Jump to content
ΓΑΒΡΙΗΛ

Golf 4 16v - Εpc [Αρρυθμιες στο ρελαντι και στην επιταχυνση]

Recommended Posts

κατ αρχην να ευχαριστησω την λεσχη για την αποδοχη. 
το θεμα που εχω με το αυτοκινητο μου vw iv 1.4 16 v  2002 ειναι οτι περιπου πριν 2 χρονια καθως   πηγαινα με 80 90 κμ ενοιωσα ενα κενο 1-2 δευτερολεπτα στο γκαζι,δοκιμασα να βαλω στο ντεποζιτο διαφορα ενισχυτικα αλλα αφου ειχε λυθει το θεμα υποτιθεται ξανα  μετα απο 3 μηνες ξεκινησε το αμαξι να κανει κενα , αρρυθμιες στην επιταχυνση σε ολες τις ταχυτητες ειδικοτερα οταν ηταν αρκετα ζεστο και οταν  μετα απο μια αποσταση 30 κμ το αφηνα για καποιες ωρες που δεν ειχε κανει κατι τοτε ξεκινουσε τα κενα. πολλες φορες σε φαναρι με πατημενο φρενο εχει σβησει κιολας αφου τρεμοπαιζει για καποια δευτερολεπτα.
μεχρι στιγμης εχω αλλαξει βαλβιδα ψυξης ,δοκιμασα καθαρισμο του μαπ με αλλαγη πεταλουδας και για ενα μηνα δουλεψε 90% σωστα ωσπου ξανα αρχισε τα ιδια. 
εκανα αλλαγη και του map χωρις θετικο αποτελεσμα. το αμαξι το εχω πανω απο δεκα χρονια και το μονο που μου εχει βγαλει πριν καμια 5 ετια ηταν αισθητηρας λ ,τον αλλαξα με 40ε και ολα καλα. διαβαζοντας στο νετ για παρομοια θεματα/συμπτωματα βρηκα πολλα που θα πρεπει να τσεκαρει ο μηχανικος μου την ερχομενη δευτερα οπως σωληνακια απο την πολλαπλη στο σερβοφορο,βαλβιδα που ερχεται απο το δοχειο αναθυμιασεων πανω στον θολο,λαστιχο φιλτρου βενζινης και αλλα πολλα.
αν υπαρχουν καποιοι που εκ πειρας η γνωσης εχουν να δωσουν λυση και προταση θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολλαπλασιαστης μπουζοκαλωδια αισθητηρας στροφων αισθητηρας εκκεντροφορων αν εχει σε διαγνωστικο το εχετε βαλει να δειτε τη βλαβη κρατησε ? αν και πιστευω οτι ειναι ο πολλαπλασιαστης γτ και εμενα μου εκανε τα ιδια και δεν εβγαζε σφαλμα τον πολλαπλασιαστη οποτε δοκιμαστικα τον εβγαλα και μου εμεινε στα χερια σε 2 κομματια απλα τον κραταγαν οι βιδες στο μοτερ και δεν εσπασε. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , stavros geoldasis said:

Πολλαπλασιαστης μπουζοκαλωδια αισθητηρας στροφων αισθητηρας εκκεντροφορων αν εχει σε διαγνωστικο το εχετε βαλει να δειτε τη βλαβη κρατησε ? αν και πιστευω οτι ειναι ο πολλαπλασιαστης γτ και εμενα μου εκανε τα ιδια και δεν εβγαζε σφαλμα τον πολλαπλασιαστη οποτε δοκιμαστικα τον εβγαλα και μου εμεινε στα χερια σε 2 κομματια απλα τον κραταγαν οι βιδες στο μοτερ και δεν εσπασε. 

ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΒΓΑΖΕΙ ΣΦΑΛΜΑ ΣΤΟΝ ΜΑΠ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΝΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΑ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΒΓΑΖΕΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΠ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ . ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΩ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , ΓΑΒΡΙΗΛ said:

ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΒΓΑΖΕΙ ΣΦΑΛΜΑ ΣΤΟΝ ΜΑΠ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΝΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΑ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΒΓΑΖΕΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΠ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ . ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΩ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.

