Καλημέρα και καλό μήνα.
Δεν ξέρω που να βάλω αυτό το θέμα μιας και αφορά σχεδόν τα πάντα.
Το 2004 αγόρασα για τη γυναίκα μου ένα Polo 1.4.
Αγοράστηκε καινούργιο απο αντιπροσωπεία της Αθήνας και το ημερολόγιο του είναι το εξής:
Παραλαβή Φεβρουάριος 2004.
Σπασμένο Τάσι
Βαθούλωμα στην πόρτα του συνοδηγού
Αμεση αντικατάσταση όλων των παραπάνω και κανονική παραλαβή μία εβδομάδα μετά.
Φεβρουάριος 2004
Λαμπάκι EPC - έλεγχος και reset
Λαμπάκι ΕPC - έλεγχος και reset.
Μάρτιος 2004
Ακινητοποίηση - Λαμπάκι EPC - έλεγχος, αλλαγή φίλτρου βενζίνης, reset
Ιούλιος 2004
Λαμπάκι λαδιού - Συμπλήρωμα λαδιού
Σεπτέμβριος 2004
Λαμπάκι Λαδιού - Συμπλήρωμα λαδιού
Δεκέμβριος 2004
Ακινητοποίηση - Λαμπάκι EPC - έλεγχος, αλλαγή φίλτρου βενζίνης, reset
Μάρτιος 2005
Σπάσαν τα πλαϊνά καπάκια που κρύβουν τις ζώνες ασφαλείας - αλλαγή προς 75 ευρώ το ένα
Ιούνιος 2005
Λαμπάκι Λαδιού - Αλλαγή τύπου λαδιού κατόπιν σύσταστης του συνεργείου
Αύγουστος 2005
Λαμπάκι Λαδιού - Επιστροφή στον προηγούμενο τύπο λαδιού κατόπιν σύστασης του συνεργείου
Δεκέμβριος 2005
Λαμπάκι EPC - ακινητοποίηση - οδική βοήθεια απο την Κόρινθο στην Αθήνα
Εξώδικο στην αντιπροσωπεία και παραμονή του αυτοκινήτου για 2 εβδομάδες στο συνεργείο τους για ελέγχους.
Ιανουάριος 2006
Παραλαβή του αυτοκινήτου με έγγραφη παράταση της εγγύησης για ένα έτος και κατά την έξοδο απο το συνεργείο λαμπάκι EPC.
Επιστροφή του αυτοκινήτου στο συνεργείο, σύσταση για αμόλυβδη 100 οκτανίων (όπως Ferrari) για κάποιο διάστημα.
Μάρτιος 2006
30.000 χιλιόμετρα και σέρβις.
Αλλάχτηκαν
Τακάκια
Λουριά - Ιμάντες
Φίλτρα
Λάδια
Φίλτρο A/C
Αμορτισέρ (2 πίσω) για λόγους που ακόμα δεν έχω καταλάβει, αλλά βρήκαν τη γυναίκα μου -μπόσικη-
Ιούνιος 2006
31.500 χιλιόμετρα
Λαμπάκι EPC και ακινητοποίηση.
Τα γνωστά για το λαμπάκι αλλά και επίσης ανακοίνωση για στραβές δισκόπλακες και πρόταση αλλαγής τους.
Παραλάβαμε το αυτοκίνητο χωρίς να αλλαχτεί τίποτα και πήγαμε σε ένα Fit & Go.
Διάγνωση = ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα στο αυτοκίνητο.
Αύγουστος 2006
Λαμπάκι Λαδιού, χαμηλή στάθμη, δε βαριέσαι λέει η γυναίκα μου, όταν γυρίσω σπίτι θα συμπληρώσω (έχει μάθει η καημένη πλέον απο τέτοια), κόκκινο λαμπάκι μετά απο 50 χιλιόμετρα κινητήρας ΚΑΠΟΥΤ.
Σεπτέμβριος 2006
Αλλαγή Κινητήρα 1.4 ολοκαίνουργιο
Και
Επιστροφή στο συνεργείο για
μαντέψτε, λαμπάκι EPC.
Διάγνωση
καμμένος καταλύτης (φυσικό αφού κάηκε ο κινητήρας και έβγαλε όλα τα λάδια απο πίσω)
Αλλαγή καί καταλύτη.
(όλα αυτά στην αντιπροσωπεία).
Το 2007 που πήγαμε για σέρβις (με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα που είχε μπεί πριν 10.000 χιλιόμετρα) μας έκαναν κανονικά το σέρβις των 40.000 που έλεγε το κοντέρ και φυσικά δεν πληρώσαμε τίποτα γιατί αν τόλμαγαν να πούν έστω και μία ακόμα κουβέντα θα τους τα έκανα λαμπόγυαλο (και μου έκοψαν μηδενική απόδειξη για μπουζί - λουρί ξανά - παρόλου που είχει ΗΔΗ αλλαχτεί στον παλιό κινητήρα και ΠΟΥ ΔΕΝ χρειαζόνταν στον καινούργιο κτλ. κτλ).
Την περασμένη εβδομάδα, τα έπαιξε ο κλιματισμός.
Εβγαζε μονίμως κρύο παγωμένο και δεν άκουγε σε καμμία ρύθμιση. Επιπλέον ΔΕΝ έκλεινε, ανεξάρτητα απο το αν πάταγες το κουμπί ή όχι.
Αλλάχτηκε η πλακέτα του (αν έχει τέτοιο πράγμα, για το οποίο αμφιβάλλω) χωρίς κόστος και απο τότε δεν δουλεύει καθόλου.
Περιμένουμε λέει το ανταλακτικό γιατί η αποθήκη είναι κλειστή, πρόκειται για μια βαλβίδα που πάει κάπου.
Και ρωτάω ρε παιδιά, είμαι γκαντέμης ή η γυναίκα μου το χαλάει επίτηδες;
μπας και έχω πέσει στην περίπτωση;
έχει κανείς παρόμοιο πρόβλημα;
Ρωτάω γιατί μιας και φτιαχτεί θα το πουλήσω (δεν μου δίνουν πάνω απο 5,000 για ανταλαγή κιόλας).
Επειδή είναι όμορφο αμάξι και κατα τα άλλα έχει ωραίο χαρακτήρα και στο δρόμο αλλά και άνεση, να το ξανατολμήσω για VW ή να κοιτάω προς την ανατολή και να κάνω το σταυρό μου;
Για πείτε καμμιά άποψη πληζ