Jump to content

Recommended Posts

Να σας πω δυο κουβέντες κι εγώ για το καμάρι μου. Μια φορά κι έναν καιρό λοιπόν, ήταν ένα κίτρινο Stilo που άρχισα να του φορτώνα τα πάντα (ακολουθεί λίστα παρακάτω). Ώσπου έφτασε το καημένο να μην πηγαίνει βήμα από το βάρος και από το λάστιχο (1.350kg ζυγισμένο άδειο με 225 R18 λάστιχο). Οπότε πήρα στο τέλος και την απόφαση να του κάνω κι ένα τούρμπισμα και τώρα είμαι ένας χαρούμενος κάτοχος ενός Stilo που πηγαίνει αέρα! Το δυναμομέτρησα τον περασμένο Φεβρουάριο σε event των StiloClub-ClubPunto-ClubCento και έβγαλε 227PS και 24 κιλά ροπή στα 0.83bar! Αργότερα του άλλαξα σασμάν (έβαλα από Punto GT γιατί το μαμά - που είχε και aftermarket δίσκο/πλατό - το κούρεψα 2 φορές γρανάζι τετάρτης) και από τότε δουλεύει στα 0.9bar χωρίς πρόβλημα και παίρνοντας κεφάλια! Συνολικά, το Stil-άκι μου έχει επάνω 21.000€+ σε έξτρα εξοπλισμό... <_<

Βέβαια μετά από ένα χρόνο και κάτι, η ζωή μου άλλαξε και από άγαμος έγινα έγγαμος, οπότε το Stilo βγήκε προς πώληση κι έκανα παραγγελία κάτι πιο οικογενειακό, ένα Passat 2.0T Tiptronic... :D

Έξτρα:

Μηχανικά:

Garrett T25 ρουλεμανάτη

Custom intercooler

Custom σκάστρα

5ο μπεκ

Σασμάν αυτούσιο (όχι μόνο τα εντόσθια) από Punto GT

BMC βαρελάκι

Εξάτμιση με χταπόδι Φ63

Καταλύτης Americat 200 τρυπών

Brembo 315mm 4πίστονα

Bilstein Sprint με χαμήλωμα 50mm

Μπάρα θόλων

Offset μπροστά 12mm (σε κάθε τροχό) - πίσω 10mm (σε κάθε τροχό)

Εξωτερικά:

Full custom bodykit

Φώτα ΧΕΝΟΝ 10.000 Kelvin

18" ζάντες 5ακτινες

Yokohama Parada 225/40/18

Φιμέ τζάμια (το πιο ανοιχτό)

Αισθητήρες παρκαρίσματος με 4 αισθητήρες και οθόνη στο εσωτερικό

Εσωτερικά:

Full δέρμα διχρωμία (μπεζ-μαύρο) (γνήσιο όχι δερματίνη)

Abarth όργανα με την έγχρωμη οθόνη

Connect NAV+ με τηλέφωνο, κεραία τηλεφώνου, κεραία GPS, Ελληνικοί χάρτες γνήσιοι της Navteq

Όργανα στο ταμπλώ μπαρόμετρο, πυρόμετρο, πίεση λαδιού της σειράς NEXUS της Autometer (εισαγωγή από Αμερική) με κεντρική μονάδα ελέγχου και χειριστήριο για έλεγχο των χρωμάτων, ορισμό του Warning, ένδειξη των peak-values, record-play-rewind-forward για να καταγράφεις δεδομένα και να μπορείς να τα βλέπεις, θύρα για MMC για επεξεργασία των δεδομένων σε υπολογιστή.

Όργανο Hallmeter σειρά Sport-Comp της Autometer.

DVD player & TV tuner

4κάναλος ενισχυτής 400W με αλλαγμένα twiters db, ηχεία στις πόρτες db και ηχεία πίσω db.

