the_phantom_boy Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 (edited) Καλησπέρα παιδιά... Το πρόβλημα είναι το εξής... Βάζω το κλειδί... γυρνάω τον διακόπτη... ακούω ένα "τσακ" και σταματάει εκεί!Κάποιες φορές παίρνει την πρώτη φορά, κάποιες την δεύτερη και κάποιες την 25η! Τα λαμπάκια ανάβουν κανονικά στο ταμπλό και η μπαταρία είναι σε καλή κατάσταση (ηλικία 1 χρόνου). Οπότε ίσως μιλάμε για ολόκληρη μίζα, καρβουνάκια, ή μπουτόν μίζας? (αυτές είναι οι απόψεις που άκουσα μέχρι στιγμής) Υπάρχει κάτι άλλο ίσως? Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω όταν πεισμώνει και δε θέλει να πάρει?! (έχω δοκιμάσει χτυπηματάκια στην μίζα με κάποιο κατσαβίδι, αλλά... δεν!) Υ.Γ. Το άσχημο κόλλημα έχω την εντύπωση πως το τρώει όταν είναι ζεστό το αμάξι, είτε λόγο μεγάλης απόστασης, είτε λόγο "ηλιοθεραπείας"... Υ.Γ.#2 Ένας γνωστός μηχανικός, του έριξε μια ματιά, έσφιξε τα καλώδια της μίζας... και το πρόβλημα σταμάτησε για περίπου 2 βδομάδες. Ο ασθενής όμως τελικά υποτροπίασε... Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας! Edited June 13, 2014 by the_phantom_boy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 λογικα θελεισ καρβουνακια μιζασ ετσει οποσ το περηγραφησ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_phantom_boy Posted June 13, 2014 Author Report Share Posted June 13, 2014 Επειδή ένας ηλεκτρολόγος υποτίθεται μέτρησε (όταν με είχε αφήσει κάπου εκτός, ήρθε τα σύνεργά του) και μου είπε πως δεν είναι τα καρβουνάκια, αλλά το μπουτόν... πως μπορώ να είμαι σίγουρος?Υ.Γ. Επίσης... γνωρίζει κάποιος πόσο πάνε ολόκληρες οι μίζες (μεταχειρισμένες) ή σκέτα μπουτόν?(Η μίζα είναι "Valeo 02t911023f"...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted June 14, 2014 Report Share Posted June 14, 2014 εαν την ωρα που το εκανε ηδε με το δοκιμαστικο του οτι δεν εχει ρευμα στα πηνια τοτε ειναι το μπουτον .εαν ειχε ρευμα τοτε ειναι τα καρβουνακια και στησ δυο περιπτοσησ βγαζεισ την μιζα την καθαρησζησ την γρασαρησ ελενχησ εαν ειναι σωστα τα καρβουνα και αν εναι ενταξη αλλαζησ το μπουτον. .. μην αλλαξησ την μιζα απησκευαζεται και το μπουτον και τα καρβουνα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted June 14, 2014 Report Share Posted June 14, 2014 εαν την ωρα που το εκανε ηδε με το δοκιμαστικο του οτι δεν εχει ρευμα στα πηνια τοτε ειναι το μπουτον .εαν ειχε ρευμα τοτε ειναι τα καρβουνακια και στησ δυο περιπτοσησ βγαζεισ την μιζα την καθαρησζησ την γρασαρησ ελενχησ εαν ειναι σωστα τα καρβουνα και αν εναι ενταξη αλλαζησ το μπουτον. .. μην αλλαξησ την μιζα απησκευαζεται και το μπουτον και τα καρβουνα. Πολυ σωστές απαντήσεις.Αν ο electric doctor ειναι επαγγελματίας πήγαινε με κλειστά μάτια. Δεν τον γνωρίζω τον .ανθρωπο αλλά δίνει σωστές απαντήσεις(το έχω διαπιστώσει και άλλες φορές) και οι προτάσεις του είναι λογικές και οικονομικές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_phantom_boy Posted June 15, 2014 Author Report Share Posted June 15, 2014 Μέχρι στιγμής όλοι μιλάνε για "αλλαγή"!Κανείς δεν μου ανέφερε πως επισκευάζετε κάτι απο όλα αυτά!(πέρα απο τα καρβουνάκια, τα οποία υποτίθεται πως είναι οκ, άρα δεν τα πειράζουμε) Βρίσκομαι στην περιοχή Ν.Πέλλας.