Renegade Posted December 31, 2013 Report Share Posted December 31, 2013 Προχτές ξεκίνησα για ταξίδι από Αθήνα προς Αίγιο και στα πρώτα διόδια όταν σταμάτησα έσβησε η μηχανή και δεν έπαιρνε μπρος. Μετά από επίμονες προσπάθειες ξεκίνησε, πλήρωσα τα διόδια και έκανα στην άκρη. Μετά από λίγο έφυγα για το ταξίδι. Όταν βγήκα στην έξοδο για Διακοπτό, άναψα τα μεγάλα φώτα και όταν τα έκλεισα ξαφνικά βλέπω όλους τους δείκτες να πηγαίνουν στο μηδέν. Συνεχίζω, ξαναβάζω τα μεγάλα φώτα και όταν τα έσβησα πάλι όλοι οι δείκτες μηδένισαν και το αμάξι έσβησε. Πάλι δεν έπαιρνε μπρος και μετά από αρκετές προσπάθειες και διακοπές κατάφερα να πάω στον προορισμό μου. Την επομένη έπαιρνε κανονικά μπρος και το πήγα σε ένα ηλεκτρολογέιο αυτοκινήτων όπου δεν διαπίστωσε τίποτα. Έφυγα λοιπόν 2 μέρες μετά πάλι για Αθήνα και μετά από 1 ώρα περίπου ταξίδι έσβησε η μηχανή και σιγά σιγά το αμάξι ελάττωνε ταχύτητα ώσπου βρήκα ένα μικρό άνοιγμα πάνω στην Εθνική και το έβαλα. Πήρα την οδική, το παρέλαβε (μάλιστα έπαιρνε πάλι μπρος κανονικά όταν ήρθε η οδική) και το πήγα σε έναν γνωστό μου που έχει συνεργείο. Στο συνεργείο (δεν είναι εξουσιοδοτημένο για VW) το ελέγχει συνέχεια ο τεχνικός, το μετράει, τρόμπα βενζίνης κλπ, όλα καλά. Το οδηγάει, το αφήνει για πάνω από μισή ώρα αναμένο, δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό. Για κάποια βλάβη του βγάζει όμως σε κάποιον διακόπτη αλλά μου είπε ότι ίσως είναι καλό να το ελέγξω στην VW γιατί δεν μπορεί να βρει τι είναι αυτός ο διακόπτης (ο γνωστός μου έχει συνεργείο Renault). Τι μπορεί να φταίει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted December 31, 2013 Report Share Posted December 31, 2013 Οσο και αν ακούγεται αστείο υπάρχει πιθανότητα να έχει ξελασκαρει ο πολος της μπαταρίας.<br /><br />Στάλθηκε από το GT-I9100 μου<br /><br /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted December 31, 2013 Report Share Posted December 31, 2013 Πανω στο κουτι τισ μπαταριασ εχει ενα αλλο κουα με καποια κοκκινακαλοδια μεσα...ανοιξετο και κοιτα ποσο καμενο ειναι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest πανος-gti Posted December 31, 2013 Report Share Posted December 31, 2013 αυτο το ειχα παθει εγω στο δικο μου.τσεκαρε το καλωδιο της γειωσης απο τη μπαταρια προς τη μηχανη.απο τους κραδασμους κ τους καλους δρομους κοβεται....καλη χρονια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 1, 2014 Report Share Posted January 1, 2014 αυτο το ειχα παθει εγω στο δικο μου.τσεκαρε το καλωδιο της γειωσης απο τη μπαταρια προς τη μηχανη.απο τους κραδασμους κ τους καλους δρομους κοβεται....καλη χρονια το ιδιο ειχα παθει και γω στο προηγουμενο μου αμαξι, ειχε κοπει η γειωση. στην αρχη μου λεγανε οτι χαλασε ο εγκεφαλος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 κοιτα τα καλοδια απ τη μπαταρια οπως λενε και οι αλλοι. κι εμενα μου κοπηκε ο ενας πολος (νομιζω ο + ) και κρατιοταν απο ενα νημα και δεν φαινοταν οτι ειναι κομμενος.