Jump to content

gtse

Members
  • Posts

    1,933
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

gtse last won the day on May 19

gtse had the most liked content!

About gtse

  • Birthday 03/27/1976

Contact Methods

  • ICQ
    0
  • Skype
    george.tselepis

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7
  • Car's nickname
    Golfo

Recent Profile Visitors

10,814 profile views

gtse's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

125

Reputation

  1. ναι αυτο ειναι το ανταλλακτικο αλλα εγω δεν ηξερα κωδικο οποτε εβαλα κατι στο περιπου που βρηκα στο internet
  2. τελικά είναι ο αισθητηρας οταν εχεις το λεβιε στο Ρ και θελει το παρακάτω εξαρτημα για να λυθει το θεμα θελει το παρακατω εξαρτημα στην ουσια κανει bypass το αισθητηρα και μπαινει αλλος στην θεση του εαν καταλαβα καλα
  3. μια ερωτηση εχω το vcds 11.11 για ενα golf 5 που ειχα εαν το κανω update θα μου κλειδωσει το καλωδιο(δεν ειναι γνησιο)? τι εκδοση πρεπει να παρω για για να καλυπτει golf 7?
  4. εχω εαν TDI 1.6 με dsg και αφου ξεκινησψ μου εμφανιζει το παρακωατω warning για ενα με 2 δευτερολεπτα και μετα σβήνει μήπως γνωριζετε τι ειναι ?
  5. αυτο με τους 105 ιππους και dsg 7 κωδικος κινητηρα CLH
  6. Μια ερωτηση ρε παιδια θελω να βελτιωσω το 1.6 tdi dsg και δεν ξέρω τι να κανω. Ο μηχανικος μου επιμενει για επιπλεον εγκεφαλακι και εγω για προγραμμα και δεν ξέρω τι να κανω. ποια ειναι η αποψη σας? ήρθα απο TSI με 220hp και τωρα μου φαίνεται πολυ αργο. κάθε αποψη δεκτη
  7. εαν κανεις μια αναζήτηση στο google για καθαρισμο βαλβιδω TSI θα σου δωσει ολη την πληροφορία για παραδειγμα δες αυτο το βιντεο το πηρα τυχαια δεν τους ξερω καν. πάντως για ακομα ποιο οικονομικο αλλα δεν θα λυση το προβλημα αλλα θα βελτιωση την κατασταση ειναι και το carbon off που στοιχίζει max 50 ευρω. (το είχα κανει στο δικό μου και ειχα δει βελτίωση) η αλήθεια ειναι οτι 100% καθαρισμα γίνετε μονο με ανοιγμα κινητηρα αλλά με το soda blasting ή καθαρισμα απο την εισαγωγή με χημικα (νωμιζω καθαριστικο καρμπυλατερ χρησιμοποιουν αλλα δεν ειμαι σιγουρος)σε συνεργειο πετυχένεις ενα 90% και δεν εχεις καποιο θεμα γενικοτερα
  8. καλό ειναι να το καθαρισεις και δεν χρειαζεται να ανοιξεις μοτερ υπάρχουν και αλλοι που τις καθαρίζουν χωρις να ανοιξουν μοτερ και κανουν δουλεια αλλα υπάρχει και το soda bluster που είναι κατι σαν να κανεις "αμμοβολη" και επισης γινετε καλη δουλεια
  9. δεν θα δεις διαφορα απο οτι με σκουπα ή αλλο φιλτρο στο φιλτροκουτι τσαμπα τα λεφτα θα δωσεις
  10. το τσεκαραν καπως? τσεκαρε εκει που σου ειπα να δεις εαν υπάρχει καποιο κομμενο καλωδιο καλωδιο εαν δεν περνει ρευμα η κλειδαρια μπορει να φταίει το έλασμα που ειναι μεσα στο σημα
  11. από google search το σφαλμα λεει οτι εχει παραπανω πιεση P0234 is a generic OBD-II code that is triggered when the Engine Control Module (ECM) detects that the intake boost pressure sensor input signals intake pressure above the maximum specified pressure by 4 psi for more than 5 seconds. καλο θα ειναι να το τσεκαρεις σε μηχανικο
  12. ριξε τα καθισματα για να εχεις προσβαση στο πορτμπαγκαζ θα δεις ενα στρογγηλο στα πλαστικα της πορτας του πορτμπαγκαζ θα το βγαλεις και απο εκει εχει ενα πυρο που με το δαχτυλο εαν θυμαμι καλα τον τραβας και ανοιγει η πορτα μολις ανοιξει κοιτα στην αριστερη μερια της πορτας πανω στο βγαλε λιγο το μαυρο λαστιχενιο που καλυπτει τα καλωδια μηπως εχει καωπει καποιο αλλιως ειναι κλειδαρια
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.