Jump to content
ppgk2005

Σβήνει Ο Εσωτ. Φωτισμός Κ Μενουν On Τα Αλαρμ Στο Καντραν

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

έχω ένα golf 5 tsi 122, και ειναι η δευτερη φορα που συμβαίνει το εξής:

με το που βάζω μπροστά μένουν αναμένα τα βελάκια των φλας μέσα στο καντράν ενώ δεν δουλεύει ο εσωτερικός φωτισμός του καντράν και του ραδιο cd. Τα εξωτερικά φώτα και φλας δουλεύουν κανονικά. είχε προηγηθεί κλείδωμα με κλειδί και αναμένα αλαρμ για περίπου 15 λεπτά, ξεκλείδωμα με κουμπί απο μακριά - τώρα που το συζήτησα με τη γυνάικα μου έτσι ακριβώς είχε γίνει και την πρώτη φορά, πριν 5-6 μήνες, και ήταν πάλι Παρασκευή βράδυ οπότε δεν έχω και να το πάω πουθενά να το κοιτάξουν.

 

Έσβησα μηχανη και έβγαλα κλειδί, ξαναέβαλα κλειδί και ξεκίνησα μηχανή - δεν άλλαξε τίποτα. Το αυτοκίνητο κλειδώνει κανονικά (είτε με κλειδί ή με συναγερμό) αλλά τα φλας μέσα στο καντράν μένουν ανοικτά... Τι μπορεί να είναι αυτό; Στο service που πήγε μετά από 2-3 μέρες από την πρώτη φορά δεν υπήρχε κάποια καταγραφή από τον εγκέφαλο και βγήκε το συμπέρασμα οτι ήταν κάποιο τυχαίο βραχυκύκλωμα.

 

Τώρα το κλείδωσα μόνο με κλειδί για να μην υπάρχει επιπλέον κατανάλωση από το συναγερμό, μέχρι να το πάω σε ηλεκτρολόγο το πρωί... την προηγούμενη φορά ο ηλεκτρολόγος απλά αποσυνέδεσε έναν πόλο (δεν θυμάμαι ποιόν) και τον ξαναέβαλε και "καθάρισε" η κολημένη ένδειξη. Εγώ δεν έχω την εμπειρία να το κάνω αυτό (ούτε το κουράγιο αφού είχα μια πολύ δύσκολη εβδομάδα) οπότε θα πάρω το ρίσκο να μου εξαντλήσει την μπαταρία το βράδυ...

 

Αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία ή καμμιά ιδέα τι πρέπει να τσεκάρω θα το εκτιμούσα.

 

Ευχαριστώ

 

 

Link to comment
Share on other sites

κανε το κλασικο. βγαλε το πόλο ρης μπαταριας για 15 λεπτα.

 

Νίκο μιλας για τον αρνητικό ή το θετικό πόλο; δεν θα χαθούν ρυθμίσεις κτλ;

Link to comment
Share on other sites

Το θετικο βγαζουμε παντα, σε οποιαδήποτε περιπτωση

 

Χάνονται αλλα τις ξαναβρίσκει

Link to comment
Share on other sites

οκ, άρα αυριο το πρωι αν δεν έχουν σβήσει τα φωτακια, ξεκλειδώνω, ανοίγω καπώ και αποσυνδέω θετικό πόλο για 15 λεπτά - φαντάζομαι ο συναγερμός δεν έχει λόγο να ξεκινήσει αφού το αυτοκίνητο θα ειναι ξεκλειδωτο...

 

όταν ξανασυνδέσω τον πόλο υπάρχει κάτι ιδιαίτερο που πρέπει να προσέξω? κάτι περι χασίματος κωδικού imobilizer στο κλειδί δεν ισχύουν ε;

 

παντω στο νετ που έψαξα πριν μιλάνε για τον αρνητικό πόλο που πρέπει να αποσυνδεθεί πρώτα και μετά ο θετικός...αν βγάλω λοιπόν πρώτα τον αρνητικό πάλι δεν διακόπτω το κύκλωμα και άρα γίνεται το reset;

Edited by ppgk2005
Link to comment
Share on other sites

Οχι βρε, μόνο τα παράθυρα ισως απορυθμιστούν, αν ναι, τοτε ανεβαζεις το παράθυρο κρατας τον διακόπτη του παράθυρου 15" επάνω

κανεις το ιδιο και για κάτω και εισαι οκ.

