Jump to content
Ximikos

Golf 4 - Ανάρτηση (Λύσεις, Προτάσεις, Aftermarket, Κλπ)

Recommended Posts

Guest Scorpio

Δεν σας φαίνεται έτσι είναι.

Φανταστείται ότι είχε κάτσει πιο πολύ πίσω αλλά το σηκώσαμε 0,5 πόντο, γιατί αν το φόρτωνα με 2 άτομα + αποσκευές θα ήμουν στο όριο και δεν το ήθελα.

Έτσι πρέπει να κάθεται το αμάξι. Να είναι πιο χαμηλό μπρστά. Και λόγο αεροδυναμικής, πίσω φορτώματος, αλλά και καλύτερης διεύθυνσης. Δηλαδή τώρα με το φαρδύτερο πέλμα (225) πρέπει να πατάει καλύτερα μπροστά, αλλιώς σου σκορτσάρει το τιμόνι στις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων... Πχ από 2α σε 3η...

Link to comment
Share on other sites

Γρηγορη προσοχη στο στησιμο...Το αμαξι εχει γινει πλεον πολυ αποτομο...Δεν σεπροειδοποιει για το ποτε θα πεταξει κωλο...

Η διορθωση δυσκολευει πολυ, και δεν υπαρχουν περιθωρια για δευτερες σκεψεις....

PS : Ρε φιλε, γιατι τετοιο παραπονο σε ολα σου τα ποστ...Ποιος δεν σε βοηθησε...?Ειναι οφ τοπικ, το ξερω, απλα για να το γραφεις in public, σημαινει οτι καποιος ΘΕΣ να το δει...

Στεναχωρο, αλλα μαλλον υφισταται.... Anywayz, u know better....Feel free to tell me...Anytime

Edited by Michail
Link to comment
Share on other sites

..... και πεταει κωλαρακι ευκολοτερα πραγμα ασχημο για καποιον που δεν ξερει να διορθωνει :lol:

SORRY XRONIS ALLA SOY DEINO KOKKINH KARTA GIA AYTO POY GRAFEIS GIATI, GIA NA PETAEI KOLO ENA GOLF PREPEI NA EINAI POLY SKLHRH H PISO ANARTHSH, KAI NA EXEI FTHARMENA PISO LASTIXA KAI TOY GRIGORI H ANARTHSH KAI TA LASTIXA EINAI OPOS PREPEI NA EINAI. EPIPLEON FORAEI 18X8 ME LASTIXO 225/40/18, EXEI SYNEPOS PERISSOTERH PROSFHSH STHN ASFALTO. MOY FAINETAI EXEIS MPERDEPSEI TO GOLF ME SAXORALO....ELEOS!!! :lol:

Γρηγορη προσοχη στο στησιμο...Το αμαξι εχει γινει πλεον πολυ αποτομο...Δεν σεπροειδοποιει για το ποτε θα πεταξει κωλο...

Η διορθωση δυσκολευει πολυ, και δεν υπαρχουν περιθωρια για δευτερες σκεψεις....

PS : Ρε φιλε, γιατι τετοιο παραπονο σε ολα σου τα ποστ...Ποιος δεν σε βοηθησε...?Ειναι οφ τοπικ, το ξερω, απλα για να το γραφεις in public, σημαινει οτι καποιος ΘΕΣ να το δει...

Στεναχωρο, αλλα μαλλον υφισταται.... Anywayz, u know better....Feel free to tell me...Anytime

SORRY DEN SE XERO KALA ALLA AYTA POY LES DEN STEKONTAI.... MILAME GIA GOLF OXI GIA SAXORALO.. O GRIGORIS FORAEI MIA ANRTHSH EPILEGMENH APO EMENA. EIMAI 15 XRONIA STHN DOYLEIA MHXANIKOS, TREXO KAI 5 XRONIA AGONES KAI EXO PSAXTEI KAI EXO DOKIMASEI POLLES ANARTHSEIS STA AMAXIA AYTA... DEN TA BGAZO APO TO MYALO MOY ALLA APO EMPEIRIA KAI MONO.... ESEIS APO POY TA LETE OLA AYTA??? :lol:

