Jump to content
_^ThEo^_

Περασμα καλωδειων

Recommended Posts

Γεια σας! Σημερα γυρισα Αθηνα, αγορασα κατι μηχανηματα, περασα ολες τις καλωδειωσεις εκτος απο αυτην του ρευματος. Αποτι εχω ακουσει ο ενας τροπος ειναι να παρω ρευμα απο την μπαταρια αλλα δεν βρισκω τροπο να περασω το καλωδειο στο εσωτερικο και ο αλλος απο τον πινακα διπλα στο τιμονι αλλα δεν ειναι ιδιος με τις φωτογραφιες που ειχε ανεβασει ο stoilas και δεν ξερω απο που. Τριτος τροπος ειναι να παω σε κανα μαγαζι να μου περασουν το καλωδειο.

Καμοια ιδεα?

Εχω polo 9n

Link to comment
Share on other sites

Την κουρτίνα 3 μάλλον...

Link to comment
Share on other sites

Ψάξε και βρες τα διαγράμματα του αυτοκινήτου και πάρε ρεύμα από την ασφαλειοθήκη, τακτοποιημένα και νοικοκυρεμένα.

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

¨Εχει μια μικρή τρύπα πίσω απο το φιλτροκούτι φίλε μου.. Πρώτα απο έξω θα το περάσεις κ θα βγεί κάτω απο το τιμόνι. Αμα μπορέσω το βράδυ γιατι τωρα είμαι δουλειά θα σου ανεβάσω φώτος να δείς.. (το ίδιο είναι κ στο golf με το Polo)

Link to comment
Share on other sites

Guest GOLF 400

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΟΦΡΕΝΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ευχαριστω πολυ. Τελικα το φοβηθηκα να κανω μονος μου την καλωδιωση του ρευματος και το πηγα και μοθτο περασαν απο τη μηχανη μεσα και το συνδεσαν στη μπαταρια με 25 ευρω. Μπορει να με ψιλοεκλεψαν αλλα θα εχω το κεφαλι μου ησυχο. Τελικα η καλωδιωση μου πηγε 40 τα καλωδεια και 25 το περασμα απο αυτους. Τα υπολοιπα μονος μου, οποτε πιστευω γλιτωσα κανα 50αρι ευρω. Ευχαριστω και παλι :whistling:

Link to comment
Share on other sites

65e..άντε με τις υγιές σου. Δλδ δούλεψες μια μέρα για να τα πάρουν αυτοί σε 30λεπτά.

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβα τι θες να πεις ακριβως. Παντως για ολοκληρη καλωδιωση ολοι ζητανε απο 100-120. Εμενα συνολο μου βγηκε 65 , αρα ειμαι ευχαρηστημενος. Το οτι ειναι πολλα τα 25 για μιση ωρα ναι αλλα το θεμα ειναι οτι γλιτωσα καποια χρηματα κανοντας κατι το οποιο ηταν ευχαριστο

Link to comment
Share on other sites

Δε θα ήταν καλύτερα όμως να είχες γλιτώσει και αυτά τα 25ε κανοντάς τα όλα μόνος σου και από εκεί και πέρα να είχες μια ολοκληρομένη ιδέα για το πως γίνεται η εγκατάσταση από την αρχή μέχρι το τέλος της;

Link to comment
Share on other sites

Δε θα ήταν καλύτερα όμως να είχες γλιτώσει και αυτά τα 25ε κανοντάς τα όλα μόνος σου και από εκεί και πέρα να είχες μια ολοκληρομένη ιδέα για το πως γίνεται η εγκατάσταση από την αρχή μέχρι το τέλος της;

Κατα την προσωπικη μου αποψη οχι γιατι ακουσα απο πολλους οτι λαθος χειρισμος του ρευματος μπορει να οδηγησει σε φωτια. Οποτε τωρα εχω το κεφαλι μου ησηχο και εμαθα πως συνδεονται σωστα καθως ημουνα πανω απο το κεφαλι του συνεχεια.

EDIT..

Ξερει κανεις γιατι μου κανει ενα στιγμιαιο βομβο καθε φορα που μπαινω στο αμαξι και γυρναω το κλειδι καθως και 5 δευτερολεπτα αφου το βγαλω? Μηπως εχω κανει καμοια μ@λ.... στην συνδεση?

Edited by _^ThEo^_
Link to comment
Share on other sites

EDIT..

Ξερει κανεις γιατι μου κανει ενα στιγμιαιο βομβο καθε φορα που μπαινω στο αμαξι και γυρναω το κλειδι καθως και 5 δευτερολεπτα αφου το βγαλω? Μηπως εχω κανει καμοια μ@λ.... στην συνδεση?

Που ακούς το βόμβο , τι έχεις συνδέσει και πως τα έχεις συνδέσει . Από πολλά μπορεί να είναι αυτός ο βόμβος . Δεν μου ακούγεται φυσιολογικό .

Link to comment
Share on other sites

Που ακούς το βόμβο , τι έχεις συνδέσει και πως τα έχεις συνδέσει . Από πολλά μπορεί να είναι αυτός ο βόμβος . Δεν μου ακούγεται φυσιολογικό .

Aπο τα ηχεια ακουγεται. Εχω περασει το ρευμα μονο του απο τη μια και ολα τα αλλα απο την αλλη. Μονο πισω στο πορτ παγκαζ ειναι κοντα ολα τα καλωδεια μεταξυ τους. Γειωση παιρνω απο πολυ κοντα στον ενισχυτη(βλακεια, μηπως επηρεαζεται κανα αλλο καλωδειο?). Επιπλεον, το λαμπακι του ενισχυτη μενει αναμμενο ακομα και οταν το αμαξι ειναι σβηστο και χωρις το κλειδι να ειναι μεσα.