Γνωρίζετε κάποιον ο οποίος θα μπορούσε να κάνει τέτοιου είδους επισκευή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Τα παλιά χρόνια όλοι επισκεύαζαν μίζα και δυναμό, τα τελευταία χρόνια ξεκίνησε σιγά σιγά από τις αντιπροσωπείες που είχαν οικονομικό συμφέρον να αλλάζουν όλη την μίζα η το δυναμό προς όφελος δικό τους. Σου έπαιρναν την παλιά, την επισκεύαζαν μόνοι τους και την πούλαγαν στο επόμενο ανακατασκευασμένη με μεγάλο κέρδος για αυτούς αφού το κόστος των ανταλλακτικών για την επισκευή είναι αστείο σε σχέση με το κόστος όλης της μίζας η του δυναμό. Η αντικατάσταση είναι πεταμένα λεφτά και η μίζα όπως και το δυναμό επισκευάζονται πλήρως. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Τα παλιά χρόνια όλοι επισκεύαζαν μίζα και δυναμό, τα τελευταία χρόνια ξεκίνησε σιγά σιγά από τις αντιπροσωπείες που είχαν οικονομικό συμφέρον να αλλάζουν όλη την μίζα η το δυναμό προς όφελος δικό τους. Σου έπαιρναν την παλιά, την επισκεύαζαν μόνοι τους και την πούλαγαν στο επόμενο ανακατασκευασμένη με μεγάλο κέρδος για αυτούς αφού το κόστος των ανταλλακτικών για την επισκευή είναι αστείο σε σχέση με το κόστος όλης της μίζας η του δυναμό. Η αντικατάσταση είναι πεταμένα λεφτά και η μίζα όπως και το δυναμό επισκευάζονται πλήρως. Το ίδιο συμβαίνει κ με τις τρόμπες νερού.Και αυτές ανακατασκευάζονται πλήρως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_phantom_boy Posted June 15, 2014 Author Report Share Posted June 15, 2014 Γνωρίζει κάποιος την διαδικασία επισκευής του μπουτόν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aenor Posted August 10, 2014 Report Share Posted August 10, 2014 Καλησπέρα, έχω ακριβώς το ίδιο θέμα με την εκκίνηση εδώ και κανά χρόνο. Το αυτοκίνητο έχει κάνει service κανονικά πριν 1-2 μήνες με αλλαγή φίλτρων λαδιού, βενζίνης, μπουζί κλπ κλπ, ενώ έχω αλλάξει πρόσφατα ιμάντα, πολλαπλασιαστές και μπαταρία (πριν 1 χρόνο περίπου). Ο μηχανικός μου έλεγξε τρόμπα βενζίνης και δεν έδειξε τίποτα, ενώ και το διαγνωστικό ήταν πεντακάθαρο. Πριν λίγες μέρες το αυτοκίνητο μου έσβησε ενώ σταμάταγα σε φανάρι (με a/c ανοιχτό), ωστόσο πήρε αμέσως μπροστά. Το θέμα είναι οτι δεν θυμάμαι αν είχα ταχύτητα τη στιγμή που έσβησε. Μου κάνει εντύπωση που αναφέρεις την ηλιοθεραπεία γιατί και εγώ έχω παρατηρήσει οτι δεν παίρνει όταν έχω να το κουνήσω πάνω από μια μέρα και συνήθως μεσημέρι που είναι στον ήλιο, ενώ το πρωι παίρνει μπροστά κανονικότατα. Εσύ τελικά βρήκες τι είναι? Το θέμα του σβησίματος με έχει προβληματίσει γιατί είναι αρκετά επικίνδυνο και έχω αρχίσιε να το ψάχνω εντατικά. Αν έχω κάποιο νέο θα ενημερώσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_phantom_boy Posted August 10, 2014 Author Report Share Posted August 10, 2014 Οι μισοί ηλεκτρολόγοι μου έλεγαν πως είναι το μπουτόν... οι άλλοι μισοί τα καρβουνάκια... κτλ κτλ Στην τελική όμως... επειδή είχα την μηχανή, το αυτοκίνητο ήταν παρατημένο, μέχρι που βρήκα χρόνο να το παω σε κάποιον γνωστό για να ασχοληθούμε λίγο πιο εντατικά! Έβγαλε την μίζα, την σύνδεσε σε μπαταρία και το μόνο που έκανε ήταν το "τσακ" που περιγράφω... Έδινε ρεύμα μεν, αλλά δεν γυρνούσε το γρανάζι! Καρβουνάκια ήταν ΟΚ... Το μπουτόν ήταν ΟΚ (μιας και έδινε ρεύμα)... Το πρόβλημα ήταν στο δυναμό! Σπάνιο μεν (απ ότι μου είπε) αλλά τυχαίνει! (ίσως να το τσάκισα και γω χτυπώντας άπειρες φορές συνεχώς την μίζα μέχρι να πάρει) Πήρα μια μεταχειρισμένη (50€) την έβαλα... και τέλος το πρόβλημα! Το δικό σου όμως (αυτό με το σβήσιμο ειδικά) δεν μου μοιάζει και τόσο με την δική μου περίπτωση!Απαξ και έπαιρνε (είτε με μίζα, είτε με σπρώξιμο), δεν έσβηνε! Οπότε μήπως έχεις κάτι άλλο?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...