Jump to content
alexis270

Ελλατωματικη Μπαταρια?

Recommended Posts

καλησπερα παιδια,εχω ενα tsi απο τον οκτωβριο και δεν μου χει παρουσιασει κανενα προβλημα,με εξαιρεση 2 σβησιματακια που θεωρω οτι ηταν λογω της βενζινης...ομως σημερα το απογευμα εκανα 2 χιλιομετρα και μετα απο μια σταση και ενα απλο σβησιμο 20λεπτων(με τα θεσεως αναμμενα),το αυτοκινητο δεν επαιρνε με τιποτα...αμεσως πιστεψα οτι ειναι η μπαταρια(και επιβεβαιω8ηκα απο εναν τεχνικο γνωστο μου που με βοηθησε)με λιγο σπρωξιμο τελικα πηρε...μου κανει μεγαλη εντυπωση το γεγονος οτι το αμαξι ειναι μολις 6 μηνων και εχει γραψει 8900κμ...το 80% των χιλιομετρων ειναι σε αποστασεις ανω των 120κμ και οχι μεσα στην πολη και βεβαια το κυριοτερο ειναι πως την τριτη πηγα στ χαλκιδα κ γυρισα(το κανω συχνα λογω σχολης) και το αφησα ακουνητο μεχρι σημερα το απογευμα,δλδ σκαρτες 3 ημερες...δεν ξερω τι να υποθεσω γιατι ειμαι και ασχετος,αλλα ισως εχει καποια διαρροη η μπαταρια...εαν καποιος ειχε καποιο αντιστοιχο θεματακι ασ δωσει ενα χερι βοηθειας :thumbsup: και φυσικα ολες οι αποψεις δεκτες για να μαθουμε και τιποτα :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα φιλε μου....αν ειχες τα θεσεως αναμενα 20 λεπτα λογικο μου ακουγεται μιας και δεν τη λες καινουρια τη μπαταρια σχετικα...ποσο μαλλον αν επεσες και σε ελλατωματικη.να ξερεις οτι ακομα και σβηστο το αμαξι τραβαει εστω και ελαχιστο ρευμα για να τροφοδοτει τους εγκεφαλους.ενα αλλο ενδεχομενο ειναι αν εχεις βαλει καποιο after market cd player να φταιει και αυτο αλλιως καποια διαρροη απο καπου κατι που αν ισχυει μπορει ευκολα ενας ηλεκτρολογος να το δει με ενα πολυμετρο.ελπιζω να βοηθησα καπως μες στην αυπνια μου!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα φιλε μου....αν ειχες τα θεσεως αναμενα 20 λεπτα λογικο μου ακουγεται μιας και δεν τη λες καινουρια τη μπαταρια σχετικα...ποσο μαλλον αν επεσες και σε ελλατωματικη.να ξερεις οτι ακομα και σβηστο το αμαξι τραβαει εστω και ελαχιστο ρευμα για να τροφοδοτει τους εγκεφαλους.ενα αλλο ενδεχομενο ειναι αν εχεις βαλει καποιο after market cd player να φταιει και αυτο αλλιως καποια διαρροη απο καπου κατι που αν ισχυει μπορει ευκολα ενας ηλεκτρολογος να το δει με ενα πολυμετρο.ελπιζω να βοηθησα καπως μες στην αυπνια μου!

