nick_1987 Posted November 30, 2007 Report Share Posted November 30, 2007 Ναι αλλά θα ακούς πολύ βρισίδι από τους μπροστά... παρα πολυ ομως....δεν ξερεις ποσες φορες με εχουν στραβωσει και δεν ξερω αν πηγαινω ευθεια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted November 30, 2007 Report Share Posted November 30, 2007 με SAAB που φοράει εργοστασιακά XENON και είναι μακράν πιο καθαρά και πιο φωτεινά..... - σιγουρα ? παντως καλοριζικα (!) ποσα Κ ειναι του φιλου σου ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted November 30, 2007 Report Share Posted November 30, 2007 Προφανώς είναι και πιο δυνατά γιατί το φανάρι σου είναι σχεδιασμένο για συγκεκριμένα Lumens, όπως και του SAAB είναι σχεδιασμένο για xenon. Βάλτα σε ένα σκοτεινό δρόμο και δες ποιό φέγγει πιο μακρυά. Θα εκπλαγείς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo GTi Cup Posted December 2, 2007 Author Report Share Posted December 2, 2007 Προφανώς είναι και πιο δυνατά γιατί το φανάρι σου είναι σχεδιασμένο για συγκεκριμένα Lumens, όπως και του SAAB είναι σχεδιασμένο για xenon. Βάλτα σε ένα σκοτεινό δρόμο και δες ποιό φέγγει πιο μακρυά. Θα εκπλαγείς. Βασικά φέγκουμε τα ίδια σχεδόν αλλά εγώ είμαι πιο καθαρός σε σχέση με τον φίλο μου!! Τσέκαρα αυτό που υπόθηκε για στράβωμα και σε σκωτάδια και σε κανονικό δρόμο και φέγκω λίγο πιο πάνω από την πινακίδα ,ΠΙΣΩ,και σε αντίθετα Ρέυματα φέγκω λίγο πιο κάτω ή και πάνω στα φανάρια οπώτε δεν στραβώνω!!Το είχα φόβο και το τεστάρησα να είμαι σήγουρος!Πάντως είναι πιο ξεκούραστα από τα απλά στις πολλές ώρες βραδινής οδήγησης!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo GTi Cup Posted December 2, 2007 Author Report Share Posted December 2, 2007 - σιγουρα ? παντως καλοριζικα (!) ποσα Κ ειναι του φιλου σου ? Νομίζω πώς τα μαμά είναι 4300Κ......Δεν είμαι σήγουρος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 - απο προβληματα οπως δυσκολο σινιαλο/τρεμοπαιγμα σε λακουβες εισαι ΟΚ ετσι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 ρε παιδια ποσα ειναι τα σωστα Κ σε xenon φωτα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 - λενε μεχρι 6000 Κ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 διαφορα των 6000Κ απο τα 6500Κ και απο τα 8000Κ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 ευχαριστω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 - εδω εχει και ενα VW να δεις "ζωντανα" πως φωτιζει αναλογα το κλικ στα Κelvin που θα κανεις επανω δεξια: http://66.102.9.104/search?q=cache:8MMzmMS...cd=14&gl=gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 αυτο ηταν κατατοπιστικο....ευχαριστω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 What is the difference between a bulb that is 3800K or 5000K ? The differences between these bulbs is the colour temperature rated in K (Kelvin). This rating system is not rated by the brighter the bulb the higher the Kelvin rating. Think of the colour rating scale as a rainbow instead. A standard incandescent bulb in the traditional shape that is common to the old style reading and coffee table lamps is rated at about 2400K to 2600K. A standard halogen headlamp bulb is rated at about 3000K to 3200K. Early generation HID systems where rated at about 4300K to 4500K and current generation HID systems are rated at about 4000K to 4250K. Just as a reference point, sun light at high noon on a clear day is rated at about 5000K to 5500K depending on the season, level of pollution in the air and your location on the planet. A cloudy day at high noon can be rated at about 6000K to 7200K. Now that you have all those figures, let's think of the rainbow concept that we mentioned earlier beginning with the red side which is the incandescent bulb rated at 2400K to 2600K. As you move through the spectrum you will go through orange, yellow, white and then start to go into the blue and finally ultra violet. As the human eye sees light we all note that blue is actually the hardest to see with. This of course is due to the fact that blue light has the shortest wave length and is not recommended for good vision. Hence the reason that most current generation of HID systems have gone to a lower Kelvin rating. Rainy weather is the worst to