boukar Posted November 16, 2012 Report Share Posted November 16, 2012 45.000 km και τα μπροστινά έχουν αρχίσει να σπινιάρουν μόλις το ζορίσω λίγο ... τα πίσω είναι καινούργια αλλά μάλλον θα τα πάρει το ποτάμι .... ΑΠΟΡΊΕΣ: 1.τα μαμίσια της DUNLOP συνεχίζουν να κατασκευάζονται ή βρίσκει κανείς στα μαγαζιά ό,τι έχει μείνει [με παλιές ημερομηνίες κατασκευης] 2.εχει δικιμασει κανείς τα Μιchelen primacy 3 [απ ότι είδα βγάζει τονσυνδιασμό διαστάσεων 3.έχει κανείς καμιά αλλη ιδέα[ εννοείται με το ίδιο πέλμα μπρος πισω] ευχαριστώ παίδες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 16, 2012 Report Share Posted November 16, 2012 ρωτα τον κουμπαρο......εχει εξειδικευση στο αντικειμενο!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 (edited) ρωτα τον κουμπαρο......εχει εξειδικευση στο αντικειμενο!!!! Thank's man. I appreciate it. Ας βοηθήσουμε τώρα το φίλο boukar Κατ' αρχήν το dunlop sp sport maxx αρχίζει σιγά σιγά να αποσύρεται απ' την παραγωγή, λόγω της έλευσης κυρίως του sp sport maxx rt Για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή τα μπροστινά 215/50/17 δεν υπάρχουν πουθενά Επομένως, καταλαβαίνεις ότι με τα 1ης τοποθέτησης λάστιχα του αυτοκινήτου σου δεν πρέπει να ασχοληθείς στο εξής Από καλές ιδέες υπάρχουν πολλές, αρκεί να είσαι έτοιμος να τις αποδεχτείς φίλε boukar Στο 2102853598 τα λέμε τηλεφωνικώς Αν έχεις skype μπορούμε να τα πούμε κι εκεί κάνοντάς με add με τον κωδικό koumparos vagelis Αν προτιμάςστο κινητό, τότε 6945549791 Αυτάαα και καλό Σαββατοκύριακο Edited November 17, 2012 by Koumparos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 (edited) Κι επειδή το ξέχασα προηγουμένως, να τονίσω ακόμη μια φορά, ότι: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΟΥΜΕ ΩΣ ΠΕΛΑΤΕΣ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ Παραθέτω την άποψη για το θέμα αυτό, ενός ειδικού: http://www.conti-onl...es/news/archive/2009/pr_2009_04_16_reifenalterung_en.html Δεν λέω να βάζετε λάστιχα 5 χρόνων, αλλά η υπερβολική προσύλωση στο DOT είναι χωρίς ουσιαστικό πλεονέκτημα Edited November 17, 2012 by Koumparos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 Βασικά, αυτό που πρέπει όλοι να κατανοήσουμε, είναι ότι η τεχνολογία ανάπτυξης των ελαστικών έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια Η εποχές που το φυσικό καουτσούκ ήταν το βασικό συστατικό στην κατασκευή τους, έχει παρέλθει ανεπειστρεπτή Οι μεγαλες αλλαγές στις κλιματικές συνθήκες (αύξηση του μέσου όρου των θερμοκρασιών, αύξηση του μέσου όρου των διαστημάτων με υψηλές θερμοκρασίες) έχουν επιρρεάσει σε μεγάλο βαθμό τους κατασκευαστές Τα ειδικά πρόσθετα (additives) που χρησιμοποιούνται στις γόμες έχουν κύριο στόχο την ελαχιστοποίηση της επίδρασης των καιρικών συνθηκών στις επιδόσεις των λάστιχων Ούτε κι εγώ θα έβαζα λάστιχο 5ετίας στο αμάξι, απλώς θα άλλαζα κατασκευαστή με πιο πρόσφατο dot Άλλωστε είναι σχεδόν απίθανο να βρεθεί λάστιχο, που να έχει ξεμείνει για 5 χρόνια στο ράφι Μπορεί να συμβεί μόνο σε πολύ σπάνιες διαστάσεις Στις κοινές διαστάσεις είναι αδύνατον να συμβεί Αυτό που θέλω εγώ να καταδείξω, είναι ότι κάποια στιγμή πρεπει σαν λαός να αποφεύγουμε τις υπερβολές και την προκατάληψη Παρατηρείς ότι κι εσύ ο ίδιος πήγες κατ' ευθείαν στην υπερβολή ? Μίλησες για την 5ετία, όχι για την 2ετία ή την 3ετία Η