bill-mass Posted January 30, 2013 Report Share Posted January 30, 2013 καλησπερα σε ολους! εχθες πηρα το passat και το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να αλλαξω λαστιχα, ο λογος δεν ηταν τα πολλα χιλιομετρα αλλα οτι ειχαν ξεραθη, να σημειωσω οτι το αμαξι ειναι μοντελο του 2009 το 18αρι και τα χιλιομετρα 22.500. εχει καποιος φορεσει τα συγκεκριμενα ελαστικα να μας πει την γνωμη του? ευχαριστω εκ των προτερων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted January 30, 2013 Report Share Posted January 30, 2013 Μια χαρά είναι τα λάστιχα, αλλά και να μην ήταν, τώρα τα'βαλες!!! Όπότε θα τα δεις μόνος σου στην πράξη!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill-mass Posted January 30, 2013 Author Report Share Posted January 30, 2013 οπωσδηποτε θα τα δω στην πραξη και δεν αλλαζει κατι, την ερωτηση την κανω για την επιβεβαιωση. ΥΓ.( φιλε Giorgos79 μηπως ειχες ibiza cupra παλια) Μια χαρά είναι τα λάστιχα, αλλά και να μην ήταν, τώρα τα'βαλες!!! Όπότε θα τα δεις μόνος σου στην πράξη!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted January 31, 2013 Report Share Posted January 31, 2013 ΥΓ.( φιλε Giorgos79 μηπως ειχες ibiza cupra παλια) Όχι φίλε μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
than Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 @bill-mass καλησπέρα, Μπορείς να μας πεις τις εντυπώσεις σου από τα λάστιχα που έβαλες; Εχω το ίδιο αυτοκίνητο με την ίδια διάσταση ελαστικών και ήρθε η ώρα να τα αλλάξω. Σε άλλο forum διάβασα ότι κάποιοι είχαν προβλήματα με τα συγκεκριμένα λάστιχα. Δες στο παρακάτω link. http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t=17525 Αν κάποιος άλλος έχει το ίδιο αυτοκίνητο και λάστιχα με την ίδια διάσταση θα ήθελα να ακούσω (διαβάσω) την αποψή του για τα λάστιχα που φοράει και τις εντυπώσεις του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 (edited) @bill-mass καλησπέρα, Μπορείς να μας πεις τις εντυπώσεις σου από τα λάστιχα που έβαλες; Εχω το ίδιο αυτοκίνητο με την ίδια διάσταση ελαστικών και ήρθε η ώρα να τα αλλάξω. Σε άλλο forum διάβασα ότι κάποιοι είχαν προβλήματα με τα συγκεκριμένα λάστιχα. Δες στο παρακάτω link. http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t=17525 Αν κάποιος άλλος έχει το ίδιο αυτοκίνητο και λάστιχα με την ίδια διάσταση θα ήθελα να ακούσω (διαβάσω) την αποψή του για τα λάστιχα που φοράει και τις εντυπώσεις του. Αυτό το φαινόμενο εμφανίστηκε σε λάστιχα παραγωγής του 2009 στο μοντέλο της GOODYEAR EAGLE F1 ASSYMETRIC (το προηγούμενο) Και σε μένα στο μαγαζί εμφανίστηκε στα λάστιχα 2 πελατών μου. Και οι δύο αποζημιώθηκαν αφού η GOODYEAR αναγνώρησε ότι επρόκειτο για ελλατωματική παραγωγή Στον ένα πελάτη είχα τοποθετήσει τα λάστιχα τέλη του 2009 και του παρουσίασαν το πρόβλημα το 2011. Αποζημιώθηκε όμως στο 100% γιατί δεν είχαν διανύσει πάνω από 5000 χιλιόμετρα Επαναλαμβάνω ότι το πρόβλημα αφορουσε στο προηγούμενο μοντέλο Με το EAGLE F1 ASSYMETRIC 2 δεν έχει παρουσιαστεί το παραμικρό Στις φωτό το φαινόμενο που παρατήρησες, σε SPORTCONTACT 3 Edited July 8, 2013 by Koumparos 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
than Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 Ευχαριστώ για την απάντηση. Επειδή δεν είμαι ειδικός λέω να βάλω ένα από το παρακάτω: Goodyear 235/45/17 EAG F1 (ASYMMETRIC) 2 Continental 235/45/17 SPORT CONTACT 3 MICHELIN Pilot Sport 3 Ποιά η γνώμη σας για το καθένα; Τα έχετε δοκιμάσει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 Ευχαριστώ για την απάντηση. Επειδή δεν είμαι ειδικός λέω να βάλω ένα από το παρακάτω: Goodyear 235/45/17 EAG F1 (ASYMMETRIC) 2 Continental 235/45/17 SPORT CONTACT 3 MICHELIN Pilot Sport 3 Ποιά η γνώμη σας για το καθένα; Τα έχετε δοκιμάσει; Τα έχω τοποθετήσει όλα αυτά που γράφεις Best seller of this year is the next Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 Αυτό το φαινόμενο εμφανίστηκε σε λάστιχα παραγωγής του 2009 στο μοντέλο της GOODYEAR EAGLE F1 ASSYMETRIC (το προηγούμενο) Και σε μένα στο μαγαζί εμφανίστηκε στα λάστιχα 2 πελατών μου. Και οι δύο αποζημιώθηκαν αφού η GOODYEAR αναγνώρησε ότι επρόκειτο για ελλατωματική παραγωγή Στον ένα πελάτη είχα τοποθετήσει τα λάστιχα τέλη του 2009 και του παρουσίασαν το πρόβλημα το 2011. Αποζημιώθηκε όμως στο 100% γιατί δεν είχαν διανύσει πάνω από 5000 χιλιόμετρα Επαναλαμβάνω ότι το πρόβλημα αφορουσε στο προηγούμενο μοντέλο Με το EAGLE F1 ASSYMETRIC 2 δεν έχει παρουσιαστεί το παραμικρό Στις φωτό το φαινόμενο που παρατήρησες, σε SPORTCONTACT 3 Αγαπητέ "Κoumparos", έχεις δει ποτέ παρόμοιο φαινόμενο σε άλλο τύπο ελαστικού της ίδιας η άλλης εταιρείας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 (edited) Αγαπητέ "Κoumparos", έχεις δει ποτέ παρόμοιο φαινόμενο σε άλλο τύπο ελαστικού της ίδιας η άλλης εταιρείας; EAGLE F1 ASSYMETRIC GOODYEAR SPORT CONTACT 3 CONTINENTAL ZZ3 AVON ULTRAC SESSANTA VREDESTEIN Όλα χαμηλού προφίλ - 40 και 35 Οι παραπάνω φωτό είναι από sport contact 3 Edited July 8, 2013 by Koumparos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 (edited) EAGLE F1 ASSYMETRIC GOODYEAR SPORT CONTACT 3 CONTINENTAL ZZ3 AVON ULTRAC SESSANTA VREDESTEIN Όλα χαμηλού προφίλ - 40 και 35 Οι παραπάνω φωτό είναι από sport contact 3 Ευχαριστώ πολύ! Θα μπορούσες να πεις πως είναι θέμα προφίλ, αφού δεν παρουσιάζεται σε άλλα προφίλ, η έτυχε και όλοι αυτοί οι κατασκευαστές σκόνταψαν στο ίδιο, κατασκευαστικό, εμπόδιο; Υπάρχει κάποια ιδιαίτερη δυσκολία σε αυτά τα προφίλ; Πως το εξηγείς γενικότερα; Edited July 8, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 (edited) Το θέμα το συζήτησα