be using bluish light in because the wet surfaces actually absorb the blue light and give you little return of information on what is actually there, sight wise. The other factor into why something is brighter is a simple one, output wattage or intensity. Just because the sun is the brightest thing around doesn't mean it has the highest Kelvin rating. Cloudy days are dimmer than sunny days yet the cloudy days have a higher Kelvin rating. Confused enough? We hope after you read this a few times you will understand, most usually understand it the second time around. So to summarize the answer to the question, a higher Kelvin rating has nothing to do with brightness as far as headlamp bulbs are concerned. Wattage and design of the headlamp bulbs and housings have everything to do with brightness and output. Also keep in mind that all higher wattage versions of any stock wattage bulbs tend to last a shorter time. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo GTi Cup Posted December 3, 2007 Author Report Share Posted December 3, 2007 - απο προβληματα οπως δυσκολο σινιαλο/τρεμοπαιγμα σε λακουβες εισαι ΟΚ ετσι ? Βασικά το Polo 9n3 φοράει Η7 λάμπα οπώτε δεν έχω στη μεγάλη σκάλα XENON....αλλά θα βάλω λάμπες για τα μεγάλα,που φοράω Η1,τύπου XENON!!!Κόστος γύρο στα 15 ευρό το ζεύγος...Ευτυχώς μέχρι τώρα,τρείς μέρες τα φοράω..,δεν έχω κάποιο παράπονο και απο λακούβες που έχω περάσει !!!(Στην Ελλάδα είμαστε ) Πιστεύω πως με τα 6000Κ είσαι μια χαρά μετά δεν βλέπεις τίποτα....Τα είδα σε ένα Golf ενώς φίλου...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordred Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Καλά Xenon χωρίς προβολικά;...Έχει να πέσει πολύ μούτζα στο δρόμο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 εάν είναι σωστά ρυθμισμένα δεν θα πέσει καμία μούτζα.βεβαια κομπλεξικοί υπάρχουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordred Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 εάν είναι σωστά ρυθμισμένα δεν θα πέσει καμία μούτζα.βεβαια κομπλεξικοί υπάρχουν... Πόσα σωστά ρυθμισμένα έχεις δει στο δρόμο.Δεν είναι θέμα κομπλεξισμού...Πως γίνεται να είναι κανείς κομπλεξικός με φώτα xenon...;Πάντως εγώ δεν ξέρω κανενα μοντέλο στην αγορά που να δείνει xenon χωρίς προβολικά εργοστασιακά...Δεν νομίζω να είναι τυχαίο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Δεν είναι τυχαίο γιατί διαφορετικά στραβώνουν και τέρμα κάτω να τα έχεις, σε έναν σκοτεινό δρόμο να είσαι με κάποιον απέναντι, πάει, τον πέθανες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordred Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Δεν είναι τυχαίο γιατί διαφορετικά στραβώνουν και τέρμα κάτω να τα έχεις, σε έναν σκοτεινό δρόμο να είσαι με κάποιον απέναντι, πάει, τον πέθανες... Πάντως Stoilas έκανα αυτό που είπες (να ψάξω στο forum...κι αυτό έπρεπε να κάνω εκ των προτέρων...).Αλλά μάλλον δεν βρήκα λύση γιατί μάλλον δεν υπάρχει...Προβολικά σε 9n3 λίγο δύσκολο...Ο περιμένων νικά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Όχι, δεν υπάρχουν ακόμα. Αν βγάλει κάποιος βέβαια, αυτή θα είναι η Fk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordred Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Όχι, δεν υπάρχουν ακόμα. Αν βγάλει κάποιος βέβαια, αυτή θα είναι η Fk. Αν υπάρχει τίποτα σφυράτε κλέφτικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 εάν είναι σωστά ρυθμισμένα δεν θα πέσει καμία μούτζα.βεβαια κομπλεξικοί υπάρχουν... Γιάννη δεν είναι θέμα κομπλεξισμού, όταν τον τυφλώνεις τον άλλο, θα σε βρίσει και θα πεις κι ευχαριστώ. Τα κατοπτρικά φώτα με xenon, ό,τι και να κάνεις, δεν θα ρυθμιστούν σωστά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalamaris Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Παιδια επειδη εχουν ακουστει πολλα σχετικα με τις μαρκες απο τα xenon,εσεις τι προτεινετε? Εχω ακουσει μεχρι και βραχυκυκλωματα να γινονται! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Γιάννη δεν είναι θέμα κομπλεξισμού, όταν τον τυφλώνεις τον άλλο, θα σε βρίσει και θα πεις κι ευχαριστώ.Τα κατοπτρικά φώτα με xenon, ό,τι και να κάνεις, δεν θα ρυθμιστούν σωστά. you are the xenon master,you know better!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...