Παιδια ειναι πολύ απλα τα πραγματα. Ο salex τα εξηγησε νομιζω πολυ καλα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανιες πλεον εχουν κανει απιστευτες μελετες στο να χαλανε καποια ανταλλακτικα στο αμαξι ποιο συχνα. Δυστηχως οι "παλιες" καλες εποχες τελιωσανε. Απο ενα σημειο και μετα το κοστος συντηρησης των καινουργιων αυτοκιντων γινεται μεγαλο. Οποτε τα εργοστασια πουλανε ανταλλακτικα γιατι το μεγαλυτερο κερδος ερχετε απο εκει. Οχι απο την πωληση του αυτοκινητου.
Οσο αναφορα την τουρμπινα, θα σπασει κυριως απο ελληψη λαδιου. Βουλωνει το σωληνακι που φερνει λαδι και το κουζινετο αναβει. Επειδη ο αξονας σε εκεινο το σημειο ανεβαζει θερμοκρασια και λιγο η αυξημενη πιεση, λιγο η τριβη ειναι θεμα χρονου να κοπει στην μεση ο αξονας. Δεν φταιει ποτε μονο το προγραμμα. Εκτος βεβαια αν εχεις μια Κ03 και την δουλευεις εκτος των χαρτων που δινει η εταιρια στο 1.9 bar.
photo απο ελλειψη λαδιου σε αξονα Κ03 λιγο πριν σπασει.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=260606840692992&set=a.137229239697420.35860.103110663109278&type=3&theater
Τα ραγισματα στα μαντεμια ειναι το μονο σιγουρο. Οτι και να κανετε θα βγουνε.
Αυτο που λεει ο φιλος golf-agu απο πανω ειναι 100% σωστο.