Jump to content

Just_Polo

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About Just_Polo

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

Just_Polo's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. αμα φτάσεις στο σημείο να μιλάς στον αντιπρόσωπο με εξώδικα, δεν είναι τίποτα να θυμάσαι τις ημερομηνίες. Ειναι ηδη γραμμένες απο τον δικηγόρο. Το μόνο που κάνεις είναι να τις αντιγράφεις. Είμαι σίγουρος για το προβληματικό (είτε του αυτοκινήτου, είτε του αντιπροσώπου). Να τσεκάρω ήθελα αν είναι και άλλος με Τζακ Ποτ σαν και εμένα.
  2. Σκέφτομαι για το Golf Plus ή το Golf το στέησιον. Εχω καταλήξει ότι πήρα μάλλον προβληματικό αυτοκίνητο. Ηθελα να δώ όμως κατα πόσο υπάρχουν και άλλα τέτοια. Αφού λέτε οτι δεν υπάρχει άλλος με παρόμοια προβλήματα, μάλλον θα πάω για Golf, αλλά απο άλλη αντιπροσωπεία και σερβίς σε άλλο συνεργείο.
  3. Καλημέρα και καλό μήνα. Δεν ξέρω που να βάλω αυτό το θέμα μιας και αφορά σχεδόν τα πάντα. Το 2004 αγόρασα για τη γυναίκα μου ένα Polo 1.4. Αγοράστηκε καινούργιο απο αντιπροσωπεία της Αθήνας και το ημερολόγιο του είναι το εξής: Παραλαβή Φεβρουάριος 2004. Σπασμένο Τάσι Βαθούλωμα στην πόρτα του συνοδηγού Αμεση αντικατάσταση όλων των παραπάνω και κανονική παραλαβή μία εβδομάδα μετά. Φεβρουάριος 2004 Λαμπάκι EPC - έλεγχος και reset Λαμπάκι ΕPC - έλεγχος και reset. Μάρτιος 2004 Ακινητοποίηση - Λαμπάκι EPC - έλεγχος, αλλαγή φίλτρου βενζίνης, reset Ιούλιος 2004 Λαμπάκι λαδιού - Συμπλήρωμα λαδιού Σεπτέμβριος 2004 Λαμπάκι Λαδιού - Συμπλήρωμα λαδιού Δεκέμβριος 2004 Ακινητοποίηση - Λαμπάκι EPC - έλεγχος, αλλαγή φίλτρου βενζίνης, reset Μάρτιος 2005 Σπάσαν τα πλαϊνά καπάκια που κρύβουν τις ζώνες ασφαλείας - αλλαγή προς 75 ευρώ το ένα Ιούνιος 2005 Λαμπάκι Λαδιού - Αλλαγή τύπου λαδιού κατόπιν σύσταστης του συνεργείου Αύγουστος 2005 Λαμπάκι Λαδιού - Επιστροφή στον προηγούμενο τύπο λαδιού κατόπιν σύστασης του συνεργείου Δεκέμβριος 2005 Λαμπάκι EPC - ακινητοποίηση - οδική βοήθεια απο την Κόρινθο στην Αθήνα Εξώδικο στην αντιπροσωπεία και παραμονή του αυτοκινήτου για 2 εβδομάδες στο συνεργείο τους για ελέγχους. Ιανουάριος 2006 Παραλαβή του αυτοκινήτου με έγγραφη παράταση της εγγύησης για ένα έτος και κατά την έξοδο απο το συνεργείο λαμπάκι EPC. Επιστροφή του αυτοκινήτου στο συνεργείο, σύσταση για αμόλυβδη 100 οκτανίων (όπως Ferrari) για κάποιο διάστημα. Μάρτιος 2006 30.000 χιλιόμετρα και σέρβις. Αλλάχτηκαν Τακάκια Λουριά - Ιμάντες Φίλτρα Λάδια Φίλτρο A/C Αμορτισέρ (2 πίσω) για λόγους που ακόμα δεν έχω καταλάβει, αλλά βρήκαν τη γυναίκα μου -μπόσικη- Ιούνιος 2006 31.500 χιλιόμετρα Λαμπάκι EPC και ακινητοποίηση. Τα γνωστά για το λαμπάκι αλλά και επίσης ανακοίνωση για στραβές δισκόπλακες και πρόταση αλλαγής τους. Παραλάβαμε το αυτοκίνητο χωρίς να αλλαχτεί τίποτα και πήγαμε σε ένα Fit & Go. Διάγνωση = ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα στο αυτοκίνητο. Αύγουστος 2006 Λαμπάκι Λαδιού, χαμηλή στάθμη, δε βαριέσαι λέει η γυναίκα μου, όταν γυρίσω σπίτι θα συμπληρώσω (έχει μάθει η καημένη πλέον απο τέτοια), κόκκινο λαμπάκι μετά απο 50 χιλιόμετρα κινητήρας ΚΑΠΟΥΤ. Σεπτέμβριος 2006 Αλλαγή Κινητήρα 1.4 ολοκαίνουργιο Και Επιστροφή στο συνεργείο για μαντέψτε, λαμπάκι EPC. Διάγνωση καμμένος καταλύτης (φυσικό αφού κάηκε ο κινητήρας και έβγαλε όλα τα λάδια απο πίσω) Αλλαγή καί καταλύτη. (όλα αυτά στην αντιπροσωπεία). Το 2007 που πήγαμε για σέρβις (με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα που είχε μπεί πριν 10.000 χιλιόμετρα) μας έκαναν κανονικά το σέρβις των 40.000 που έλεγε το κοντέρ και φυσικά δεν πληρώσαμε τίποτα γιατί αν τόλμαγαν να πούν έστω και μία ακόμα κουβέντα θα τους τα έκανα λαμπόγυαλο (και μου έκοψαν μηδενική απόδειξη για μπουζί - λουρί ξανά - παρόλου που είχει ΗΔΗ αλλαχτεί στον παλιό κινητήρα και ΠΟΥ ΔΕΝ χρειαζόνταν στον καινούργιο κτλ. κτλ). Την περασμένη εβδομάδα, τα έπαιξε ο κλιματισμός. Εβγαζε μονίμως κρύο παγωμένο και δεν άκουγε σε καμμία ρύθμιση. Επιπλέον ΔΕΝ έκλεινε, ανεξάρτητα απο το αν πάταγες το κουμπί ή όχι. Αλλάχτηκε η πλακέτα του (αν έχει τέτοιο πράγμα, για το οποίο αμφιβάλλω) χωρίς κόστος και απο τότε δεν δουλεύει καθόλου. Περιμένουμε λέει το ανταλακτικό γιατί η αποθήκη είναι κλειστή, πρόκειται για μια βαλβίδα που πάει κάπου. Και ρωτάω ρε παιδιά, είμαι γκαντέμης ή η γυναίκα μου το χαλάει επίτηδες; μπας και έχω πέσει στην περίπτωση; έχει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Ρωτάω γιατί μιας και φτιαχτεί θα το πουλήσω (δεν μου δίνουν πάνω απο 5,000 για ανταλαγή κιόλας). Επειδή είναι όμορφο αμάξι και κατα τα άλλα έχει ωραίο χαρακτήρα και στο δρόμο αλλά και άνεση, να το ξανατολμήσω για VW ή να κοιτάω προς την ανατολή και να κάνω το σταυρό μου; Για πείτε καμμιά άποψη πληζ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.