θα ηθελα επισης να ρωτησω αν μπορει να φταιει η συνδεσμολογια του πολλαπλασιαστη και αν γινεται επισκευη . αν ειναι οντως αυτος ο λογος της βλαβης και θελει αντικατασταση ποσο στοιχιζει στο περιπου ? την τελευταια φορα που το πηγα στον μηχανικο ειχε δοκιμασει ολα τα περιφερειακα απο ο,τι ειπε και δεν μπορουσε να κανει κατι αλλο. ημουν μπροστα που δουλευε στο αμαξι για πανω απο 5 ωρες και τελικα  μου προτεινε να το δει και ηλεκτρολογος,ετσι λοιπον το πηγα και αυτος το εστειλε σε ενα υποθετικο συνεργειο της καρεντα που του ειπαν οτι η μονη βλαβη που βγαζει ειναι οτι δεν συνεργαζεται η πεταλουδα με τον μαπ σωστα και οτι θελουν αλλαγη με κοστος 475Ε και 75Ε αντιστοιχα.
στο ιντερνετ εψαξα και βλεπω οτι η καρεντα δεν ειναι εκει που μου ειπε ο ηλεκτρολογος και γενικα κατι μου μυριζει εκει περα και τα λεφτα ειναι τραγικα πολλα για να τα δωσω και να τα ειχα.

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη φορα ακουω οτι δεν συνεργαζεται μαφ πεταλουδα το λογο σου τον ειπαν που δεν συνεργαζονται ? απο οτι καταλαβα θελουν να σου αλλαξουν τσαμπα μαφ και πεταλουδα οσο αφορα τον πολλαπλασιαστη τωρα πρεπει να εχει απο 90-120 ευρω αναλογως μαρκας ο μανισιος δεν επισκευαζεται τον βγαζεις και τον πετας πριν κανεις οτιδηποτε και πληρωσεις λεφτα πες στον μηχανικο σου να βρει μεταχειρισμενο μαφ πεταλουδα και πολλαπλασιαστη απο κανα παλιατζη να δοκιμασετε τι πραγματικα φταιει και μετα να προχωρησετε στην αλλαγη του ανταλλακτικου καποιον γνωστο παλιατζη θα εχει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

η διαγνωση εβγαλε οτι δεν συνεργαζεται ο map sensor που κουμπωνει πανω στην πεταλουδα με την πεταλουδα. δεν μου ειπαν για ποιον λογο αλλα οτι θελουν αντικατασταση με καινουργια.ναι θα συμφωνησω οτι ψαχνουν για τσαμπα λεφτα μου φαινεται. μου ειχε βαλει μια μεταχειρισμενη πεταλουδα και μολις πηγα να φυγω απο το συνεργειο μου εκανε κατευθειαν κενα , γυρισα πισω και μου ξεμονταρε τον μαπ. τον καθαρισε(ψεκασε) και τον ξαναεβαλε.το αμαξι δουλεψε χωρις κενα για ενα μηνα περιπου και ημουν ικανοποιημενος οτι λυθηκε το προβλημα παρολο που εβλεπα οτι κρατωντας το γκαζι σε σταθερες στροφες δεν δουλευε με απολυτη ακριβεια. το πηγα παλι πριν λιγες μερες,μου εβαλε καινουργιο μαπ ,εκανε παλι τα ιδια. αρα δεν εφταιγε ουτε η μεταχειρισμενη φρεσκοκαθαρισμενη πεταλουδα ουτε ο μαπ. τωρα εχει πανω την δικη μου πεταλουδα και τον δικο μου σενσορα και προσπαθω να βρω μια λυση χωρις να χρειαστει να περιμενω το ποτε θα μπορεσω να εχω μια 500ρα για αντικατσαταση καινουργιων ανταλλακτικων. απο αλλους ανθρωπους που βλεπω τα σχολια τους με το ιδιο η παρομοια προβληματα ειδα οτι ακομα και οταν γινεται αντικατασταση πεταλουδας μεταχειρισμενη η μη οταν γινετα το reset  στην ecu πρεπει το αμαξι να εχει ερθει σε θερμοκρασια ανω τον 75 βαθμων .το θεμα ειναι οτι αυτη την τεχνογνωσια την εχουν στις vw αντιπροσωπειες αλλα με πολυ μεγαλο κοστος. 

Link to comment
Share on other sites

Τωρα με μπερδεψες εσενα σου κανει διακοπες οταν πατας γκαζι σε ολες τις ταχυτητες η οταν πηγαινεις με σταθερο μπορει να κλωτσησει αν σου κανει το πρωτο ειναι ρευματα πολλαπλασιαστης η μπουζοκαλωδια αν σου κανει το δευτερο ναι υπαρχει περιπτωση να ειναι το μαφ για βγαλε την φυσα απο το μαφ και καντο βολτα να δεις τι γινεται αν στρωσει τοτε θες μαφ.

