Stavros7 Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 (edited) Να ρωτησω κατι και εγω επειδη δεν εχω καταλαβει,ποτε ειναι καλο το μιγμα να ειναι πλουσιο η φτωχο,η μαλλον ποτε πρεπει το μειγμα να ειναι πλουσιο η φτωχο,και τι ειναι καλο να ειναι πλουσιο η φτωχο?βασικα το χωριζουμε σε 3 κατηγοριες απο τα λιγα που διαβασα ,ας το πω πλουσιο μετριο και φτωχο?...εαν τα λεω καλα Edited March 9, 2015 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Ριξε μια ματια εδω Σταυρο http://en.wikipedia.org/wiki/Air%E2%80%93fuel_ratio_meter να παρεις μια γενικη εικονα. Σαν μιγμα ειναι το στοιχειομετρικο,που ειναι το 14 περιπου και μετα οσο ανεβαινεις προς το 20 γινεται φτωχοτερο ενω οσο κατεβαινεις προς το 10 γινεται πλουσιοτερο. Σε ολο αυτο, απο το προγραμμα του εγκεφαλου, διατηρειται μια ισορροπια που να συνδυαζει χαμηλη καταναλωση και αποδοση. Σε γενικες γραμμες, σε τερμα γκαζι πρεπει να ειναι φυσιολογικα πλουσιο ωστε να μην υπαρχει κινδυνος ζημιας αλλα οχι παρα πολυ πλουσιο γιατι τοτε δημιουργει αλλα προβληματα. Συνηθως σε τερμα γκαζι το μιγμα πρεπει να παιζει απο 11,5-12,5 μαξ. Σε πολυ γενικες γραμμες ομως αυτα που σου αναφερω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted March 9, 2015 Author Report Share Posted March 9, 2015 σε τερμα γκαζι πρεπει να ειναι φυσιολογικα πλουσιο ωστε να μην υπαρχει κινδυνος ζημιας αλλα οχι παρα πολυ πλουσιο γιατι τοτε δημιουργει αλλα προβληματα. Οπως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 10, 2015 Report Share Posted March 10, 2015 Οπως κινδυνευει λογω θερμοκρασιων στο πολυ στεγνο να σπασει ενα μοτερ, ετσι και στο υπερβολικα πλουσιο επειδη πνιγεται στο καυσιμο μπορει να σου παθει καμια αντιστροφη υδραυλικη και να τα παρεις επισης στο χερι. Γιαυτο σου ειπα οτι πρεπει να υπαρχει ισορροπια μεταξυ πλουσιου και φτωχου μιγματος. Στην πραξη, με τερμα πλουσιο πατας πχ 4η και ψηλα το νιωθεις να μπουκωνει να πνιγεται απο το καυσιμο και να ρεταρει. Δεν μπορω να στο εξηγησω διαφορετικα. Ψαχνεις καποια συγκεκριμενη πληροφορια εσυ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted March 11, 2015 Author Report Share Posted March 11, 2015 Οχι απλα να δω το πως λειτουργει γενικα αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 Οκ!! Πιστευω το Link που εβαλα τοτε να σε κατατοπισε σε γενικες γραμμες και να πηρες μια ιδεα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted March 11, 2015 Author Report Share Posted March 11, 2015 ναι κατι ψιλοκαταλαβα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...