Link to comment
Share on other sites

μα ΟΛΑ τα golf ειτε 4 ειτε 5 πετανε κωλο ΠΟΛΥ ευκολα.. ποσο μαλιστα αν εχει πεσει ολο το βαρος μπροστα λογο χαμηλωματος κατα καποιο τροπο "ελαφρωνει" το πισω μερος και γινετε πιο παιχνιδιαρικο :lol:

Link to comment
Share on other sites

μα ΟΛΑ τα golf ειτε 4 ειτε 5 πετανε κωλο ΠΟΛΥ ευκολα.. ποσο μαλιστα αν εχει πεσει ολο το βαρος μπροστα λογο χαμηλωματος κατα καποιο τροπο "ελαφρωνει" το πισω μερος και γινετε πιο παιχνιδιαρικο :lol:

XRONIS SYGNOMH POY EPIMENO, OPOTE THELEIS NA KANONISOYME NA SE PAO BOLTA ME TO DIKO MOY NA DEIS OTI DEN PETAEI KOLO ME TIPOTA!!!!!!!!!!!!

MHPOS EXEIS MPERDEYTEI POY FORAS 16ARIA (DEN XERO ME TI ANARTHSH) EXEIS PSILO PELMA TO LASTIXO SOY KAI EXEIS PALATSARISMA AP' TA LASTIXA? DOKIMASE MIA 18ARA NA DEIS POS THA SYMPERIFERETAI TO AMAXI SOY....

KAI THA HTHELA EPISIS OSOI EXOYN GOLF 4 NA MOY POYN AN PETAEI KOLO. KAI OPOIANOY PETAEI KOLO NA MOY PEI TI ANARTHSH FORAEI. THANK YOU FOR YOUR TIME :lol:

Link to comment
Share on other sites

φερε μου οποιοδηποτε 4αρι με οποιαδηποτε αμορτισερ και αμα δεν το κανω να πεταξει κωλο να μη με λενε χρονη :lol:

εγω εχω μαμα αμορτισερ αλλα και αλλα που εχω οδηγησει με 18αρια και bilstein Κιρτινα πετανε ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ αλλα πολυ πιο εντονα με αποτελεσμα να μαζευονται πιο δυσκολα :lol:

@edit χτες βραδυ σε 5αρι με 18αρια και bilstein κιτρινα με 5ποντα οχι μονο πεταξε αλλα παλευα με το τιμονι για να το μαζεψω... :lol:

Edited by NforN_xronis
Link to comment
Share on other sites

SORRY DEN SE XERO KALA ALLA AYTA POY LES DEN STEKONTAI.... MILAME GIA GOLF OXI GIA SAXORALO.. O GRIGORIS FORAEI MIA ANRTHSH EPILEGMENH APO EMENA. EIMAI 15 XRONIA STHN DOYLEIA MHXANIKOS, TREXO KAI 5 XRONIA AGONES KAI EXO PSAXTEI KAI EXO DOKIMASEI POLLES ANARTHSEIS STA AMAXIA AYTA... DEN TA BGAZO APO TO MYALO MOY ALLA APO EMPEIRIA KAI MONO.... ESEIS APO POY TA LETE OLA AYTA??? :lol:

Ουτε εγω σε ξερω. :lol:

Κατ' αρχας, ο Γρηγορης, δεν εχει αλλαξει αναρτηση...

Εχει αλλαξει αμορτισερ και ελατηρια. :lol:

Εγω παλι δεν ειμαι μηχανικος αυτοκινητων 15 χρονια, ειμαι απλα ενας φοιτητακος, και αυτα που λεω τα βγαζω οχι απο το μυαλο μου, αλλα απο τα ελαχιστα χιλιομετρα που εχω κανει, και απο πραγματα που εχω διαβασει...Ενα μπροστοβαρο αμαξι, χαμηλωμενο επιπροσθετα μπροστα, εχει την ταση να ελαφρωνει το πισω μερος.

Ειναι φυσικη. Nothing more, nothing less. Correct me if u think I am being wrong...