 

 

οκ, άρα αυριο το πρωι αν δεν έχουν σβήσει τα φωτακια, ξεκλειδώνω, ανοίγω καπώ και αποσυνδέω θετικό πόλο για 15 λεπτά - φαντάζομαι ο συναγερμός δεν έχει λόγο να ξεκινήσει αφού το αυτοκίνητο θα ειναι ξεκλειδωτο...

 

όταν ξανασυνδέσω τον πόλο υπάρχει κάτι ιδιαίτερο που πρέπει να προσέξω? κάτι περι χασίματος κωδικού imobilizer  :shok:  στο κλειδί δεν ισχύουν ε;

Link to comment
Share on other sites

Το θετικο βγαζουμε παντα, σε οποιαδήποτε περιπτωση

 

Χάνονται αλλα τις ξαναβρίσκει

Mε την ευκαιρία στην αποσυνδεση μπαταρίας αυτοκινητου, βγάζουμε πρώτα τον αρνητικο πολο και μετα το θετικό. Στη σύνδεση

βάζουμε πρώτα το θετικό και μετά τον αρνητικό.ΠΡΟΣΟΧΗ

Edited by ankarage
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα σε όλους και ευχαριστώ για τις απαντήσεις - ιδιαίτερα το Νίκο που μου απάντησε βραδυάτικα!

 

Τελικά επειδή ήμουν πτώμα και έριχνε και βρόχα στρεητ θρου δεν κατέβηκα να βγάλω πόλο, αλλά κατέβηκα πρωί πρωί και τα φωτάκια αλαρμ είχαν σβήσει από μόνα τους. Έβαλα μπροστά, όλα ξεκίνησαν κανονικά, έκανα και μια μισάωρη βόλτα για να αντισταθμίσω τυχόν απώλειες μπαταρίας γιατί θα έλειπα ΣΚ και όλα καλά. Το υπόλοιπο ΣΚ δεν κουνήθηκε το αυτοκίνητο, σήμερα δεν λειτουργεί το αυτόματο ξεκλείδωμα (οταν τραβάς το κλειδί) ενώ το αυτόματο κλείδωμα δούλεψε κανονικά.... δεν π΄ρολαβα να ξαναδώ ρυθμίσεις comfort (πρέπει να ξαναδιαβάσω maual γιατί δεν θυμάμαι τίποτα).

 

Θα περάσω απο συνεργείο αύριο μήπως και έχει γράψει κάποιο error code (τον Μάιο δεν είχε γραφτεί τίποτα), αν μπορούσες electric doctor να μου διευκρινίσεις ποιός είναι ο gateway που θέλει αναβάθμιση και εαν αυτό θέλει οπωσδήποτε εξουσιοδοτημένο θα το εκτιμούσα.

 

Ευχαριστώ και πάλι

Link to comment
Share on other sites

ειναι το εγκεφαλακι που διαχειρηζεται τα can bas .για να κανεισ αναβαθμηση πρεπει να το πασ σε εξουσιοδοτημενο .σφαλματα κατα την διαγνοση σου εβγαλε τελικα??

Link to comment
Share on other sites

ειναι το εγκεφαλακι που διαχειρηζεται τα can bas .για να κανεισ αναβαθμηση πρεπει να το πασ σε εξουσιοδοτημενο .σφαλματα κατα την διαγνοση σου εβγαλε τελικα??

 

άργησα να πάω γιατί από τη δεύτερη μέρα έστρωσαν όλα το μικροθέματα που είχα. Όχι δεν έγραψε κανένα σφάλμα η διάγνωση (όπως και την προηγούμενη φορά), λίγο που συζήτησα την δική σου πρόταση με τον μάστορα μου επιβεβαίωσε οτι θέλω εξουσιοδοτημένο συνεργείο αλλά γενικότερα μου φάνηκε επιφυλακτικός για το να "πειράξω" εγκέφαλο για ένα τόσο μικρό, ψιλοανώδυνο και καθόλου συχνό θέμα...

 

Επειδή γενικότερα τον εμπιστεύομαι αρκετά, λέω να μην το ψάξω άλλο και αντί για καλύτερα πάω σε χειρότερα. Απλά θα προσέχω λίγο το sequence κλειδώματος - ξεκλειδώματος με κλειδί όταν έχω και αλαρμ ανοικτά. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.