page Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 (edited) Σε VI TSI 122 Manual μετά τα πρώτα 800 χ.λ.μ έκαναν την εμφάνιση τους θόρυβοι από την με μετάδοση ? και όσο περνάει ο καιρός γίνονται εντονότεροι, κατά το συνεργείο φυσιολογικό. Συγκεκριμένα εκτός του έντονου “κροταλίσματος ” στις αλλαγές με χαμηλές στροφές (ακούγεται σαν πυράκια) ακούγεται σαν να χτυπάει κάτι μεταλλικό που κορυφώνεται την ώρα της αλλαγής. Σαν να χτυπάει κάποια ντίζα. Τώρα στα 4000 χ.λ.μ αρχίζει και ακούγεται στις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς γκάζι, ενώ εμφανίζεται σιγά σιγά ένας μικρός κραδασμός στον επιλογέα. Επίσης με νεκρά ακούγονται χτύποι (σαν diesel) που σταματούν όταν πατήσεις συμπλέκτη. Μέχρι τώρα οι αλλαγές γίνονται κανονικά, εκτός από την αλλαγή από όπισθεν σε 1η που εάν δεν περιμένω λίγο Γρρρρρ. Στο service το βρίσκουν φυσιολογικό αλλά από προηγούμενη εμπειρία μου δεν τους εμπιστεύομαι. Έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοια συμπεριφορά από την μετάδοση ; Κατά τα λεγόμενά τους όλα τα TSI “κουδουνάνε” ή πρόκειται να κουδουνίσουν.(το test drive τους όμως μια χαρά) Επίσης είμαι σε αναζήτηση αξιόπιστου service .΄Οποια πρόταση δεκτή καθώς από την kosmocar που ζήτησα να μου το υποδείξουν μάλλον δεν πρόκειται να με καλέσουν. Παρατηρώ επίσης ότι στον χώρο του κινητήρα υπάρχει ένας άσπρος πλαστικός σύνδεσμος μετά την ντίζα του συμπλέκτη που “παίζει” και είναι πιθανό να ευθύνεται για τον θόρυβο. Είναι και στα δικά σας έτσι ? Τέλος ακούγοντας τηλεφωνική συζήτηση πρέπει να υπάρχει εντολή ανάκλησης για τα DSG, που διορθώνει κάποιους θορύβους. Η αίσθηση μου ήταν ότι κοίταγαν να το “ θάψουν “ Ψάξτε το όσοι έχετε πρόβλημα. Edited August 17, 2010 by page Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 για τα dsg υπαρχει 2ο update ...ειναι γνωστο .... Οσο για το κιβωτιο σου ...θα πρεπει να γινει ελεγχος στο ρολεμαν του συμπλεκτη ,Επαναρυθμιση σασμαν (ντιζες)-ελεγχος λιπανσης κινητων μερων . Ο θορυβος που ακους ΔΥΣΤΗΧΩΣ ειναι φυσιολογικος...μεχρι τις 2.400 στροφες θα τον ακους σαν κροταλισμα στις χαμηλες ταχυτητες.... οπως επισης και το "κλειδωμα" της δευτερας οταν τη βαζεις ακουγεται κατα την πληρη συμπλεξη της ενα συντομο μεταλικο "γρρρρρρκ".... Χαρακτηριστικα χρησης vag σασμαν .... που με πανε σε εποχες 80 στα mini cooper και σε κιβωτια της roveρ ... Εαν ο συμπλεκτης σου στο τελος τριζει η γινεται πολυ σκληρος και τριζει ,εαν κατα την εκινηση το αμαξι τρανταζεται ολοκληρο ... και κατα τις ζεστες μερες στην πολη νιωθεις τον συμπλεκτη πολυ μαλακο και ασαφη την λειτουργια του τοτε....απαιτησε αλλαγη δισκοπλατο συμπλεκτη ...εγωε κανα στα 20.000 και βρηκα την υγεια μου σε πολλα προβληματα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
page Posted September 1, 2010 Author Report Share Posted September 1, 2010 Στο service της karenta επιβεβαίωσαν τον θόρυβο και τους κραδασμούς που το service του Gratsia εβρισκε φυσιολογικούς !!! και προχωράμε σε αντικατάσταση δίσκο πλατώ ρουλεμάν. Υπάρχει περίπτωση το πρόβλημα αυτό να επηρέαζε την απόδοση του αυτοκινήτου ? Επίσης ο σύμβουλος αναφέρθηκε ότι ζήτησε προληπτικά να αλαχθεί το βολάν αλλά η απάντηση ήταν αρνητική λόγω υψηλού κόστους. Εάν ωστόσο δεν ξεπεραστεί το πρόβλημα θα αντικατασταθεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...