εκτενώς με το τεχνικό τμήμα της goodyear, αφου είχα πρόβλημα με 2 πελάτες μου που είχαν F1 Τα προβληματικά λάστιχα αφορούσαν μια συγκεκριμμένη παρτίδα του 2009, στην οποία ήταν λανθασμένη η σύσταση της γόμας των πλαϊνών Το πολυμερές που ήταν υπεύθυνο για την συνοχή (συγκράτηση) του μίγματος, από τεχνικό ή/και ανθρώπινο λάθος βρέθηκε σε μικρότερη ποσότητα από την κανονική, με αποτέλεσμα να μην έχει την δύναμη να συγκρατήσει το πλαϊνό όταν έπρεπε να αντιμετωπίσει τις καταπονήσεις από τις εφαρμοζόμενες πλευρικές δυνάμεις. Ξεκαθάρισαν πάντως ότι τα εν λόγω λάστιχα δεν ήταν επικύνδινα για χρήση, παρ' όλο που είχαν ραγίσει και ο λόγος ήταν ότι ο σκελετός του πλαϊνού ήταν άθικτος και δεν είχε υποστεί ρήξη λινών. Παρ' όλα αυτά αποζημίωναν όλες τις περιπτώσεις που εμφανίστηκαν Αυτά Edited July 8, 2013 by Koumparos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 (edited) Το θέμα το συζήτησα εκτενώς με το τεχνικό τμήμα της goodyear, αφου είχα πρόβλημα με 2 πελάτες μου που είχαν F1 Τα προβληματικά λάστιχα αφορούσαν μια συγκεκριμμένη παρτίδα του 2009, στην οποία ήταν λανθασμένη η σύσταση της γόμας των πλαϊνών Το πολυμερές που ήταν υπεύθυνο για την συνοχή (συγκράτηση) του μίγματος, από τεχνικό ή/και ανθρώπινο λάθος βρέθηκε σε μικρότερη ποσότητα από την κανονική, με αποτέλεσμα να μην έχει την δύναμη να συγκρατήσει το πλαϊνό όταν έπρεπε να αντιμετωπίσει τις καταπονήσεις από τις εφαρμοζόμενες πλευρικές δυνάμεις. Ξεκαθάρισαν πάντως ότι τα εν λόγω λάστιχα δεν ήταν επικύνδινα για χρήση, παρ' όλο που είχαν ραγίσει και ο λόγος ήταν ότι ο σκελετός του πλαϊνού ήταν άθικτος και δεν είχε υποστεί ρήξη λινών. Παρ' όλα αυτά αποζημίωναν όλες τις περιπτώσεις που εμφανίστηκαν Αυτά Ευχαριστώ πολύ! Το παράξενο πάντως είναι πως το ίδιο τεχνικό/ανθρώπινο λάθος έγινε και από άλλες εταιρείες στα ίδια προφίλ... Edited July 8, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 Με τις άλλες εταιρείες δεν έκανα κουβέντα Μόνο της goodyear την άποψη έχω, αφού αφορούσε θεμα με πελάτες μου, που τους είχα τοποθετήσει εγώ τα λάστιχα Για τους άλλους δεν ξέρω τι συνέβει (πιθανώς κάτι παρόμοιο), αφού ηταν απλώς περαστικοί με πρόβλημα στα λάστιχά τους Πριν πολλά χρόνια, θυμάμαι ότι η bridgestone Ιαπωνίας είχε αποσύρει εκατομμύρια λάστιχα της ίδιας παρτίδας, που ήταν στραβά και ήταν αδύνατον να ζυγοσταθμιστούν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 (edited) Με τις άλλες εταιρείες δεν έκανα κουβέντα Μόνο της goodyear την άποψη έχω, αφού αφορούσε θεμα με πελάτες μου, που τους είχα τοποθετήσει εγώ τα λάστιχα Για τους άλλους δεν ξέρω τι συνέβει (πιθανώς κάτι παρόμοιο), αφού ηταν απλώς περαστικοί με πρόβλημα στα λάστιχά τους Πριν πολλά χρόνια, θυμάμαι ότι η bridgestone Ιαπωνίας είχε αποσύρει εκατομμύρια λάστιχα της ίδιας παρτίδας, που ήταν στραβά και ήταν αδύνατον να ζυγοσταθμιστούν Και η θυγατρική της, η FIRESTONE στις Η.