φισικα δεν επαιρνε μπροστα Προχτές ξεκίνησα για ταξίδι από Αθήνα προς Αίγιο και στα πρώτα διόδια όταν σταμάτησα έσβησε η μηχανή και δεν έπαιρνε μπρος. Μετά από επίμονες προσπάθειες ξεκίνησε, πλήρωσα τα διόδια και έκανα στην άκρη. Μετά από λίγο έφυγα για το ταξίδι. Όταν βγήκα στην έξοδο για Διακοπτό, άναψα τα μεγάλα φώτα και όταν τα έκλεισα ξαφνικά βλέπω όλους τους δείκτες να πηγαίνουν στο μηδέν. Συνεχίζω, ξαναβάζω τα μεγάλα φώτα και όταν τα έσβησα πάλι όλοι οι δείκτες μηδένισαν και το αμάξι έσβησε. Πάλι δεν έπαιρνε μπρος και μετά από αρκετές προσπάθειες και διακοπές κατάφερα να πάω στον προορισμό μου. Την επομένη έπαιρνε κανονικά μπρος και το πήγα σε ένα ηλεκτρολογέιο αυτοκινήτων όπου δεν διαπίστωσε τίποτα. Έφυγα λοιπόν 2 μέρες μετά πάλι για Αθήνα και μετά από 1 ώρα περίπου ταξίδι έσβησε η μηχανή και σιγά σιγά το αμάξι ελάττωνε ταχύτητα ώσπου βρήκα ένα μικρό άνοιγμα πάνω στην Εθνική και το έβαλα. Πήρα την οδική, το παρέλαβε (μάλιστα έπαιρνε πάλι μπρος κανονικά όταν ήρθε η οδική) και το πήγα σε έναν γνωστό μου που έχει συνεργείο. Στο συνεργείο (δεν είναι εξουσιοδοτημένο για VW) το ελέγχει συνέχεια ο τεχνικός, το μετράει, τρόμπα βενζίνης κλπ, όλα καλά. Το οδηγάει, το αφήνει για πάνω από μισή ώρα αναμένο, δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό. Για κάποια βλάβη του βγάζει όμως σε κάποιον διακόπτη αλλά μου είπε ότι ίσως είναι καλό να το ελέγξω στην VW γιατί δεν μπορεί να βρει τι είναι αυτός ο διακόπτης (ο γνωστός μου έχει συνεργείο Renault). Τι μπορεί να φταίει? οταν το κανεις πες πας τι ηταν τελικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renegade Posted February 18, 2014 Author Report Share Posted February 18, 2014 Sorry για την καθυστέρηση της απάντησης απλά δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο λόγω δουλειάς και οικογένειας. Από την άλλη το άφησα και λίγο έτσι για να δω πως θα πάει. Τελικά από την τελευταία φορά που μου έσβησε, μετά το ξανάπαθα πάνω στην Ποσειδώνος. Αν θυμάμαι καλά στις 14 Γενάρη. Με επίμονες προσπάθειες πήρε μπροστά το αυτοκίνητο και την επόμενη το πρωί πρωί το πήγα στην Karenta στον Πειραιά. Το άφησα εκεί και πήγα στην δουλειά. Με πήραν μετά τηλέφωνο και μου είπαν ότι βγάζει βλάβη στον εγκέφαλο. Καθάρισαν την πεταλούδα και επίσης άλλαξαν τον μηχανισμό της μίζας διότι εκεί οφειλόταν μάλλον το πρόβλημα με τα φώτα. Θα κάνουν reset τον εγκέφαλο και βλέπουμε. Μετά από κανά 2ωρο με πήραν και μου είπαν ότι έκαναν reset, δεν έδειξε κανένα σφάλμα το διαγνωστικό και το έκαναν βόλτα για 12 περίπου χιλιόμετρα όπου δεν παρουσίασε κάτι. Μου είπαν σε 1000 με 1500 χιλιόμετρα να περάσω για έναν επανέλεγχο δωρεάν. Από τότε δεν μου έχει ξανατύχει αυτό, το αυτοκίνητο πάει κανονικότατα και μου μένουν 300 χιλιόμετρα για να συμπληρώσω τα 1500. Να σας πω την αλήθεια δεν check-αρα για τα καλώδια της γείωσης και τα συναφή. Ήμουν και στην δουλειά εκείνη την μέρα οπότε δεν ήμουν από πάνω τους για να δω τι έκαναν. Αυτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...