Jump to content
terlegas

Golf2 1.8 16v ή 8v?

Recommended Posts

Ετοιμάζομαι για μία ακόμη μετατροπή.

Τι προτείνετε?

Ξέρω πως τα 16βάλβιδα εκεινης της εποχής είναι με μηχανικό injection και πολλά προβλήματα.

Τι προτείνετε?

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

εξαρτατε γιατι χρηση το θελεις!

αν εισαι σχετικα νορμαλ-σβελτος οδηγος

το 8v σου κανει μια χαρα!

ροπη απο χμηλα ευχαριστο μεσα

στην κινηση κτλ κτλ και αρκετα σβελτο μιας

και τα 115 ps ειναι ενα καλο νουμερο στα 1000kg

υπολογισε 0-100 καπου στα 9 sec

αν θελεις επιδοσεις τοτε το 16v (139 ps)

ειναι αυτο που θελεις! ο ηχος εκει ψηλα

στις 7200 rpm και το τραβηγμα του μοτερ

μετα τις 4000rpm θα σε κανουν να ξεχασεις

τα μικροπροβληματα που εχει....βασικα δεν εχει προβληματα

απλα πρεπει να ξερεις να το ρυθμισεις σωστα! αν γινει αυτο

εισαι κομπλε διαφορετικα μια ζωη θα δουλεβει προβληματικα...

επισης μπορεις να βαλεις και το 2.0 16v απο Golf III Gti

με αυτο το μοτερ κανεις πλακα σε αρκετα ποιο δυνατα αμαξια απο σενα

μιας και 150 ps με 1000Kg καροστα κανουν θαυματα....και αν βαλεις κανεναν

εκκεντροφορο-προγραμμα-εξατμιση και πας στα 180 ps εκει πραγματικα

εχεις επιδοσεις πολυ καλυτερες απο οτι μπορεις να φανταστεις

λογο μικρου βαρους παντα!

Link to comment
Share on other sites

Ετοιμάζομαι για μία ακόμη μετατροπή.

Τι προτείνετε?

Ξέρω πως τα 16βάλβιδα εκεινης της εποχής είναι με μηχανικό injection και πολλά προβλήματα.

Τι προτείνετε?

φιλε μου δεν το συζηταμε 16v kr κινητηρας , 2y σασμαν που ειναι (close ratio) . καμια συγκριση με το 8v πριν κανω πληρη μετατροπη(τρομπετο ) ηταν 8v.

το ειχα 3 χρονια και μονο καλα εχω να θυμαμε.... απο επιδοσεις εριχνα και στα golf 3 16v. και σε αλλα πολλα αμαξια που αμα αρχισω να τα λεω θα με πιασετε στο δουλεμα.

οταν λες πολλα προβλημα ποια ενοεις ...?γιατι εγω το μονο προβλημα που εχω να θυμαμε ειναι το γνωστο που χανει λαδια μεσα απο το ντρισιπιτερ που και γι αυτο αλαζεις το τσιμουχακι μεσα και εισαι οκ.

οσο για το μηχανικο ingection φτανει να ριξεις μια ματια στο εξωτερικο που εκει ξηλωνουν το digifant απο τα 2.0 16v (abf) και βαζουν το μηχανικο ingection για επιδοσεις .

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

τα KR λογο του k-jetronik εαν δεν το ξερεις να το ρυθμισεις σωστα....δουλεβει χαλια!

(ειχα ΚR με εκκεντροφορους και τα εχω περασει! !)

για αυτο και οι περισσοτεροι που δεν το ηξεραν να το ρυθμισουν το ελεγαν προβληματικο... :lol:

οχι προβληματικο δεν ειναι αλλα απο τα ποιο αξιοπιστα injection που εχουν βγει

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν...

το 2.0 16v το έχω σκεφτεί πάρα πολλές φορές αλλά τα τρομπέτα τα "χτυπάνε" όλοι για τον γνωστό λόγο.