υπερβολή του τύπου ''καλή τιμή και να είναι φρέσκο'' πρέπει επιτέλους, τουλάχιστον οι νέες γενιές να την αναθεωρήσουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boukar Posted November 17, 2012 Author Report Share Posted November 17, 2012 (edited) Βασικά, αυτό που πρέπει όλοι να κατανοήσουμε, είναι ότι η τεχνολογία ανάπτυξης των ελαστικών έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια Η εποχές που το φυσικό καουτσούκ ήταν το βασικό συστατικό στην κατασκευή τους, έχει παρέλθει ανεπειστρεπτή Οι μεγαλες αλλαγές στις κλιματικές συνθήκες (αύξηση του μέσου όρου των θερμοκρασιών, αύξηση του μέσου όρου των διαστημάτων με υψηλές θερμοκρασίες) έχουν επιρρεάσει σε μεγάλο βαθμό τους κατασκευαστές Τα ειδικά πρόσθετα (additives) που χρησιμοποιούνται στις γόμες έχουν κύριο στόχο την ελαχιστοποίηση της επίδρασης των καιρικών συνθηκών στις επιδόσεις των λάστιχων Ούτε κι εγώ θα έβαζα λάστιχο 5ετίας στο αμάξι, απλώς θα άλλαζα κατασκευαστή με πιο πρόσφατο dot Άλλωστε είναι σχεδόν απίθανο να βρεθεί λάστιχο, που να έχει ξεμείνει για 5 χρόνια στο ράφι Μπορεί να συμβεί μόνο σε πολύ σπάνιες διαστάσεις Στις κοινές διαστάσεις είναι αδύνατον να συμβεί Αυτό που θέλω εγώ να καταδείξω, είναι ότι κάποια στιγμή πρεπει σαν λαός να αποφεύγουμε τις υπερβολές και την προκατάληψη Παρατηρείς ότι κι εσύ ο ίδιος πήγες κατ' ευθείαν στην υπερβολή ? Μίλησες για την 5ετία, όχι για την 2ετία ή την 3ετία Η υπερβολή του τύπου ''καλή τιμή και να είναι φρέσκο'' πρέπει επιτέλους, τουλάχιστον οι νέες γενιές να την αναθεωρήσουν κατ αρχάς ευχαριστώ για το ενδιαφέρον ... οι απορίες είναι πολλές ... πχ τωρα που παυουν τα ελαστικά του συγκεκριμένου τύπου με τι λαστιχα ερχεται το cross T στην Ελλάδα [θα ρωτσω και την αντιπροσωπεία]? η επιλογή της εταιρίας vw είναι σημαντική,και μελετημένη ή απλά αντιπροσωπεύει μια καλη συμφωνία με την εταιρία ελαστικών [ πολύ μου έχει κατσει ο μεγαλύτερος δεικτης φορτιου στα μπροστινά]....για τον δεικτη ταχυτητας τι λενε οι ειδικοι ; [η προσωπικη μου εμπειρία ηταν δραμματική σε ένα φιατ που είχα και βρέθηκα με λάστιχα τςα οποία λειτουργούσαν μετα τα 130] .... τέλος έχετε υπ όψιν σας την Hankook [διθυραβμικά σχόλια σε σαιτ κριτικής ελαστικών στο εξωτερικό - Κορεατική] Edited November 17, 2012 by boukar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 Παραδείγματα, παιδιά, υπάρχουν πολλά 1. peugeot rallye 106 με 195/45/16 και καινούργια yokohama S.Drive Τα πέταξε μετά από 6 μήνες, γιατί δεν ζεσταινόντουσαν με τίποτα 2. Πελάτης μου με ford fiesta και διάσταση 175/65/14 Είχε "λυσσάξει" να βάλει michelin energy και μάλιστα όχι παλαιότερο του ενός μηνός Τοποθετήσαμε τον 9ο του 2009 τα λάστιχα (τα οποία ήταν 3ών εβδομάδων) και τον 12ο (Χριστούγεννα) του 2009 τα πέταξε, γιατί σαπούνιαζαν κάτω απ' όλες τις συνθήκες Τον είχα προειδοποιήσει, αλλά δεν άκουγε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 κατ αρχάς ευχαριστώ για το ενδιαφέρον ... οι απορίες είναι πολλές ... πχ τωρα που παυουν τα ελαστικά του συγκεκριμένου τύπου με τι λαστιχα ερχεται το cross T στην Ελλάδα [θα ρωτσω και την αντιπροσωπεία]? η επιλογή της εταιρίας vw είναι σημαντική,και μελετημένη ή απλά αντιπροσωπεύει μια καλη συμφωνία με την εταιρία ελαστικών [ πολύ μου έχει κατσει ο μεγαλύτερος δεικτης φορτιου στα μπροστινά]....