Χ@λ@ρός Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 Ξερεις κανεις στα ποσα χλμ. ή στα ποσα χρονια χρειαζεται η αντικατασταση του ιμαντα χρονισμου στο Passat 2.0 TDi??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 Πιθανότατα η αλλαγή γίνεται ανά 90.000χλμ. Το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου δεν το έχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ@λ@ρός Posted March 30, 2011 Author Report Share Posted March 30, 2011 Το εχω αλλα δεν μπορω να βγαλω ακρη... Αν καταλαβα καλα λεει πως θελει στις 160.000 χλμ.(πραγμα λιγο απιθανο) Απο οτι εχω μαθει μεχρι τωρα στα αυτοκινητα ολα θελουν εκει γυρω στις 80 - 100 χλμ. Εχει κανεις αλλαξει ή να εχει μαθει απο φιλους στα ποσα κανονικα θελει η αλλαγη του? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 Αν το δεις λιγο πιο προσεκτικα,λεει σε παρενθεσεις τα χιλιομετρα για τα diesel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 Τελικά βρέθηκε απάντηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ@λ@ρός Posted April 1, 2011 Author Report Share Posted April 1, 2011 (edited) Εγω παντως απο το service manual ακρη δεν μπορω να βγαλω... Υ.Γ.: Μηπως παιζει να εχει καδενα αντι για ιμαντα??? -------------------------------------------------------------------------------------------------- Λοιπον... Μετα απο το ψαξιμο με ενα φιλο μηχανικο βρηκαμε απο το service manual πως θελει αλλαγη στα 90.000 χλμ.(και καθε 90.000) Γραφει επισης ο κατασκευαστης πως μετα την πρωτη αλλαγη καλο θα ειναι να γινεται ενας ελεγχος καθε 30.000 χλμ. Αυτα Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited April 1, 2011 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 (edited) Λοιπον... Μετα απο το ψαξιμο με ενα φιλο μηχανικο βρηκαμε απο το service manual πως θελει αλλαγη στα 90.000 χλμ.(και καθε 90.000) Γραφει επισης ο κατασκευαστης πως μετα την πρωτη αλλαγη καλο θα ειναι να γινεται ενας ελεγχος καθε 30.000 χλμ. Αυτα Σωστός Αλλάζεις ταυτόχρονα και την αντλία νερού ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. . Edited April 2, 2011 by Christos4mot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 Αντλία νερού αλλαγή???? Γιατί? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 Γιατι ετσι και την ακουσει μετα το μεγαλο σερβις,που ειναι και το πιο συνηθισμενο ενδεχομενο,για να αλλαχτει πρεπει να ακολουθηθει ολη η διαδικασια παλι και το κοστος ειναι πολυ υψηλο. Γιαυτο αλλαζεται προληπτικα μαζι με το μεγαλο σερβις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 Και τι κόστος έχει η αντλία ρε παιδιά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 (edited) Και τι κόστος έχει η αντλία ρε παιδιά? Εμένα μου είχε κοστίσει από Γερμανία 40 ευρω (για 1.9TDI). Λογικά εδώ δεν πρέπει να ξεπερνά τα 50 ευρώ. Παίζει και ενδεχόμενο να δέχονται πίσω την παλιά σου για ανακατασκευή με μία μικρή έκπτωση στην τελική τιμή. Τσεκάρισέ το. Edited April 3, 2011 by Christos4mot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 Εκει παιζει περιπου.40-80 αναλογως απο που θα την προμηθευτεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 Απογοητεύτηκα πλήρως!! Ακούω πολλά για αυτό το μοτέρ,ραγισμένες κεφαλές,μπεκ,common rail τώρα και αντλία... Και τοχω βάλει για μετατροπή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 6, 2011 Report Share Posted April 6, 2011 Απογοητεύτηκα πλήρως!! Ακούω πολλά για αυτό το μοτέρ,ραγισμένες κεφαλές,μπεκ,common rail τώρα και αντλία... Και τοχω βάλει για μετατροπή... Την αντλία την αλλάζεις καθαρά προληπτικά για τον λόγο που ανέφερε ο konstantinos passat στο post #9. Ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν είναι Common Rail και όντως έχουν ακουστεί πολλά. Σίγουρα ο 2.0TDI είναι λιγότερο αξιόπιστος από τον 1.9TDI. Τεχνολογίας Common Rail είναι οι πρόσφατοι πετρελαιοκινητήρες του VAG (μετά το 2008) για την αξιοπιστία των οποίων δεν ξέρουμε και πολλά. Τι μετατροπή σκέφτεσαι να κάνεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted April 7, 2011 Report Share Posted April 7, 2011 Την έχω κάνει ήδη την μετατροπή,απλά δεν το ολοκλήρωσα. Κούμπωσα ότι είχε το τροπέτο ενος passat 2007 σε caddy mk1. Εγώ γιατί ξέρω πως ο BKP είναι common rail? Τι άλλο έχεις ακούσει Χρήστο για αυτό το μοτέρ? Γιατί με βλέπω να το ξηλώνω και να το πουλάω πριν καλά καλα το τελειώσω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 Την έχω κάνει ήδη την μετατροπή,απλά δεν το ολοκλήρωσα. Κούμπωσα ότι είχε το τροπέτο ενος passat 2007 σε caddy mk1. Εγώ γιατί ξέρω πως ο BKP είναι common rail? Τι άλλο έχεις ακούσει Χρήστο για αυτό το μοτέρ? Γιατί με βλέπω να το ξηλώνω και να το πουλάω πριν καλά καλα το τελειώσω... Γιατί να το ξηλώσεις ρε συ? Αν βρήκες το τροπέτο σε καλή τιμή, προχώρα το. Μπορεί να υστερεί σε αξιοπιστία σε σχέση με τον 1.9, αλλά σίγουρα δεν είναι κακή επιλογή. Θα χεις οικονομία και τρελλές ροπές! Ο BKP είναι Pumpe Duse (Unit Injector) κι όχι Common Rail, απλά σε σχέση με τους Pumpe Duse πριν το 2003, ειναι 16βάλβιδος, ενώ οι παλιοί είναι 8βάλβιδοι. Πετρελαιοκινητήρες Common Rail στο Passat είναι π.χ. ο CBDC (2.0TDI-CR 110ps), o CBAB (2.0TDI-CR 140ps) κλπ. Όμως ακόμη φοβάμαι τα πετρέλαια στην Ελλάδα για έναν Common Rail. Κι εγώ έχω ακούσει για ραγισμένες κεφαλές και για σκασμένα κολλάρα κοντά στην τουρμπίνα. Ο 2.0TDI έχει θέμα με τις θερμοκρασίες. Επίσης δείχνει συχνά βλάβη στο φίλτρο μικροσωματιδίων (DPF) το οποίο ως γνωστόν το έβαλαν για να γίνει προδιαγραφών EURO 4. Σκέψου όμως πόσες χιλιάδες ΤΑΧΙ κυκλοφορούν στη χώρα μας μ αυτόν τον κινητήρα. Λογικό να ακούγονται και πολλά. Είναι καλός κινητήρας, απλά ίσως όχι ο καλύτερος. Προχώρα το. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 To θέμα Χρήστο είναι ότι τοχω προχωρήσει ήδη...γι'αυτό κι ο πανικός με το τι μέλλει γεννέσθαι. Ιδού.... Ξεκίνησα απο το κλασικό,διαχρονικό,και πλήρως αξιόπιστο 19ρι και βρέθηκα με τον bkp και γεμάτο ρεύματο-κυκλώματα και προβλήματα για αυτό ξενερώνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...