καλημερα,παντα αφηνω τα θεσεως αναμενα στις μικρες στασεις,τωρα που θα παω για λαδια θα τους πω να το τσεκαρουν...δεν εχω τιποτα after πανω(ακομα) και οσο για την μπαταρια ειναι μολις 6 μηνων και αυτοι δινουν ζωη 5 χρονια :unsure: για αυτο μου κανε εντυπωση :tongue: απλα δεν θελω να αρχισω τα "σκαλισματα" απο τωρα :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

καλημερα,παντα αφηνω τα θεσεως αναμενα στις μικρες στασεις,τωρα που θα παω για λαδια θα τους πω να το τσεκαρουν...δεν εχω τιποτα after πανω(ακομα) και οσο για την μπαταρια ειναι μολις 6 μηνων και αυτοι δινουν ζωη 5 χρονια :unsure: για αυτο μου κανε εντυπωση :tongue: απλα δεν θελω να αρχισω τα "σκαλίσματα" απο τωρα :roadrage:

Kαλημέρα , το θέμα με τις μπαταρίες και τους εναλλάκτες στα σύγχρονα αυτοκίνητα θυσιάζει την ψυχική ηρεμία του χρήστη στο βωμό

του κόστους παραγωγής. Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο τα εργοστάσια να υπολογίζουν οριακά τις ενεργειακές ηλεκτρικές ανάγκες ενός αυτοκινήτου που ήδη είναι φορτωμένο με ένα σωρό ενεργοβόρα καλούδια. Φαινόμενα χαμηλώματος έντασης φωτισμού τόσο εσωτερικού όσο εξωτερικού όταν αυξομειώνονται οι στροφές του κινητήρα ή στρίβεις το τιμόνι κλπ τείνουν να γίνουν κανόνας πλέον. Το μόνο που

μπορείς να επηρεάσεις προς την θετική κατεύθυνση είναι να αυξήσεις την χωρητικότητα της μπαταρίας από 45Ah σε τουλάχιστον 60-66Αh άρα αυξάνεις και την ποσότητας του ρεύματος που μπορεί αυτή να συνεισφέρει επικουρικά στο κύκλωμα χωρίς η τάση της να πέφτει.Ολα τα παραπάνω φαινόμενα θα μειωθούν δραστικά κι άσε που εξασφαλίζεις μακροζωία της μπαταρίας γιατί τα αμπέρ φόρτισής της (τα οποία δίνει πάντα ο εναλλάκτης κια είναι σταθερά ) την φορτίζουν πιό "γλυκά" λόγω μεγαλύτερης ανοχής της σε κυκλοφορία ρεύματος.

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα , το θέμα με τις μπαταρίες και τους εναλλάκτες στα σύγχρονα αυτοκίνητα θυσιάζει την ψυχική ηρεμία του χρήστη στο βωμό

του κόστους παραγωγής. Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο τα εργοστάσια να υπολογίζουν οριακά τις ενεργειακές ηλεκτρικές ανάγκες ενός αυτοκινήτου που ήδη είναι φορτωμένο με ένα σωρό ενεργοβόρα καλούδια. Φαινόμενα χαμηλώματος έντασης φωτισμού τόσο εσωτερικού όσο εξωτερικού όταν αυξομειώνονται οι στροφές του κινητήρα ή στρίβεις το τιμόνι κλπ τείνουν να γίνουν κανόνας πλέον. Το μόνο που

μπορείς να επηρεάσεις προς την θετική κατεύθυνση είναι να αυξήσεις την χωρητικότητα της μπαταρίας από 45Ah σε τουλάχιστον 60-66Αh άρα αυξάνεις και την ποσότητας του ρεύματος που μπορεί αυτή να συνεισφέρει επικουρικά στο κύκλωμα χωρίς η τάση της να πέφτει.Ολα τα παραπάνω φαινόμενα θα μειωθούν δραστικά κι άσε που εξασφαλίζεις μακροζωία της μπαταρίας γιατί τα αμπέρ φόρτισής της (τα οποία δίνει πάντα ο εναλλάκτης κια είναι σταθερά ) την φορτίζουν πιό "γλυκά" λόγω μεγαλύτερης ανοχής της σε κυκλοφορία ρεύματος.

το χεις ψαξει το θεμα :) παντως την αλλαξαν αμεσως και μου κανει εντυπωση πως οταν βαζω μπρος τωρα,το ραδιοφωνο δεν σταματαει καθολου ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.