Αν έβρισκα σε καλή τιμή δεν θα το σκεφτόμουν...

1.8 8v βρήκα κομπλέ τρομπέτο σε εξευτελιστική τιμή και είναι ένα συν...

Για το 16v με όσους μίλησα δείχνουν άγνοια και φοβούνται να το πιάσουν λόγω του luft.

Βρήκα όμως μοτέρ απο scirocco 1.8 16v το οποίο είναι κολλημένο λόγω θερμοκρασίας.

Μια σκέψη είναι να πάρουμε την 16βάλβιδη κυλινδροκεφαλή του και να την "παίξουμε" με τα ρεύματα του 8v για να μην έχει προβλημα.

Πέραν του kr άλλους κωδικούς δεν ξέρω όμως για 8V και 16v και οι ιπποδυνάμεις παίζουν.

Θυμάται κανείς κωδικούς?

Και πως ξεχωρίζω το 2Υ σασμάν?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν...

το 2.0 16v το έχω σκεφτεί πάρα πολλές φορές αλλά τα τρομπέτα τα "χτυπάνε" όλοι για τον γνωστό λόγο.

Αν έβρισκα σε καλή τιμή δεν θα το σκεφτόμουν...

οτι πληρωνεις περνεις...αλλα μην τα παραλεμε..

με αδεια κανονικα για κυκλοφορια ειχα βρει με 700ευρω , ποσο να ζητησει κανεις για ολοκληρο χωρις αδεια...?

Γιατι αμα παρεις τρομπετο 'η ακομα χειροτερα μονο μοτερ.,πιστευω οτι ολο ηλεκτρολογικα προβληματα θα εχεις αμα δεν πεσει ολη η πλεξουδα και τα πραγματα πανω.

Βρήκα όμως μοτέρ απο scirocco 1.8 16v το οποίο είναι κολλημένο λόγω θερμοκρασίας.

Μια σκέψη είναι να πάρουμε την 16βάλβιδη κυλινδροκεφαλή του και να την "παίξουμε" με τα ρεύματα του 8v για να μην έχει προβλημα.

Πέραν του kr άλλους κωδικούς δεν ξέρω όμως για 8V και 16v και οι ιπποδυνάμεις παίζουν.

Θυμάται κανείς κωδικούς?

Και πως ξεχωρίζω το 2Υ σασμάν?

γιατι η κεφαλη πιστευεις δεν θα εχει παρει τις θερμοκρασιες της...?

το σασμαν παει πακετο με το kr μοτερ στα gti16v.... απλα εδωσα τον κωδικο. το 2y το βρισκεις χτυπημενο στο κατω μερος του σαμαν .

οσο το βαλεις την 16v κεφαλι πανω σε 8v block αν θυμαμε καλα το κανανε στο εξωτερικο γιατι ετσι επεφτε η συμπιεση και ηταν οτι πρεπει η σχεση συμπιεσης για τουρμπισμα.

αρα ακυρο και αυτο που σκεφτικατε.

Edited by mk2 KR
Link to comment
Share on other sites

Tρομπέτο 2.0 δεν έχω βρει κάτω απο 1500 ευρώ.

Δηλαδή πιστευεις ότι δεν λέει να βάλουμε την 16ρα κεφαλή στο 8v block?

Με αυτή την λύση λύνω όμως διαπαντώς την όποιαδήποτε δυσλειτουργία του μηχανικού injection.

Το 2Υ είναι πιο κοντό να υποθέσω?Αν μπει σε 8βάλβιδο μοτέρ θα δώσει ή θα πλατιάσουν οι σχέσεις?

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

δεν μπαινει το 16v καπακι στο 8v μπλοκ!

πρεπει να αλλαχτουν τα εμβολα!