Π.Α., είχε πρόβλημα ξαφνικού κλαταρίσματος με λάστιχα πρώτης τοποθέτησης σε κάποιο 4χ4, της FORD νομίζω. Η διαφορά εδώ είναι πως το φαινόμενο έχει σαν σημείο αναφοράς το προφίλ και συμμετέχουν σε αυτό διαφορετικοί, ασύνδετοι μεταξύ τους, κατασκευαστές. Αν μπορεί να θεωρηθεί φαινόμενο και δεν είναι μία απίθανη συγκυρία... Edited July 8, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 Νομίζω ότι παρόμοιες καταστάσεις έχουμε αντιληφθεί να συμβαίνουν σε όλα τα υλικά αγαθά μαζικής παραγωγής Πόσες ανακλήσεις δεν έχουν γίνει σε αυτοκίνητα για μαζικό πρόβλημα σε φρένα, σε αναρτήσεις σε αερόσακους κλπ. Υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει το πρόβλημα στις μαζικές παραγωγές Δυστυχώς είναι τόσο μεγάλος ο όγκος παραγωγής, που καθιστά αδύνατο τον ολικό έλεγχο και υποχρεωτικό τον δειγματοληπτικό Τώρα τι μπορεί να συμβεί μεταξύ 2 δειγματοληπτικών ελέγχων ? Βόηθα Παναγιά!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 (edited) Νομίζω ότι παρόμοιες καταστάσεις έχουμε αντιληφθεί να συμβαίνουν σε όλα τα υλικά αγαθά μαζικής παραγωγής Πόσες ανακλήσεις δεν έχουν γίνει σε αυτοκίνητα για μαζικό πρόβλημα σε φρένα, σε αναρτήσεις σε αερόσακους κλπ. Υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει το πρόβλημα στις μαζικές παραγωγές Δυστυχώς είναι τόσο μεγάλος ο όγκος παραγωγής, που καθιστά αδύνατο τον ολικό έλεγχο και υποχρεωτικό τον δειγματοληπτικό Τώρα τι μπορεί να συμβεί μεταξύ 2 δειγματοληπτικών ελέγχων ? Βόηθα Παναγιά!!!!!!!!! Αγαπητέ "Koumparos", είπες: "Όλα χαμηλού προφίλ - 40 και 35" Συνεπώς, τα όσα, γενικά ισχύοντα, περιγράφεις παραπάνω, δεν απαντάνε στο συγκεκριμένο πρόβλημα γιατί απλούστατα θα έπρεπε να εμφανίζεται, το πρόβλημα αυτό, με την ίδια συχνότητα, σε ελαστικά όλων των προφίλ και όλων των κατασκευαστών. Edited July 8, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 (edited) Όταν λέμε συχνότητα, υπονοούμε επαναλαμβανόμενο φαινόμενο Αλλά για ποια συχνότητα μιλάμε τώρα, αφού όλα τα χρόνια που ασχολούμε με το αντικείμενο, μια φορά και σε συγκεκριμμένη παρτιδα εμφανίστηκε το πρόβλημα (τουλάχιστον σε ότι αφορά την goodyear) Την επιμονή σου σε τελική ανάλυση δεν την κατανοώ Αυτές οι τέσσερις περιπτώσεις έπεσαν στη δική μου αντίληψη Στους υπόλοιπους που ασχολούνται με το αντικείμενο είναι σίγουρο ότι θα έχουν υπάρξει κάποιες άλλες Ένα μαγαζί δε δουλεύει όλα τα λάστιχα Σε τελική ανάλυση όλοι μπορούν να κατανοήσουν τις κατασκευαστικές διαφορές μεταξύ ενός λάστιχου με προφίλ 40 ή 35 και ενός άλλου με 60 ή 70 Η ελαστικότητα μεταξύ τους δεν έχει καμμιά σχέση, λόγω του ύψους του πλαϊνού Οι καταπονήσεις που δέχεται ανά mm2 το πλευρικό τοίχωμα ενός χαμηλού προφίλ λάστιχου είναι πολλαπλάσιες των αντίστοιχων "μπαλονιών" Οι