Edited by Michail
Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio
Ενα μπροστοβαρο αμαξι, χαμηλωμενο επιπροσθετα μπροστα, εχει την ταση να ελαφρωνει το πισω μερος.
Μιχάλη συμφωνώ ότι το αμάξι έχει γίνει πιο απόλυτο από ότι ήταν μαμά.

Αλλά έχω μια ένσταση.

Η γωνιά κλίσης του αυτοκινήτου δεν έχει αλλάξει. Τι εννοώ? Αν για παράδειγμα πριν ήμουν 7εκ. πίσω και 5εκ. μπροστά (γιατί και μαμά το αμάξι γέρνει προς τα εμπρός), τώρα είμαι 3,5εκ. πίσω και 1,5εκ μπροστά. Δηλαδή το αμάξι είναι όπως πριν η κλίση του προς τα εμπρός - με άλλα λόγια έχει χαμηλώσει ομοιόμορφα - απλά έχει μεταφερθεί χαμηλότερα το κέντρο βάρος του.

Επίσης όταν λέμε στην καθομιλουμένη ότι αλλάζω ανάρτηση, εννοούμε ότι αλλάζω αμορτισέρ και ελατήρια. Αν το εννοούμε με τα ωμά λόγια εννοούμε ότι ξηλώνουμε τα πάντα, ψαλίδια μπλα μπλα και σχεδιάζουμε μια ανάρτηση εξ αρχής. Πράγμα αδιανόητο και ανέφικτο για εμάς τους κοινούς θνητούς (μην κοιτάς τι κάνει ο dahlback στη Γερμανία...)

Κάτι άλλο... Δεν είμαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που έχει/θα κάνει κάτι τέτοιο στο αμάξι του. Γιατί τέτοια μανία? Και όχι μόνο στο συγκεκριμένο θέμα... (Mike δεν μιλάω για εσένα)

Αν είναι να έχω τέτοια αντιμετώπιση, μισώσω και παρουσιάσω το αμάξι μου ποτέ εδώ μέσα...

Link to comment
Share on other sites

Μιχάλη συμφωνώ ότι το αμάξι έχει γίνει πιο απόλυτο από ότι ήταν μαμά.

Ετσι ειναι...Κραταει πολυ, αλλα δεν προειδοποιει για το που και ποτε θα γινει κατι...

Αλλά έχω μια ένσταση.

Η γωνιά κλίσης του αυτοκινήτου δεν έχει αλλάξει. Τι εννοώ? Αν για παράδειγμα πριν ήμουν 7εκ. πίσω και 5εκ. μπροστά (γιατί και μαμά το αμάξι γέρνει προς τα εμπρός), τώρα είμαι 3,5εκ. πίσω και 1,5εκ μπροστά. Δηλαδή το αμάξι είναι όπως πριν η κλίση του προς τα εμπρός - με άλλα λόγια έχει χαμηλώσει ομοιόμορφα - απλά έχει μεταφερθεί χαμηλότερα το κέντρο βάρος του.

Δεν ξερω ρε συ Γρηγορη. Εγω το φοβαμαι λιγακι. Προσωπικα εχω 5ποντα μπρος-πισω, και το αμαξι εχει γινει καρτακι...Αλλα δεν θα εριχνα ποτε ανομοιομορφα ποτε το χαμηλωμα...

Για τους λογους που εξηγησα μπροστα. Το χαμηλωμα μπροστα μου κανει στησιμο για dragster, που εκει να το καταλαβω...

Επίσης όταν λέμε στην καθομιλουμένη ότι αλλάζω ανάρτηση, εννοούμε ότι αλλάζω αμορτισέρ και ελατήρια. Αν το εννοούμε με τα ωμά λόγια εννοούμε ότι ξηλώνουμε τα πάντα, ψαλίδια μπλα μπλα και σχεδιάζουμε μια ανάρτηση εξ αρχής. Πράγμα αδιανόητο και ανέφικτο για εμάς τους κοινούς θνητούς (μην κοιτάς τι κάνει ο dahlback στη Γερμανία...)

