Jump to content

Chris_dIRE

Members
  • Posts

    1,422
  • Joined

  • Last visited

About Chris_dIRE

  • Birthday 07/09/1974

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

User Information

  • Νομός
    Έβρου

Recent Profile Visitors

10,946 profile views

Chris_dIRE's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Δεν ξέρουμε αν τα υβριδικά είναι το μέλλον στην αυτοκίνηση. Το συγκεκριμένο μοντέλο πάντως είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Αυτονομία για 50 χιλιόμετρα με ταχύτητες έως 130km/h, μέγιστη ιπποδύναμη 204ps, ροπή 250Nm και κατανάλωση από 1.5 λίτρα στα 100χλμ. Μένει να δούμε το κόστος αγοράς. http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33048&subid=2&pubid=7365612
  2. Είχα πάει για έλεγχο τον Μάρτιο του 2011 σε αντίστοιχη ενέργεια της VW για δωρεάν έλεγχο της κατανάλωσης. Σε εκείνη την επίσκεψη είχε γίνει οπτικός έλεγχος σε ράμπα και μετρήθηκαν φρένα, αμορτισέρ κλπ. Μάλιστα στο τέλος μου δώσανε και δύο χαρτιά με τα αποτελέσματα. Αν θυμάμαι καλά, δεν είχε γίνει έλεγχος με το διαγνωστικό ή κάτι που να αφορά κατανάλωση καυσίμου. Προτίθεμαι ως το τέλος του μήνα να πάω και πάλι,οπότε θα σας πω εντυπώσεις.
  3. Η Kosmocar Volkswagen ανακοίνωσε δωρεάν χειμερινό έλεγχο ασφάλειας και κατανάλωσης καυσίμου ο οποίος θα ισχύσει από 17/11/2014 εώς 31/01/2015. Λεπτομέρειες στη σελίδα της volkswagen : http://www.volkswagen.gr/el/service_and_parts/Volkswagen_Service/Winter_ConsumptionCheck.html
  4. Είχα κάνει αντίστοιχο χαμήλωμα 3 πόντους με eibach ελατήρια και μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά μαλακά, όχι όμως όπως τα εργοστασιακά. Αργότερα όταν ήμουν για αλλαγή αμορτισέρ έβαλα ένα σετ αμορτισέρ-ελατήρια της AP (και πάλι 3 πόντους) τα οποία επίσης δεν κοπανούσαν. Σε κάθε περίπτωση πάντως αν χαμηλώσεις 3 πόντους είναι μάλλον δύσκολο να βρείς πιό μαλακό ελατήριο από αυτό που ήδη φοράς.
  5. Συγκεκριμένο ποσοστό δύσκολα μπορείς να δώσεις μιάς και η αύξηση της κατανάλωσης θα εξαρτηθεί από την διάσταση του ελαστικού, το βάρος της ζάντας και φυσικά από τον κινητήρα. Ενδεικτικά πάντως στο δικό μου (1.9 TDI) όταν αλλάζω τα χειμερινά λάστιχα 195/65/15 και βάζω καλοκαιρινά 225/45/17, αυξάνεται η κατανάλωση περίπου 0.5 εώς 0.7 λίτρα/100χλμ.
  6. Αν χαλάσει ο μετρητής, συνήθως σκορτσάρει σε συγκεκριμένες στροφές. Μπορεί πχ μέχρι τις 2500 στροφές να τραβάει κανονικά και πάνω από κεί να σέρνεται. Αυτό που περιγράφεις, δεν ξέρω αν οφείλεται σε χαλασμένο μετρητή. Δοκίμασε να δείς κατά πόσο τραβάει ο κινητήρας σε όλο το φάσμα στροφών.
  7. Το δικό μου (TDI) φοράει δυναμό 120Α. Για τις βάσεις δεν είμαι βέβαιος.
  8. Γιατί είναι απαγορευτικό το 1900άρι φίλε μου?
  9. Νίκο είναι βέβαιο ότι το χεις ψάξει πολύ το θέμα και πολύ καλά έκανες. Να σου πω κι εγώ από την πλευρά μου αυτά που έχω υπόψιν : -Καταρχήν το πρόβλημα με τον μηχανισμό παραθύρου είναι γνωστό όπως και η λύση του. -Λάδια καίνε κάποιοι 1400άρηδες. -Η πεταλούδα γκαζιού χρειάζεται καθάρισμα στα service ώστε να αποφευχθούν προβλήματα (EPC-πολλαπλασιαστές κλπ) -Ο 1800 τούρμπο είναι πολύ καλός κινητήρας αλλά είναι δύσκολη η εποχή για να σου προτείνω την αγορά του. Ειδικά το GTI 25 Edition είναι εξαιρετικό! - Η λύση του diesel ίσως είναι η καλύτερη αλλά όχι η φθηνότερη. Προσωπικά έχω πετρελαιοκίνητο και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Σου