gkoutsis Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 Εχω συνεχεια αμαξια στο μαγαζι που εχουν τοποθετησει αναποδα την σκαστρα. Το αποτελεσμα ειναι η ΜΗ εκτονωση της πιεσης, κυνδινος να σκασει καποιο κολαρο και φυσικα μειωση της ζωης της τουρμπινας. Μερικες photos για να παρετε ιδεα πως φαινεται η λαθος τοποθετημενη σκαστρα και πως πρεπει να ειναι κανονικα. Εδω εχουμε την πλαστικη σκαστρα αναποδα. Εδω μια compact turbosmart και αυτη αναποδα. Εδω ειναι στην σωστη φορα. Ανοιχτε καπω και δειτε η δικια σας πως ειναι. Μεγαλη πιθανοτητα να ειναι αναποδα και να σωσετε την τουρμπινα σας απο προωρο θανατο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkoutsis Posted December 15, 2011 Author Report Share Posted December 15, 2011 Μικρη διορθωση. Οι ποιο πολλες after market σκαστρες οπως forge, turbosmart κλπ κλπ μπαινουν αναποδα απο τις εργοστασιακες. Ακυρο λοιπον το σχολιο για την εργοστασιακη σκαστρα. Επρεπε να αναφερω να μην περνουμε σαν παραδειγμα την θεση της εργοστασιακης. Αν για παραδειγμα βαλεις αναποδα μια supersonic turbosmart δεν υπαρχει περιπτωση να ακους εκτονωση. Το λεει και στο manual οτι το κατω μερος της σκαστρας παει στην πιεση της τουρμπινας. Οποτε το check ειναι για τις after market που μπορει να εχουν μπει αναποδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkoutsis Posted December 15, 2011 Author Report Share Posted December 15, 2011 Ενα μικρο παραδειγμα για forge σκαστρα. http://www.forgemotorsport.com/media/USASPLTR.pdf Την μαμα σκαστρα της Bosch την βαζεις οπως ειναι στο manual της VW. Ολες οι αλλες συνηθως πανε αναποδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 (edited) Εχω συνεχεια αμαξια στο μαγαζι που εχουν τοποθετησει αναποδα την σκαστρα. Το αποτελεσμα ειναι η ΜΗ εκτονωση της πιεσης, κυνδινος να σκασει καποιο κολαρο και φυσικα μειωση της ζωης της τουρμπινας. Μερικες photos για να παρετε ιδεα πως φαινεται η λαθος τοποθετημενη σκαστρα και πως πρεπει να ειναι κανονικα. Εδω εχουμε την πλαστικη σκαστρα αναποδα. Εδω μια compact turbosmart και αυτη αναποδα. Εδω ειναι στην σωστη φορα. Ανοιχτε καπω και δειτε η δικια σας πως ειναι. Μεγαλη πιθανοτητα να ειναι αναποδα και να σωσετε την τουρμπινα σας απο προωρο θανατο Η 710Ν μπαινει οπως βλεπω στην φωτο..σωστα?Eπισεις οταν έβγαλα την παλια έξω είδα είχε κατι σαν λάδια απο έξω στα στόμια ,αλλα δεν μπόρεσα να καταλαβω για πιο λόγο είναι,για να σασ δώσω να καταλάβετε ειναι ας πουμε για να μπει καλύτερα στην τρύπα για να γλυστρίση σε εκείνα τα σημεία...Εγω δεν έβαλα όμως...έπρεπε?όπως στη φώτο..Για πιο λόγο γίνετε αυτό?Εγω δεν έβαλα τιποτα τετοιο και απλα την έβαλα επάνω και πήγα και βολτα...*μη επιτρεπόμενη λέξη*?Ας μου εξιγίσει κάποιος http://www.diynexus.com/vw/mk4_diverter_valve_change/lube_valve.jpg Edited December 15, 2011 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkoutsis Posted December 15, 2011 Author Report Share Posted December 15, 2011 Ναι η 710N παει οπως την βλεπεις στα σχεδια. Τα λαδια ειναι λογικα απο την τουρμπινα. Τσεκαρε μεσα στις σωληνωσεις για λαδια. Με το δαχτυλο μπορεις να παρεις μια ιδεα. Ενα απλο ιχνος ειναι λογικο. Αν τωρα μενει ποσοτητα λαδιου επανω στο δαχτυλο ισως η τουρμπινα να θελει κιτ επισκευης (δαχτυλιδια, κουζινετο κλπ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...