Guest Scorpio Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Δεν σας φαίνεται έτσι είναι. Φανταστείται ότι είχε κάτσει πιο πολύ πίσω αλλά το σηκώσαμε 0,5 πόντο, γιατί αν το φόρτωνα με 2 άτομα + αποσκευές θα ήμουν στο όριο και δεν το ήθελα. Έτσι πρέπει να κάθεται το αμάξι. Να είναι πιο χαμηλό μπρστά. Και λόγο αεροδυναμικής, πίσω φορτώματος, αλλά και καλύτερης διεύθυνσης. Δηλαδή τώρα με το φαρδύτερο πέλμα (225) πρέπει να πατάει καλύτερα μπροστά, αλλιώς σου σκορτσάρει το τιμόνι στις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων... Πχ από 2α σε 3η... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 (edited) ..... και πεταει κωλαρακι ευκολοτερα πραγμα ασχημο για καποιον που δεν ξερει να διορθωνει Edited March 15, 2006 by NforN_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 (edited) Γρηγορη προσοχη στο στησιμο...Το αμαξι εχει γινει πλεον πολυ αποτομο...Δεν σεπροειδοποιει για το ποτε θα πεταξει κωλο... Η διορθωση δυσκολευει πολυ, και δεν υπαρχουν περιθωρια για δευτερες σκεψεις.... PS : Ρε φιλε, γιατι τετοιο παραπονο σε ολα σου τα ποστ...Ποιος δεν σε βοηθησε...?Ειναι οφ τοπικ, το ξερω, απλα για να το γραφεις in public, σημαινει οτι καποιος ΘΕΣ να το δει... Στεναχωρο, αλλα μαλλον υφισταται.... Anywayz, u know better....Feel free to tell me...Anytime Edited March 15, 2006 by Michail Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greygolfgti Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 ..... και πεταει κωλαρακι ευκολοτερα πραγμα ασχημο για καποιον που δεν ξερει να διορθωνει SORRY XRONIS ALLA SOY DEINO KOKKINH KARTA GIA AYTO POY GRAFEIS GIATI, GIA NA PETAEI KOLO ENA GOLF PREPEI NA EINAI POLY SKLHRH H PISO ANARTHSH, KAI NA EXEI FTHARMENA PISO LASTIXA KAI TOY GRIGORI H ANARTHSH KAI TA LASTIXA EINAI OPOS PREPEI NA EINAI. EPIPLEON FORAEI 18X8 ME LASTIXO 225/40/18, EXEI SYNEPOS PERISSOTERH PROSFHSH STHN ASFALTO. MOY FAINETAI EXEIS MPERDEPSEI TO GOLF ME SAXORALO....ELEOS!!! Γρηγορη προσοχη στο στησιμο...Το αμαξι εχει γινει πλεον πολυ αποτομο...Δεν σεπροειδοποιει για το ποτε θα πεταξει κωλο...Η διορθωση δυσκολευει πολυ, και δεν υπαρχουν περιθωρια για δευτερες σκεψεις.... PS : Ρε φιλε, γιατι τετοιο παραπονο σε ολα σου τα ποστ...Ποιος δεν σε βοηθησε...?Ειναι οφ τοπικ, το ξερω, απλα για να το γραφεις in public, σημαινει οτι καποιος ΘΕΣ να το δει... Στεναχωρο, αλλα μαλλον υφισταται.... Anywayz, u know better....Feel free to tell me...Anytime SORRY DEN SE XERO KALA ALLA AYTA POY LES DEN STEKONTAI.... MILAME GIA GOLF OXI GIA SAXORALO.. O GRIGORIS FORAEI MIA ANRTHSH EPILEGMENH APO EMENA. EIMAI 15 XRONIA STHN DOYLEIA MHXANIKOS, TREXO KAI 5 XRONIA AGONES KAI EXO PSAXTEI KAI EXO DOKIMASEI POLLES ANARTHSEIS STA AMAXIA AYTA... DEN TA BGAZO APO TO MYALO MOY ALLA APO EMPEIRIA KAI MONO.... ESEIS APO POY TA LETE OLA AYTA??