για τον δεικτη ταχυτητας τι λενε οι ειδικοι ; [η προσωπικη μου εμπειρία ηταν δραμματική σε ένα φιατ που είχα και βρέθηκα με λάστιχα τςα οποία λειτουργούσαν μετα τα 130] .... τέλος έχετε υπ όψιν σας την Hankook [διθυραβμικά σχόλια σε σαιτ κριτικής ελαστικών στο εξωτερικό - Κορεατική] 1. Δεν γνωρίζω με τι λάστιχα έρχεται αυτή τη στιγμή το cross turan υπάρχει πιθανότητα να έρχεται ακόμη και με τα ίδια, αλλά καλά είναι να μην μπλέξεις αφού πάνε για κατάργηση 2. Είναι τόσο μελετημένη η επιλογή του εργοστασιακού, όσο το bridgestone er30 μερικών toyota και το michelin energy που εξοπλίζονται τα golf Οικονομικοί είναι οι λόγοι επιλογής τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 Όσο για το δείκτη ταχύτητας Θεωρώ ότι το αμάξι έχει το βάρος να δουλέψει το δείκτη W μπροστά (σε συνάρτηση με τον κατασκευαστή του λάστιχου) Υπάρχουν πάντως και πολλές επιλογές με δείκτη ταχύτητας V για μπροστά Τα hankook ventus v12 evo k110 είναι παρα πολύ καλά (δεν βγαίνουν σε 215/50) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boukar Posted November 18, 2012 Author Report Share Posted November 18, 2012 Hankook 235/45/17 97WXL K115 Ventus Prime 2 Hankook 215/50/17 Ventus Prime 2 K115 95V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 Hankook 235/45/17 97WXL K115 Ventus Prime 2 - 290 ευρώ Hankook 215/50/17 Ventus Prime 2 K115 95V - 300 ευρώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boukar Posted November 18, 2012 Author Report Share Posted November 18, 2012 (edited) κουμπαρε η γνωμη σου γιια αυτά; ...η τιμη δεν ειναι το σημαντικότερο για εμενα ή καποια ΄'αλλη πρόταση .... [απλα τα συγκεκριμενα κατα τη γνωμη μου εχουν παρομοια τυπικα χαρακτηριστικά] ...στειλε μου πμ αν δεν θε ςδημόσια Edited November 18, 2012 by boukar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 κουμπαρε η γνωμη σου γιια αυτά; ...η τιμη δεν ειναι το σημαντικότερο για εμενα ή καποια ΄'αλλη πρόταση .... [απλα τα συγκεκριμενα κατα τη γνωμη μου εχουν παρομοια τυπικα χαρακτηριστικά] ...στειλε μου πμ αν δεν θε ςδημόσια Τσεκάροντας λάστιχα, στα οποία τα μπροστινά να παράγονται με δείκτη V, καταλήγω ότι τα εν λόγω kumho είναι μια πολύ καλή λύση, η οποία συνδιάζει άριστα τη σχέση "κόστος-επίδοση" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boukar Posted November 18, 2012 Author Report Share Posted November 18, 2012 Τσεκάροντας λάστιχα, στα οποία τα μπροστινά να παράγονται με δείκτη V, καταλήγω ότι τα εν λόγω kumho είναι μια πολύ καλή λύση, η οποία συνδιάζει άριστα τη σχέση "κόστος-επίδοση" αυτα που γραφω εγω ειναι hankook- ειναι το ιδιο με τα kumho ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 αυτα που γραφω εγω ειναι hankook- ειναι το ιδιο με τα kumho ? Ωχ, γράψε λάθος Τα hankook εννοούσα Τα καλά kumho δεν παράγονται με V στα μπροστινά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boukar Posted November 19, 2012 Author Report Share Posted November 19, 2012 Λοιπόν οι απορίες λύθηκαν ... η ΚΟΣΜΟΚΑΡ επικοινωνησε νετην εταιρία και τα επισημως προτεινόμενα λάστιχα για το Cross ειναι τα εξης.... μπροστά 215/50/17 με δεικτη φορτίου απο 91 και πάνω και δεικτη ταχυτητας H ή V, πίσω 235/45/17 94+ H ή V .....