Jump to content
alessandro7

Αποριες Για Passat B5

Recommended Posts

καλησπερα παιδες..μολις περασε ενα πασσατ του 2000 1.6 8ν και εχω καποιες αποριες οπως...

1)τι καρε εχει..

2)τι διαστασεις ειναι μπρος πισω τα φρενα

3)πως γινεται να βγαλω το φιλτροκουτι χωρις να καταστρεψω τον maf και τι φιλτρο ταιριαζει(σκουπα,βαρελακι,χοανη

4)σε εξατμιση ποιο ειναι το ιδανικο φ και τι χταποδι θα του αποδωσει καλυτερα..

5)και τελος custom προγραμμα (πχ.. ανδριαννακης)θα δειξει διαφορα απο μια κονσερβα?

αυτα ειχα να ρωτησω..

συγνωμη αν σας κουρασα..

οτιδηποτε αλλες προτασεις/ιδεες ειναι ευπροσδεκτες :rofl:

Edited by alessandro7
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδες..μολις περασε ενα πασσατ του 2000 1.6 8ν και εχω καποιες αποριες οπως...

1)τι καρε εχει..

2)τι διαστασεις ειναι μπρος πισω τα φρενα

3)πως γινεται να βγαλω το φιλτροκουτι χωρις να καταστρεψω τον maf και τι φιλτρο ταιριαζει(σκουπα,βαρελακι,χοανη

4)σε εξατμιση ποιο ειναι το ιδανικο φ και τι χταποδι θα του αποδωσει καλυτερα..

5)και τελος custom προγραμμα (πχ.. ανδριαννακης)θα δειξει διαφορα απο μια κονσερβα?

αυτα ειχα να ρωτησω..

συγνωμη αν σας κουρασα..

οτιδηποτε αλλες προτασεις/ιδεες ειναι ευπροσδεκτες :rofl:

Καλησπέρα ,

1. Το καρέ του είναι 5x112 και στο λινκ που ακολουθεί θα βρεις το ελάχιστο και το μέγιστο offset που μπορείς να βάλεις για να μην έχεις προβλήματα ( http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=37960 ) . Καλό θα ήταν όμως να συμβουλευτείς και τον ζαντολαστιχά σου .

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδες..μολις περασε ενα πασσατ του 2000 1.6 8ν και εχω καποιες αποριες οπως...

1)τι καρε εχει..

2)τι διαστασεις ειναι μπρος πισω τα φρενα

3)πως γινεται να βγαλω το φιλτροκουτι χωρις να καταστρεψω τον maf και τι φιλτρο ταιριαζει(σκουπα,βαρελακι,χοανη

4)σε εξατμιση ποιο ειναι το ιδανικο φ και τι χταποδι θα του αποδωσει καλυτερα..

5)και τελος custom προγραμμα (πχ.. ανδριαννακης)θα δειξει διαφορα απο μια κονσερβα?

αυτα ειχα να ρωτησω..

συγνωμη αν σας κουρασα..

οτιδηποτε αλλες προτασεις/ιδεες ειναι ευπροσδεκτες :rofl:

Λοιπον εχουμε και λεμε

1)Το καρε ειναι 5Χ112

2)Αποτι ειδα,τα μπροστα φρενα ειναι 280Χ22.

3)Ο ΜΑΦ εχει μια φισα πρεπει να την βγαλεις πρωτα αυτη.Και το φιλτροκουτι ειναι κουμπωτο καπως.Δεν βγαινει δυσκολα αλλα μην το ζορισεις.Το καλυτερο που μπορεις να βαλεις ειναι ειτε ενα ελευθερο φιλτρο μεσα στο μαμα φιλτροκουτι ειτε ενα βαρελακι καταργωντας το μαμα φιλτροκουτι.Αν βαλεις χοανη,περα του πολυ θορυβου που θα κανει,ειναι πιθανο να σου κανει και μπερδεματα.