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 μα ΟΛΑ τα golf ειτε 4 ειτε 5 πετανε κωλο ΠΟΛΥ ευκολα.. ποσο μαλιστα αν εχει πεσει ολο το βαρος μπροστα λογο χαμηλωματος κατα καποιο τροπο "ελαφρωνει" το πισω μερος και γινετε πιο παιχνιδιαρικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greygolfgti Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 μα ΟΛΑ τα golf ειτε 4 ειτε 5 πετανε κωλο ΠΟΛΥ ευκολα.. ποσο μαλιστα αν εχει πεσει ολο το βαρος μπροστα λογο χαμηλωματος κατα καποιο τροπο "ελαφρωνει" το πισω μερος και γινετε πιο παιχνιδιαρικο XRONIS SYGNOMH POY EPIMENO, OPOTE THELEIS NA KANONISOYME NA SE PAO BOLTA ME TO DIKO MOY NA DEIS OTI DEN PETAEI KOLO ME TIPOTA!!!!!!!!!!!! MHPOS EXEIS MPERDEYTEI POY FORAS 16ARIA (DEN XERO ME TI ANARTHSH) EXEIS PSILO PELMA TO LASTIXO SOY KAI EXEIS PALATSARISMA AP' TA LASTIXA? DOKIMASE MIA 18ARA NA DEIS POS THA SYMPERIFERETAI TO AMAXI SOY.... KAI THA HTHELA EPISIS OSOI EXOYN GOLF 4 NA MOY POYN AN PETAEI KOLO. KAI OPOIANOY PETAEI KOLO NA MOY PEI TI ANARTHSH FORAEI. THANK YOU FOR YOUR TIME Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 (edited) φερε μου οποιοδηποτε 4αρι με οποιαδηποτε αμορτισερ και αμα δεν το κανω να πεταξει κωλο να μη με λενε χρονη εγω εχω μαμα αμορτισερ αλλα και αλλα που εχω οδηγησει με 18αρια και bilstein Κιρτινα πετανε ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ αλλα πολυ πιο εντονα με αποτελεσμα να μαζευονται πιο δυσκολα @edit χτες βραδυ σε 5αρι με 18αρια και bilstein κιτρινα με 5ποντα οχι μονο πεταξε αλλα παλευα με το τιμονι για να το μαζεψω... Edited March 15, 2006 by NforN_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 (edited) SORRY DEN SE XERO KALA ALLA AYTA POY LES DEN STEKONTAI.... MILAME GIA GOLF OXI GIA SAXORALO.. O GRIGORIS FORAEI MIA ANRTHSH EPILEGMENH APO EMENA. EIMAI 15 XRONIA STHN DOYLEIA MHXANIKOS, TREXO KAI 5 XRONIA AGONES KAI EXO PSAXTEI KAI EXO DOKIMASEI POLLES ANARTHSEIS STA AMAXIA AYTA... DEN TA BGAZO APO TO MYALO MOY ALLA APO EMPEIRIA KAI MONO.... ESEIS APO POY TA LETE OLA AYTA??? Ουτε εγω σε ξερω. Κατ' αρχας, ο Γρηγορης, δεν εχει αλλαξει αναρτηση... Εχει αλλαξει αμορτισερ και ελατηρια. Εγω παλι δεν ειμαι μηχανικος αυτοκινητων 15 χρονια, ειμαι απλα ενας φοιτητακος, και αυτα που λεω τα βγαζω οχι απο το μυαλο μου, αλλα απο τα ελαχιστα χιλιομετρα που εχω κανει, και απο πραγματα που εχω διαβασει...Ενα μπροστοβαρο αμαξι, χαμηλωμενο επιπροσθετα μπροστα, εχει την ταση να ελαφρωνει το πισω μερος. Ειναι φυσικη. Nothing more, nothing less. Correct me if u think I am being wrong... Edited March 15, 2006 by Michail Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Ενα μπροστοβαρο αμαξι, χαμηλωμενο επιπροσθετα μπροστα, εχει την ταση να ελαφρωνει το πισω μερος. Μιχάλη συμφωνώ ότι το αμάξι έχει γίνει πιο απόλυτο από ότι ήταν μαμά. Αλλά έχω μια ένσταση. Η γωνιά κλίσης του αυτοκινήτου δεν έχει αλλάξει. Τι εννοώ? Αν για παράδειγμα πριν ήμουν 7εκ. πίσω και 5εκ. μπροστά (γιατί και μαμά το αμάξι γέρνει προς τα εμπρός), τώρα είμαι 3,5εκ. πίσω και 1,5εκ μπροστά. Δηλαδή το αμάξι είναι όπως πριν η κλίση του προς τα