Κύριοι (& κυρίες) καλημέρα.
Είμαι καινoύργιος στο Forum και αποφάσισα να γραφτώ από την τρέλλα που έχω για τα WV-Audi, αλλά και για να μοιραστώ την απελπισία (γκαντεμιά, ατυχία?) μου σχετικά με το ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Getta GT το οποίο απέκτησα πριν από 4 μήνες.
Να μη μακρυγορώ, ενώ απολάμβανα το στησιμο και τις επιδόσεις του καινούργιου μου αποκτήματος και πηγαίνωντας εκδρομή με τους κολλητούς, στην εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου, αριστερή λωρίδα, χαλαρά με 140χλμ., airocondition αναμμένο, 8.200χλμ στο κοντέρ, 6η ταχύτητα και πάω να επιταχύνω, το αυτοκίνητο κρεμάει, οι στροφές κατεβαίνουν (ο κινητήρας δεν έσβησε ευτυχώς), προλαβαίνω κατεβάζοντας ταχύτητες να πιάσω δεξιά και να σταματήσω, όπου και το μοτέρ έσβησε και αρνήθηκε να ξαναπάρει μπροστά. Λάδια οκ, θερμοκρασία οκ, υγρά οκ, όλα οκ και ο πίνακας ελέγχου να μη δείχνει καμία ζημιά. Μετά τη μεταφορά του σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (πολύ γνωστό όνομα) η πρώτη διάγνωση ήταν αντλία βενζίνης η οποία μάλλον (λέει) έλιωσε λόγω καύσωνα(!!!!!!! - μήπως να το κυκλοφορώ μόνο βράδυ?!?!!?). 3 εβδομάδες μετά κύριοι, κι ενώ το αυτοκίνητο είναι ακόμη στο συνεργείο, είχα και άλλες 2 διαγνώσεις, οι οποίες ήταν αστοχία υλικού στα έμβολα και 1 εβδομάδα μετά επιπρόσθετα και απώλεια συμπίεσης του τούρμπο.... Μου εξηγήσαν ότι πρέπει να λύσουν τη μηχανή και να κάνουν μετρήσεις για να αιτιολογήσουν στη WV ότι θα ζητήσουμε νέα μηχανή. Τα σχόλια δικά σας, κι αν κάποιος έχει εμπειρία από κάτι παρόμοιο, παρακαλώ ας βοηθήσει....
Πάνος