αλλα εμβολα με "τσεπες" εχει το 16v

αλλα εμβολα το 8v

θα σου ελεγα να περιμενεις λιγο να μαζεψεις ευρα

να βαλεις το 2.0 16v μια και καλη ουτε προβληματα ουτε τιποτα! :rolleyes:

το 16v του golf 2 με τα 139ps εχει τον κωδικο KR υπαρχει και το PL αλλα ειναι με 129ps και καταλυτη

το 2.0 16 απο Golf 3 εχει κωδικο ABF και ειναι στα 150 ps

τωρα για τα 8v δεν ξερω να σου πω κωδικους μονο οτι εβγαιναν με 115ps και 90 ps

οσο αφορα το σασμαν το 8v εχει ακομα ποιο κοντες σχεσεις απο το 16v οποτε

δεν εχει νοημα να το βαλεις......

Link to comment
Share on other sites

οσο αφορα το σασμαν το 8v εχει ακομα ποιο κοντες σχεσεις απο το 16v οποτε

δεν εχει νοημα να το βαλεις......

4K Close Ratio 3.45 2.12 1.44 1.13 0.89 3.94 αυτο ειναι πιο κοντο

4Y Close Ratio 1.8L 8v 3.45 2.12 1.44 1.13 0.89 3.67 αυτο και

9A,AEN,ACD Close Ratio '85-'89 3.45 2.12 1.44 1.13 0.89 3.67 αυτο εχουν λιγο πιο μακρυα 5η

αρα πρεπει να ξερεις το κωδικο .

AGB,2Y Close Ratio,16V 3.45 2.12 1.44 1.13 0.91 3.67

θα εγραφα και αλλα αλλα δεν ειναι το θεμα τα σασμαν ..

αν εχεις ορεξη για διαβασμα....

http://www.brokevw.com/020ratios.html

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=642018

και πολυ χρησιμο για υπολογισμους http://www.scirocco.org/gears/

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

πολυ χρησιμα τα links φιλε mk2 KR :D

δεν ηξερα οτι ειναι ιδια τα 8v και 16v σασμαν στο 2αρι...

νομιζα οτι ειναι ποιο κοντο το 8v μιας και "εβγαζε" λιγοτερα

κμ η καθε σχεση! .....αλλα τωρα που το ξανασκευτομαι δεν στροφαρει

7200rpm το 8v αρα δειχνει να ειναι ποιο κοντο αφου δεν απλωνει

οπως το 16v

οσο ζεις μαθαινεις! :D

Link to comment
Share on other sites

Οπότε απο σασμάν είμαστε καλυμένοι και στα δύο μοτέρ,αφού είναι κοντά.

Κωδικοί 8βάλβιδου με τις διάφορες ιπποδυνάμεις ξέρει κανείς?

Link to comment
Share on other sites

Οπότε απο σασμάν είμαστε καλυμένοι και στα δύο μοτέρ,αφού είναι κοντά.

Κωδικοί 8βάλβιδου με τις διάφορες ιπποδυνάμεις ξέρει κανείς?

http://www.sun-diagnostics.com/intl/en/pdf/html/full_vw.html

http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=34781

μην ξεχνας οτι το google ειναι φιλος σου ......

Link to comment
Share on other sites

http://www.sun-diagnostics.com/intl/en/pdf/html/full_vw.html

http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=34781

μην ξεχνας οτι το google ειναι φιλος σου ......

Δεν το ξεχνάω αλλά δεν βρήκα και πολλά..

Το sun-diagnostics το'χα δει,αλλά ιπποδυνάμεις δεν μου λέει.

Thanks for your reply πάντως!!

Link to comment
Share on other sites

Φίλος,μoυ δίνει μοτέρ PF με τα 105.

Ξέρει κανείς τι λέει σαν μοτέρ και τι διαφορές έχει με το ΡΒ με τα 112 άλογα?

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

ελα! ! tongue.gif

δεν ξερω τι διαφορες εχει...νομιζω ειναι μονου ψεκασμου.....αλλα δεν ξερω να σου πω....