στρεβλώσεις των πλαϊνων ενός χαμηλοπρόφιλου λάστιχου είναι πολύ πιο απότομες Αναζήτησε στο internet video που δείχνουν τι τραβάνε τα πλευρικά τοιχώματα ενός λάστιχου, κάτω από υψηλές ταχύτητες και ειδικότερα σε στροφές Υπάρχει περίπτωση να μπεις σε στροφή με 200 όταν έχεις 195/65/15 ? Θα τα κάνεις πάνω σου και θα κόψεις Με το 225/40/18 όμως θα μπεις και θα θέλεις κι άλλο ΥΓ. Δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό το αγαπητέ "koumparos" είναι ειρωνικό ή όχι, γι' αυτό καλό θα ήταν να το αφήσεις koumparos ή Βαγγέλης καλύτερα Edited July 8, 2013 by Koumparos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 (edited) Όταν λέμε συχνότητα, υπονοούμε επαναλαμβανόμενο φαινόμενο Αλλά για ποια συχνότητα μιλάμε τώρα, αφού όλα τα χρόνια που ασχολούμε με το αντικείμενο, μια φορά και σε συγκεκριμμένη παρτιδα εμφανίστηκε το πρόβλημα (τουλάχιστον σε ότι αφορά την goodyear) Την επιμονή σου σε τελική ανάλυση δεν την κατανοώ Αυτές οι τέσσερις περιπτώσεις έπεσαν στη δική μου αντίληψη Στους υπόλοιπους που ασχολούνται με το αντικείμενο είναι σίγουρο ότι θα έχουν υπάρξει κάποιες άλλες Ένα μαγαζί δε δουλεύει όλα τα λάστιχα Σε τελική ανάλυση όλοι μπορούν να κατανοήσουν τις κατασκευαστικές διαφορές μεταξύ ενός λάστιχου με προφίλ 40 ή 35 και ενός άλλου με 60 ή 70 Η ελαστικότητα μεταξύ τους δεν έχει καμμιά σχέση, λόγω του ύψους του πλαϊνού Οι καταπονήσεις που δέχεται ανά mm2 το πλευρικό τοίχωμα ενός χαμηλού προφίλ λάστιχου είναι πολλαπλάσιες των αντίστοιχων "μπαλονιών" Οι στρεβλώσεις των πλαϊνων ενός χαμηλοπρόφιλου λάστιχου είναι πολύ πιο απότομες Αναζήτησε στο internet video που δείχνουν τι τραβάνε τα πλευρικά τοιχώματα ενός λάστιχου, κάτω από υψηλές ταχύτητες και ειδικότερα σε στροφές Υπάρχει περίπτωση να μπεις σε στροφή με 200 όταν έχεις 195/65/15 ? Θα τα κάνεις πάνω σου και θα κόψεις Με το 225/40/18 όμως θα μπεις και θα θέλεις κι άλλο ΥΓ. Δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό το αγαπητέ "koumparos" είναι ειρωνικό ή όχι, γι' αυτό καλό θα ήταν να το αφήσεις koumparos ή Βαγγέλης καλύτερα Ας ξεκινήσω από το τελευταίο. Η παράθεση του nick σου εντός εισαγωγικών, σημαίνει απλά ότι σέβομαι την θέληση του συνομιλητή και αφήνω άκλιτο το ουσιαστικό, το οποίο στην Ελληνική γλώσσα κλίνεται. Έτσι λοιπόν θα έπρεπε να σε αποκαλέσω "αγαπητέ κουμπάρε" στην ροή του λόγου. Δεν το κάνω όμως εφ΄όσον ένα nick name έχει, ενδεχομένως, οντότητα διαφορετική από αυτό που εκφράζει, λειτουργεί συμβολικά, έστω και αν αυτό δεν το αντιλαμβάνονται όλοι. Με άλλα λόγια θα μπορούσε κάποιος να θεωρήσει τον εαυτό του θιγόμενο με την αλλοίωση, έστω και κατά κεραία, του nick του. Το να σε ειρωνευτώ, και μάλιστα χωρίς λόγο, θα ήταν εντελώς παράλογο. (Θα μου πεις τα παράλογα συμβαίνουν διαρκώς). Στην ουσία: ακριβώς η τεχνική εξήγηση που δίνεις είναι αυτό που υποπτεύθηκα ότι μπορεί να συμβαίνει και γι΄αυτό επέμεινα να το ακούσω από κάποιον ειδικό σαν εσένα. Και πάλι ευχαριστώ. Υ.