Τώρα το που θα βρει κανεις τις διαστασεις αυτές σε H είναι άλλο παππά ευαγγελιο ... ΤΕΛΟΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Μάλιστα Οπότε επισήμως, για άλλη μια φορά δεν ξέρουν τι τους γίνεται Όταν βρουν στις διαστάσεις αυτές δείκτες Η, να πληροφορήσουν και μένα τον άσχετο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boukar Posted November 19, 2012 Author Report Share Posted November 19, 2012 Μάλιστα Οπότε επισήμως, για άλλη μια φορά δεν ξέρουν τι τους γίνεται Όταν βρουν στις διαστάσεις αυτές δείκτες Η, να πληροφορήσουν και μένα τον άσχετο ΕΠΑΥΞΆΝΩ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boukar Posted November 24, 2012 Author Report Share Posted November 24, 2012 hankook ventus v12 evo k110 : μπήκαν! μπροστά με δείκτη ταχυτητας w πίσω με δεικτη y .... δεικτες φορτίου όπως τα μαμίσια και όμοιο πέλμα μπρος πίσω σύντομα εντυπώσεις [μάλλον πιο μαλακά απο τα μαμίσια και ίσως πιο ήσυχα] .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boukar Posted December 8, 2012 Author Report Share Posted December 8, 2012 Λοιπόν ... τα λάστιχα είναι καλά. Στο όριο [σε στεγνό] εχουν μια πιο μαλακή αίσθηση απο τα προηγούμενα αλλά και μια ελάχιστη τάση υπερστροφής την οποία ποτέ δεν είχα αισθανθεί στο παρελθόν ξαναλέω- στο όριο]...ειναι κατα τι πιο αθόρυβα απο τα dunlop και σίγουρα τα φρεναρίσματα είναι απόλυτα ελεγχόμενα Τέλος, χωρίς να μειονεκτούν στο βρεγμένο οδόστρωμα, σε λίμνες νερού στον φαινεται να διωχνουν λιγότερο νερό απο τα παλιά με αποτέλεσμα οριακή υδρολίσθηση Συνολικά ικανοποιημένος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelekanada Posted December 12, 2012 Report Share Posted December 12, 2012 45.000 km και τα μπροστινά έχουν αρχίσει να σπινιάρουν μόλις το ζορίσω λίγο ... τα πίσω είναι καινούργια αλλά μάλλον θα τα πάρει το ποτάμι .... ΑΠΟΡΊΕΣ: 1.τα μαμίσια της DUNLOP συνεχίζουν να κατασκευάζονται ή βρίσκει κανείς στα μαγαζιά ό,τι έχει μείνει [με παλιές ημερομηνίες κατασκευης] 2.εχει δικιμασει κανείς τα Μιchelen primacy 3 [απ ότι είδα βγάζει τονσυνδιασμό διαστάσεων 3.έχει κανείς καμιά αλλη ιδέα[ εννοείται με το ίδιο πέλμα μπρος πισω] ευχαριστώ παίδες Στην Πάτρα έχω βρει τα Dunlop SP me 650E αλλά μου συνέστησαν τα RT με 700. Σκέφτομαι να δοκιμάσω τα GOODYEAR αυτή τη φορά. Έχει κάποιος εμπειρία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boukar Posted December 13, 2012 Author Report Share Posted December 13, 2012 Στην Πάτρα έχω βρει τα Dunlop SP me 650E αλλά μου συνέστησαν τα RT με 700. Σκέφτομαι να δοκιμάσω τα GOODYEAR αυτή τη φορά. Έχει κάποιος εμπειρία? τα sp τα βρηκα και εγω αλλα πανε προς καταργηση και αν τυχει τιποτα μπορει να μην βρίσκεις [μικρό το ρίσκο βέβαια] Η γεινότερη εμπειρία μου απο Goodyear ειναι οτι είναι καλά μόνο στη βροχή και γενικώς σκληρά [προσωπικά δεν θα έβαζα] ... αν απο τα προηγούμενα ήσουν ευχαριστημένος ξαναβάλτα ... ο,τιδήποτε άλλο αλλάζεο το αυτοκίνητό σου και θα περάσεις μια σχετική αγωνία για την επιλογή σου και εναν χρόνο αντικειμενικής προσαρμογής [εφ όσον κινείσαι σβέλτα] Αυτά που έβαλα τα προτείνω συνολικά σαν πλύ τίμια λύση μετα απο 1000 χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gred9 Posted January 21, 2013 Report Share Posted January 21, 2013 καλησπερα, ηρθε και για εμενα αυτη η πονεμενη στιγμη για αλλαγη ελαστικων. Ειμαι μεταξυ CONTINENTAL 5,MICHELIN PRIMACY 3 & DUNLOP RT...any comments? Ευχαριστω, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...