αν θελεις την γνωμη μου μην το βαλεις......δεν λεει

Link to comment
Share on other sites

Φίλος,μoυ δίνει μοτέρ PF με τα 105.

Ξέρει κανείς τι λέει σαν μοτέρ και τι διαφορές έχει με το ΡΒ με τα 112 άλογα?

παλι τα ιδια θα λεμε ....? ειπαμε κινητηρα kr ολα τα αλλα ειναι μουφες....

Edited by mk2 KR
Link to comment
Share on other sites

παλι τα ιδια θα λεμε ....? ειπαμε κινητηρα kr ολα τα αλλα ειναι μουφες....

Aυτός είναι όμως no money... :o:o

Link to comment
Share on other sites

Φίλος,μoυ δίνει μοτέρ PF με τα 105.

Ξέρει κανείς τι λέει σαν μοτέρ και τι διαφορές έχει με το ΡΒ με τα 112 άλογα?

====

Πάρτο.

Έχει καταλύτη που κόβει - αυτή είναι η διαφορά :o

Link to comment
Share on other sites

Aυτός είναι όμως no money... ;);)

no money no funny tongue.gif

θα το μετανιωσεις και ας ειναι κι τζαμπε...

ακομα και μονος σου να το περασεις χωρις να δωσεις λεφτα για να το βαλεις πανω ,ειναι κριμα ο κοπος ....

Link to comment
Share on other sites

no money no funny tongue.gif

θα το μετανιωσεις και ας ειναι κι τζαμπε...

ακομα και μονος σου να το περασεις χωρις να δωσεις λεφτα για να το βαλεις πανω ,ειναι κριμα ο κοπος ....

====

Έλα τώρα... και εγώ είχα KR και με 2Y, και με πιο κοντο διαφορικό από σιρόκο, και με βγαλμένους κόφτες, και με κατσαβιδωμένο ρυθμιστή πίεσης και και και...

Καλή μηχανη, δε λεω, ΑΛΛΑ τα χρήματα που θέλει για συντήρηση είναι τρελλά... μια τα μπεκ, μια η τρόμπα, μία το πιατέλλο, μια το ... της ... του...

Με ηλεκτρικά ABF ή με άγραφο measquirt κάτι γίνεται, αλλα το μηχανικό injection ΤΕΤΟΙΑΣ ΗΛΙΚΙΑΣ - πλέον μόνο πλούσιοι ρακοσυλλέκτες μπορούν να το έχουν και να το συντηρούν....

Εγω επιμένω να πάρει έναν 8βάλβιδο το παιδί με ηλεκτρικό ιντζέκσιον, να τελειώνει, με κατσαβίδωμα θα πάει άνετα 120 αλογάκια και με έναν εκκεντροφόρο από ebay (200eur) θα έχει και ζωή μετά τις 6000...

¶σε που για στροφιλίκια 8βάλβιδος δίνει ρέστα σε σχέση με ψοφιο χαμηλά KR και ασ έχει και κοντό σασμάν...

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

σωστο αυτο που λες με το jetronic αν αρχιζει να βγαζει προβληματα...τοτε την πατησες!

αλλα στο θεμα των επιδωσεων! υπαρχει διαφορα !

το 16v ειναι παντου ποιο γρηγορο απο 8v

ακομα και σε στροφες! η διαφορα τους σε δυναμη και ροπη

δινει την δυναττητα στο 16v να εχει ποιο γρηγορη εξοδο, και αλλα πολλα

στριβεις περισσοτερο με το ¨μοτερ"... ...

απλα οδηγεις διαφορετικα το ενα απο οτι το αλλο

απλα το 8v ειναι ποιο ξεκουραστο....το 16v ειναι

ποιο.....θελει να το παλεψεις ρε παιδι μου! με κατεβασματα κτλ κτλ

αλλα στο τελος σε μια πιστα το 16v

θα ειναι ποιο γρηγορο... ;)

Link to comment
Share on other sites

====

αλλα το μηχανικό injection ΤΕΤΟΙΑΣ ΗΛΙΚΙΑΣ - πλέον μόνο πλούσιοι ρακοσυλλέκτες μπορούν να το έχουν και να το συντηρούν....

