Tatsinio Posted January 28, 2011 Report Share Posted January 28, 2011 Καταρχήν Καλησπέρα Ενδιαφέρομαι να αγοράσω Touareg μοντέλο 2005 ή 2006 ή 2007 2500 κυβικά diesel απο 90.000 εως 130.000 χλμ. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής Πιο απο τα τρια μοντελα να προτιμήσω; Τα χιλιομετρα είναι οκ ή ειναι πάρα πολλα για το Touareg; Τι πρεπει να προσέξω στο check που θα χρειαστεί να κάνω Ποια μπορει να είναι τα αδυνατα σημεία του; Παρακαλώ αν μπορεί καποιος να ρίξει φως στα σκοτεινά αυτα ερωτήματα Με εκτίμηση Γιώργος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatsinio Posted January 29, 2011 Author Report Share Posted January 29, 2011 Ευχαριστω πολύ για την απάντηση Τα λεφτα που διαθέτω με οδηγούν στις παραπάνω επιλογές. Γι αυτο και πρεπει να προσεξω κατα πόσο ειναι ταλαιπωρημένα τα ενλόγο αυτοκίνητα σε αυτα τα χιλιόμετρα Επίσης θα ήθελα κάποιος να μου πει το εξής. Παρατήρησα πως μερικά Τουαρεγκ πισω απο το λεβιε ταχυτήτων έχουν 2 κυκλικους μοχλους και μερικα αλλα μονο έναν(προφανως εχει να κανει με την τετρακίνηση)Μπορεί καποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς ρόλο παίζουν αυτοι οι δυο μοχλοί και ποιοες οι διαφορες των αυτοκινήτων που έχουν μονο ένα;;;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fover Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Ευχαριστω πολύ για την απάντηση Τα λεφτα που διαθέτω με οδηγούν στις παραπάνω επιλογές. Γι αυτο και πρεπει να προσεξω κατα πόσο ειναι ταλαιπωρημένα τα ενλόγο αυτοκίνητα σε αυτα τα χιλιόμετρα Επίσης θα ήθελα κάποιος να μου πει το εξής. Παρατήρησα πως μερικά Τουαρεγκ πισω απο το λεβιε ταχυτήτων έχουν 2 κυκλικους μοχλους και μερικα αλλα μονο έναν(προφανως εχει να κανει με την τετρακίνηση)Μπορεί καποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς ρόλο παίζουν αυτοι οι δυο μοχλοί και ποιοες οι διαφορες των αυτοκινήτων που έχουν μονο ένα;;;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων οι κυκλικοι διακοπτες πισω απο τον λεβιε ταχυτητων ειναι ο ενας για τις κοντες σχεσεις (αργα)και κλειδωμα του διαφορικου,και ο αλλος που σε καποια μοντελα δεν υπαρχε ειναι της αεραναρτησης καιελενχει το υψος του αυτοκινητου χειροκινητα (σε οσα εχουν αεραναρτηση).κατα την γνωμη μου η αεραναρτηση ειναι ενα απο τα ποιο μεγαλα πλεονεκτηματα του touareg και θα σου προτεινα να κοιταξεις να εχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatsinio Posted February 8, 2011 Author Report Share Posted February 8, 2011 οι κυκλικοι διακοπτες πισω απο τον λεβιε ταχυτητων ειναι ο ενας για τις κοντες σχεσεις (αργα)και κλειδωμα του διαφορικου,και ο αλλος που σε καποια μοντελα δεν υπαρχε ειναι της αεραναρτησης καιελενχει το υψος του αυτοκινητου χειροκινητα (σε οσα εχουν αεραναρτηση).κατα την γνωμη μου η αεραναρτηση ειναι ενα απο τα ποιο μεγαλα πλεονεκτηματα του touareg και θα σου προτεινα να κοιταξεις να εχει. Ευχαριστω πολυ για την διευκρινηση και την απαντηση.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...