Jump to content
scorpione

225/40/18 αλλαγη ελαστικων

Recommended Posts

Εγω παιδια ειμαι οκ με τα F1 Οσους εχω ρωτησει μου εχουν πει το ιδιο

Τα μισελεν ειναι μαλακα για την Ελλαδα! Εχω ακουσει για τα FULDRA

καλα λογια για κοιτα το..

Link to comment
Share on other sites

http://www.tirerack.com/tires/surveyresult...lay.jsp?type=MP

τι λετε γιαυτο παιδια? παντως απο οτι εριξα μια ματια σε αλλες συζητησεις προτεινουν pzerro rosso kai michelin pilot sport 2. meta ta F1.

Επειδη εχω φορεσει και Rosso και Pilot Sport θα σου προτεινα τα πρωτα.

Ειναι πιο καταλληλα για τις ελληνικες συνθηκες/δρομους.

(Προσωπικη αποψη)

Link to comment
Share on other sites

225-40-18 και rosso δεν υπαρχειαπο οτι ειδα στο site της pirelli. ειμαι αναμεσα σε sportcontact2, pilotsport2 kai pirelli nero. για τα τελευταια βγαινουν αλλο πελμα για εμπρος και αλλο για πισω. τι παιζει?

πολλοι γραφουνοτι τα conti λιωνουν εν ριπη οφθαλμου πιο πολυ και απο τα michelin. Για τα pirelli oti αργουν να ζεσταθουν. απο ανεση αυτα τα 3 λενε οτι ειναι οτι το καλυτερο πραγμα που μεενδιαφερει με αυτους τους δρομους και τα 18αρια μου.

για τα f1 απο οτι εψαξα διαβαζω πολλους οτι σκληραινουν αρκετα γρηγορα μεσα σε λιγους μηνες.

για τα bridgestone 050 οτι αργουν να ζεσταθουν. φημες?

Fulda kai toyo δεν θα εβαζα το γιατι δεν το ξερω το ψαχνω...

στο s3club ολοι λενε τα καλυτερα για τα parada της yokohama. βεβαια λενε οτι ειναι κουτσουρα.

τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

Το επομενο μου λαστιχο θα ειναι μαλλον Yokohama Parada...Το ειδα σε πολλα αυτοκινητα, και μαλιστα επιδοσεων, και ψηνομαι να το δοκιμασω...Βεβαια νωρις ειναι ακομα, αλλα σκεφτομαι...

Παντως τα SportContact II, οντως λιωνουν γρηγορα... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Υeeeeeapppp! Το διαπιστωσα και εγω τις τελευταιες μερες. Γενικως ομως και το πελμα τους αν το δεις ειναι ψιλο. Ετσι νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

Παντως τα SportContact II, οντως λιωνουν γρηγορα... :ninja:

ναι αλλα μεχρι να λειωσουν θα εχεις λειωσει το αμαξι σου γιατι ειναι γ@μω τα λαστιχα :D:D:thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

¶ποψη μου είναι, ότι καλύτερα κανείς να έχει μαλακά λάστιχα που ζεσταίνονται πιο εύκολα/φθείρονται πιο εύκολα.

Θα έλεγα ή Michelin ή F1. P Zero Rosso φοράει ένα Chrysler Crossfire που όσο νάναι έχει 220 hp για να τα πατήσει, πρώτη φορά ακούω για λάστιχο για ταχύτητες των 250+ σε 1.6. Το Pilot Sport δε είναι για ταχύτες μέχρι και 290+ χλμ. σύμφωνα πάντα με το μαγαζί που τα είδα. Γιατί να βάλει κάνεις σε μικρό αυτοκίνητο τόσο σκληρή γόμα όταν δεν πρόκειται καν να φτάσει τα χιλιόμετρα για τα οποία ενδείκνειται το λάστιχο;

Δεν λέω ότι είναι αδύνατον να ζεσταθούν και δεν μπορώ να γνωρίζω το πιθανό κράτημα/απόδοση λάστιχου, αλλά μου φαίνεται άδικος κόπος

Link to comment
Share on other sites

¶ποψη μου είναι, ότι καλύτερα κανείς να έχει μαλακά λάστιχα που ζεσταίνονται πιο εύκολα/φθείρονται πιο εύκολα.

Θα έλεγα ή Michelin ή F1. P Zero Rosso φοράει ένα Chrysler Crossfire που όσο νάναι έχει 220 hp για να τα πατήσει, πρώτη φορά ακούω για λάστιχο για ταχύτητες των 250+ σε 1.6. Το Pilot Sport δε είναι για ταχύτες μέχρι και 290+ χλμ. σύμφωνα πάντα με το μαγαζί που τα είδα. Γιατί να βάλει κάνεις σε μικρό αυτοκίνητο τόσο σκληρή γόμα όταν δεν πρόκειται καν να φτάσει τα χιλιόμετρα για τα οποία ενδείκνειται το λάστιχο;

Δεν λέω ότι είναι αδύνατον να ζεσταθούν και δεν μπορώ να γνωρίζω το πιθανό κράτημα/απόδοση λάστιχου, αλλά μου φαίνεται άδικος κόπος

Έχεις δει το δείκτη ταχύτητας που έχει πάνω το λάστιχο του Crossfire;Αυτό που λες δεν στέκει.Κάθε λάστιχο έχει πολλούς δείκτες ταχύτητας ώστε να επιλέξει ο καθένας αυτόν τον δείκτη που αρμόζει στο αμάξι του,ώστε να μπορεί το αμάξι του να τα ζεσταίνει επαρκώς σύντομα.Ο δείκτης ταχύτητας δεν είναι και πολύ απλή υπόθεση.Σε λίγες γραμμές μπορεί να πειγραφεί ώς την κλίμακα που η γόμα του ιδίου ελαστικού είναι πιο σκληρή ταυτόχρονα το ελαστικό να αντέχει σε περισσότερα χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας.