εμπρός - με άλλα λόγια έχει χαμηλώσει ομοιόμορφα - απλά έχει μεταφερθεί χαμηλότερα το κέντρο βάρος του. Επίσης όταν λέμε στην καθομιλουμένη ότι αλλάζω ανάρτηση, εννοούμε ότι αλλάζω αμορτισέρ και ελατήρια. Αν το εννοούμε με τα ωμά λόγια εννοούμε ότι ξηλώνουμε τα πάντα, ψαλίδια μπλα μπλα και σχεδιάζουμε μια ανάρτηση εξ αρχής. Πράγμα αδιανόητο και ανέφικτο για εμάς τους κοινούς θνητούς (μην κοιτάς τι κάνει ο dahlback στη Γερμανία...) Κάτι άλλο... Δεν είμαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που έχει/θα κάνει κάτι τέτοιο στο αμάξι του. Γιατί τέτοια μανία? Και όχι μόνο στο συγκεκριμένο θέμα... (Mike δεν μιλάω για εσένα) Αν είναι να έχω τέτοια αντιμετώπιση, μισώσω και παρουσιάσω το αμάξι μου ποτέ εδώ μέσα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Μιχάλη συμφωνώ ότι το αμάξι έχει γίνει πιο απόλυτο από ότι ήταν μαμά. Ετσι ειναι...Κραταει πολυ, αλλα δεν προειδοποιει για το που και ποτε θα γινει κατι... Αλλά έχω μια ένσταση. Η γωνιά κλίσης του αυτοκινήτου δεν έχει αλλάξει. Τι εννοώ? Αν για παράδειγμα πριν ήμουν 7εκ. πίσω και 5εκ. μπροστά (γιατί και μαμά το αμάξι γέρνει προς τα εμπρός), τώρα είμαι 3,5εκ. πίσω και 1,5εκ μπροστά. Δηλαδή το αμάξι είναι όπως πριν η κλίση του προς τα εμπρός - με άλλα λόγια έχει χαμηλώσει ομοιόμορφα - απλά έχει μεταφερθεί χαμηλότερα το κέντρο βάρος του. Δεν ξερω ρε συ Γρηγορη. Εγω το φοβαμαι λιγακι. Προσωπικα εχω 5ποντα μπρος-πισω, και το αμαξι εχει γινει καρτακι...Αλλα δεν θα εριχνα ποτε ανομοιομορφα ποτε το χαμηλωμα... Για τους λογους που εξηγησα μπροστα. Το χαμηλωμα μπροστα μου κανει στησιμο για dragster, που εκει να το καταλαβω... Επίσης όταν λέμε στην καθομιλουμένη ότι αλλάζω ανάρτηση, εννοούμε ότι αλλάζω αμορτισέρ και ελατήρια. Αν το εννοούμε με τα ωμά λόγια εννοούμε ότι ξηλώνουμε τα πάντα, ψαλίδια μπλα μπλα και σχεδιάζουμε μια ανάρτηση εξ αρχής. Πράγμα αδιανόητο και ανέφικτο για εμάς τους κοινούς θνητούς (μην κοιτάς τι κάνει ο dahlback στη Γερμανία...) Ναι απλως επειδη το εχουμε χιλιοσκοτωσει το θεμα, καλο ειναι να αρχισουμε καποια στιγμη να μιλαμε σωστα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Ετσι ειναι...Κραταει πολυ, αλλα δεν προειδοποιει για το που και ποτε θα γινει κατι... Συμφωνώ. Ανέβηκαν κατα πάρα πολύ τα όρια του, αλλά ελατώθηκε η διάρκεια της ειδοποίησης για το πότε ξεκολλάει... Δεν ξερω ρε συ Γρηγορη. Εγω το φοβαμαι λιγακι. Προσωπικα εχω 5ποντα μπρος-πισω, και το αμαξι εχει γινει καρτακι...Αλλα δεν θα εριχνα ποτε ανομοιομορφα ποτε το χαμηλωμα...Για τους λογους που εξηγησα μπροστα. Το χαμηλωμα μπροστα μου κανει στησιμο για dragster, που εκει να το καταλαβω... Αυτό λέω Μιχάλη. Δεν έριξα ανομοιόμορφα το αμάξι. Αντιθέτως... Εγώ πάντως όταν έστριβα το αμάξι σε πέταλο μου πέταγε μούτρα. Και τώρα και πριν... (Πρέπει να το δεις από κοντά φίλε είναι όλα τα λεφτά... Στην εκδρομή δεν το έφερα και γιατί δεν γούσταρα, αλλά και γιατί ήρθα με τις γυναίκας το GTi... To Πάσχα θα κατέβεις ε?, δεν γλιτώνεις τον καφέ...