Jump to content
sachs125

Σασμαν Golf Mkiigti 1800 16v

Recommended Posts

Γεια χαρα και παλι.

Γραφω εδω για να σας πω και να ζητησω την συμβουλη-πληροφορια καποιου που γνωριζει .

Το προβλημα μου ειναι το εξης μολις προχτες αγορασα ενα golf mkII GTI 1800 16V μοντελο 90. Εχωντας δουλεψει παλιοτερα σε συνεργειο αυτοκινητων ειχα μια ιδεα απο golf αλλα απο τα σασμαν ειμαι ασχετος κωδικους και λοιπα δεν ξερω,εν ολιγης το προβλημα ειναι πως το μαμα σασμαν του 1800 αντικατασταθηκε απο ενα 2000 gti το οποιο ειναι παρα, μα παρα πολυ πολυ μακρυ tongue.gif αυριο θα ξερω και τον κωδικο του στην αρχη απογοητευτικα οτι το μοτερ ειναι χωνι αλλα ο πρωην ιδιοκτητης με πληροφορησε κατοπιν της αγορας οτι το σασμαν αλαχθηκε και αντικατασταθηκε με αυτο του διλιτρου.

Το θεμα ειναι ξερει κανεις αν οντως ειναι τοσο μακρια αυτα τα σασμαν απο τα διλιτρα η να ψαξω πιθανες αιτιες αλλου??? Ευχαριστω εκ των προτερων Φιλικα Μανος

Υ.Γ Αυριο θα σας πω και τον κωδικο του.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα επεσα κατω απο το αυτοκινητο με σκοπο να βρω τον κωδικο του σασμαν. Τα αποτελεσματα ειναι τα εξης καθαριζοντας την κατεργασμενη επιφανεια με σπρευ καρμπυρατερ φανερωθηκαν τα νοθμερα που ειναι χαραγμενα επανω σε αυτο το πλακακι και ειναι τα εξης CHE01065 και ακριβως απο κατω γραφει 3 14 ;) απο οτι καταλαβαινω πιθανων να μην προκειτε για golf σασμαν μαλλον απο κατι αλλο ειναι αλλα τι??? Παιζει να ειναι και απο seat???

Σε μια συντομη ερευνα αγορας που εκανα σημερα παντως τα νεα δεν ειναι ευχαριστα γιατι σασμαν απο 1800 δεν βρηκα πουθενα anyway κατι θα γινει. Αν καποιος γνωριζει τι σασμαν ειναι αυτο που εχω τωρα επανω θα εκτιμουσα πολυ την βοηθεια του.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον τα νεοτερα ειναι οτι βρηκα απο ποιο golf ειναι το σασμαν μου ειναι απο mk3 2.0L 8V το ερωτημα ποθ απομεμει αναπαντητο ειναιο ομως το εξης ποιος κωδικος σασμαν ειναι πιο καλος για το δικο μου αμαξι?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον τα νεοτερα ειναι οτι βρηκα απο ποιο golf ειναι το σασμαν μου ειναι απο mk3 2.0L 8V το ερωτημα ποθ απομεμει αναπαντητο ειναιο ομως το εξης ποιος κωδικος σασμαν ειναι πιο καλος για το δικο μου αμαξι?

ΔΛΔ ειναι απο το 2.0 με τα 150 αλογα....Αν ειναι αυτο ειναι καλο σασμαν και μπαινει σε 1.8 16V και παιζει να ειναι και καλυτερο αλλα λιγο πιο μακρυ στις σχεσεις!Ας απαντησει καποιος που να γνωριζει καλα....Κυριε Bit?

Link to comment
Share on other sites

ΔΛΔ ειναι απο το 2.0 με τα 150 αλογα....Αν ειναι αυτο ειναι καλο σασμαν και μπαινει σε 1.8 16V και παιζει να ειναι και καλυτερο αλλα λιγο πιο μακρυ στις σχεσεις!Ας απαντησει καποιος που να γνωριζει καλα....Κυριε Bit?

Ναι ειναι σιγουρα απο το 2.0L 8V MK3 Τωρα δεν γνωριζω καθολου τι παιζει με της σχεσεις αυτου του σασμαν Παντως για να πω την αληθεια δεν εχω ξανακουσει να βαζουν τετοιο σασμαν !!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mετα απο ερευνα στο internet σας παραθετο εναν χρησιμο πινακα που βρηκα σε ενα αγγλικο φορουμ ο παρακατω πινακας μας πληροφορει αναλυτικα για της σχεσεισ και τους κωδικους τον σασμαν. Το θεμα ειναι πιο ταιριαζει σε εμενα οποιος γνωριζει παρακαλω θερμα να βοηθησει http://www.vwgolfmk1.org.uk/modules.php?na...page&pid=47

Link to comment
Share on other sites

Mετα απο ερευνα στο internet σας παραθετο εναν χρησιμο πινακα που βρηκα σε ενα αγγλικο φορουμ ο παρακατω πινακας μας πληροφορει αναλυτικα για της σχεσεισ και τους κωδικους τον σασμαν. Το θεμα ειναι πιο ταιριαζει σε εμενα οποιος γνωριζει παρακαλω θερμα να βοηθησει http://www.vwgolfmk1.org.uk/modules.php?na...page&pid=47

Φιλαρακι τα 16ν φορανε μονο ενα κωδικο. Αν το ψαξεις θα πρεπει τα 2 πρωτα στοιχεια του να ειναι 2Υ και μονο, μη σου πουν τιποτα αλλο μ@@κιες θα σου πουν.

