Isobitis Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 παιδια καλησπερα εχω ενα ΤΤ 225q και σκεφτομαι την αναβαθμιση των φρενων του το ζητουμενο ειναι ενα big brake kit οσο το δυνατον plug n play απο πλευρας αντλιων, συμπεριφορα του ABS κλπ επειδη δεν θελω να αλλαξει η ισορροπια του αυτοκινητου κατα το φρεναρισμα προσανατολιζομαι σε αλλαγη φρενων μονο μπροστα και πισω να μεινουν τα εργοστασιακα.. μιας και σκεφτομουνα τα stoptech υπαρχουν αποψεις / γνωμες / εμπειριες οσον αφορα την αποδοση / διαρκεια τους? τα φρενα που υπαρχουν για το ΤΤ απο την stoptech ειναι τα ακολουθα FRONT KIT: 328 x 28 mm Rotor/ 4 Piston Caliper η FRONT KIT: 355 x 32 mm Rotor/ 4 Piston Caliper ευχαριστω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Καλησπερα και καλωσορισες στην παρεα!! Αν θελεις κανε μας μια παρουσιαση σου στο Γνωριμια Νεων Μελων. Στο θεμα μας τωρα. Και τα δυο κιτ που λες ειναι πολυ καλα με την μονη διαφορα οτι αυτο με τον 355 δισκο θα θελει σιγουρα 18αρες. Το ΤΤ σου τι φοραει? Επισης,αν ο δισκος ο 355 δεν ειναι διαιρουμενος,θα υπαρχει ενδεχομενο στραβωματος του. Τα Stoptech ειναι απο τα καλυτερα φρενα που κυκλοφορουν στην αγορα και αρκετα ακριβα. Ποσο τα εχεις βρει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isobitis Posted September 24, 2007 Author Report Share Posted September 24, 2007 Καλησπερα και καλωσορισες στην παρεα!!Αν θελεις κανε μας μια παρουσιαση σου στο Γνωριμια Νεων Μελων. Στο θεμα μας τωρα. Και τα δυο κιτ που λες ειναι πολυ καλα με την μονη διαφορα οτι αυτο με τον 355 δισκο θα θελει σιγουρα 18αρες. Το ΤΤ σου τι φοραει? Επισης,αν ο δισκος ο 355 δεν ειναι διαιρουμενος,θα υπαρχει ενδεχομενο στραβωματος του. Τα Stoptech ειναι απο τα καλυτερα φρενα που κυκλοφορουν στην αγορα και αρκετα ακριβα. Ποσο τα εχεις βρει? καλησπερα και παλι το ΤΤ μου φοραει 18αρες BBS με λαστιχο parada 225x40x18 να σου πω την αληθεια φιλε κωνσταντινε δεν εχω δει αν το 355 ειναι μονος η διαιρουμενος εδω τα βρηκα 2300¤ τοποθετημενα (τα 328) αλλα μου φαινονται ακριβα.. ψαχνομαι τωρα να τα φερω απο αμερικη βγαινουν γυρω στα 1400¤ χωρις μεταφορικα.. κωνσταντινε εχεις ακουσει για εμφανιση crack στους τρυπητους δισκους? κατι σαν αυτο που συμβαινει με το gt της brembo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isobitis Posted September 24, 2007 Author Report Share Posted September 24, 2007 FRONT KIT: 355 x 32 mm Rotor/ 4 Piston Caliper Two Wheel Front Big Brake Kit Includes: - 2 Piece Floating Directional 355x32mm AeroRotors - 4 Piston ST-40 Calipers - Stainless Steel Brake Lines (Front Only) - Caliper Mounting Brackets - Street Performance Pads (Front Only) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 να ρωτησω (ως ασχετος): τα φρενακια αυτα ειναι floating- semi-floating? Επειδης τα κοβω για πολυ δυνατα. Δεν ξερω αν λεγεται "διαιρουμενος" οπως λεει ο mod, παντως νομιζω το ιδιο πραγμα εννοουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isobitis Posted September 24, 2007 Author Report Share Posted September 24, 2007 (edited) να ρωτησω (ως ασχετος): τα φρενακια αυτα ειναι floating- semi-floating? Επειδης τα κοβω για πολυ δυνατα.