτή η κωδικοποίηση Εσάς τι κωδικό βγάζει στο block steering wheel? Δοκιμάσαμε 2 διαφορετικούς διακόπτες cruise control και στους δύο παρουσίαζε ακριβώς το ίδιο. Αναγνώριζε το cruise (άναβε το λαμπάκι) χωρίς να δουλεύουν τα κουμπιά επιτάχυνσης/επιβραδυνσης και να σταθεροποιεί την ταχύτητα.
  4. παίδες ούτε συμβατότητα έλεγξε ούτε τίποτα, μου είπαν ότι μπαίνει και γι αυτό ξεκίνησαν την τοποθέτηση. όταν ενεργοποιείς τον διακόπτη του cruise στη θέση on ανάβει η ένδειξη στο καντράν αλλα δεν δουλεύει η επιτάχυνση/επιβράδυνση/σταθεροποίηση ταχύτητας. απλά πρίν μπω στη διαδικασία να ψαχτώ για αλλαγή στη εγκεφαλάκι τιμονιού αναρωτιέμαι μήπως υπάρχει κάποια αλλαγή στην κωδικοποίηση η στις ρυθμίσεις μέσω vag-com που θα μπορούσε να λύσει το θέμα.
  5. Έχω ένα golf v gti (2008) dsg με πολυλειτουργικό τιμόνι και αποφάσισα να τοποθετήσω cruise control. Πήγα στον παζαρόπυλο οπου έγινε η τοποθέτηση κανονικά, μου το κωδικοποίησαν και ενώ η ένδειξη του cruise control ανάβει κανονικά στο καντράν δεν σταθεροποιεί την ταχύτητα και ούτε φυσικά επιταχύνει ή επιβραδύνει. Ο τεχνικός πολύ φιλότιμος άρχισε να το ψάχνει και για να μην τα πολυλογώ έβαλε ένα παλιό εγκεφαλάκι τιμονιού απο μεταχειρισμένο και δούλεψε. Μου είπε ή οτι είναι ελατωματικό το εγκεφαλάκι ή το αυτοκίνητο δεν υποστηρίζει cruise control. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι παρόμοιο, πώς το αντιμετώπισε, μήπως παίζει κάτι με τον προγραμματισμό ή κάποια ρύθμιση του εγκεφάλου?
  6. Παίδες ευχαριστώ για τις απαντήσεις αλλα το τοπικ αναφέρεται στη μετάδοση και συγκεκριμένα στην αντοχή του dsg σε αναβάθμιση σε κ04, γνωρίζω πως βάζοντας εξάτμιση το αυτοκινητο θα "απελευθερωθεί" και θα ανέβει πολύ αλλα δεν το θεμα μου δεν είναι αυτό. Αν κάποιος με edition 30 dsg με πρόγραμμα και περιφερειακά έχει αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με το κιβώτιο είτε λόγω ροπής είτε λόγω ιπποδύναμης?
  7. Τώρα ειμαι stage 1 με intercooler apr περίπου 255hp, και σκέφτομαι να προχωρήσω σε κ04 setup με εξάτμιση εργοστασιακή (downpipe απο edition 30 ή cupra) ωστε να κινηθώ περίπου στα 300-310. Εισαγωγή και εξάτμιση δεν θέλω να αλλάξω. Ο μόνος προβληματισμός και αμφιβολία μου είναι με τις αντοχές και την μακροβιότητα του dsg.
  8. Έχει αντιμετωπίσει καποιος πρόβλημα με το κιβώτιο σε αναβάθμιση σε κ04? Σε τι επίπεδα ροπής και ιπποδύναμης το έχετε ανεβάσει?
  9. Λίγο αισιόδοξα είναι τα νούμερα για πρόγραμμα μόνο..
  10. Υπάρχει διαφορά στο σύστημα εξαγωγής του απλού Gti απο το edition 30, δηλαδή το downpipe του edition 30 (τουρμπίνα Κ04) είναι διαφορετικό απο αυτό του απλού Gti (τουρμπίνα κ03) και έχουν ουσιαστικές διαφορές σε μέγεθος πέρα απο το κούμπωμα (αν υπάρχει) ? Η υπόλοιπη εξάτμιση έχει διαφορές σε καταλύτη και τελικό?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.