Το CHE που φορας οντως ειναι απο 2λ 8ν 115hp και ειναι θεομακρο (το 2λ με τα 150 αλογα δεν εχει καμια σχεση αλλος λεβιες αλλες βασεις αλα ολα).

Αν τελικα βρεις το 16ν σασμαν θα πρεπει να αλλαξεις και δισκο μιας και εχει χοντριτερο μπρεσντερεκ απο ολα τα αλλα σασμαν.

Αν θες να γλιτωσεις μερικα εξοδα χωρις να αλλαξεις δισκο και να βαλεις ενα σασμαν που να εχει τις ιδιες σχεσεις και το ιδιο βημα στο διαφορικο με μονη διαφορα ελαφρως μακρυτερη 5η θα ψαξεις να βρεις το ACD.

Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι τα 16ν φορανε μονο ενα κωδικο. Αν το ψαξεις θα πρεπει τα 2 πρωτα στοιχεια του να ειναι 2Υ και μονο, μη σου πουν τιποτα αλλο μ@@κιες θα σου πουν.

Το CHE που φορας οντως ειναι απο 2λ 8ν 115hp και ειναι θεομακρο (το 2λ με τα 150 αλογα δεν εχει καμια σχεση αλλος λεβιες αλλες βασεις αλα ολα).

Αν τελικα βρεις το 16ν σασμαν θα πρεπει να αλλαξεις και δισκο μιας και εχει χοντριτερο μπρεσντερεκ απο ολα τα αλλα σασμαν.

Αν θες να γλιτωσεις μερικα εξοδα χωρις να αλλαξεις δισκο και να βαλεις ενα σασμαν που να εχει τις ιδιες σχεσεις και το ιδιο βημα στο διαφορικο με μονη διαφορα ελαφρως μακρυτερη 5η θα ψαξεις να βρεις το ACD.

Αυτο που ζηταω εγω ειναι ενα σασμαν με κοντιτερο κωρονοπηνιο και σχεσεις. Απο οτι καταλαβα το ACD που μου λες ειναι ιδιο με αυτο που εχω τωρα αλλα με μακρυτερη 5η? δεν μου κανει αν ειναι ετσι ;) δυστηχως. Απο οτι εχω καταλαβει ομως μαλλον το 2Υ πρεπει να βρω σωστα???

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ζηταω εγω ειναι ενα σασμαν με κοντιτερο κωρονοπηνιο και σχεσεις. Απο οτι καταλαβα το ACD που μου λες ειναι ιδιο με αυτο που εχω τωρα αλλα με μακρυτερη 5η? δεν μου κανει αν ειναι ετσι :D δυστηχως. Απο οτι εχω καταλαβει ομως μαλλον το 2Υ πρεπει να βρω σωστα???

Ναι το 2Υ ειναι το δικο του αλλα επειδη τυχαινει να εχω 16ν καποτε που δεν εβρισκα το δικο του εβαλα ACD, το σασμαν αυτο ειναι ακριβως το ιδιο

μονο η 5η του ειναι ελαφρως μακρυτερη.Δεν καταλαβαινεις διαφορα.Στο ταξιδι το ACD ειναι πολυ ανετο γιατι κραταει τον κινητηρα σε ιδια χιλιομετρα με το

2Υ αλλα με λιγοτερες στροφες.Το μονο μειονεκτημα οτι ειναι πιο ευαισθητο.Αν δεν ηθελα να κρατησω το αυτοκινητο οσο το δυνατο πιο γνησιο θα αφηνα το ACD επανω.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το 2Υ ειναι το δικο του αλλα επειδη τυχαινει να εχω 16ν καποτε που δεν εβρισκα το δικο του εβαλα ACD, το σασμαν αυτο ειναι ακριβως το ιδιο

μονο η 5η του ειναι ελαφρως μακρυτερη.Δεν καταλαβαινεις διαφορα.Στο ταξιδι το ACD ειναι πολυ ανετο γιατι κραταει τον κινητηρα σε ιδια χιλιομετρα με το

2Υ αλλα με λιγοτερες στροφες.Το μονο μειονεκτημα οτι ειναι πιο ευαισθητο.Αν δεν ηθελα να κρατησω το αυτοκινητο οσο το δυνατο πιο γνησιο θα αφηνα το ACD επανω.

[/quoΕυχαριστω παιδια για τησ συμβοθλεσ και τησ πληροφοριες που μου δωσατε απο οτι εχω καταλαβει πρεπει να ψαξω πολυ για 2Υ σασμαν...το 4Κ το γνωριζει κανεις? ποιο αμαξι το φοραγε???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.