Jump to content
izervakis

Κραδασμοί Στο Πεντάλ Του Φρένου.

Recommended Posts

Για χαρά σε όλους!!!!

Είμαι ο Γιάννης από Ηράκλειο Κρήτης και έχω ένα Golf 6 160ps.

Τον τελευταίο καίρο νιώθω κραδασμούς στο πεντάλ του φρένου. Ιδιαίτερα όταν το φρενάρισμα είναι απότομο οι κραδασμοί μεταφέρονται και στο τιμόνι.

Έχει κανείς υπόψη του τι μπορεί να συμβαίνει ?

Link to comment
Share on other sites

Για χαρά σε όλους!!!!

Είμαι ο Γιάννης από Ηράκλειο Κρήτης και έχω ένα Golf 6 160ps.

Τον τελευταίο καίρο νιώθω κραδασμούς στο πεντάλ του φρένου. Ιδιαίτερα όταν το φρενάρισμα είναι απότομο οι κραδασμοί μεταφέρονται και στο τιμόνι.

Έχει κανείς υπόψη του τι μπορεί να συμβαίνει ?

Καλώς όρισες

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο είναι καινούριο και έχει 25.000 χιλιόμετρα. Δεν πιστεύω να είναι τα λάστιχα.

Από αυτά που μου λέτε το πιο πιθανό είναι να έχουν στραβώσει οι δίσκοι γιατί

είχα πέσει σε μια λακούβα με φρένρο και 120 km/h με αποτέλεσμα να στραβώσει η Ζάντα από

την πλευρά του οδηγού.

Το θέμα είναι ότι εγώ πήγα το αυτοκίνητο στην Καρέντα για να ελένξουν το συστημα διεύθυνσης

και είδαν βέβαια τη ζάντα αλλά για τους δίσκους δεν μου είπαν τιποτα.

Βέβαια ο τύπος που το κοίταξε σήκωσε το αμάξι και κρατώντας ένα φανάρι απλά γύριζε τη ρόδα και έτσι

έβγαλε το συμπερασμα (τέλος πάντον).

Τώρα σε περίπτωση που θα χρειαστεί να αλλάξω τους δίσκους θα πρέπει να αλλάξω και τους δύο μπροστινους?

Και πόσο θα κοστίσει περίπου?

Υπάρχει περίπτωσει να υπάρχει και αλλού πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Τρεμουλο στο πενταλ του φρενου κατα το φρεναρηζμα μπορει να ειναι απο πολους λογους, δισκοι, ρουλεμαν, μπαλακια,

εμενα ετρεμε κατα το φρεναρισμα ασχημα, νωμιζα οτι ηταν δισκος αλλα μετα την αλαγη ρουλεμαν τροχου αφου εκανε θορυβο, σταματησε και το τρεμουλο.

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο είναι καινούριο και έχει 25.000 χιλιόμετρα. Δεν πιστεύω να είναι τα λάστιχα.

Από αυτά που μου λέτε το πιο πιθανό είναι να έχουν στραβώσει οι δίσκοι γιατί

είχα πέσει σε μια λακούβα με φρένρο και 120 km/h με αποτέλεσμα να στραβώσει η Ζάντα από

την πλευρά του οδηγού.

Το θέμα είναι ότι εγώ πήγα το αυτοκίνητο στην Καρέντα για να ελένξουν το συστημα διεύθυνσης

και είδαν βέβαια τη ζάντα αλλά για τους δίσκους δεν μου είπαν τιποτα.

Βέβαια ο τύπος που το κοίταξε σήκωσε το αμάξι και κρατώντας ένα φανάρι απλά γύριζε τη ρόδα και έτσι

έβγαλε το συμπερασμα (τέλος πάντον).

Τώρα σε περίπτωση που θα χρειαστεί να αλλάξω τους δίσκους θα πρέπει να αλλάξω και τους δύο μπροστινους?

Και πόσο θα κοστίσει περίπου?

Υπάρχει περίπτωσει να υπάρχει και αλλού πρόβλημα?

Εισαι νεος και συγχώρησε!!!

Κανεις ενα ποστ και ρωτα γιατι τρέμει το αμαξι

και μετα μας πετάς και ενα κερασάκι επανω στην τουρτα, ετσι για να γίνεται ΚΟΥΒΕΝΤΑ. ΟΚ

Εδιτ

Παλι καλα που δεν είχες πεσει σε κολόνα.

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

όλη η συμπεριφορά παραπέμπει σε στραβούς δίσκους το είχα αντιμετωπίσει με ένα ibiza που είχα!επίσης το ίδιο συμβαίνει όταν θέλουν αλλαγή οι δίσκοι αλλα αυτό αποκλείεται με 25.000 χιλιόμετρα!δεδομένου όμως το χτύπημα στη λακκούβα τι ζάντα τι ξεστράβωσες η την άλλαξες?δηλαδή σκέφτομαι πως αν την ίσωσαν μήπως δεν έκαναν σωστή δουλειά k φταίει η ζάντα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.