Jump to content
Renegade

Golf 4 (2000) Σβήσιμο Μηχανής

Recommended Posts

Προχτές ξεκίνησα για ταξίδι από Αθήνα προς Αίγιο και στα πρώτα διόδια όταν σταμάτησα έσβησε η μηχανή και δεν έπαιρνε μπρος. Μετά από επίμονες προσπάθειες ξεκίνησε, πλήρωσα τα διόδια και έκανα στην άκρη. Μετά από λίγο έφυγα για το ταξίδι. Όταν βγήκα στην έξοδο για Διακοπτό, άναψα τα μεγάλα φώτα και όταν τα έκλεισα ξαφνικά βλέπω όλους τους δείκτες να πηγαίνουν στο μηδέν. Συνεχίζω, ξαναβάζω τα μεγάλα φώτα και όταν τα έσβησα πάλι όλοι οι δείκτες μηδένισαν και το αμάξι έσβησε. Πάλι δεν έπαιρνε μπρος και μετά από αρκετές προσπάθειες και διακοπές κατάφερα να πάω στον προορισμό μου. Την επομένη έπαιρνε κανονικά μπρος και το πήγα σε ένα ηλεκτρολογέιο αυτοκινήτων όπου δεν διαπίστωσε τίποτα. Έφυγα λοιπόν 2 μέρες μετά πάλι για Αθήνα και μετά από 1 ώρα περίπου ταξίδι έσβησε η μηχανή και σιγά σιγά το αμάξι ελάττωνε ταχύτητα ώσπου βρήκα ένα μικρό άνοιγμα πάνω στην Εθνική και το έβαλα. Πήρα την οδική, το παρέλαβε (μάλιστα έπαιρνε πάλι μπρος κανονικά όταν ήρθε η οδική) και το πήγα σε έναν γνωστό μου που έχει συνεργείο. Στο συνεργείο (δεν είναι εξουσιοδοτημένο για VW) το ελέγχει συνέχεια ο τεχνικός, το μετράει, τρόμπα βενζίνης κλπ, όλα καλά. Το οδηγάει, το αφήνει για πάνω από μισή ώρα αναμένο, δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό. Για κάποια βλάβη του βγάζει όμως σε κάποιον διακόπτη αλλά μου είπε ότι ίσως είναι καλό να το ελέγξω στην VW γιατί δεν μπορεί να βρει τι είναι αυτός ο διακόπτης (ο γνωστός μου έχει συνεργείο Renault). Τι μπορεί να φταίει?

Link to comment
Share on other sites

Οσο και αν ακούγεται αστείο υπάρχει πιθανότητα να έχει ξελασκαρει ο πολος της μπαταρίας.<br /><br />Στάλθηκε από το GT-I9100 μου<br /><br />

Link to comment
Share on other sites

Guest πανος-gti

 αυτο το ειχα παθει εγω στο δικο μου.τσεκαρε το καλωδιο της γειωσης απο τη μπαταρια προς τη μηχανη.απο τους κραδασμους κ τους καλους δρομους κοβεται....καλη χρονια

Link to comment
Share on other sites

 αυτο το ειχα παθει εγω στο δικο μου.τσεκαρε το καλωδιο της γειωσης απο τη μπαταρια προς τη μηχανη.απο τους κραδασμους κ τους καλους δρομους κοβεται....καλη χρονια

το ιδιο ειχα παθει και γω στο προηγουμενο μου αμαξι, ειχε κοπει η γειωση. στην αρχη μου λεγανε οτι χαλασε ο εγκεφαλος

Link to comment
Share on other sites

κοιτα τα καλοδια απ τη μπαταρια οπως λενε και οι αλλοι. κι εμενα μου κοπηκε ο ενας πολος (νομιζω ο + ) και κρατιοταν απο ενα νημα και δεν φαινοταν οτι ειναι κομμενος.φισικα δεν επαιρνε μπροστα