Ναι απλως επειδη το εχουμε χιλιοσκοτωσει το θεμα, καλο ειναι να αρχισουμε καποια στιγμη να μιλαμε σωστα...:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio
Ετσι ειναι...Κραταει πολυ, αλλα δεν προειδοποιει για το που και ποτε θα γινει κατι...

Συμφωνώ. Ανέβηκαν κατα πάρα πολύ τα όρια του, αλλά ελατώθηκε η διάρκεια της ειδοποίησης για το πότε ξεκολλάει...

Δεν ξερω ρε συ Γρηγορη. Εγω το φοβαμαι λιγακι. Προσωπικα εχω 5ποντα μπρος-πισω, και το αμαξι εχει γινει καρτακι...Αλλα δεν θα εριχνα ποτε ανομοιομορφα ποτε το χαμηλωμα...

Για τους λογους που εξηγησα μπροστα. Το χαμηλωμα μπροστα μου κανει στησιμο για dragster, που εκει να το καταλαβω...

Αυτό λέω Μιχάλη. Δεν έριξα ανομοιόμορφα το αμάξι. Αντιθέτως...

Εγώ πάντως όταν έστριβα το αμάξι σε πέταλο μου πέταγε μούτρα. Και τώρα και πριν...

(Πρέπει να το δεις από κοντά φίλε είναι όλα τα λεφτά...

Στην εκδρομή δεν το έφερα και γιατί δεν γούσταρα, αλλά και γιατί ήρθα με τις γυναίκας το GTi... To Πάσχα θα κατέβεις ε?, δεν γλιτώνεις τον καφέ...)

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Φαντάζομαι ούτε χαμήλωμα, ούτε σπορ ανάρτηση, ούτε τίποτα.

Δες τα απλά της μάνας του, ή κάτι σε ΚΥΒ, αξιοπρεπή...

Link to comment
Share on other sites

εμένα δεν μου φαίνεται ότι γέρνει μπροστά πάντως..έτσι μου φαίνεται και το δικό μου που έχω αλλάξει μόνο ελατήρια και έχει κάτσει ομοιόμορφα...

Link to comment
Share on other sites

Γρηγορη, επειδη καπου εχεις μπερδευτει.

Αν εχουμε ενα αμαξι,

μπροστα 5 ποντους ψηλο

και

πισω 7 ποντους ψηλο,

(2 ποντοι διαφορα)

αν θελουμε να μεινει το ιδιο, τοτε χαμηλωνουμε και μπροστα και πισω το ιδιο, εστω δηλαδη οτι βαζουμε τριποντα...Σωστα...? Σωστα...!!!

Αν τωρα οπως ειναι, το χαμηλωσουμε μπρστα 3 πχ και πισω, 2, τοτε οπως ειναι ευνοητο, μπροστα θα ειναι πλεον 2 και πισω 5...( 3 ποντοι διαφορα)...

Καταλαβαινεις λοιπον τι εννοω...Οτι αν υπαρχει ηδη μια διαφορα οπως λες, τοτε την αυξανεις κι αλλο...Αυτο εννοω...

Πιστευω με καταλαβες...Αλλαζεις την γεωμετρια δηλαδη...

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άλλο... Δεν είμαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που έχει/θα κάνει κάτι τέτοιο στο αμάξι του. Γιατί τέτοια μανία? Και όχι μόνο στο συγκεκριμένο θέμα... (Mike δεν μιλάω για εσένα)

για μενα μιλας;

Link to comment
Share on other sites

φερε μου οποιοδηποτε 4αρι με οποιαδηποτε αμορτισερ και αμα δεν το κανω να πεταξει κωλο να μη με λενε χρονη :)

ki ego xronh mporo na to kano auto den einai dyskolo, afhneis to gkazi sthn koryfh ths strofhs.

Anyway.... xronis kai michail o,ti kai na sas po den allazete gnomh eseis..... kati tha xerete parapano apo mena sosta???????????????????? tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio
Γρηγορη, επειδη καπου εχεις μπερδευτει.

