Jump to content
css03038

Golf Iv

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Έχει εδώ και 1 βδομάδα που ακούγεται κάτι από την μηχανή.Ένας περιοδικός θόρυβος.όσο ανεβάζω στροφές ακόμη πιο έντονος και ειδικά όταν αφήνω το γκάζι καθόλη τη διάρκεια που πέφτουν οι στροφές.Στο ρελαντί απόλυτη ησυχία.Δεν ακούγεται τίποτα.Ο ήχος είναι όπως κολάει ένα πετραδάκι στη ρόδα και ακούγεται αυτο το τακ τακ συνέχεια.Στην αρχή πίστεψα πως είναι ο ιμάντας του δυναμού.Τον λάδωσα αλλά τίποτα.Το επόμενο service είναι στα επόμενα 500-1000 περίπου χιλιόμετρα αλλά είναι το μικρό.Μόνο λάδια....Έχω 78.000 χιλιόμετρα.Στα 65.000 άλλαξα ιμαντες χρονισμού και έκαανα το μεγάλο service.

Απλά αρχίζω να ανησυχώ για το "μέλλον" του κινητήρα μου....

Και κάτι επιπλέον..

Θέλω μια τιμή περίπου για δίσκο πλατό μαζί με τοποθέτηση

και μια τιμή για σασμαν γενικότερα(ολόκληρο΄, είτε καινούριο είτε μεταχειρισμένο)

ευχαριστώ..!

Link to comment
Share on other sites

σασμαν 800-900-1000 ευρω...εκει μεσα...

δισκο πλατο και ωθιστικο ρουλεμαν καπου 400 ευρω

οσον αφορα το προβλημα ας απαντησει ο Latousakis που ειχε κατι παρομοιο...

τωρα το πουλαει...να ανησυχεις?! <_<:wacko: :wacko: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω να σου πω για το πρόβλημά σου,

αλλά το παρακάτω που έκανες είναι λάθος.

Στην αρχή πίστεψα πως είναι ο ιμάντας του δυναμού.Τον λάδωσα...

Ο ιμάντας πρέπει να είναι καθαρός.

Τώρα που τον λάδωσες μπορεί να σου γλιστράει πάνω στα ράουλα

και δεν μπορείς να ξέρεις την επίδραση του λιπαντικού που έβαλες στην διάρκεια ζωής του.

Καθάρισέ τον όσο καλύτερα μπορείς και στο πρώτο σέρβις άλλαξέ τον.

Εάν κοπή, χάνεις δυναμό, υδραυλικό τιμόνι και κλιματισμό

με ποιο επικίνδυνο το δεύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Κάνε μερικές προσευχές να μην είναι το διαφορικό σου ... γιατί ... :D .

(Δεν χρειάζεται να αναφέρω το πρόβλημα με την κορώνα)

Edited by CLakis
Link to comment
Share on other sites

Κάνε μερικές προσευχές να μην είναι το διαφορικό σου ... γιατί ... :D .

Κι εγω αυτο σκεφτομαι και μαλιστα παρα πολυ γατι μου θυμιζει λιγο εως πολυ την περιπτωση μου αν και λιγο διαφορετικη

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=14622

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να είναι διαφορικό γιατί ακούγεται και με κενή όταν πατάω γκάζι.Οχι μονο κατά την κίνηση.Ακούγεται μέσα από την μηχανή.

Link to comment
Share on other sites

γραφω εδω γιατι δεν θελω να ανοιξω αλλο θεμα.

φιλος εχει το golf iv 1.4 55kw εχει 39000 χιλιομετρα το αγορασε μεταχηρισμενο απο την εδω αντιπροσωπεια της vw με 36000 χιλιομετρα

σε 3000 χιλιομετρα του εχει καψει 2λιτρα λαδι σε εθνικη και πολη

καιγανε τοσο λαδι αυτα τα μοτερ????τι λετε να κανει???

Link to comment
Share on other sites

οχι και 2 λιτρα, αλλα καιγανε...αν αλλαξει ιξωδες θα μειωθει το καψιμο...δηλαδη να βαλει 10-40 αντι 5-40....

εμενα εκαψε 500ml Θεσσαλονικη - Βολο -Θεσσαλονικη ...οπως τα διχρονα τα μηχανακια που βαζουμε λαδακι με την Βενζινη.... :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

αρχικα το λαδι ηταν 5-40 οταν αρχισε να καιει του βαλανε ενησχυτικο λαδιου και συμπληρωσαν με λαδι 15-40

Edited by zil
Link to comment
Share on other sites

αρχικα το λαδι ηταν 5-40 οταν αρχισε να καιει του βαλανε ενησχυτικο λαδιου και συμπληρωσαν με λαδι 15-40

παιζει ρολο και η μαρκα ομως ε...

παντως να ξερεις και ελαιολαδο να βαλεις θα το καψει...το θεμα ειναι ποσο...λογικη τιμη για τον εν λογω κινητηρα πιστευω ειναι 1 λιτρο στα 5.000km...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.