Jump to content

antypasgg

Members
  • Posts

    65
  • Joined

  • Last visited

About antypasgg

  • Birthday 07/03/1965

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

antypasgg's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

11

Reputation

  1. Αν το συστημα λειτουργει οπως στο polo 6r δηλαδη μεσω των αισθητηρων του abs τοτε βαζεις στα λαστιχα σου την επιθυμητη πιεση κατοπιν με το κλειδι στον οn πιεζεις παρατεταμενα το σχετικο μπουτον (στο polo βρισκεται στο ντουλαπακι) μεχρι να ακουσεις ενα beep . Kατοπιν ξεκινας και μετα απο μερικα μετρα πορειας σε ευθεια το ενδεικτικο πρεπει να σβησει. Ετσι εχεις αποθηκευσει την νεα πιεση ελαστικων σαν βαση και οποιαδηποτε αποκλιση πανω απο 20% γινεται αντιληπτη απο τον αισθητηρα του abs σαν αλλαγη διαμετρου του τροχου κα σηματοδοτειται το σφαλμα.
  2. Πιθανόν τάση για οθόνες στηριγμένες στα προσκέφαλα των καθισματων . Μάλλον πιτσιρίκια στο πίσω κάθισμα.
  3. Για να αποφύγεις χρωματική διαφορά αλλά και πιθανή διαφορά φωτεινότητας καλό είναι να αλλάξεις και τις 2 λάμπες. Οι 3200Κ έχουν ''ζεστό" χρώμα παρόμοιο με το αρχικό του αυτοκινήτου. Τώρα όσον αφορά την ένδειξη καμένης λάμπας ο έλεγχος δεν είναι ενεργοποιημένος εξ'αρχής για όλες τις λάμπες πχ για τα φλας είναι . Ενεργοποιείται εύκολα με το vagcom ή σε κάποιο εξουσιοδοτημένο.
  4. Για Ελλάδα τουλάχιστον 16αρα ζάντα και 55αρι προφίλ για οδήγηση χωρίς άγχος. Ένα άλλο θέμα που προκαλεί το τράνταγμα από τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά είναι ό,τι ταλαιπωρείται το αμάξωμα και παρασιτικοί θόρυβοι και τριγμοί θα κάνουν γρήγορα την εμφάνισή τους
  5. Υπάρχει κι ένας άλλος τρόπος που χρησιμοποιούν οι φανοποιοί (το κρατούν μυστικό ....) .Συγκεκριμένα με ένα πιστόλι θερμού αέρα ζεσταίνουν το πλαστικό από 20-25 εκατοστά και ως δια μαγείας ξαναπαίρνει το αρχικό του χρώμα , προσοχή μόνο μη το παρακάνει κανείς και ...λιώσει το πλαστικό . Καλό θα είναι να τα αφαιρέσεις πρώτα για να μην επηρεαστεί το χρώμα . Ρίξε μια ματιά στο παρακάτω
  6. Το rcd 510 κατά 99%ταιριάζει , δεν προκαλεί άδειασμα μπαταρίας . Χρειάζεται προσοχή απλώς στην έκδοση του RCD510 (ανάλογα με τον κατασκευαστή του και την χώρα προέλευσης) αν ταιριάζει το βύσμα της κεραίας του ραδιοφώνου , αλλιώς θα χρειαστεί ένα adaptor . Προσωπικά , στο δικό μου polo (2011) to rcd510 (κατασκευής 2011) ταίριαξε χωρίς πρόβλημα, Τέλος χρειάζεσαι οπωσδήποτε τον κωδικό του (4 ψηφία) .Επίσης θα σου εμφανίσει σφάλμα στους διαγνωστικούς ελέγχους το οποίο δεν επηρεάζει την λειτουργία του ,αλλά αυτό το τακτοποιείς στο επόμενο service .
  7. Συνηθως ειναι ηχος που προερχεται απο την τριβη των σινεμπλοκ της αναρτησης με τα μεταλλικα στοιχεια της (αντιστρεπτικη , ακρομπαρα κλπ) . Στο κρυο τα λαστιχενια και πολυκαιρινα σινεμπλοκ χανουν μερος της ελαστικοτητας τους και μαζι με συσσωρευμενη βρομια στην εσωτερικη τους επιφανεια παραγουν αυτους τους "μεταλλικους" ηχους. Το αφηνεις ως εχει ή πας στο συνεργειο και ζητας να ριξουν γραφιτογρασσο στα σημεια επαφης των σινεμπλοκ με το μεταλλο. Θα σταματησει-μειωθει για αρκετο καιρο.
