Jump to content

Icaros GR

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About Icaros GR

  • Birthday 03/30/1979

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Jetta

Icaros GR's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Στον Παζαρόπουλο στην Πειραιώς, αλλά κατα τα άλλα η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή και τουλάχιστο παραδέχτηκαν ότι ήταν σφάλμα τους και δεν πήγαν να το φορτώσουν σε κακή χρήση ή σε αστοχία υλικού...
  2. Ευχαριστώ όλους όσους απαντήσατε. Απλά για να φύγει η περιέργεια, Παρέλαβα το αυτοκίνητο 14/08 έχοντας αλλάξει το intercooler, την τουρμπίνα και τον καταλύτη τελικά. Στη διαδρομή για το εξοχικό μου, ανάβει το λαμπάκι με ένδειξη σοβαρής βλάβης στη μηχανή, χωρίς να με αφήσει αυτή τη φορά. Να μη σας ζαλίζω, αυτή τη φορά στην τουρμπίνα που μόλις είχαν αλλάξει, παραδέχτηκαν ότι δεν έγινε σωστή τοποθέτηση με αποτέλεσμα να ραγίσει η βαλβίδα εισαγωγής αέρα. Το αντικαταστήσαν εντός 1 ώρας και 2 περίπου εβδομάδες τώρα πάει καλά (fingers crossed...).
  3. Παίδες νεότερα δεδομένα, Μου αλλάξαν τη ζημιά και απο αλλαγή κινητήρα πλέον μου λένε ότι είχε πρόβλημα η συμπίεση στην τουρμίνα και θέλει και αλλαγή ο καταλύτης.... Και 4 σχεδόν βδομάδες τώρα πως επειμέναν ότι θέλει αλλαγή το μοτέρ? Τεσπα, περιμένω ως την Παρασκευή που υποτίθεται θα είναι έτοιμο με ανταλακτικά απο Γερμανία (όπως περήφανα μου τονίσανε...). Λίγες ακόμη βλάβες και θα είμαι ο μοναδικός στην Ελλάδα με Jetta GT made in Germany (συλλεκτικό θα γίνει!!!!).
  4. Και ναυτό δεν παίζει, έβαλα με εταιρική κάρτα από εξουσιοδοτημένο βενζινάδικο που βάζω χρόνια τώρα, οπότε μπορώ και μέσω της κάρτας να το αποδείξω. Ξερετε κανεναν στο Forum με Golf GT ή Jetta GT που να έχει πάθει έστω κάτι παρόμοιο?
  5. Ναι ευτυχώς, αλλιώς καλοκαίρι και χωρις αμάξι...
  6. Τι να πώ ρε παιδιά, ήθελα να αποφύγω να μπλέξω με δικαστικά και γραφειοκρατείες, αλλά αν δώ ότι δεν τραβάει εκεί θα καταλήξουμε. Προς το παρόν μου έχουν πεί ότι θα πάει αλλαγή η μηχανή, το καλύπτει η εγγύηση, αλλά σε καμια βδομάδα θα ξερω για το χρονοδιάγραμμα...
  7. Κύριοι (& κυρίες) καλημέρα. Είμαι καινoύργιος στο Forum και αποφάσισα να γραφτώ από την τρέλλα που έχω για τα WV-Audi, αλλά και για να μοιραστώ την απελπισία (γκαντεμιά, ατυχία?) μου σχετικά με το ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Getta GT το οποίο απέκτησα πριν από 4 μήνες. Να μη μακρυγορώ, ενώ απολάμβανα το στησιμο και τις επιδόσεις του καινούργιου μου αποκτήματος και πηγαίνωντας εκδρομή με τους κολλητούς, στην εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου, αριστερή λωρίδα, χαλαρά με 140χλμ., airocondition αναμμένο, 8.200χλμ στο κοντέρ, 6η ταχύτητα και πάω να επιταχύνω, το αυτοκίνητο κρεμάει, οι στροφές κατεβαίνουν (ο κινητήρας δεν έσβησε ευτυχώς), προλαβαίνω κατεβάζοντας ταχύτητες να πιάσω δεξιά και να σταματήσω, όπου και το μοτέρ έσβησε και αρνήθηκε να ξαναπάρει μπροστά. Λάδια οκ, θερμοκρασία οκ, υγρά οκ, όλα οκ και ο πίνακας ελέγχου να μη δείχνει καμία ζημιά. Μετά τη μεταφορά του σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (πολύ γνωστό όνομα) η πρώτη διάγνωση ήταν αντλία βενζίνης η οποία μάλλον (λέει) έλιωσε λόγω καύσωνα(!!!!!!! - μήπως να το κυκλοφορώ μόνο βράδυ?!?!!?). 3 εβδομάδες μετά κύριοι, κι ενώ το αυτοκίνητο είναι ακόμη στο συνεργείο, είχα και άλλες 2 διαγνώσεις, οι οποίες ήταν αστοχία υλικού στα έμβολα και 1 εβδομάδα μετά επιπρόσθετα και απώλεια συμπίεσης του τούρμπο.... Μου εξηγήσαν ότι πρέπει να λύσουν τη μηχανή και να κάνουν μετρήσεις για να αιτιολογήσουν στη WV ότι θα ζητήσουμε νέα μηχανή. Τα σχόλια δικά σας, κι αν κάποιος έχει εμπειρία από κάτι παρόμοιο, παρακαλώ ας βοηθήσει.... Πάνος
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.