Δεν ξερω αν λεγεται "διαιρουμενος" οπως λεει ο mod, παντως νομιζω το ιδιο πραγμα εννοουμε... ειναι floating file mkiii.. Edited September 24, 2007 by Isobitis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrose Melissia Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 (edited) παιδια καλησπεραεχω ενα ΤΤ 225q και σκεφτομαι την αναβαθμιση των φρενων του το ζητουμενο ειναι ενα big brake kit οσο το δυνατον plug n play απο πλευρας αντλιων, συμπεριφορα του ABS κλπ επειδη δεν θελω να αλλαξει η ισορροπια του αυτοκινητου κατα το φρεναρισμα προσανατολιζομαι σε αλλαγη φρενων μονο μπροστα και πισω να μεινουν τα εργοστασιακα.. μιας και σκεφτομουνα τα stoptech υπαρχουν αποψεις / γνωμες / εμπειριες οσον αφορα την αποδοση / διαρκεια τους? τα φρενα που υπαρχουν για το ΤΤ απο την stoptech ειναι τα ακολουθα FRONT KIT: 328 x 28 mm Rotor/ 4 Piston Caliper η FRONT KIT: 355 x 32 mm Rotor/ 4 Piston Caliper ευχαριστω.. Καλησπερα φιλε μου, εχω και εγω το ιδιο μοτερ βαλει σε GOLF ομως.Εγω εχω brembo 4πιστονες 323x28 οχι διαιρουμενους και ειναι πολυ καλα και αποτελεσματικα, βεβαια σε καποια σημεια κουραζονται κι αυτα,αλλα πρεπει να το παρα παρα κανεις,συνεχεια στα φρενα! τα δικα σου μαμα ειναι μονοπιστονα 312mm. Αν το βελτιωσεις το μοτερ θα θελεισ φρενα οπωσδηποτε. Τωρα τα STOPTECh ειναι φοβερα φρενα ''θυμιζω βελτιωτης PORCHE'' τα 355 θα σου χωρεσουν ισα ισα και θα ειναι κουκλι. Μαλλον θα χρειαστεις και προεκτασεις τροχων,οχι πολυ 5mm, εξαρταται απο το offset της ζαντασ σου. Παντως υπαρχει πολυ μεγαλη διαφορα δυναμης και αισθησης φρεναρισματος μεταξυ 328 και 355. αν το αποφασισεις 355 παντως, κοιτα και για αντιστοιχο 355χ32 με διαιρουμενο δισκο brembo,λιγο πιο φτηνα αλλα φοβερα και αξιοπιστα. Edited September 24, 2007 by petrose Melissia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 καλησπερα και παλιτο ΤΤ μου φοραει 18αρες BBS με λαστιχο parada 225x40x18 να σου πω την αληθεια φιλε κωνσταντινε δεν εχω δει αν το 355 ειναι μονος η διαιρουμενος εδω τα βρηκα 2300¤ τοποθετημενα (τα 328) αλλα μου φαινονται ακριβα.. ψαχνομαι τωρα να τα φερω απο αμερικη βγαινουν γυρω στα 1400¤ χωρις μεταφορικα.. κωνσταντινε εχεις ακουσει για εμφανιση crack στους τρυπητους δισκους? κατι σαν αυτο που συμβαινει με το gt της brembo Ειναι καπως πολλα,οχι οτι δεν ειναι καλα ομως. Αν τα βρεις απο εξωτερικο φθηνοτερα,χτυπα τα Δεν εχω ακουσει τιποτα για crack στους δισκους. αυτους. FRONT KIT: 355 x 32 mm Rotor/ 4 Piston CaliperTwo Wheel Front Big Brake Kit Includes: - 2 Piece Floating Directional 355x32mm AeroRotors - 4 Piston ST-40 Calipers - Stainless Steel Brake Lines (Front Only) - Caliper Mounting Brackets - Street Performance Pads (Front Only) Διαιρουμενα πλευστα ειναι. να ρωτησω (ως ασχετος): τα φρενακια αυτα ειναι floating- semi-floating? Επειδης τα κοβω για πολυ δυνατα.Δεν ξερω αν λεγεται "διαιρουμενος" οπως λεει ο mod, παντως νομιζω το ιδιο πραγμα εννοουμε... floating σημαινει πλευστος και αφορα τον τροπο λειτουργιας του δισκου. Καλησπερα φιλε μου,εχω και εγω το ιδιο μοτερ βαλει σε GOLF ομως.Εγω εχω brembo 4πιστονες 323x28 οχι διαιρουμενους και ειναι πολυ καλα και αποτελεσματικα, βεβαια σε καποια σημεια κουραζονται κι αυτα,αλλα πρεπει να το παρα παρα κανεις,συνεχεια στα φρενα! τα δικα σου μαμα ειναι μονοπιστονα 312mm. Αν το βελτιωσεις το μοτερ θα θελεισ φρενα οπωσδηποτε. Τωρα τα STOPTECh ειναι φοβερα φρενα ''θυμιζω βελτιωτης PORCHE'' τα 355 θα σου χωρεσουν ισα ισα και θα ειναι κουκλι. Μαλλον θα χρειαστεις και προεκτασεις τροχων,οχι πολυ 5mm, εξαρταται απο το offset της ζαντασ σου. Παντως υπαρχει πολυ μεγαλη διαφορα δυναμης και αισθησης φρεναρισματος μεταξυ 328 και 355. αν το αποφασισεις 355 παντως, κοιτα και για αντιστοιχο 355χ32 με διαιρουμενο δισκο brembo,λιγο πιο φτηνα αλλα φοβερα και αξιοπιστα. Πετρο αυτα που εχεις βαλει εσυ ειναι τα Junior Brembo και γιαυτο το λογο κουραζονται στην παρατεταμενη χρηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrose Melissia Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Ειναι καπως πολλα,οχι οτι δεν ειναι καλα ομως.