Jump to content

Νίκος κυρ ζάντας

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Νίκος κυρ ζάντας last won the day on July 5 2021

Νίκος κυρ ζάντας had the most liked content!

About Νίκος κυρ ζάντας

  • Birthday 05/02/1988

Contact Methods

  • ICQ
    0
  • Yahoo
    kyndinos@yahoo.gr

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 2

Recent Profile Visitors

5,757 profile views

Νίκος κυρ ζάντας's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

29

Reputation

  1. Old school και τα μυαλά στα κάγκελα φίλε μου! Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Είχα το mail μου...γιατί δεν ηξερα από φόρουμ. Το έχω αυτό εδώ και αρκετά χρόνια. Μόνο διάβαζα τόσα χρόνια Εδώ έχω λίγα ποστ.και σε συνάντηση έχω έρθει μια φορά πριν πολλά χρόνια...που είχε γίνει στον αταλο στο Καματερο. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Φωτογραφίες από φτερό και ρολερ Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Καλησπέρα παίδες! Μιας και το έκανα και ίσως θέλει να κάνει και κάποιος ακόμα κάτι παρόμοιο ανεβάζω αυτό το ποστ να υπάρχει μια πεπατημένη... Η ζάντες που τοποθέτησα εγώ είναι 16χ9 et20 με λάστιχα 195/45/r16!και χρησιμοποίησα μπροστά αποστάτες 1 πόντους εμπρός λόγο ακομπηματος στα g60 (280mm) φρένα. Μπροστά χρειάστηκε να κοπή το φτερό σαν την εικόνα που έχω βάλει κάτω και να φαγωθεί το flare (πλαστικό φτερό τριμ) εσωτερικά (να φύγει ο πόντος που είχε για να βιδώνει στο πάνω σημείο... Στον γενικά στο πίσω άξονα δεν χρειάστηκε να πάρω αποστάτες γιατί δεν βρίσκει πάρα μόνο για οπτικούς λόγους...το μόνο που χρειάστηκε ήταν να γίνει γύρισμα στα "χειλάκια" εσωτερικά στα φτερά και έτσι χρειάστηκε το fender roller (το εργαλείο της φωτογραφίας) και το αποτέλεσμα είναι αυτο που βλέπετε... Έχω ανεβάσει και ένα σχετικό βίντεο με την λειτουργία του fender roller. Αυτά τα λίγα είχα να πω για ότι απορία υπάρχει να το κουβεντιασουμε Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Ευχαριστώ πολύ φίλε μού Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Και κάποιες φωτογραφίες από της αλλαγές χρόνο με το χρόνο! Αυτά τα λίγα είχα να πω!Ευχαριστώ! Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Εξωτερικά έχει όλο το κουστούμι ενός golf mk2 gti. Smoke φλας , προβολης με προτσεκτορα γνήσια gti, φλας μκ4 στα φτερα, φαναρια εμπρός σμοκ με Σταύρο και bundles μασκα χωρις σήμα και πίσω φαναρια από μκ2 gti μαυρο κόκκινο. Την όμορφη εικόνα συμπληρώνουν οι σπάνιες διαιρούμενες 3 σημείων ζάντες της Ronal ACT SC με τις εμπρός να έχουν διαστάσεις 15x7 και et38 και τις πίσω 15x7,5 και et25. Ως πρώτο σετ. Επίσης υπάρχει και το δεύτερο και ποιο εξτριμ σετ απ με lenso bsx 16x9 et20 Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Στης μπροστινες ταπετσαρίες εχει γίνει κατασκευή για να για να μπορούν να υποδεχτούν 2 beyma 8" και μια κόρνα αντίστοιχα και στο πίσω μέρος εχει γίνει κατασκευή στην εταζιερα για 6 beyma 8" και 4 κόρνες.