css03038 Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Καλησπέρα, Έχει εδώ και 1 βδομάδα που ακούγεται κάτι από την μηχανή.Ένας περιοδικός θόρυβος.όσο ανεβάζω στροφές ακόμη πιο έντονος και ειδικά όταν αφήνω το γκάζι καθόλη τη διάρκεια που πέφτουν οι στροφές.Στο ρελαντί απόλυτη ησυχία.Δεν ακούγεται τίποτα.Ο ήχος είναι όπως κολάει ένα πετραδάκι στη ρόδα και ακούγεται αυτο το τακ τακ συνέχεια.Στην αρχή πίστεψα πως είναι ο ιμάντας του δυναμού.Τον λάδωσα αλλά τίποτα.Το επόμενο service είναι στα επόμενα 500-1000 περίπου χιλιόμετρα αλλά είναι το μικρό.Μόνο λάδια....Έχω 78.000 χιλιόμετρα.Στα 65.000 άλλαξα ιμαντες χρονισμού και έκαανα το μεγάλο service. Απλά αρχίζω να ανησυχώ για το "μέλλον" του κινητήρα μου.... Και κάτι επιπλέον.. Θέλω μια τιμή περίπου για δίσκο πλατό μαζί με τοποθέτηση και μια τιμή για σασμαν γενικότερα(ολόκληρο΄, είτε καινούριο είτε μεταχειρισμένο) ευχαριστώ..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 σασμαν 800-900-1000 ευρω...εκει μεσα... δισκο πλατο και ωθιστικο ρουλεμαν καπου 400 ευρω οσον αφορα το προβλημα ας απαντησει ο Latousakis που ειχε κατι παρομοιο... τωρα το πουλαει...να ανησυχεις?! :wacko: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Δεν ξέρω να σου πω για το πρόβλημά σου, αλλά το παρακάτω που έκανες είναι λάθος. Στην αρχή πίστεψα πως είναι ο ιμάντας του δυναμού.Τον λάδωσα... Ο ιμάντας πρέπει να είναι καθαρός. Τώρα που τον λάδωσες μπορεί να σου γλιστράει πάνω στα ράουλα και δεν μπορείς να ξέρεις την επίδραση του λιπαντικού που έβαλες στην διάρκεια ζωής του. Καθάρισέ τον όσο καλύτερα μπορείς και στο πρώτο σέρβις άλλαξέ τον. Εάν κοπή, χάνεις δυναμό, υδραυλικό τιμόνι και κλιματισμό με ποιο επικίνδυνο το δεύτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLakis Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 (edited) Κάνε μερικές προσευχές να μην είναι το διαφορικό σου ... γιατί ... . (Δεν χρειάζεται να αναφέρω το πρόβλημα με την κορώνα) Edited September 10, 2007 by CLakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_Rider Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Κάνε μερικές προσευχές να μην είναι το διαφορικό σου ... γιατί ... . Κι εγω αυτο σκεφτομαι και μαλιστα παρα πολυ γατι μου θυμιζει λιγο εως πολυ την περιπτωση μου αν και λιγο διαφορετικη http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=14622 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted September 11, 2007 Author Report Share Posted September 11, 2007 Δεν νομίζω να είναι διαφορικό γιατί ακούγεται και με κενή όταν πατάω γκάζι.Οχι μονο κατά την κίνηση.Ακούγεται μέσα από την μηχανή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 γραφω εδω γιατι δεν θελω να ανοιξω αλλο θεμα. φιλος εχει το golf iv 1.4 55kw εχει 39000 χιλιομετρα το αγορασε μεταχηρισμενο απο την εδω αντιπροσωπεια της vw με 36000 χιλιομετρα σε 3000 χιλιομετρα του εχει καψει 2λιτρα λαδι σε εθνικη και πολη καιγανε τοσο λαδι αυτα τα μοτερ????τι λετε να κανει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 οχι και 2 λιτρα, αλλα καιγανε...αν αλλαξει ιξωδες θα μειωθει το καψιμο...δηλαδη να βαλει 10-40 αντι 5-40.... εμενα εκαψε 500ml Θεσσαλονικη - Βολο -Θεσσαλονικη ...οπως τα διχρονα τα μηχανακια που βαζουμε λαδακι με την Βενζινη.... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 (edited) αρχικα το λαδι ηταν 5-40 οταν αρχισε να καιει του βαλανε ενησχυτικο λαδιου και συμπληρωσαν με λαδι 15-40 Edited January 3, 2008 by zil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 αρχικα το λαδι ηταν 5-40 οταν αρχισε να καιει του βαλανε ενησχυτικο λαδιου και συμπληρωσαν με λαδι 15-40 παιζει ρολο και η μαρκα ομως ε... παντως να ξερεις και ελαιολαδο να βαλεις θα το καψει...το θεμα ειναι ποσο...λογικη τιμη για τον εν λογω κινητηρα πιστευω ειναι 1 λιτρο στα 5.000km... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...