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtsigr Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 ενδιαφέρομαι να αλλάξω αμορτισέρ σε Golf IV 1.4 για νορμάλ χρήση χωρίς μεγάλο κόστος. Τι προτέινετε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Φαντάζομαι ούτε χαμήλωμα, ούτε σπορ ανάρτηση, ούτε τίποτα. Δες τα απλά της μάνας του, ή κάτι σε ΚΥΒ, αξιοπρεπή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 εμένα δεν μου φαίνεται ότι γέρνει μπροστά πάντως..έτσι μου φαίνεται και το δικό μου που έχω αλλάξει μόνο ελατήρια και έχει κάτσει ομοιόμορφα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Οχι,μπροστα φαινεται οτι ειναι ενα κλικ πιο κατω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Γρηγορη, επειδη καπου εχεις μπερδευτει. Αν εχουμε ενα αμαξι, μπροστα 5 ποντους ψηλο και πισω 7 ποντους ψηλο, (2 ποντοι διαφορα) αν θελουμε να μεινει το ιδιο, τοτε χαμηλωνουμε και μπροστα και πισω το ιδιο, εστω δηλαδη οτι βαζουμε τριποντα...Σωστα...? Σωστα...!!! Αν τωρα οπως ειναι, το χαμηλωσουμε μπρστα 3 πχ και πισω, 2, τοτε οπως ειναι ευνοητο, μπροστα θα ειναι πλεον 2 και πισω 5...( 3 ποντοι διαφορα)... Καταλαβαινεις λοιπον τι εννοω...Οτι αν υπαρχει ηδη μια διαφορα οπως λες, τοτε την αυξανεις κι αλλο...Αυτο εννοω... Πιστευω με καταλαβες...Αλλαζεις την γεωμετρια δηλαδη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Κάτι άλλο... Δεν είμαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που έχει/θα κάνει κάτι τέτοιο στο αμάξι του. Γιατί τέτοια μανία? Και όχι μόνο στο συγκεκριμένο θέμα... (Mike δεν μιλάω για εσένα) για μενα μιλας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greygolfgti Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 φερε μου οποιοδηποτε 4αρι με οποιαδηποτε αμορτισερ και αμα δεν το κανω να πεταξει κωλο να μη με λενε χρονη ki ego xronh mporo na to kano auto den einai dyskolo, afhneis to gkazi sthn koryfh ths strofhs. Anyway.... xronis kai michail o,ti kai na sas po den allazete gnomh eseis..... kati tha xerete parapano apo mena sosta???????????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 (edited) σωστα Edited March 16, 2006 by NforN_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Γρηγορη, επειδη καπου εχεις μπερδευτει.Αν εχουμε ενα αμαξι, μπροστα 5 ποντους ψηλο και πισω 7 ποντους ψηλο, (2 ποντοι διαφορα) αν θελουμε να μεινει το ιδιο, τοτε χαμηλωνουμε και μπροστα και πισω το ιδιο, εστω δηλαδη οτι βαζουμε τριποντα...Σωστα...? Σωστα...!!! Αν τωρα οπως ειναι, το χαμηλωσουμε μπρστα 3 πχ και πισω, 2, τοτε οπως ειναι ευνοητο, μπροστα θα ειναι πλεον 2 και πισω 5...( 3 ποντοι διαφορα)... Καταλαβαινεις λοιπον τι εννοω...Οτι αν υπαρχει ηδη μια διαφορα οπως λες, τοτε την αυξανεις κι αλλο...Αυτο εννοω... Πιστευω με καταλαβες...Αλλαζεις την γεωμετρια δηλαδη... Οχου επιστήμη το κάναμε... Εγώ το κατέβασα ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ. 