και για να ολοκληρωθεί το ηχοσυστημα τοποθετηθηκαν 2 15" woofer της kiker στο πορπαγκαζ. Πηγή της pioneer. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι Recaro προερχόμενα από BMW E21,ζώνες 4αρων σημείων,κονσόλα είναι της Vortex, τιμόνι της GT βαθύ τετράκτινο με κώνο αποσπώμενο ασφαλείας,όργανα που έχει αλλαξη ο φωτισμός σε κόκκινο από πράσινο απο φουλ έκδοση gti 8v με βελονες και υπολογιστή ταξιδιού, χρωματισμοί σε πλαϊνά κολώνας και ουρανό σε μαύρο χρώμα από gti, πλαφονιερα απο audi 80, τεμπέλης, και η ταπετσαρίες ειναι μαύρες με κόκκινες ραφές. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Πέρα από το μηχανικό κομμάτι η ακαμψία και το στήσιμο του οχήματος έχει ενισχυθεί και με άλλα καλούδια οπως γέφυρες από το GTi εμπρός πίσω,φρένα από το G60 280mm με σωληνάκια υψηλής παντού και ρυθμιζόμενη ανάρτηση Raceland επίσης μπάρες θόλων εμπρός-πίσω και κάτω από τα μπροστινά καθίσματα. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. Και αυτό το set-up όμως δεν ικανοποιούσε κ έπειτα τοποθετήθηκε ο 20VΤ 1.800 κυβικών με τον κωδικό AGU που φορούσαν τα πρώτα Golf Mk4 GTi. Ο οποίος είναι γνωστό ότι αποδίδει 150PS. Οποτε βελτιώθηκε και αυτός με φίλτρο στην εισαγωγή του αέρα το γνωστό βαρελάκι της bmc cda, tourbo k03s ,4barο ρυθμιστή πίεσης βενζίνης , εξάτμιση 70αρα dp και 63.5 cat back , intercooler , βαλβιδα εκτόνωσης(σκαστρα) απο S3 8L οπως και τρόμπα βενζίνης, ψυγείο νερού αλουμινίου 3στιλο με διπλό βεντιλαντλερ, την επιμέλεια στον προγραμματισμό την ανέλαβε ο Κρίτωνας και οι e-tuners. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. Και αυτο το σετ απ δεν έφτανε ομως και στη συνέχεια φορέθηκε ο κινητήρας του GTi ο πρώτος 1.8 8V με μηχανικό ψεκασμό K-Jetronic και τους 112 ίππους στον οποίο έγινε και πάλι μια μικρή βελτίωση με έκκεντρα απο ABT και φίλτρο αέρα ελευθέρας στο K-Jetronic οπως και αύξηση της πίεσης βενζίνης σε αυτο και τέλος χταπόδι 4-2-1 και μια ολόσωμη εξάτμιση 50αρα με ένα δυμπουκο τελικό και στη μετάδοση ενα σασμάν 9A. Πολυ ωραίο σετ απ. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. Στη συνέχεια υπερκυβίστηκε στα 1300cc, φόρεσε έκκεντρα ABT παρέα με μεγαλύτερο μονό καρμπυρατέρ της Weber αυξήθηκε η συμπίεση και τοποθετήθηκε χταπόδι 4-2-1 και μια ολόσωμη εξάτμιση. Αλλαξε γενική εμφάνιση μιας και μπήκε για αλλαγή χρώματος από καφε σε μαύρο. εγινε Μανχάταν απο στενούς προφυλακτήρες που ηταν σε μεγάλους προφυλακτήρες και Μανχάταν πόρτες. Ιούνιος του 2008 η φωτογραφίες Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. Μοντέλο του 1985, αρχικά αγοράστηκε σαν 1050cc και σασμάν 5ταχυτο. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. Καλησπέρα παίδες! Mετα από πολλά χρόνια ειπα να ξανα ασχοληθώ λίγο ποιο ολοκληρωμένα με τα club! Οποτε ας ξεκινήσω με μια παρουσίαση της δικιάς μου δουλειας στο αμάξι! Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.