Αν εχουμε ενα αμαξι,

μπροστα 5 ποντους ψηλο

και

πισω 7 ποντους ψηλο,

(2 ποντοι διαφορα)

αν θελουμε να μεινει το ιδιο, τοτε χαμηλωνουμε και μπροστα και πισω το ιδιο, εστω δηλαδη οτι βαζουμε τριποντα...Σωστα...? Σωστα...!!!

Αν τωρα οπως ειναι, το χαμηλωσουμε μπρστα 3 πχ και πισω, 2, τοτε οπως ειναι ευνοητο, μπροστα θα ειναι πλεον 2 και πισω 5...( 3 ποντοι διαφορα)...

Καταλαβαινεις λοιπον τι εννοω...Οτι αν υπαρχει ηδη μια διαφορα οπως λες, τοτε την αυξανεις κι αλλο...Αυτο εννοω...

Πιστευω με καταλαβες...Αλλαζεις την γεωμετρια δηλαδη...

Οχου επιστήμη το κάναμε...

Εγώ το κατέβασα ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ.

3,5 εμπρός

3,5 πίσω

Thats it

Με ότι γεωμετρία είχε βγεί από το μπουρδελοεργοστάσιο.

ΕΛΕΟΣ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio
για μενα μιλας;

Όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται, όποιος έχει την σφίγγα σφίγγεται και ο Ζορό ζορίζεται...

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti

Mια παρένθεση στο όλο θέμα, μιας και ξέρω πως πάει το αμάξι του scorpio ως συνοδηγός. Το αμάξι δύσκολο να φύγει ετσι επειδή γουστάρει μόνο κάτω από μεγάλη πίεση και αν γίνεται εσκεμένα από τον οδηγό. Το golf πατάει σαν τρένο με τις 18άρες και μπένει πολύ καλύτερα στις στροφές από πριν, καμία σχέση. Όσο για την ανάρτηση του έκατσε κουτί πιστεύω και το πιο βασικό κάλυψε τις απαιτήσεις του οδηγού, όπως και το χαμήλωμα. Όσο για την μύγα αν την βρεί κάποιος ας μας την φέρει από εδώ!!! new_lol.gifnew_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Οχου επιστήμη το κάναμε...

Εγώ το κατέβασα ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ.

3,5 εμπρός

3,5 πίσω

Thats it

Με ότι γεωμετρία είχε βγεί από το μπουρδελοεργοστάσιο.

ΕΛΕΟΣ...

ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!! ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΛΑ ΝΑ

ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΤΟΤΕ ΟΚ!!

ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΣΥ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ

ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΡΗΒΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΙΛ. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ

ΠΑΡΑΠΑΝΩ(Π.Χ.ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΝΑ ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ ΟΜΑΛΑ ΚΑΙ

ΕΛΕΝΧΟΜΕΝΑ Η ΟΥΡΑ)ΤΟΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑ ΥΨΟΥΣ ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ

ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΑΛΑΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ Ή

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΑΛΑΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ!!(ΒΛΕΠΕ

ΦΤΙΑΧΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ)

ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΙΛ.ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ

ΤΟΥΤΟΥ ΣΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ!

Edited by zaxos
Link to comment
Share on other sites

Εγω μαγκες φοραω τα pss της bilstein ρυθμιζομενα καθ υψος και σκληροτητα ειναι απλα φανταστικα τα εχω ρυθμισει ετσι ωστε να μην κοπανανε πολυ και τωρα θα παω να τα σηκωσω και 2 ποντους για να μην εχω και προβληματα με τα σποιλερ γιατι ειμαι στο τσακ οπου περναω να βρω κατω,τα εχω υπερβολικα χαμηλωμενα!Βεβαια το κιτ αυτο ειναι λιγο ακριβουτσικο αλλα χαλαλι του τα φοραω δυο χρονια και ειμαι ενθουσιασμενος γιατι πριν φοραγα koni κιτρινα με apex ελατηρια και μεσα σε ενα χρονο εσπασαν με τους κωλοδρομους που εχουμε ενω τα pss ειναι πραγματικα σκυλια γιαυτο λεω χαλαλι τα λεφτα!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.