jimhs Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 εχει δοκιμασει κανεις το μοτορκοτε(για το αυθεντικο μιλαω) καλυτερα να σχολιασουν οσοι που το εχουν δοκιμασει και επισης εχει βαλει κανεις καμια καλυτερη βαλβολινη?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 Στο Polo 6Ν 100HP την (πρώτη και) τελευταία φορά που άλλαξα βαλβολίνες έβαλα και αντιτριβικό. Από βαλβολίνες έβαλα τις AMSOil MTG 75W90 GL4 καθώς και το "μαϊμού" Motorcote (τωρινό Super Dynamic) Εντυπώσεις οι καλύτερες, το κιβώτιο έγινε βούτυρο. Και η αλλαγή αυτή οφείλετε 100% στις βαλβολίνες και όχι στο πρόσθετο γιατί η συμπεριφορά άλλαξε αμέσως, και όχι μετά από μερικά χιλιόμετρα που χρειάζεται το αντιτριβικό για να στρώσει τις επιφάνειες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF GTI16V Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 (edited) Εγω στο μκ2 gti που ειχα,παρατητηρησα στην θερμοκρασια λαδιου του boardcomputer,οτι με προσθηκη του ' μαιμου' μου εδειχνε 6-8 βαθμους χαμηλοτερα μετα απο περιπου 1000χλμ. Καλο!!! Edited February 16, 2008 by GOLF GTI 20VT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 εγω εχω βαλει το γνησιο σε κινητηρα και σασμαν.οι αλλαγες στο κιβωτιο γινονται πολυ πιο ομαλα και αθορυβα,στον κινητηρα ομως ειναι το κατι αλλο.δεν ''σκορτσαρει'' οταν ειναι κρυος,πιο ομαλη η λειτουργια των στροφων,το μοτερ δουλευει πιο αθορυβα,εχω παρατηρησει και διαφορα στη καταναλωση(καιει λιγοτερο). το αλλαζεις καθε 60000 χλμ περιπου και εισαι σουπερ.κανει πολυ καλη δουλεια γιατι οντως προστατευει τον κινητηρα απο τριβες ιδιαιτερα οταν ειναι κρυος.φαντασου οτι τωρα με το ψοφοκρυο παιρνει με μιση μιζια μπροστα το πρωι ενω πριν ηθελα καλωδια για να το βαλω μπροστα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimhs Posted February 17, 2008 Author Report Share Posted February 17, 2008 Vrachos ---------------στα ποσα χιλιομετρα αλλαξες τις βαλβολινες οταν αλλαξες δισκο μηπως η διαφορα που ειδες οφειλονταν στο οτι τα λαδια ηταν παλια??τις βαλβολινες ποσο τις πηρες?? GOLF GTI 20VT ---------------------τσεκαρισμενο αυτο?? ποσο ηταν η θερμοκρασια πριν?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted February 17, 2008 Report Share Posted February 17, 2008 στα ποσα χιλιομετρα αλλαξες τις βαλβολινες οταν αλλαξες δισκομηπως η διαφορα που ειδες οφειλονταν στο οτι τα λαδια ηταν παλια?? Ναι μαζί τα άλλαξα στα 155.000 Km και σίγουρα οι βαλβολίνες είχαν φάει τα ψωμιά τους μια και ήθελε κλωτσιές ο μοχλός για να κάνεις μια αλλαγή. Αλλά θυμάμαι και πως ήταν καινούριο και ποτέ δεν θα το χαρακτήριζα "βούτυρο" Επίσης είχα για άμεση σύγκριση το Focus του οποίου τα χειριστήρια είναι για γυναίκες (χωρίς παρεξήγηση ) τις βαλβολινες ποσο τις πηρες?? Κάνε κλικ πάνω στην μάρκα των βαλβολινών και θα σου ανοίξει το site Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF GTI16V Posted February 17, 2008 Report Share Posted February 17, 2008 Vrachos ---------------στα ποσα χιλιομετρα αλλαξες τις βαλβολινες οταν αλλαξες δισκο μηπως η διαφορα που ειδες οφειλονταν στο οτι τα λαδια ηταν παλια??τις βαλβολινες ποσο τις πηρες?? GOLF GTI 20VT ---------------------τσεκαρισμενο αυτο?? ποσο ηταν η θερμοκρασια πριν?? Το μκ2 το πουλησα τον 07/2003.αν θυμαμαι καλα,ενω αρχικα δουλευε 112-114,μετα το motor kote δουλευε 106-108.Η διαφορα ηταν σιγουρα 6-8 βαθμους παντως!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimhs Posted February 19, 2008 Author Report Share Posted February 19, 2008 thanks guys οταν φτιαξει ο καιρος θα πας να παρω μοτορκοτε(αλλα λες να παρω το αυθεντικο) και θα σας πω εντυπωσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimhs Posted February 21, 2008 Author Report Share Posted February 21, 2008 GOLF GTI 20VT τι ειναι το boardcomputer?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...