Link to comment
Share on other sites

32 λεπτά πριν , stavros geoldasis said:

Τωρα με μπερδεψες εσενα σου κανει διακοπες οταν πατας γκαζι σε ολες τις ταχυτητες η οταν πηγαινεις με σταθερο μπορει να κλωτσησει αν σου κανει το πρωτο ειναι ρευματα πολλαπλασιαστης η μπουζοκαλωδια αν σου κανει το δευτερο ναι υπαρχει περιπτωση να ειναι το μαφ για βγαλε την φυσα απο το μαφ και καντο βολτα να δεις τι γινεται αν στρωσει τοτε θες μαφ.

το αμαξι φιλε μου το ζεσταινω πριν ξεκινησω , αν κανω μια διαδρομη 40 λεπτων δεν μου κανει τιποτα.το παρκαρω και το παιρνω μετα απο καποιες ωρες, τοτε κατευθειαν αρχιζουν τα κενα.στην επιταγχυνση απο σταματημενο τρεμει ο κιντηρας πολυ στις 2000-3500 στροφες αλλα και εν κινηση  στις αλλαγες των ταχυτητων οταν πεφτει σε αυτες τις στροφες που αναφερω κανει ακριβως το ιδιο. οταν λες μαφ εννοεις το mass airi flow sensor ?σαν να μπερδευει ειναι ο ηχος,τι να πω σαν αερας και βενζινη να μην συνεργαζονται σωστα ωστε να κανει αυτα τα κενα.επισης στο ρελαντι ειδικα με πατημενο φρενο πεφτουν οι στροφες και σβηνει. μου εχει σβησει και εν κινηση. 

Link to comment
Share on other sites

Τα ρευματα ευθυνονται για το μπερδεμα στην επιταχυνση δεν κανει σωστη καυση αρα κοιτα πολλαπλασιαστη μπουζοκαλωδια τωρα για το σβησιμο δεν ξερω την πεταλουδα την εχεις καθαρισει ποτε εχεις κανει βασικη ρυθμιση για κανε και αυτα και ο θεος βοηθος παντως μη πληρωνεις τσαμπα ανταλακτικα προσπαθησε να βρεις μεταχειρισμενα πρωτα να δοκιμασεις και αν το βρεις τοτε παρε καινουρια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , stavros geoldasis said:

Τα ρευματα ευθυνονται για το μπερδεμα στην επιταχυνση δεν κανει σωστη καυση αρα κοιτα πολλαπλασιαστη μπουζοκαλωδια τωρα για το σβησιμο δεν ξερω την πεταλουδα την εχεις καθαρισει ποτε εχεις κανει βασικη ρυθμιση για κανε και αυτα και ο θεος βοηθος παντως μη πληρωνεις τσαμπα ανταλακτικα προσπαθησε να βρεις μεταχειρισμενα πρωτα να δοκιμασεις και αν το βρεις τοτε παρε καινουρια.

 

δηλαδη θεωρεις οτι η βλαβη που  βγαζει στο διαγνωστικο περι περι πεταλουδας και μαπ σενσορ να μην ισχυει και ναναι πολλαπλασιαστης  ? εχω καθαρισει και την πεταλουδα που ειχα πανω και αλλη μια μεταχειρισμενη αλλα δεν ξερω σιγουρα αν εκανε βασικο σετ απ με θερμοκρασια κινητηρα ανω των 75 βαθμων.απο ο,τι εμαθα αν ειναι κρυο το αμαξι οταν γινεται η βασικη ρυθμιση πεταλουδας στον υπολογιστη οταν τελικα ζεσταθει οπως πρεπει δεν λειτουργει σωστα .θα δειξει ,τωρα κοιταω και για την βαλβιδα  Idle Air Control Valve μηπως φταιει κατι απο εκει.αυριο θα παω στο συνεργειο παλι , θα τους πω και για πολλαπλασιαστη και βλεπουμε. ευχαριστω πολυ παντως.

