exo_polo Posted April 5, 2008 Report Share Posted April 5, 2008 οταν βρεχει και το αυτοκινητο μεινει για πολλή ωρα στη βροχη πχ ολοκληρο βραδυ,μετα δεν λεει να παρει μπρος με τιποτα..δηλαδη χτυπας κανονικα μιζια μα ο κινητηρας γυρναει κατεβαζοντας βενζινη χωρις ομως να παιρνει μπρος. Εχει αντιμετωπίσει κανεις παρομοιο προβλημα?βρηκατε λυση? υ.γ ο κινητηρας καθως κ ολα τα ηλεκτρικα του δεν βρεχονται,ειναι στεγνα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted April 5, 2008 Report Share Posted April 5, 2008 οταν βρεχει και το αυτοκινητο μεινει για πολλή ωρα στη βροχη πχ ολοκληρο βραδυ,μετα δεν λεει να παρει μπρος με τιποτα..δηλαδη χτυπας κανονικα μιζια μα ο κινητηρας γυρναει κατεβαζοντας βενζινη χωρις ομως να παιρνει μπρος. Εχει αντιμετωπίσει κανεις παρομοιο προβλημα?βρηκατε λυση?υ.γ ο κινητηρας καθως κ ολα τα ηλεκτρικα του δεν βρεχονται,ειναι στεγνα! μηπως δεν παιζει ρολο η βροχη αλλα η χαμηλη θερμοκρασια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted April 5, 2008 Report Share Posted April 5, 2008 μηπως εισαι για μπαταρια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas010 Posted April 5, 2008 Report Share Posted April 5, 2008 πολλαπλασιαστής Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted April 5, 2008 Report Share Posted April 5, 2008 ρε σάκη,είσαι σίγουρος ότι δε βρέχετέ τπτ κάτω απ'το καπό? όντως αν όλα είναι στεγνα,παίζει να είναι ο πολλαπλασιαστης. @ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted April 5, 2008 Author Report Share Posted April 5, 2008 μηπως δεν παιζει ρολο η βροχη αλλα η χαμηλη θερμοκρασια? μπα εχει κανει και παγωνια αλλα το αυτοκινητο περνει κανονικα μπρος... ρε σάκη,είσαι σίγουρος ότι δε βρέχετέ τπτ κάτω απ'το καπό?όντως αν όλα είναι στεγνα,παίζει να είναι ο πολλαπλασιαστης. @ δεν βρεχετε πουθενα ρε φιλε...σημερα ειναι βροχερος ο καιρος,εβαλα το αμαξι σε μερος που δεν βρεχετε καθολου,αν δεν παρει μπρος το πρωι,αφενος θα τσιμπισουμε την φυλακα μας αλλα αφετερου α ξερουμε πως ειναι απο την υγρασια.αν ειναι οντως ο πολλαπλασιαστης...το παθαινει οποτε να ναι???οτι θυμαμαι χαιρομαι ενα πραγμα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ΣΜΗΝΑΡΧ / NOS--> Posted April 6, 2008 Report Share Posted April 6, 2008 μπα εχει κανει και παγωνια αλλα το αυτοκινητο περνει κανονικα μπρος...δεν βρεχετε πουθενα ρε φιλε...σημερα ειναι βροχερος ο καιρος,εβαλα το αμαξι σε μερος που δεν βρεχετε καθολου,αν δεν παρει μπρος το πρωι,αφενος θα τσιμπισουμε την φυλακα μας αλλα αφετερου α ξερουμε πως ειναι απο την υγρασια.αν ειναι οντως ο πολλαπλασιαστης...το παθαινει οποτε να ναι???οτι θυμαμαι χαιρομαι ενα πραγμα??? Δεν έχει σημασία το κρύο τόσο πολύ αν και παίζει ρόλο απλά όταν βρέχει έχουν δίκιο τα παιδιά για τον πολλαπλασιαστή έχει πλου πιο πολύ υγρασία με αποτέλεσμα να βραχυκυκλώνει κάτι δες τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas010 Posted April 6, 2008 Report Share Posted April 6, 2008 Έχεις αλλάξει ποτε πολλαπλασιαστή? Αν όχι...