izervakis Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 Για χαρά σε όλους!!!! Είμαι ο Γιάννης από Ηράκλειο Κρήτης και έχω ένα Golf 6 160ps. Τον τελευταίο καίρο νιώθω κραδασμούς στο πεντάλ του φρένου. Ιδιαίτερα όταν το φρενάρισμα είναι απότομο οι κραδασμοί μεταφέρονται και στο τιμόνι. Έχει κανείς υπόψη του τι μπορεί να συμβαίνει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 (edited) Για χαρά σε όλους!!!! Είμαι ο Γιάννης από Ηράκλειο Κρήτης και έχω ένα Golf 6 160ps. Τον τελευταίο καίρο νιώθω κραδασμούς στο πεντάλ του φρένου. Ιδιαίτερα όταν το φρενάρισμα είναι απότομο οι κραδασμοί μεταφέρονται και στο τιμόνι. Έχει κανείς υπόψη του τι μπορεί να συμβαίνει ? Καλώς όρισες Edited May 14, 2011 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 Μηπως επλυνες καμια μερα με ζεστα τα φρενα και στραβωσαν οι δισκοι? Αλλιως οτι σου ειπε ο νικος πιο πανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
izervakis Posted May 14, 2011 Author Report Share Posted May 14, 2011 Το αυτοκίνητο είναι καινούριο και έχει 25.000 χιλιόμετρα. Δεν πιστεύω να είναι τα λάστιχα. Από αυτά που μου λέτε το πιο πιθανό είναι να έχουν στραβώσει οι δίσκοι γιατί είχα πέσει σε μια λακούβα με φρένρο και 120 km/h με αποτέλεσμα να στραβώσει η Ζάντα από την πλευρά του οδηγού. Το θέμα είναι ότι εγώ πήγα το αυτοκίνητο στην Καρέντα για να ελένξουν το συστημα διεύθυνσης και είδαν βέβαια τη ζάντα αλλά για τους δίσκους δεν μου είπαν τιποτα. Βέβαια ο τύπος που το κοίταξε σήκωσε το αμάξι και κρατώντας ένα φανάρι απλά γύριζε τη ρόδα και έτσι έβγαλε το συμπερασμα (τέλος πάντον). Τώρα σε περίπτωση που θα χρειαστεί να αλλάξω τους δίσκους θα πρέπει να αλλάξω και τους δύο μπροστινους? Και πόσο θα κοστίσει περίπου? Υπάρχει περίπτωσει να υπάρχει και αλλού πρόβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 (edited) Τρεμουλο στο πενταλ του φρενου κατα το φρεναρηζμα μπορει να ειναι απο πολους λογους, δισκοι, ρουλεμαν, μπαλακια, εμενα ετρεμε κατα το φρεναρισμα ασχημα, νωμιζα οτι ηταν δισκος αλλα μετα την αλαγη ρουλεμαν τροχου αφου εκανε θορυβο, σταματησε και το τρεμουλο. Edited May 14, 2011 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 (edited) Το αυτοκίνητο είναι καινούριο και έχει 25.000 χιλιόμετρα. Δεν πιστεύω να είναι τα λάστιχα. Από αυτά που μου λέτε το πιο πιθανό είναι να έχουν στραβώσει οι δίσκοι γιατί είχα πέσει σε μια λακούβα με φρένρο και 120 km/h με αποτέλεσμα να στραβώσει η Ζάντα από την πλευρά του οδηγού. Το θέμα είναι ότι εγώ πήγα το αυτοκίνητο στην Καρέντα για να ελένξουν το συστημα διεύθυνσης και είδαν βέβαια τη ζάντα αλλά για τους δίσκους δεν μου είπαν τιποτα. Βέβαια ο τύπος που το κοίταξε σήκωσε το αμάξι και κρατώντας ένα φανάρι απλά γύριζε τη ρόδα και έτσι έβγαλε το συμπερασμα (τέλος πάντον). Τώρα σε περίπτωση που θα χρειαστεί να αλλάξω τους δίσκους θα πρέπει να αλλάξω και τους δύο μπροστινους? Και πόσο θα κοστίσει περίπου? Υπάρχει περίπτωσει να υπάρχει και αλλού πρόβλημα? Εισαι νεος και συγχώρησε!!! Κανεις ενα ποστ και ρωτα γιατι τρέμει το αμαξι και μετα μας πετάς και ενα κερασάκι επανω στην τουρτα, ετσι για να γίνεται ΚΟΥΒΕΝΤΑ. ΟΚ Εδιτ Παλι καλα που δεν είχες πεσει σε κολόνα. Edited May 14, 2011 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
izervakis Posted May 14, 2011 Author Report Share Posted May 14, 2011 Φίλε Νίκο την Ζάντα όμως την Ξεστράβωσα όπως μου είπαν (για την ακρίβεια μου είπαν να την αλλάξω) στην αντιπροσωπία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 σε δυνατό φρενάρισμα μπορεί να τρεμοπαίζει απλά γιατί μπαίνει το ABS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicksid Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 όλη η συμπεριφορά παραπέμπει σε στραβούς δίσκους το είχα αντιμετωπίσει με ένα ibiza που είχα!επίσης το ίδιο συμβαίνει όταν θέλουν αλλαγή οι δίσκοι αλλα αυτό αποκλείεται με 25.000 χιλιόμετρα!δεδομένου όμως το χτύπημα στη λακκούβα τι ζάντα τι ξεστράβωσες η την άλλαξες?δηλαδή σκέφτομαι πως αν την ίσωσαν μήπως δεν έκαναν σωστή δουλειά k φταίει η ζάντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...