Γ. ναι καλά το κατάλαβες! Είμαι εντελώς αντίθετος με τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά, αυτά δηλαδή που είναι σειρά 50 και κάτω. Δεν μου αρέσουν καθόλου οπτικά αλλά και τα θεωρώ προβληματικά από πολλές απόψεις. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα... Edited July 9, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 (edited) Αυτός ο γραπτός λόγος είναι καμμιά φορά για κλοτσιές Άλλα εννοεί ο γράφων, άλλα καταλαβαίνει ο αναγιγνώσκων Δεν ήταν το "koumparos" που με ξένησε, αλλά το αγαπητέ Τέσπα δεν είναι και για παρεξήγηση απλώς το ξεκαθαρίσαμε Δυο κουβέντες ακόμη για το "φαινόμενο" 1. Τα χαμηλοπρόφιλα προσφέρουν μέγιστη ασφάλεια, αλλά έχουν και μειονεκτήματα, προφανώς Πέφτεις σε λακούβα με "40άρι" μπαμ καρούμπαλο πέφτεις στην ίδια με "70άρι" και ίσα που σε γαργαλάει 2. Φέρε κατά νου το πως συμεριφέρονται τα πλευρικά τοιχώματα ενός λάστιχου, σε συνεχής διαδοχικές στροφές με αυξημένη ταχύτητα Οι εναλλαγές των δυνάμεων θλίψης και εφελκυσμού που ασκούνται στο τοίχωμα είναι τρομακτικές Κόπωση ονομάζονται αυτές οι εναλλαγές από θλίψη σε εφελκυσμό και τούμπαλιν στην αντοχή υλικών και τα αποτελέσματα της κόπωσης είναι συνήθως καταστροφικά σε ελλατωματικό υλικό Edited July 9, 2013 by Koumparos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Αυτός ο γραπτός λόγος είναι καμμιά φορά για κλοτσιές Άλλα εννοεί ο γράφων, άλλα καταλαβαίνει ο αναγιγνώσκων Δεν ήταν το "koumparos" που με ξένησε, αλλά το αγαπητέ Τέσπα δεν είναι και για παρεξήγηση απλώς το ξεκαθαρίσαμε Δυο κουβέντες ακόμη για το "φαινόμενο" 1. Τα χαμηλοπρόφιλα προσφέρουν μέγιστη ασφάλεια, αλλά έχουν και μειονεκτήματα, προφανώς Πέφτεις σε λακούβα με "40άρι" μπαμ καρούμπαλο πέφτεις στην ίδια με "70άρι" και ίσα που σε γαργαλάει 2. Φέρε κατά νου το πως συμεριφέρονται τα πλευρικά τοιχώματα ενός λάστιχου, σε συνεχής διαδοχικές στροφές με αυξημένη ταχύτητα Οι εναλλαγές των δυνάμεων θλίψης και εφελκυσμού που ασκούνται στο τοίχωμα είναι τρομακτικές Κόπωση ονομάζονται αυτές οι εναλλαγές από θλίψη σε εφελκυσμό και τούμπαλιν στην αντοχή υλικών και τα αποτελέσματα της κόπωσης είναι συνήθως καταστροφικά σε ελλατωματικό υλικό Συμφωνούμε απόλυτα. Αρκούμαι σε 55αρια και 60αρια, που, (υποκειμενικό και άνευ αξίας), μου αρέσουν οπτικά, αλλά και, (δοκιμασμένα), αντέχουν στις καταπονήσεις, δίνουν λίαν ικανοποιητικά κρατήματα, ακόμα και σε ταχύτητες πάνω από τα 200, προσφέρουν άνεση και λειτουργούν, (προσεκτικά), και εκτός δρόμου χωρίς πρόβλημα. Βέβαια, σε όλα αυτά, με βοηθάει και το σύστημα τετρακίνησης SYNCRO. Ίσως, χωρίς αυτό, να είχα άλλη εικόνα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...