  8. To confortline ανάλογα με το έτος κατασκευής ενδέχεται να χρειαστεί και αναβαθμισμένη έκδοση εγκεφάλου για να υποστηρίξει πολυλειτουργικό τιμόνι (και cruise control). Δυστυχώς το λάθος που κάνουμε έχει να κάνει με την ανυπομονησία μας να παραλάβουμε το αυτοκίνητο γρήγορα.Ετσι το έξτρα τιμόνι στη φάση της παραγγελίας του αυτοκινητου στοιχίζει 200€ το πολύ αλλά επίσης και 2-3 μήνες σε παράδοση.Η εκ των υστέρων τοποθέτησή τουστην καλύτερη περίπτωση θα ξεπαράσει τα 450€ και πάντα με την αγωνία οτι θα βρεθεί ο σωστός εγκαταστάτης για την καλωδίωση.
  9. E! για αυτό είμαστε εδώ , ότι ξέρουμε και μπορούμε να το μοιραζόμαστε. Καλές Γιορτές !
  10. Θα χρειαστεις άλλο τιμόνι με θέση για την πλακετιτσα , αλλο αερόσακκο , νέο καλώδιο που συνδέει τον αερόσακκο την πλακετα με το φις του σαλίγκαρου και καλωδιώση από την σταθερή άκρη του σαλίγκαρου προς τον εγκέφαλο . Μετά από αυτό χρειάζεται και ένας μικρός προγραμματισμός με vag com . Oλα αυτά τουλαχιστον για polo highline του 2011. Το μέλος electric doctor είναι ίσως ο καταλληλότερος να σε βοηθήσει.
  11. Iσως η αναφορά έχει να κάνει με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου όταν βρεθείς να κινείσαι με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και παράλληλα να έχεις χαμηλές στροφές .Δεν έχω οδηγήσει πετρέλαιο αλλά και στα 2 αυτοκίνητα που οδηγώ (polo & octavia) όταν πχ φρενάρεις και έχεις τρίτη ή και τετάρτη στο κιβώτιο και χαμηλές στροφές στο κοντέρ ,τότε ο ''εγκέφαλος" για να μην σκορτσάρει η μηχανή ή σβήσει δίνει ''γκάζι" μέχρι να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο.
  12. To ποια ασφάλεια είναι θα το βρεις στο βιβλίο του αυτοκινήτου .Επίσης σε τι αντιστοιχεί η κάθε ασφάλεια είναι αποτυπωμένο στο εσωτερικό του καπακιού της ασφαλειοθήκης . Ενας άλλος εμπειρικός τρόπος είναι με την βοήθεια της μιρής λαβίδας που θα βρείς στο χώρο των ασφαλείων να ξεκουμπώσεις μία μία τις ασφάλειες με ενδειξη 5Α & 10Α μέχρι να εντοπίσεις την καμένη . Πρέπει να είναι από τις πρώτες. Τώρα στον ιδιο χώρο υπάρχουν συνήθως εφεδρικές οπότε και την αντικαθιστάς. Οσον αφορά τον ήχο που ακούς είναι όντως ρελέ που οπλίζει και πέφτει λόφω του ότι από την ίδια ασφάλεια τροφοδοτούνται κι άλλα βοηθητικά κυκλώματα με αποτέλεσμα το ρελέ να μην αυτοσυγκρατείται.
  13. Eχει καεί ασφάλεια (5Α ή 10Α αν θυμάμαι καλά , έχουν πέρασει 3+ χρόνια) στο χώρο κάτω αριστερά από το τιμόνι .Τουλάχιστον αυτό μου είχε συμβεί από απροσεξία μου όταν τοποθετούσα leds στις πλαφονιέρες .Το παράξενο βέβαια είναι ότι είναι σε παράλληλο κύκλωμα και τα led άναβαν κανονικά.
  14. Ρίξτε μια ματιά http://www.ebay.co.uk/itm/121361712755?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Από Αγγλία , καλές προδιαγραφές , χωρίς ρίσκο και τελωνείο
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.