GOLF GTI16V Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 ΠΟΛΥΣ ΛΟΓΟΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΚΟΒΕΙ ΑΛΟΓΑ ΣΤΑ ΑΜΑΞΙΑ,ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΕ ΣΤΑ TURBO ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΟΥ BACK-PRESSURE. ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙ`ΑΥΤΟ?ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ 20VT ΦΟΡΑΤΕ? ΘΕΤΙΚΑ Ή ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 ΠΟΛΥΣ ΛΟΓΟΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΚΟΒΕΙ ΑΛΟΓΑ ΣΤΑ ΑΜΑΞΙΑ,ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΕ ΣΤΑ TURBO ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΟΥ BACK-PRESSURE.ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙ`ΑΥΤΟ?ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ 20VT ΦΟΡΑΤΕ? ΘΕΤΙΚΑ Ή ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗ? εγω εχω εναν καταλυτη,ο οποιος ειναι σαν να ειναι δυο σε σειρα,ενας μικρος κι ενας μεγαλος.ο καταλυτης κοβει αλλα θελει προσοχη ο λ που ειναι πανω στον καταλυτη! μπορεις να αλλαξεις διαμετρο εξατμισης in & out του καταλυτη σε 70 και 63 χιλιοστα ή 63 και 63.οι εισοδοι του καταλυτη ειναι ηδη σε τετοια διαμετρο,το downpipe ειναι στενοτερο! κατι εχω ακουσει ομως οτι αν αλλαξεις καταλυτη χωρις να πας για προγραμμα 2ου σταδιου το οποιο ρυθμιζει και την λειτουργια του 2ου λ, μπορει να εχεις προβλημα με το check και το μιγμα.ο 2ος λ διωρθωνει τον πρωτο,οποτε διαβαζοντας μεγαλυτερη πιεση καυσαεριων σου αναβει το check. με το προγραμμα 1ου σταδιου σου βγαζει off ton δευτερο σε περιπτωση που αναψει check(emissions workshop) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF GTI16V Posted September 23, 2006 Author Report Share Posted September 23, 2006 εγω εχω εναν καταλυτη,ο οποιος ειναι σαν να ειναι δυο σε σειρα,ενας μικρος κι ενας μεγαλος.ο καταλυτης κοβει αλλα θελει προσοχη ο λ που ειναι πανω στον καταλυτη!μπορεις να αλλαξεις διαμετρο εξατμισης in & out του καταλυτη σε 70 και 63 χιλιοστα ή 63 και 63.οι εισοδοι του καταλυτη ειναι ηδη σε τετοια διαμετρο,το downpipe ειναι στενοτερο! κατι εχω ακουσει ομως οτι αν αλλαξεις καταλυτη χωρις να πας για προγραμμα 2ου σταδιου το οποιο ρυθμιζει και την λειτουργια του 2ου λ, μπορει να εχεις προβλημα με το check και το μιγμα.ο 2ος λ διωρθωνει τον πρωτο,οποτε διαβαζοντας μεγαλυτερη πιεση καυσαεριων σου αναβει το check. με το προγραμμα 1ου σταδιου σου βγαζει off ton δευτερο σε περιπτωση που αναψει check(emissions workshop) ΧΑΜΟΣ... Link to comment Share on other sites More sharing options...