Προχτές ξεκίνησα για ταξίδι από Αθήνα προς Αίγιο και στα πρώτα διόδια όταν σταμάτησα έσβησε η μηχανή και δεν έπαιρνε μπρος. Μετά από επίμονες προσπάθειες ξεκίνησε, πλήρωσα τα διόδια και έκανα στην άκρη. Μετά από λίγο έφυγα για το ταξίδι. Όταν βγήκα στην έξοδο για Διακοπτό, άναψα τα μεγάλα φώτα και όταν τα έκλεισα ξαφνικά βλέπω όλους τους δείκτες να πηγαίνουν στο μηδέν. Συνεχίζω, ξαναβάζω τα μεγάλα φώτα και όταν τα έσβησα πάλι όλοι οι δείκτες μηδένισαν και το αμάξι έσβησε. Πάλι δεν έπαιρνε μπρος και μετά από αρκετές προσπάθειες και διακοπές κατάφερα να πάω στον προορισμό μου. Την επομένη έπαιρνε κανονικά μπρος και το πήγα σε ένα ηλεκτρολογέιο αυτοκινήτων όπου δεν διαπίστωσε τίποτα. Έφυγα λοιπόν 2 μέρες μετά πάλι για Αθήνα και μετά από 1 ώρα περίπου ταξίδι έσβησε η μηχανή και σιγά σιγά το αμάξι ελάττωνε ταχύτητα ώσπου βρήκα ένα μικρό άνοιγμα πάνω στην Εθνική και το έβαλα. Πήρα την οδική, το παρέλαβε (μάλιστα έπαιρνε πάλι μπρος κανονικά όταν ήρθε η οδική) και το πήγα σε έναν γνωστό μου που έχει συνεργείο. Στο συνεργείο (δεν είναι εξουσιοδοτημένο για VW) το ελέγχει συνέχεια ο τεχνικός, το μετράει, τρόμπα βενζίνης κλπ, όλα καλά. Το οδηγάει, το αφήνει για πάνω από μισή ώρα αναμένο, δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό. Για κάποια βλάβη του βγάζει όμως σε κάποιον διακόπτη αλλά μου είπε ότι ίσως είναι καλό να το ελέγξω στην VW γιατί δεν μπορεί να βρει τι είναι αυτός ο διακόπτης (ο γνωστός μου έχει συνεργείο Renault). Τι μπορεί να φταίει?

οταν το κανεις πες πας τι ηταν τελικα

Link to comment
Share on other sites

Sorry για την καθυστέρηση της απάντησης απλά δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο λόγω δουλειάς και οικογένειας. Από την άλλη το άφησα και λίγο έτσι για να δω πως θα πάει. Τελικά από την τελευταία φορά που μου έσβησε, μετά το ξανάπαθα πάνω στην Ποσειδώνος. Αν θυμάμαι καλά στις 14 Γενάρη. Με επίμονες προσπάθειες πήρε μπροστά το αυτοκίνητο και την επόμενη το πρωί πρωί το πήγα στην Karenta στον Πειραιά. Το άφησα εκεί και πήγα στην δουλειά. Με πήραν μετά τηλέφωνο και μου είπαν ότι βγάζει βλάβη στον εγκέφαλο. Καθάρισαν την πεταλούδα και επίσης άλλαξαν τον μηχανισμό της μίζας διότι εκεί οφειλόταν μάλλον το πρόβλημα με τα φώτα. Θα κάνουν reset τον εγκέφαλο και βλέπουμε. Μετά από κανά 2ωρο με πήραν και μου είπαν ότι έκαναν reset, δεν έδειξε κανένα σφάλμα το διαγνωστικό και το έκαναν βόλτα για 12 περίπου χιλιόμετρα όπου δεν παρουσίασε κάτι. Μου είπαν σε 1000 με 1500 χιλιόμετρα να περάσω για έναν επανέλεγχο δωρεάν. Από τότε δεν μου έχει ξανατύχει αυτό, το αυτοκίνητο πάει κανονικότατα και μου μένουν 300 χιλιόμετρα για να συμπληρώσω τα 1500. Να σας πω την αλήθεια δεν check-αρα για τα καλώδια της γείωσης και τα συναφή. Ήμουν και στην δουλειά εκείνη την μέρα οπότε δεν ήμουν από πάνω τους για να δω τι έκαναν. Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.