mp71 Posted January 2, 2011 Report Posted January 2, 2011 Καλημερα σας χρονια πολλα και καλη χρονια ευχομαι σε ολους.Ειμαι κατοχος ενος Bora 1400 16V (2001) και τον τελευταιο καιρο εχω παρατηρησει οτι το αυτοκινητο κανει σαν χαλασμενος σουμιες!! Επειδη εχω αλλαξει αμορτισερ (Bilstein) σχετικα προσφατα προφανως πρεπει να ειναι θεμα ελατηριων. Μπορει να μου πει καποιος τον τυπο των ελατηριων που θα πρεπει να αναζητησω οχι τιποτα ιδιαιτερο σαν αυτα που χει επανω? Quote
konstantinos passat Posted January 2, 2011 Report Posted January 2, 2011 Καλημερα και καλη χρονια!! Οταν λες κανει σαν σουμιες?Ακουγεται τριξιμο σαν να τριζει πατωμα πχ? Αν εχεις βαλει αμορτισερ απλα πιο σφιχτα,τοτε θα κοιταξεις ελατηρια οχι για χαμηλωμα. Αυτο το τριξιμο παντως ισως και οφειλεται απο σκονη στις βασεις των αντιστρεπτικων απο κατω,και δεν ειναι απαραιτητο οτι οφειλεται απο τα ελατηρια. Quote
mp71 Posted January 3, 2011 Author Report Posted January 3, 2011 Ευχαριστω για την απαντηση.Επειδη λιγο ασχετος με τα θεμτα του αυτοκινητου και μετα απο λιγο ψαξιμο ειδα οτι αναφερετα πολυ οτι για τριξιμο καμπινας αυτοκινητου φταινε τα λεγομενα σινεμπλοκ και οχι τοσο τα ελατηρια. Τριξιμο παρουσιαζεται συνηθως οταν πιεζονται οι αναρτησεις (π.χ στα αυλακια στους δρομους για την απορροη των υδατων) ή οταν κανω οπισθεν σε παρκαρισμα γυρνωντας το τιμονι. Quote
Miltos_Golf6 Posted January 3, 2011 Report Posted January 3, 2011 Ευχαριστω για την απαντηση.Επειδη λιγο ασχετος με τα θεμτα του αυτοκινητου και μετα απο λιγο ψαξιμο ειδα οτι αναφερετα πολυ οτι για τριξιμο καμπινας αυτοκινητου φταινε τα λεγομενα σινεμπλοκ και οχι τοσο τα ελατηρια. Τριξιμο παρουσιαζεται συνηθως οταν πιεζονται οι αναρτησεις (π.χ στα αυλακια στους δρομους για την απορροη των υδατων) ή οταν κανω οπισθεν σε παρκαρισμα γυρνωντας το τιμονι. Κι εμένα το κάνει σε Golf6 αυτό... Γενικά με πολύ χαμηλή έως μηδενική ταχύτητα το κάνει... τι να είναι...? Quote
konstantinos passat Posted January 3, 2011 Report Posted January 3, 2011 Ευχαριστω για την απαντηση.Επειδη λιγο ασχετος με τα θεμτα του αυτοκινητου και μετα απο λιγο ψαξιμο ειδα οτι αναφερετα πολυ οτι για τριξιμο καμπινας αυτοκινητου φταινε τα λεγομενα σινεμπλοκ και οχι τοσο τα ελατηρια. Τριξιμο παρουσιαζεται συνηθως οταν πιεζονται οι αναρτησεις (π.χ στα αυλακια στους δρομους για την απορροη των υδατων) ή οταν κανω οπισθεν σε παρκαρισμα γυρνωντας το τιμονι. Αυτα τα σινεμπλοκ που λες ειναι αυτα που σου ανεφερα παραπανω,και στις βασεις των αντιστρεπτικων.Μπορεις να ριξεις λιγο καδι στο συνεργειο εκει(θα ξερει ο μαστορας) να δεις αν θα σταματησει,προτου αλλαξεις ελατηρια. Για το τριξιμο που λες οταν κανεις οπισθεν σε παρκαρισμα κτλ.,ισως να οφειλεται στο οτι καπου τα ελατηρια πιεζονται και ακουμπουν μεταξυ τους.Ειναι συνηθισμενο φαινομενο αν εχουν κανει πολλα χιλιομετρα να βρισκουν οι σπειρες μεταξυ τους απο ενα σημειο και μετα. Quote