το συνιστώ ανεπιφύλακτα. -Η τουρμπίνα έχει όριο ζωής το οποίο έχει να κάνει καθαρά με την χρήση του αυτοκινήτου. Στην εξωτερική εμφάνιση είναι όπως τα λες. Αν πάρεις ελληνικό Golf, η έκδοση Pacific αξίζει. Έχει άσπρα πίσω φλας, τριάκτινο τιμόνι με τρυπητή δερμάτινη επένδυση, διχρωμία με γκρι φιλέτα στην κεντρική κονσόλα και στις πόρτες. Επίσης έχει το κοντέρ με τα νίκελ. Καλό είναι επίσης να επιλέξεις κοντέρ με MFA display. Ο συναγερμός δεν είναι στάνταρ όπως και το ESP το οποίο δύσκολα να βρείς σε ελληνική έκδοση Golf 4. Επίσης παρατήρησα ότι σε ελληνικό Golf 4 δύσκολα θα βρείς την μονωτική τσόχα κάτω από το καπώ, την πλαστική ποδιά κάτω από τον κινητήρα κλπ Καλό και προσεκτικό ψάξιμο.
  10. Σε επίπεδα - ρεκόρ διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Volkswagen το 2011, καθώς αυξήθηκε η ζήτηση για τα οχήματα με το σήμα της Audi και για τα SUV της VW. Έτσι, τα προ τόκων και φόρων κέρδη της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας αυξήθηκαν κατά 58% στα 11,3 δισ. ευρώ - εντός των προβλέψεων των αναλυτών. Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 159 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 26% σε σχέση με το 2010. Η VW, οι πωλήσεις της οποίας έφτασαν στο ρεκόρ των 8,27 εκατ. οχημάτων το 2011, στοχεύει σε περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων φέτος. Στο πλαίσιο αυτό, η γερμανική εταιρεία έχει επεκτείνει την παραγωγή των SUVs, όπως το VW Tiguan και το Audi Q5, προκειμένου να καλύψει την υψηλή ζήτηση από τις ΗΠΑ και την Κίνα. πηγή: http://www.naftempor....asp?id=2142105
  11. Χαμηλές θερμοκρασίες, παρατεταμένη ακινησία, είναι προφανές ότι η μπαταρία σου τράβηξε ζόρι. Ίσως φορτίζοντάς την, να σου βγάλει το καλοκαίρι. Για περισσότερο δεν νομιζω αφού λες ότι το τελευταίο διάστημα αργούσε να σκάσει ο κινητήρας. Αν την αλλάξεις, βάλε σίγουρα μεγαλύτερη. Στα 60Ah είναι εντάξει. Προσωπικά εδώ και δυό χρόνια έχω την VARTA SILVER και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
  12. Αντίστοιχη απόπειρα σε ελληνικό δρόμο θα ισοδυναμούσε με αυτοκτονία. Εδώ πας σε δρόμο με 3 λωρίδες (π.χ. Θεσ/νίκη-Μάλγαρα) και μπορεί να συναντήσεις στην αριστερή λωρίδα αυτοκίνητο να πηγαίνει με 70 χλμ/ώρα. Μας λείπει παιδεία στην οδήγηση ενώ μας περισσεύει η μαγκιά..
  13. Η ανάκληση αφορά τα μοντέλα Eos, Golf, Jetta, Passat, Scirocco, Tiguan και Τ5, που είναι εξοπλισμένα με 2λιτρο κινητήρα ντίζελ και κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2012. http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=116904&catid=7 http://news.pathfinder.gr/world/news/769515.html
  14. Εώς 31-12-2011 θα μπορούσε να ταξινομηθεί ενα 1.9 ή 2.0 (EURO4) εισαγωγής π.χ. απο Γερμανία με σχετικά μικρό κόστος ταξινόμησης (30-40%). Λογικά από 1-1-2012 θα αυξηθεί αυτό το τέλος για τα μεταχειρισμένα εισαγωγής, οπότε η καλύτερη επιλογή θα ήταν ένα 1.6 (το οποίο είναι EURO 5). Αν πάλι βρείς μεταχειρισμένο εδώ στην Ελλάδα (οπότε δεν μπλέκεις με εκτελωνισμούς κλπ) προτίμησε τον 1.9 καθότι έχει αποδειχθεί πιό αξιόπιστος από τον 2.0.
  15. Γιάννη ο κινητήρας του GTI είναι πραγματικό διαμάντι. Αλλά στη χώρα που ζούμε έγινε αντικείμενο πολυτελείας. Με την τιμή της βενζίνης στα ύψη και τα 600+ ευρώ τέλη κυκλοφορίας, πολλοί ευτυχισμένοι κάτοχοι αναγκάστηκαν να αποχωριστούν τα GTI τους.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.