Jump to content
Χ@λ@ρός

Passat 2.0 Tdi.....Ιμάντας Χρονιασμου?

Recommended Posts

Το εχω αλλα δεν μπορω να βγαλω ακρη...

Αν καταλαβα καλα λεει πως θελει στις 160.000 χλμ.(πραγμα λιγο απιθανο)

Απο οτι εχω μαθει μεχρι τωρα στα αυτοκινητα ολα θελουν εκει γυρω στις 80 - 100 χλμ.

Εχει κανεις αλλαξει ή να εχει μαθει απο φιλους στα ποσα κανονικα θελει η αλλαγη του?

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως απο το service manual ακρη δεν μπορω να βγαλω...

Υ.Γ.: Μηπως παιζει να εχει καδενα αντι για ιμαντα???

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Λοιπον...

Μετα απο το ψαξιμο με ενα φιλο μηχανικο βρηκαμε απο το service manual πως θελει αλλαγη στα 90.000 χλμ.(και καθε 90.000)

Γραφει επισης ο κατασκευαστης πως μετα την πρωτη αλλαγη καλο θα ειναι να γινεται ενας ελεγχος καθε 30.000 χλμ.

Αυτα

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον...

Μετα απο το ψαξιμο με ενα φιλο μηχανικο βρηκαμε απο το service manual πως θελει αλλαγη στα 90.000 χλμ.(και καθε 90.000)

Γραφει επισης ο κατασκευαστης πως μετα την πρωτη αλλαγη καλο θα ειναι να γινεται ενας ελεγχος καθε 30.000 χλμ.

Αυτα

Σωστός 8)

Αλλάζεις ταυτόχρονα και την αντλία νερού ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

.

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Γιατι ετσι και την ακουσει μετα το μεγαλο σερβις,που ειναι και το πιο συνηθισμενο ενδεχομενο,για να αλλαχτει πρεπει να ακολουθηθει ολη η διαδικασια παλι και το κοστος ειναι πολυ υψηλο.

Γιαυτο αλλαζεται προληπτικα μαζι με το μεγαλο σερβις.

Link to comment
Share on other sites

Και τι κόστος έχει η αντλία ρε παιδιά?

Εμένα μου είχε κοστίσει από Γερμανία 40 ευρω (για 1.9TDI). Λογικά εδώ δεν πρέπει να ξεπερνά τα 50 ευρώ.

Παίζει και ενδεχόμενο να δέχονται πίσω την παλιά σου για ανακατασκευή με μία μικρή έκπτωση στην τελική τιμή.

Τσεκάρισέ το.

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Απογοητεύτηκα πλήρως!!

Ακούω πολλά για αυτό το μοτέρ,ραγισμένες κεφαλές,μπεκ,common rail τώρα και αντλία...

Και τοχω βάλει για μετατροπή...

Link to comment
Share on other sites

Απογοητεύτηκα πλήρως!!

Ακούω πολλά για αυτό το μοτέρ,ραγισμένες κεφαλές,μπεκ,common rail τώρα και αντλία...

Και τοχω βάλει για μετατροπή...

Την αντλία την αλλάζεις καθαρά προληπτικά για τον λόγο που ανέφερε ο konstantinos passat στο post #9.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν είναι Common Rail και όντως έχουν ακουστεί πολλά. Σίγουρα ο 2.0TDI είναι λιγότερο αξιόπιστος από τον 1.9TDI.

Τεχνολογίας Common Rail είναι οι πρόσφατοι πετρελαιοκινητήρες του VAG (μετά το 2008) για την αξιοπιστία των οποίων δεν ξέρουμε και πολλά.

Τι μετατροπή σκέφτεσαι να κάνεις?

Link to comment
Share on other sites

Την έχω κάνει ήδη την μετατροπή,απλά δεν το ολοκλήρωσα.

Κούμπωσα ότι είχε το τροπέτο ενος passat 2007 σε caddy mk1.

Εγώ γιατί ξέρω πως ο BKP είναι common rail?

Τι άλλο έχεις ακούσει Χρήστο για αυτό το μοτέρ?

Γιατί με βλέπω να το ξηλώνω και να το πουλάω πριν καλά καλα το τελειώσω...

Link to comment
Share on other sites

Την έχω κάνει ήδη την μετατροπή,απλά δεν το ολοκλήρωσα.

Κούμπωσα ότι είχε το τροπέτο ενος passat 2007 σε caddy mk1.

Εγώ γιατί ξέρω πως ο BKP είναι common rail?

Τι άλλο έχεις ακούσει Χρήστο για αυτό το μοτέρ?

Γιατί με βλέπω να το ξηλώνω και να το πουλάω πριν καλά καλα το τελειώσω...

Γιατί να το ξηλώσεις ρε συ? Αν βρήκες το τροπέτο σε καλή τιμή, προχώρα το. Μπορεί να υστερεί σε αξιοπιστία σε σχέση με τον 1.9, αλλά σίγουρα δεν είναι κακή επιλογή. Θα χεις οικονομία και τρελλές ροπές!

Ο BKP είναι Pumpe Duse (Unit Injector) κι όχι Common Rail, απλά σε σχέση με τους Pumpe Duse πριν το 2003, ειναι 16βάλβιδος, ενώ οι παλιοί είναι 8βάλβιδοι.

Πετρελαιοκινητήρες Common Rail στο Passat είναι π.χ. ο CBDC (2.0TDI-CR 110ps), o CBAB (2.0TDI-CR 140ps) κλπ. Όμως ακόμη φοβάμαι τα πετρέλαια στην Ελλάδα για έναν Common Rail.

Κι εγώ έχω ακούσει για ραγισμένες κεφαλές και για σκασμένα κολλάρα κοντά στην τουρμπίνα. Ο 2.0TDI έχει θέμα με τις θερμοκρασίες.

Επίσης δείχνει συχνά βλάβη στο φίλτρο μικροσωματιδίων (DPF) το οποίο ως γνωστόν το έβαλαν για να γίνει προδιαγραφών EURO 4.

Σκέψου όμως πόσες χιλιάδες ΤΑΧΙ κυκλοφορούν στη χώρα μας μ αυτόν τον κινητήρα. Λογικό να ακούγονται και πολλά.

Είναι καλός κινητήρας, απλά ίσως όχι ο καλύτερος. Προχώρα το. :D

Link to comment
Share on other sites

To θέμα Χρήστο είναι ότι τοχω προχωρήσει ήδη...γι'αυτό κι ο πανικός με το τι μέλλει γεννέσθαι.

Ιδού....

18042008084.jpg?t=1302825280

Ξεκίνησα απο το κλασικό,διαχρονικό,και πλήρως αξιόπιστο 19ρι και βρέθηκα με τον bkp και γεμάτο ρεύματο-κυκλώματα και προβλήματα για αυτό ξενερώνω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.