2 sub 10" db στον χώρο αποσκευών στη θέση της ρεζέρβας (ο χώρος αποσκευών χωράει όσα κι ένα μανίσιο)

Οθόνη ελέγχου ελαστικών (πίεση και θερμοκρασία για το κάθε ένα χωριστά με warning σε τιμές που ορίζει ο χρήστης)

Ραντάρ για κάμερες και πιστόλια "κρυμμένο" στην κατασκευή με τα οργανάκια.

ΜΟΜΟ λεβιέ ταχυτήτων

ΜΟΜΟ λεβιέ χειροφρένου

ΜΟΜΟ φούσκα ταχυτήτων

ΜΟΜΟ φούσκα χειροφρένου

ΜΟΜΟ μεταλλικά πατάκια (οδηγού-συνοδηγού) όχι όλο μέταλλο, πρόσθετο σε μοκέτα.

ΜΟΜΟ πεντάλ

Γενικά:

Συναγερμός Code Alarm με χειριστήριο αμφίδρομης επικοινωνίας με οθόνη και ρολόι αδιάβροχο για 200m με όλες τις λειτουργίες που έχει και το χειριστήριο. Λειτουργία turbo-timer, εκκίνησης της μηχανής του αυτοκινήτου από το χειριστήριο και το ρολόι κλπ κλπ...

Edited by Νίκος
Link to comment
Share on other sites

ολα καλα κι ωραια(καλουπουλητο κιολας μιας κ το δινεις)

μια μικρη ενσταση εχω μονο στο πισω μερος για το τελικο..ισως με αυτο το σποιλερ θα προτιμουσα να βγαινει απο τη μεση!

κατα τα αλλα ομορφο το εχεις :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις και άδικο, αλλά αν έβγαινε στη μέση, κάτω από τον προφυλακτήρα, θα ήταν ΠΟΛΥ χαμηλά και θα έβρισκα συνέχεια. Για τύπου DTM μπούκες ούτε για αστείο, οπότε η λύση είναι η υποφενόμενη. :D

Link to comment
Share on other sites

Τον συναγερμό τον έβαλες πέρσι το καλοκαίρι στη γέφυρα της Λ. Βουλιαγμένης σωστά; αν και παίζει να κάνω λάθος το θυμάμαι το ωραίο τερατάκι σου

Edited by CoastalBlue
Link to comment
Share on other sites

οχι dtm!!!ουτε με σφαιρες..οσο οτι θα εβρισκε οντως εχεις δικιο ειναι πολυ μικρη η αποσταση!

οποτε ειτε ετσι ειτε αλλαζε σποιλερ πισω οποιος ηθελε :D

βασικα ποιον κινητηρα ειχες πριν τη μετατροπη τον οποιο και τουρμπισες?

οντως παντως βαρυ αμαξι το στιλο και κακως το βγαζαν στα 1.4 και 1,6 με τοσα λιγα αλογα..

και το abarth ξεφευγε..ασε που εχει ελαχιστα.

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας είναι ο μαμά ο 1600άρης. Δεν τον έχω πειράξει καθόλου. Μόνο ανοίχτηκε για να μπει πιο χοντρή φλάντζα για να ρίξει την συμπίεση στο 8,5:1. Το επόμενο στάδιο ήταν σφυρίλατα πιστόνια, μπιέλες, εκκεντροφόροι για να δουλέψω πίεση 1,2-1,4 αλλά μας πρόλαβε ο γάμος... :D

Τώρα ανυπομονώ να έρθει το Passat. Έχω "φάει" όλο το φόρουμ κι έχω ξεσκονίσει κάθε τόπικ που αναφέρεται σε tuning του 2.0Τ. Βέβαια εγώ πάω μόνο για επαναπρογραμματισμό, αφού ως οικογενειάρχης πλέον θέλω να έχω κάτι αθόρυβο και μαλακό στο δρόμο...