καιρός ήταν , σήκωσε τω καπό σου και "ελενξε" τον για μικρές επιφανειακές ρωγμές (κλασσικό) Και ναι , εκεί που λες ότι ησύχασε τω πρόβλημα,λύθηκε μονο του και καλά,τσούρ θα ξαναεμφανίζεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted April 6, 2008 Report Share Posted April 6, 2008 Έχεις αλλάξει ποτε πολλαπλασιαστή? Αν όχι...καιρός ήταν , σήκωσε τω καπό σου και "ελενξε" τον για μικρές επιφανειακές ρωγμές (κλασσικό)Και ναι , εκεί που λες ότι ησύχασε τω πρόβλημα,λύθηκε μονο του και καλά,τσούρ θα ξαναεμφανίζεται +10000000 χωριάζει η μόνωση με αποτέλεσμα να επηρεάζετε απ'την υψηλή σχετική υγρασία. το ίδιο έκανε το παλιό μαζντα του πατέρα μου αλλά εκείνο ήταν κ μοντέλο του 84. σάκη,ψάξε βρες το μωνοτικο σπρέι που σου είπα. κ απαλλάξου απ'τις μ@λ@κιες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted April 7, 2008 Author Report Share Posted April 7, 2008 +10000000χωριάζει η μόνωση με αποτέλεσμα να επηρεάζετε απ'την υψηλή σχετική υγρασία. το ίδιο έκανε το παλιό μαζντα του πατέρα μου αλλά εκείνο ήταν κ μοντέλο του 84. σάκη,ψάξε βρες το μωνοτικο σπρέι που σου είπα. κ απαλλάξου απ'τις μ@λ@κιες. επίσης χθες παρατήρησα και το άλλο..¶ντε και κατάφερες και το έβαλες μπρος ενώ βρέχει,άντε και δεν σου κάνει βύθισματα επειδή έριχνε με τα κιλά την βενζίνη και δεν έπαιρνε μπρος,όταν πας να επιταχύνεις(ρεπριζ ή από σταση)είναι ολοφάνερο ότι το αμάξι δεν πάει.Έγινε τρελό βήμα,πως το λένε..Αν ο καιρός είναι καλός..Όλα οκ!!Λες το πρόβλημα να είναι ότι δεν ξέρει κολύμπι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted April 17, 2008 Author Report Share Posted April 17, 2008 Τελικά παρατήρησα ότι όταν βρέχει αλλά το αυτοκίνητο δεν βρέχετε,παίρνει κανονικά μπρος.Δεν το επηρεάζει η υγρασία δηλαδή αλλά το νερό..Από κάπου παίρνει νερα δηλαδή και δεν λέει να ξεκινήσει το μότερ...¶τιμη vw τι μου έκανες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted April 17, 2008 Report Share Posted April 17, 2008 Τελικά παρατήρησα ότι όταν βρέχει αλλά το αυτοκίνητο δεν βρέχετε,παίρνει κανονικά μπρος.Δεν το επηρεάζει η υγρασία δηλαδή αλλά το νερό..Από κάπου παίρνει νερα δηλαδή και δεν λέει να ξεκινήσει το μότερ...¶τιμη vw τι μου έκανες... ρε φίλε μηχανικός είσαι,ξέρεις καλά ότι να ΔE το φτιάξεις,ΔE θα φτιαχτεί μόνο του. γιατί μόλις σταματήσει η βροχή δε πας με ένα φακό να ψάξεις εξονυχιστικά όλα τα ηλεκτρικά? @ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted April 18, 2008 Author Report Share Posted April 18, 2008 ρε φίλε μηχανικός είσαι,ξέρεις καλά ότι να ΔE το φτιάξεις,ΔE θα φτιαχτεί μόνο του.γιατί μόλις σταματήσει η βροχή δε πας με ένα φακό να ψάξεις εξονυχιστικά όλα τα ηλεκτρικά? @ χθες που το έπλυνα με την πίεση δυσκολεύτηκε ν πάρει μπρος..Πολλαπλασιάστης είναι γιατί βρέχετ από το λάστιχο που δεν κάνει καλή εφαρμογή με το καπό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...