elbill Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Η διαφορά 1,2 105 και 1,4 122 είναι γυρω στο 1000ρικο η οποία είναι πολύ μικρή. με 2000 θα το σκεφτόμουν αλλά έτσι 122 στα σίγουρα. Ευτυχώς δεν ειχαν ετοιμοπαράδοτο 160αρι και δεν μπηκα στον πειρασμό (+1500). Το 1,2 μια χαρά παει για να μην παρεξηγούμαι, το εχω κάνει και τεστ ντραιβ. Τώρα ακόμα και με το IV 1,4 75ps σχετικα ευχαριστημένος ειμε αλλά πρέπει να οδηγώ με φόρα και μερικές φορές σε καμιά ανηφόρα με αφήνει άγρια.. Επίσης το ραδιοκασετόφωνο πάει με τον κινητήρα και όχι με τον εξοπλισμό όπως ανακάλυψε εκ των υστέρων ο PANOSZ. Και εγώ κατά τυχη το βρήκα ουτε ο πωλητής δεν το ήξερε. (όχι πως με ενιαζε αλλά πηγε να μου το χρεώσει το RCD 310!!) Όσο για τσάγια κλπ, ασφάλεια πάνω από όλα για να κοιμόμαστε ήσυχοι στο μαξιλάρι και όχι για πάντα στον αερόσακο.. Ισχύς για ενεργητική ασφάλεια και αμυντική οδήγηση!! To 1,4 122 DSG einai se τρανσιτ και περιμένω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy255 Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 (edited) Αν τα 1000-1500 ευρω δεν τα εχεις πολυ μεγαλη αναγκη ασυζητητη το 122... Και εννοειται οτι κερνας τσαι ολα τα ατμοσφαιρικα της κατηγοριας του γκολφ μεχρι 1600 κυβικα χωρις καν να το πολυπιεζεις το αυτοκινητο. Το rallye kai ta saxo ζυγιζουν 900 κιλα... Ασφαλως και δεν ειναι πιο γρηγορο το γκολφ. Με το 122αρι ξεχνας την τεταρτη στο κιβωτιο σε επαρχιακο δρομο και την εκτη στην εθνικη και με χαμηλες καταναλωσεις... Απλα εκμεταλλευεσαι τα 20 κιλα ροπης απο τις 2000σαλ και μεχρι τα κια, τουοτα, golf 1.6fsi το σκεφτουν να κατεβασουν τριτη εσυ εχεις περασει ηδη... Ασε που μπορεις να πας και στα 150 αλογα μετα ενω με το 1.2 ποσα να φτασεις... Edited November 4, 2010 by Speedy ΚΕΦΑΛΑΙΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...