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγω τιν γνομη μου που ειναι διαφορετικη!ειχα παρομιο προβλιμα!μπερδεματα-ρεταρισματα στο ρελαντι και δεν απεδιδε καλα στον δρομο.μου ελεγαν για πεταλουδες μπουζοκαλοδια μαπ-μαφ και τελικα με ψαξιμο που εκανα και με τον βοηθια ενος φιλου μου που μου προτινε να αλαξω egr ειπα να τιν κοιταξω.λοιπον η egr ηταν κολημενη και το αμαξι τα εκανε ολα αυτα.με ενα απλο καθαρισμα ξεκολησε(δεν ξερω πως και ετσι γιατι ειναι δισκολο να ξεκολισει)και το αμαξι δουλευει κανονικα.που και που κολαει τωρα παλι αλλα οταν σβινω βγαζω κλιδι και ξανα βαζω μπρος το αμαξι δουλευει κανονηκα!κανε μοα δοκιμη.(egr=βαλβηδα ανακυκλοσης καυσαεριον)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

θα το ψαξω και αυτο , ευχαριστω για την συμβουλη. πως καθαριστηκε αυτη η βαλβιδα ? ξεμονταρισμα και με σπρευ καθαρισμου κινητηρων ?


καποια αλλα που εχω κατα νου ειναι΄΄ 
ελεγχος λαστιχου φιλτρου βενζινης

βρωμικος αισθητηρας υποπιεσης

ντισριμπιτερ τσεκ χρονισμου

λουφτερ μετρητης αερος

τυχων ξεκουμπωμα η φθορα στο σωληνακι αναθυμιασεων

φθορες κολαρου πιεσης

κολλημενο ελατηριο ταπας βενζινης, μηπως παιρνει αερα

βαλβιδα ελεγχου αερα ρελαντι

φλατζες πολλαπλης 

και γενικα διαρροες απο την συνδεσμολογια. 

δεν ξερω σχεδον καθολου απο μηχανικα ,πρωτη φορα τα ψαχνω τοσο πολυ γιατι εδω και κανα 2 χρονια εχω αυτο το θεμα και κανενας μηχανικος δεν δινει λυση αν δεν τα σκασεις χοντρα οπως μου ειπαν απο την καρεντα μεσω ενος ηλεκτρολογου που τους το πηγε και θελαν 550Ε για καινουργια πεταλουδα και αισθητηρα μαπ . πεταλουδα δοκιμασα μεταχειρισμενη και μαπ καινουργιο αλλα το προβλημα παρεμεινε,ασε που θελανε και 2-3 μερες να κρατησουν το αμαξι για να το ψαξουν...

Link to comment
Share on other sites

Ξεμονταρισμα και το καθαρισμα νομηζω με σπρει.αλλα δεν ειμαι ακροβος σηγουρος εκανε και κατι ακομα στιν βαλβηδα οταν τιν εβγαλε.δεν θημαμε τι ομως!επισις μιας και ανεφερες βετζινες και σχετικα κοιτα λιγο και τιν τρομπα βετζινις!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , 6n2 said:

Ξεμονταρισμα και το καθαρισμα νομηζω με σπρει.αλλα δεν ειμαι ακροβος σηγουρος εκανε και κατι ακομα στιν βαλβηδα οταν τιν εβγαλε.δεν θημαμε τι ομως!επισις μιας και ανεφερες βετζινες και σχετικα κοιτα λιγο και τιν τρομπα βετζινις!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

ενταξει ευχαριστω για την βοηθεια πολυ φιλε μου !

Link to comment
Share on other sites

Τιποτα αδερφε γιαυτο ειμαστε εδω!αυριο μπορει να χριαστω τον βοηθια σου σε κατι δεν ξερεις!απλα αν κανεις κατι ενημεροσε το ποστ!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

13 λεπτά πριν , 6n2 said:

Τιποτα αδερφε γιαυτο ειμαστε εδω!αυριο μπορει να χριαστω τον βοηθια σου σε κατι δεν ξερεις!απλα αν κανεις κατι ενημεροσε το ποστ!

Sent from my iPhone using Tapatalk

νασαι καλα ! αυριο θα το παω στον μηχανικο και ελπιζω να βγει ακρη. ελπιζω να εχει και ορεξη για ψαξιμο γιατι εχω ετοιμασει μια α4 σελιδα  για τσεκαρισμα ...χαχαχα ! ενταξει βεβαια απο την μια ειναι η δουλεια τους αυτη αλλα απο ο,τι εχω δει τοσα χρονια με τους μηχανικους προτιμουν να σου βαλουν καινουργια ανταλλακτικα για καθε ευνοητο λογο.