Τον συναγερμό τον έβαλες πέρσι το καλοκαίρι στη γέφυρα της Λ. Βουλιαγμένης σωστά; αν και παίζει να κάνω λάθος το θυμάμαι το ωραίο τερατάκι σου

Μπααα, λάθος κάνεις. Τον έβαλα στην Θεσσαλονίκη. ;) Αθήνα εκτός 3-4 φορές που κατέβηκα για δουλειές, το πολύ να το είδες στην έκθεση AutoExelixis 2004 στο περίπτερο του StiloClub ή στην έκθεση Athens Tuning Show 2005 (πάλι στο περίπτερο του StiloClub).

Link to comment
Share on other sites

νικο ενωσα τα δυο ποστ σου σε ενα.

με το κουμπακι edit μπορεις να το κανεις κ συ στο αρχικο σου ποστ.

ηθελα να σε ρωτησω ποσα χιλιομετρα εχει που εισαι πλεον τουρμπισιος?

θεσσαλονικη κυκλοφορεις(πρεπει να εχω πετυχει το αμαξι κρηνη)?ειχες ερθει και στην απολλωνια πολιτεια που ειχαν μαζευτει ολα τα κλαμπ αυτοκινητου τοτε?

Link to comment
Share on other sites

νικο ενωσα τα δυο ποστ σου σε ενα.

με το κουμπακι edit μπορεις να το κανεις κ συ στο αρχικο σου ποστ.

ηθελα να σε ρωτησω ποσα χιλιομετρα εχει που εισαι πλεον τουρμπισιος?

θεσσαλονικη κυκλοφορεις(πρεπει να εχω πετυχει το αμαξι κρηνη)?ειχες ερθει και στην απολλωνια πολιτεια που ειχαν μαζευτει ολα τα κλαμπ αυτοκινητου τοτε?

Τουρμπίσιος είμαι περίπου 35.000χλμ... Θεσσαλονίκη κυκλοφορώ συνήθως προς το Cosmos ή αν θα με πετύχει κάποιος κέντρο (σπάνια για καμιά δουλειά). Στην Απολλώνια πολιτεία είχα έρθει, αλλά όχι με το αμάξι. Το τουτού ήταν "μέσα" για κατασκευές στο εσωτερικό. Γενικότερα κινούμαι Ωραιόκαστρο (σπίτι) - Σίνδο (ΒΙΠΕ στην δουλειά). Μάλιστα η εταιρία που δουλεύω είναι ΠΟΛΥ κοντά στην "γνωστή ευθεία". :whistling: Αν κατεβείτε καμιά φορά προς τα εκεί, κάντε κανένα τηλέφωνο. Θα κοιτάξω να έρθω και σε κάποια συνάντηση του club να σας γνωρίσω και από κοντά... :D

ΥΓ: Ευχαριστώ και για το δέσιμο των posts... ;)

Link to comment
Share on other sites

τιποτα :thumbsup:

ελα σε καποια συναντηση ακομα και με το στιλο!θα εχει ενδιαφερον αλλωστε :thumbsup:

σινδο πηγαινουμε αλλα συνηθως ειναι ακαταλληλες οι ωρες για να σε πετυχουμε στη δουλεια tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

τιποτα :thumbsup:

ελα σε καποια συναντηση ακομα και με το στιλο!θα εχει ενδιαφερον αλλωστε B)

σινδο πηγαινουμε αλλα συνηθως ειναι ακαταλληλες οι ωρες για να σε πετυχουμε στη δουλεια tongue.gif

Σίγουρα θα έρθω να σας γνωρίσω με την πρώτη ευκαιρία. Την προηγούμενη Τετάρτη είχα μπλέξει, διαφορετικά θα εμφανιζόμουν. :thumbsup: Εξάλλου όταν έρθει και το Passat θα υπάρχει κι ένας λόγος παραπάνω. :rolleyes:

Το φαντάζομαι ότι είναι ώρες άσχετες από την δουλειά, αλλά είναι ένα τεταρτάκι από το σπίτι... :rolleyes: Οπότε, τσούυυυπ! πετάγομαι μια βόλτα! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.