Link to comment
Share on other sites

Aπο τα ηχεια ακουγεται. Εχω περασει το ρευμα μονο του απο τη μια και ολα τα αλλα απο την αλλη. Μονο πισω στο πορτ παγκαζ ειναι κοντα ολα τα καλωδεια μεταξυ τους. Γειωση παιρνω απο πολυ κοντα στον ενισχυτη(βλακεια, μηπως επηρεαζεται κανα αλλο καλωδειο?). Επιπλεον, το λαμπακι του ενισχυτη μενει αναμμενο ακομα και οταν το αμαξι ειναι σβηστο και χωρις το κλειδι να ειναι μεσα.

Ε τότε την εντολή του ενισχυτή δεν την έχεις συνδέσει από την πηγή . Σωστά τον κάνει το βόμβο . Έλενε την εντολή του ενισχυτή . Εκτός αν έχει πρόβλημα ο ενισχυτής σου .

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Δεν έχεις συνδέσει το remote σωστά και γι' αυτό μένει συνέχεια ανοιχτός ο ενισχυτής. Πρόσεξέ το γιατί θα σου φάει την μπαταρία.

Όσο για τον θόρυβο είναι λογικό να περνάει ένας μικρός ήχος κατά την εκκίνηση της μίζας αν τα καλώδια που έχεις βάλει δεν είναι τα ακριβότερα του εμπορίου

Link to comment
Share on other sites

Το remote το εχω παρει απο ενα ξεχωριστο καλωδιο απο εκει που βγαζει τα rca και μεσα το βιβλιαρακι λεει amplifier. Λες να το παρω απο εκει που λεει remote? Αλλα δεν εχω τον ανταπτορα να το συνδεσω. Θα δω τι θα κανω

Ευχαριστω ολους παντως

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas
Το remote το εχω παρει απο ενα ξεχωριστο καλωδιο απο εκει που βγαζει τα rca και μεσα το βιβλιαρακι λεει amplifier. Λες να το παρω απο εκει που λεει remote? Αλλα δεν εχω τον ανταπτορα να το συνδεσω. Θα δω τι θα κανω

Ευχαριστω ολους παντως

Από το remote πρέπει να το πάρεις. Δεν είναι θέμα επιλογής. Γύμνωσε λίγο το καλώδιο και ένωσε τα και μετά κάλυψέ το με μονωτική.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι δεν εχει ανταπτορα για να βγαινει το remote σε καλωδειο. Απλως εχει υποδοχη για ανταπτορα. Δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος. Θα παω αυριο να αγορασω εναν να το συνδεσω σωστα.

Κατι αλλο, για να βιδωσεις τον ενισχυτη στις πλατες των πισω καθισματων κανεις τρυπα με black and decker(αν το γραφω σωστα)?

Ευχαριστω και παλι

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Θες ένα ηλεκτρικό κατσαβίδι για να βιδώσεις τις βίδες πάνω στο κάθισμα. Ή αλλιώς με απλό κατσαβίδι αλλά θα σου φύγει το χέρι. Οι τρύπες ανοίγουν μόνες τους βιδώνοντας τις βίδες. Μην ανοίξεις τρύπες με τρυπάνι!

Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα. Και κατι τελευταιο αν και ειναι off-topic. Σε τι συχνοτητα παιζεις τα μπροστα ηχεια με τον ενισχυτη και παιζουν στο τερμα?

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Δεν ξέρω ακριβώς σε τί συχνότητα έχω ρυθμίσει το φίλτρο, το έβαλα εκεί που μου άρεσε περισσότερο. ¶λλωστε τα μπροστά δεν με νοιάζει να κατεβαίνουν χαμηλά σε συχνότητες αφού το 12άρι πίσω κάνει όλη τη βρώμικη δουλειά... :D

Link to comment
Share on other sites

Κατα την προσωπικη μου αποψη οχι γιατι ακουσα απο πολλους οτι λαθος χειρισμος του ρευματος μπορει να οδηγησει σε φωτια. Οποτε τωρα εχω το κεφαλι μου ησηχο και εμαθα πως συνδεονται σωστα καθως ημουνα πανω απο το κεφαλι του συνεχεια.

EDIT..

Ξερει κανεις γιατι μου κανει ενα στιγμιαιο βομβο καθε φορα που μπαινω στο αμαξι και γυρναω το κλειδι καθως και 5 δευτερολεπτα αφου το βγαλω? Μηπως εχω κανει καμοια μ@λ.... στην συνδεση?

Υπάρχει πάντα αυτή η πιθανότητα. Αλλά μόνο αν το + ακουμπίσει κατευθείαν σε γείωση (σασί αυτοκινήτου) ώστε να θερμανθούν τόσο τα καλώδια ώστε να αρπάξουν. Τα καλά όμως καλώδια σιλικόνης για χρήση αυτοκινήτου δεν αναφλέγονται, απλά ξερένονται. Επίσης μη ξεχνάς ότι θα προσθέσεις στο κύκλωμα και μια ασφάλεια που θα σε γλίτωνε από τέτοια δυσάρεστα.

Link to comment
Share on other sites

δεν θα ηταν καλυτερο να κανει ο καθενας την δουλεια του που ξερει καλυτερα πως να την κανει, και να μην καθονται ολοι να ρισκαρουν για το αποτελεσμα μιας δουλειας που θα κανουν. ο γερασιμος πιστευω ειναι μαζι μου σε αυτο το θεμα αν κρινω απο την απαντηση του.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.