andag Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 είμαι κάτοχος ενός golf mk5 gt. 2-3μήνες πρίν μου ανάβει το κίτρινο λαμπάκι το οποίο αν δεν κάνω λάθος μεταφράζει στο manual ώς πρόβλημα στο συστημα εκπομπής καυσαερίων ή κάτι τέτοιο. αφου επικοινώνησα με την vw που τους περιεγραψα την κατάσταση (καμμία δυσλειτουργία που να προδίδει πρόβλημα, παρα μόνο η προειδοποιητική λυχνία) μου είπαν πως δεν είναι επείγον. πήγα λοιπόν το αμάξι μετα απο 400-500 χλμ καθώς ήμουν σε ταξίδι. το θέμα είναι πώς μέχρι να το πάω το λαμπάκι .... ΕΣΒΗΣΕ!!!!!!! ναί, καλά ακούτε λες και το αυτοκίνητο επισκευάστηκε. το πάω στη vw και μου λένε δεν ανάβει κάτι. του λέω βάλτο στο διαγνωστικό και όντως το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα σε 2 βαλβίδες του τούρμπο ( δεν θυμάμαι ονόματα ήταν <N κάτι> θυμάμαι όμως πως μου είπε πως η μια βαλβιδα είναι αυτό που λέμε κοινώς σκάστρα και η άλλη πάλι σχετική με το τούρμπο) Απο τότε ανησυχώ σχετικά με την αξιοπιστία των λυχνιών... ¨Εχετε ξανακούσει κάτι τέτοιο? τι λέτε να παίζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 Ηρεμησε δεν ειναι κατι ανησυχητικο.Η μια βαλβιδα ειναι η Ν249 και πιθανον να την αλλαξεις πακετο με την Ν75.Εχουν βγει ενισχυμενες πλεον και δεν θα εχεις προβλημα.Κοστος και των δυο νομιζω κυμαινεται κοντα στα 80 ευρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andag Posted September 29, 2010 Author Report Share Posted September 29, 2010 Ηρεμησε δεν ειναι κατι ανησυχητικο.Η μια βαλβιδα ειναι η Ν249 και πιθανον να την αλλαξεις πακετο με την Ν75.Εχουν βγει ενισχυμενες πλεον και δεν θα εχεις προβλημα.Κοστος και των δυο νομιζω κυμαινεται κοντα στα 80 ευρω. ναί αδερφέ νομίζω πως αυτές ήταν. δεν ανήσυχω για αυτό τις άλλαξα τις βαλβίδες... απλώς όπως είπα παρόλο που το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα οι λυχνία έσβησε ΠΡΙΝ το επισκευάσω. πώς έγινε αυτό??? μπορεί να ξαναχαλάσουνε οι συγκεκριμένες βαλβίδες ή κάτι άλλο και να μην μου βγάλει ένδειξη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 (edited) ναί αδερφέ νομίζω πως αυτές ήταν. δεν ανήσυχω για αυτό τις άλλαξα τις βαλβίδες... απλώς όπως είπα παρόλο που το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα οι λυχνία έσβησε ΠΡΙΝ το επισκευάσω. πώς έγινε αυτό??? μπορεί να ξαναχαλάσουνε οι συγκεκριμένες βαλβίδες ή κάτι άλλο και να μην μου βγάλει ένδειξη? -- Οι νεες βαλβιδες ειναι αναβαθμισμενες ποιοτικα και λογικα θα αντεξουν.Το λαμπακι που σου αναψε (check engine) δεν ειναι απαραιτητο να παραμεινει ανοιχτο.Σε μενα π.χ. που ετυχε να βαλω νοθευμενη βενζινη, αναβοσβηνε οταν εβαζα μπρος το αμαξι και μετα εσβηνε. -- Να ξεκαθαρισουμε κατι.Αλλο οι ενδειξεις που καταγραφονται στον εγκεφαλο και τις βλεπεις μεσω διαγνωστικου και αλλο τα λαμπακια του ταμπλω.Δεν σημαινει οτι για καθε δυσλειτουργαι πρεπει να αναβει λαμπακι.Αν π.χ. η Ν249 δυσλειτουργει δεν θα δεις κανενα λαμπακι να αναβει.Απλα οταν το πας για σερβις θα δουν οτι εχει καταγραφει στον εγκεφαλο μια δυσλειτουργια της βαλβιδας και θα στην αλλαξουν.Στο ταμπλω, υπαρχουν τα λαμπακια που αφορουν μετριες και σημαντικες βλαβες.Και τελος, το διαγνωστικο δεν καταγραφει τα παντα.Η Ν75 για παραδειγμα αν χαλασει δεν θα δειξει βλαβη στον εγκεφαλο.Απλα θα το καταλαβεις απο τη συμπεριφορα του αυτοκινητου.Εγω π.χ. ειχα κοψιμο αποδοσης στις 3500 στροφες. Edited September 29, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andag Posted September 30, 2010 Author Report Share Posted September 30, 2010 νάστε καλα παιδιά ευχαριστώ για τη βοήθεια. αύριο πάω για το μικρό service οπότε για καλό και για κακό θα τους πώ να το περάσουν μια απο τ διαγνωστικό να δούμε μην υπάρχει κάτι καινούργιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...