Κι εγώ έχω PZero Rosso 2+ χρόνια τώρα σε Golf IV 1.4 με ΦΠΕ (και τα είχα και προ ΦΠΕ) με δείκτη ταχύτητας V (για 240km/h.είναι ο μικρότερος δείκτης ταχύτητας που βγαίνει) και διάσταση 205/55/16. Ειναι ό,τι πιο μαλακό λάστιχο έχω δοκιμάσει και είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτά.Πριν,είχα Pilot Sport 1 και δεν έλιωνε με τίποτα.Ενδιάμεσα στην αλλαγή είχα και F1,αλλά τα άλλαξα σε 1 βδομάδα.Δεν μου άρεσαν καθόλου.Είχα κανει περίπου 500km κι όμως το αμάξι έδειχνε να κρατάει/κρατούσε χειρότερα από ότι με τα "ξεραμένα" pilot sport 1.Βέβαια ό,τι πληρώνεις παίρνεις!(τα F1 είναι αρκετά πιο φτηνά από Rosso)

Προτίνω ανεπιφύλακτα Rosso σε όσους μπορούν να βάλουν.Θα με θυμηθούν.

ΥΓ:Τα pilot sport 2 τα έχει εδώ και 2 μήνες ο πατέρας μου σε αμάξι 240PS (mercedes c-class) και δεν είναι τόσο ευχαριστημένος με αυτά.Σε κράτημα σε στροφές δεν είναι αντάξια των Rosso.Σημειώνω ότι το αμάξι του πατέρα μου φοράει 225/45/17 εμπρός και 245/40/17 πίσω.Δείκτες ταχύτητας W (γιατί με V ή ZR θα κυκλοφορούσε με slik από τα μέσα του 2ου χρόνου.)

Edited by Κάβουρας
Link to comment
Share on other sites

Κάβουρα πές μου σε παρακαλώ τι δεν στέκει; Άποψη μου πάντα, τα χιλιόμετρα για τα οποία προορίζεται το λάστιχο (Άντε να σπάσεις τα 200 μερικές φορές) δεν θα τα φτάσεις ποτέ οπότε δεν το αξιοποιείς πλήρως = πεταμένα παραπάνω λεφτά.

Τα pilot sport 1 τι δείκτη είχαν; Θα ήταν καλύτερα να είχες Pilot κανονικού βαθμού και κάτι μου λέει ότι θα πατούσε καλύτερα στις στροφές.

Edited by CoastalBlue
Link to comment
Share on other sites

παλικαρια φιλος βγαζει απο το δικο του golf 4 1.6 λαστιχα 225/40/18 ZR Dunlop SP9000 επειδη το πουλαει. Τα δινει 450 με ανταλλαγη των δικών μου τα οποια ειναι τα michelin pilot sport 1 κατασκευης 2001. Να την κανω την κινηση ? τα εχει 2 μηνες.

Link to comment
Share on other sites

Κάβουρα πές μου σε παρακαλώ τι δεν στέκει; ¶ποψη μου πάντα, τα χιλιόμετρα για τα οποία προορίζεται το λάστιχο (¶ντε να σπάσεις τα 200 μερικές φορές) δεν θα τα φτάσεις ποτέ οπότε δεν το αξιοποιείς πλήρως = πεταμένα παραπάνω λεφτά.

Τα pilot sport 1 τι δείκτη είχαν; Θα ήταν καλύτερα να είχες Pilot κανονικού βαθμού και κάτι μου λέει ότι θα πατούσε καλύτερα στις στροφές.

Μπορείς να το πεις λάθος νοοτροπία αλλά ποτέ δεν θα έβαζα λάστιχα που στο όριο τους έχει και το αμάξι μου τελική.Με άλλα λόγια δεν θα έβαζα με τίποτα Η(210) ή U (200.Βέβαια αυτό είναι άποψή μου,όμως δεν θες να μάθεις τι συμβαίνει σε λάστιχο που ξεπερνά το όριο ταχύτητας περιστροφής του.

Εξάλλου αυτή η συζήτηση είναι χωρίς αποτέλεσμα καθώς όπως προείπα τα Rosso δεν βγαίνουν με μικρότερο δείκτη από V.

Όσο για τα Pilot Sport 1 που φορούσε πάνω το αμάξι μου,μάλλον δεν μπορείς να αντιληφθείς τη διαφορά για να ρωτάς...κάτι σαν τη μέρα με τη νύχτα.Πλέον έχω ξεχάσει σχεδόν πώς γλιστράει ένα αμάξι ή αν έχει ABS.(εντάξει εκτος κι αν είναι γυαλί ο δρόμος)

Δεν λέω ότι είναι και γαμώ τα λάστιχα τα Rosso αλλά ως τώρα δεν έχω βρει κατι καλύτερο.Ακομα και τα Sport 2 της Michelen δεν έχουν αυτό το κράτημα των Rosso.

Εσύ τι λάστιχα έχεις στο αμάξι σου;Και σε τι διάσταση;Τι δείκτη;

ΥΓ:Sorry που άργησα να απαντήσω αλλά είχα κάτι κολληματα με τον ΟΤΕ για να μου ενεργοποιήσει την ADSL γραμμή και δεν είχα τηλέφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.