Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Sign in to follow this  
kpapas

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΡΥΜΘΙΖΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Recommended Posts

ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ.

ΑΦΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΤΟ 1.4 ESCAPE ME ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΑΙ DCC.

ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΦΤΑΣΑ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE TO 1.4 ESCAPE KAI TO 2.0 SPORT.

ΑΦΟΥ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΟΙ ΜΑΛΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 1.4 ESCAPE ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΧΑΛΙΑ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΦΙΔΙΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΝΩ ΟΙ ΠΟΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ ΤΟ 2.0 SPORT ΕΔΕΙΞΑΝ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.

ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΠΡΟΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚ¶ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ SPORT ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ TO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΥΑΘΕΡΟ ΟΣΟ Η SPORT ΕΚΔΟΣΗ.

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ?

ΕΑΝ ΕΠΕΛΕΓΑ 1.4 SPORT ΚΑΙ DCC ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ.

ΑΦΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΤΟ 1.4 ESCAPE ME ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΑΙ DCC.

ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΦΤΑΣΑ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE TO 1.4 ESCAPE KAI TO 2.0 SPORT.

ΑΦΟΥ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΟΙ ΜΑΛΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 1.4 ESCAPE ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΧΑΛΙΑ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΦΙΔΙΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΝΩ ΟΙ ΠΟΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ ΤΟ 2.0 SPORT ΕΔΕΙΞΑΝ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.

ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΠΡΟΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚ¶ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ SPORT ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ TO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΥΑΘΕΡΟ ΟΣΟ Η SPORT ΕΚΔΟΣΗ.

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ?

ΕΑΝ ΕΠΕΛΕΓΑ 1.4 SPORT ΚΑΙ DCC ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ?

ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ .ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΩΣΙΕΣ ΜΑΣ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

βασικά μόνο όταν είναι στην comfort καταλαβαίνω διαφορά εγώ (έχω έκδοση sport) όταν το έχω στο normal ή το sport δεν καταλαβαίνω μεγάλη διαφορά ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ.

ΑΦΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΤΟ 1.4 ESCAPE ME ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΑΙ DCC.

ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΦΤΑΣΑ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE TO 1.4 ESCAPE KAI TO 2.0 SPORT.

ΑΦΟΥ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΟΙ ΜΑΛΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 1.4 ESCAPE ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΧΑΛΙΑ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΦΙΔΙΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΝΩ ΟΙ ΠΟΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ ΤΟ 2.0 SPORT ΕΔΕΙΞΑΝ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.

ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΠΡΟΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚ¶ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ SPORT ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ TO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΥΑΘΕΡΟ ΟΣΟ Η SPORT ΕΚΔΟΣΗ.

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ?

ΕΑΝ ΕΠΕΛΕΓΑ 1.4 SPORT ΚΑΙ DCC ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ?

εχω dcc σε passat cc.κανονικα αν δεν βαλεις την αναρτηση(dcc) σου λενε οτι εχει την sport.οι εντυπωσεις μου ειναι οτι στο comfort ειναι πολυ πιο ανετο απο την συμβατικη αναρτηση,στη normal ειναι ιδια με την συμβατικη και στην sport ειναι πιο σκληρη.ολα αυτα για το passat αλλα πιστευω ιδιες ειναι οι dcc.οσο για το πιο επρεπε να επιλεξεις(escape-sport) δεν εχει να κανει με την αναρτηση γιατι η dcc δεν ειναι κατι εξτρα στην κανονικη αναρτηση αλλα τελειως διαφορετικη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...