4)Για διαμετρο και μεγεθος χταποδιου υπαρχουν πολλες λυσεις και ειναι αναλογα με το τι θες να κερδισεις και σε ποιο φασμα στροφων.

5) Ο,τι προγραμμα και να βαλεις,σε συνδυασμο με ενα φιλτρο και μια εξατμιση θα δεις το πολυ +15 αλογα απο την στιγμη που δεν εχεις πειραξει εκκεντροφορους κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εχουμε και λεμε

1)Το καρε ειναι 5Χ112

2)Αποτι ειδα,τα μπροστα φρενα ειναι 280Χ22.

3)Ο ΜΑΦ εχει μια φισα πρεπει να την βγαλεις πρωτα αυτη.Και το φιλτροκουτι ειναι κουμπωτο καπως.Δεν βγαινει δυσκολα αλλα μην το ζορισεις.Το καλυτερο που μπορεις να βαλεις ειναι ειτε ενα ελευθερο φιλτρο μεσα στο μαμα φιλτροκουτι ειτε ενα βαρελακι καταργωντας το μαμα φιλτροκουτι.Αν βαλεις χοανη,περα του πολυ θορυβου που θα κανει,ειναι πιθανο να σου κανει και μπερδεματα.

4)Για διαμετρο και μεγεθος χταποδιου υπαρχουν πολλες λυσεις και ειναι αναλογα με το τι θες να κερδισεις και σε ποιο φασμα στροφων.

5) Ο,τι προγραμμα και να βαλεις,σε συνδυασμο με ενα φιλτρο και μια εξατμιση θα δεις το πολυ +15 αλογα απο την στιγμη που δεν εχεις πειραξει εκκεντροφορους κτλ.

σε ευχαριστω πολυ κωνσταντινε για τις απαντησεις σου..

για χταποδι σκεφτομαι 4-2-1 σε συνδυασμο με ενα βαρελακι..απλα δεν ξερω πιο ειναι το ιδανικο μεγεθος για σωληνωσεις της εξατμισης..γτ δεν θελω να μου κρεμασει και το αμαξι

Edited by alessandro7
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα,καλο θα ειναι να το συζητησεις με τον εξατμισα σχετικα με την διαμετρο των σωληνωσεων.

Εσενα σε ποιο φασμα σε ενδιαφερει περισσοτερο να κερδισεις?

Link to comment
Share on other sites

ενδιαφερομαι για το φασμα απο 2500-5500 γτ πιο μετα ξεψυχαει το 8βαλβιδο μοτερ του..

Τοτε λογικα σε συμφερει ενα 4-2-1 το οποιο δουλευει καλα.Γενικα το 4-1 ειναι για πιο πολυστροφους κινητηρες με υψηλο κοφτη κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω που πηγα και ρωτησα για εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω μου ειπαν χταποδι 4-2-1 καταλυτη μεταλικο ελευθερα ροης μεσαιο ελευθερας ροης τελικο και σωληνες φ52 επισης οταν αλλαξα δισκοπλακες μπροστα το κουτι πανω εγραφε 285mm διασταση δισκοπλακας .

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Εγω που πηγα και ρωτησα για εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω μου ειπαν χταποδι 4-2-1 καταλυτη μεταλικο ελευθερα ροης μεσαιο ελευθερας ροης τελικο και σωληνες φ52 επισης οταν αλλαξα δισκοπλακες μπροστα το κουτι πανω εγραφε 285mm διασταση δισκοπλακας .

θα μπορουν να μπουν δισκοι 312 η θα πρεπει να αλλαξω και ακροαξονια?

Link to comment
Share on other sites

θα μπορουν να μπουν δισκοι 312 η θα πρεπει να αλλαξω και ακροαξονια?

Για να αλλαξεις δισκους και να βαλεις πιο μεγαλους θελεις να βαλεις αποστατη για να χωραει ο δισκος στην δαγκανα.

Για μενα δεν αξιζει η διαδικασια αυτη,μονο και μονο για να βαλεις μεγαλυτερο δισκο με ιδια δαγκανα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.