3,5 εμπρός 3,5 πίσω Thats it Με ότι γεωμετρία είχε βγεί από το μπουρδελοεργοστάσιο. ΕΛΕΟΣ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 για μενα μιλας; Όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται, όποιος έχει την σφίγγα σφίγγεται και ο Ζορό ζορίζεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 εγω τι απ ολα ειμαι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Mια παρένθεση στο όλο θέμα, μιας και ξέρω πως πάει το αμάξι του scorpio ως συνοδηγός. Το αμάξι δύσκολο να φύγει ετσι επειδή γουστάρει μόνο κάτω από μεγάλη πίεση και αν γίνεται εσκεμένα από τον οδηγό. Το golf πατάει σαν τρένο με τις 18άρες και μπένει πολύ καλύτερα στις στροφές από πριν, καμία σχέση. Όσο για την ανάρτηση του έκατσε κουτί πιστεύω και το πιο βασικό κάλυψε τις απαιτήσεις του οδηγού, όπως και το χαμήλωμα. Όσο για την μύγα αν την βρεί κάποιος ας μας την φέρει από εδώ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaxos Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 (edited) Οχου επιστήμη το κάναμε...Εγώ το κατέβασα ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ. 3,5 εμπρός 3,5 πίσω Thats it Με ότι γεωμετρία είχε βγεί από το μπουρδελοεργοστάσιο. ΕΛΕΟΣ... ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!! ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΛΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΤΟΤΕ ΟΚ!! ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΣΥ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΡΗΒΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΙΛ. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ(Π.Χ.ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΝΑ ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ ΟΜΑΛΑ ΚΑΙ ΕΛΕΝΧΟΜΕΝΑ Η ΟΥΡΑ)ΤΟΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑ ΥΨΟΥΣ ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΑΛΑΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΑΛΑΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ!!(ΒΛΕΠΕ ΦΤΙΑΧΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ) ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΙΛ.ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΥΤΟΥ ΣΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ! Edited March 17, 2006 by zaxos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldengolf Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Εγω μαγκες φοραω τα pss της bilstein ρυθμιζομενα καθ υψος και σκληροτητα ειναι απλα φανταστικα τα εχω ρυθμισει ετσι ωστε να μην κοπανανε πολυ και τωρα θα παω να τα σηκωσω και 2 ποντους για να μην εχω και προβληματα με τα σποιλερ γιατι ειμαι στο τσακ οπου περναω να βρω κατω,τα εχω υπερβολικα χαμηλωμενα!Βεβαια το κιτ αυτο ειναι λιγο ακριβουτσικο αλλα χαλαλι του τα φοραω δυο χρονια και ειμαι ενθουσιασμενος γιατι πριν φοραγα koni κιτρινα με apex ελατηρια και μεσα σε ενα χρονο εσπασαν με τους κωλοδρομους που εχουμε ενω τα pss ειναι πραγματικα σκυλια γιαυτο λεω χαλαλι τα λεφτα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...