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχα θελω ενα βιντεο οταν θα δει ο μιχανηκος τιν κολα Α4 προι δευτερας χαχαχαχαχα.ελπιζω να μιν στραβομπιιιιπ σημερα και να εχει ορεξι χαχαχα

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , 6n2 said:

Χαχαχα θελω ενα βιντεο οταν θα δει ο μιχανηκος τιν κολα Α4 προι δευτερας χαχαχαχαχα.ελπιζω να μιν στραβομπιιιιπ σημερα και να εχει ορεξι χαχαχα

Sent from my iPhone using Tapatalk

χαχαχα για να δουμε αυριο το πρωι ! μολις τελειωσω απο αυτο θα ενημερωσω εννοειται, ευχαριστω και παλι για την βοηθεια !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

λοιπον ειδικα μολις ο μηχανικος ειδε την α4 μου ειπε οτι ολα αυτα τα στοιχεια  που βρηκα μεσω νετ ειναι ακυρα και ο,τι ειχε να κανει και μπορουσε το εκανε.φυσικα κατα την γνωμη μου θα μπορουσε να ασχοληθει να τσεκαρει καποια πραγματα αλλα φαινεται οτι ηταν αλλου το παραδακι. γυρνωντας θυμηθηκα στον δρομο εναν μηχανικο που παλιοτερα με ειχε εξυπηρετησει και πηγα να ρωτησω εκει. μου ειπε οτι θα το βαλει στο διαγνωστικο και θα μου πει μεσα στην ημερα. μου φανηκε πολυ συνεργασιμος. αυτος εκ πρωτης οψεως μου ειπε οτι ειναι το λουφτ.ο καθενας λεει κατι αλλο ρε παιδια . ελπιζω να το βρει και να αποκατασταθει η βλαβη.αυτος ειπε οτι μπορει να ειναι και διαρροη απο καποιο σωληνακι στην συνδεσμολογια. θα δειξει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχα διγα μιν εψαχνε χαχαχαχαχα ελπιζω τωρα στον μηχανικο που πηγες να βρεις μια ακρι.κατι ακομα σε ποια πολι ολα αυτα;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

33 λεπτά πριν , 6n2 said:

Χαχαχαχα διγα μιν εψαχνε χαχαχαχαχα ελπιζω τωρα στον μηχανικο που πηγες να βρεις μια ακρι.κατι ακομα σε ποια πολι ολα αυτα;

Sent from my iPhone using Tapatalk

φιλαρα μου περιμενω εναγωνιως την απαντηση ! τελικα την α4 την πηρε αλλος μηχανικος χαχαχαχα .. αλλα οταν βλεπεις εναν ανθρωπο να ειναι συννενοησιμος και να θελει οντως να βρει λυση νομιζω οτι τον εμπιστευεσαι και νομιζω οτι αυτο λειπει σε τετοιες περιπτωσεις .
αθηνα διαδραματιζονται τα θεματα του golf iv !νασαι καλα   bro

Link to comment
Share on other sites

Ειπα μηπως ησουν θεσαλια να βοηθουσα οσο μπορω αλλα δεν.αντε περιμενουμε να μαθουμε τι εγινε τελικα!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

βρεθηκε τελικα λυση .
ο μαστορας (απο το 1968) εκατσε και ασχοληθηκε με το αμαξι και 
εκανε καθαρισμο πεταλουδας και επαναπρογραμματισμο,
καθαρισμο βαλβιδας ρυθμισης πιεσης,
αντικατασταση στα σωληνακια βαλβιδας υποπιεσης,
καθαρισμο με το μηχανημα βαλβιδας ανακυκλωσης,
καθαρισμο ρυθμιστη πιεσης,
καθαρισμο των μπουζι,
καθαρισμο φιλτρου αερος.
το αμαξι παλι λειτουργει οπως πριν και ετσι τελειωσα με αυτο το θεμα.
να ευχαριστησω και παλι τους ανθρωπους που ασχοληθηκαν με το προβλημα μου  και μου προτειναν πιθανες αιτιες και λυσεις.

stavros geoldasis και 6n2 .

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τιποτα αδερφε!ευχομαι να μιν ξανα εχεις το ιδιο θεμα γιατι πιο πανω λες οτι καποτε σταματησε με εναν καθαρισμο που ειχες κανει!το λεω καλοπροερετα!αντε και καλα χιλιομετρα!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και κατι ακομα.οταν λες καθαρισμο με το μηχανημα βαλβιδας ανακυκλοσις το ενοει;τιν egr?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.