πολυ γελασα.. ;);):lol:

ασε που για στροφιλίκια 8βάλβιδος δίνει ρέστα σε σχέση με ψοφιο χαμηλά KR και ασ έχει και κοντό σασμάν...

και εγω πριν βαλω τον 16v kr πανω ειχα 8v . συμφωνω αν καποιος θελει στροφες - αναβασεις 8v...... αν ειναι του φαναριου 16v....

Link to comment
Share on other sites

το 16v ειναι παντου ποιο γρηγορο απο 8v

ακομα και σε στροφες!

αλλα στο τελος σε μια πιστα το 16v

θα ειναι ποιο γρηγορο... ;)

====

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω.

ΔΕΝ είναι το 16β παντού πιο γρήγορο ! Μόνο σε κόντρες και μόνο σε ψηλές ταχύτητες!

Στο βουνό και στην κλειστή πίστα είναι πιο γρήγορο το 8βάλβιδο.

Παρακάτω είναι απόσπασμα από περιοδικό "4Τροχοί", Τεύχος Αυγούστου 1986 :

IMG_3406.jpg

Κοίτα τις ρεπρίζ με 3η (με 2α ακόμα καλύτερο το 8βάλβιδο) - αυτή είναι η σχέση που χρησιμοποιείται κυρίως στα βουνά και σε κλειστές πίστες...

Edited by turborabbit
Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

οκ! φυγαμε! ! ;)

.....οι 4τροχοι εχουν αυτα τα αποτελεσματα αν διαλεγεις ενα αμαξι για να εισαι εως τισ 3500rpm το 8v ειναι αυτο που ζητας γιατι σε γρηγορους ρυθμους και σε υψηλες RPM (εκει θα βγαλεις τις επιδοσεις! )οι διαφορες ειναι πανω απο 3sec! ...με 4τες ψηλα φτανουν εως τα 6?-7? sec

....... αν δεις στους χρονους με 3τες απο τα 70κμ εχουν ιδιους χρονους και απο τα 90κμ και μετα το 16v ειναι ποιο γρηγορο (παντα με 3τες )

δεν εχει χρονους και για 2τερη σχεση αλλα αν μηλησουμε υποθετικα απο τα 60-65κμ και μετα ξανα το 16v θα ειναι ποιο γρηγορο! ...και μην μου πεις

οτι με 60κμ μεσα σε μια κλειστη στροφη (φουρκετα) και με το αμαξι στο οριο της προσφησης θα εισαι με 3τη και 3000 rpm.............

τωρα στην διαδρομη...Λαμπιρι-Ζηρια-Καμαρες...δεν ξερω πιο ειναι ποιο γρηγορο......

οπως λενε και οι 4 τροχοι..συμφωνα με τις επιδωσεις των 2 αυτοκινητων...πρεπει

η διαδρομη να ειναι τοσο κλειστη ..οπου τα κμ ποτε δεν θα ανεβουν ποτε πανω απο 70-90κμ και τα 2 αμαξια να εχουν "κολλημενο" σασμαν στην 3τη σχεση.....ετσι ναι

το 8v θα ειναι ποιο γρηγορο ...........

επισης τα μοτερ των 2 αυτοκινητων ειναι τοσο διαφορετικα....με 80 κμ το 8v με 2τερα γκανιαξει!....σκαει στα 90-95...οποτε λογικο

εινια να εχεις 3τη απο τα 80κμ και μετα...στο 16v ομως οπου το μοτερ δουλεβει διαφορετικα και ποιο "ψηλα" θα ειναι με 2τερα εως τα 100-110 κμ

με + 20 ps και ποση ροπη παραπανω δεν θυμαμαι....

παντα φιλικα

Κωστας

Edited by Κωστας VR6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.