Αν τα βρεις απο εξωτερικο φθηνοτερα,χτυπα τα Δεν εχω ακουσει τιποτα για crack στους δισκους. αυτους. Διαιρουμενα πλευστα ειναι. floating σημαινει πλευστος και αφορα τον τροπο λειτουργιας του δισκου. Πετρο αυτα που εχεις βαλει εσυ ειναι τα Junior Brembo και γιαυτο το λογο κουραζονται στην παρατεταμενη χρηση. ναι το ξερω!1200€ ειχα πληρωσει! τοτε που τα εβαλα δεν ηξερα πολλα και ελεγα οτι δεν θα σηκωσω το μοτερ για περισσοτερα αλογα απο 180.Μετα ετυχε το μοτερ απο S3 225hp και τωρα παω για 300-330hp.Δεν εχω παραπονο κανενα,απλα καποια φορα οταν το κυνυγαω πολυ σε βουνο κτλ μου δινει την αισθηση οτι κουραζεται!Εχω οδηγησει ομως με φρενα 355x28 και η διαφορα ηταν τεραστια γι αυτο λεω 355 καλυτερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 ναι το ξερω!1200¤ ειχα πληρωσει! τοτε που τα εβαλα δεν ηξερα πολλα και ελεγα οτι δεν θα σηκωσω το μοτερ για περισσοτερα αλογα απο 180.Μετα ετυχε το μοτερ απο S3 225hp και τωρα παω για 300-330hp.Δεν εχω παραπονο κανενα,απλα καποια φορα οταν το κυνυγαω πολυ σε βουνο κτλ μου δινει την αισθηση οτι κουραζεται!Εχω οδηγησει ομως με φρενα 355x28 και η διαφορα ηταν τεραστια γι αυτο λεω 355 καλυτερα! Βαλε μεγαλα τοτε να τα χαρεις. Εγω στο passat φοραω 332Χ28 και δεν κουραζονται με τιποτα. Οσες αναβασοκαταβασεις και να τους κανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brakeman Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 παιδια καλησπεραεχω ενα ΤΤ 225q και σκεφτομαι την αναβαθμιση των φρενων του το ζητουμενο ειναι ενα big brake kit οσο το δυνατον plug n play απο πλευρας αντλιων, συμπεριφορα του ABS κλπ επειδη δεν θελω να αλλαξει η ισορροπια του αυτοκινητου κατα το φρεναρισμα προσανατολιζομαι σε αλλαγη φρενων μονο μπροστα και πισω να μεινουν τα εργοστασιακα.. μιας και σκεφτομουνα τα stoptech υπαρχουν αποψεις / γνωμες / εμπειριες οσον αφορα την αποδοση / διαρκεια τους? τα φρενα που υπαρχουν για το ΤΤ απο την stoptech ειναι τα ακολουθα FRONT KIT: 328 x 28 mm Rotor/ 4 Piston Caliper η FRONT KIT: 355 x 32 mm Rotor/ 4 Piston Caliper ευχαριστω.. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΑΠΟ ΤΗΝ 10ΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ (ΜΟΝΟ ΣΕ ΦΡΕΝΑ) ΑΠΟ ΤΑ 17 ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ STOPTECH. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ.ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ 4ΠΙΣΤΟΝΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΔΙΑΡΡΟΗ ΥΓΡΩΝ. (2) ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΦΑΓΩΘΟΥΝ ΤΑΚΑΚΙΑ Η ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΚ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΦΟΡΑ ΜΕΤΑ. ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ AP GALFER H BREMBO H TAROX ΤΑ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΩ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΜΕ (ΦΡΕΝΟΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ) ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...