Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Vwmk5

Golf 5 Fsi - Check Engine

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά.Καλή χρονιά. Μόλις αγόρασα Golf MK5 1.6 FSI και τα προβλήματα άρχισαν. Το αυτοκίνητο είναι του 2004 με 120.000 χιλιόμετρα. Μετα απο 150 χιλίομετρα αφου το αγόρασα άναψε η ειδοποίηση της μηχανής. Το πρόβλημα είναι το εξής: Μόλις ξεκινώ το αυτοκίνητο τα πρώτα 3 δευτερόλεπτα ακούγεται σαν πετρελαιοκίνητο και στην συνεχεια ησυχάζει. Στον δρομο παει μια χαρά δεν παρατήρησα κανένα θόρυβο αλλα οταν σταματάω και είναι ξεκινημένη η μηχανή το αυτοκίνητο αρχίσει να ταρακουνείται απο μέσα και βλέπω ότι και εγώ ο ίδιος τρέμω(οχι πάρα πολύ) στην κυριολεξία απο αυτο ταρακούνημα. Πήρα ενα μηχανικό τηλέφωνο και θα πάω να το κοιτάξει αλλά μόλις του είπα αυτα μου είπε έιναι οι καδένες. 

Καμιά ιδέα εσείς? Μήπως είχε κανείς παρόμοια εμπειρία και εαν ναι τελικα τι ήταν?

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπως τα λες είναι κλασσικη περίπτωση πολλαπλασιαστή.Προληπτικά αλλάζεις και τους 4.Λογικά αν σου το κάνει αυτο δεν πρέπει να τραβάει και συμπεριφέρεται σαν να είναι μπουκωμένο.Μία το κάνει μία δεν το κάνει αλλά μπορεί να σε αφήσει ξαφνικά.Η καδένα κάνει γρύλισμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλαπλασιαστες ισως αλλιως καθαρισμα πεταλουδας γκαζιου...
Το γρυλισμα  στο ξεκινημα ειναι καδενα...Καλο ειναι καποια στιγμη να την αλλαξεις...Πριν την αλλαξεις να απευθυνθεις στο φορουμ για να μη σε πιασουν τον κ....ο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το προβλημα με την καδενα είναι το ίδιο όπως εκείνο που έχουν βγάλει  oi  1.2 TSI ? Η απλώς θέλει άλλαγμα η καδενα μόνο διότι νομίζω οτι στους 1.2   TSI  δεν είναι μονο την καδενα που πρεπει να αλλάξεις αλλα και καποια αλλα πραγματα που απότι βλέπω για να επιδιορθωθει χρειάζεται 500+  ευρω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα έχει πολύ καιρό να μου κάνει η καδένα γρύλισμα το πρωί ή κάποιες άσχετες στιγμές οταν έβαζα μπρός(πάνω απο 1,5 μήνα).Μπορεί και λόγο κρύου,τι να πω.Μου είπε μηχανικός της VW οτι αργεί να ανεβάσει λάδι κάποιες φορές αλλά και ανάλογα τι ποιότητα λαδιού που βάζεις στον κινητήρα σου οτι συμβαίνει αυτό το γρύλισμα.Μου είπε αν ποτέ σου βγάλει check engine βάζοντας μπρός μάλλον θα κάνουμε αλλάγη σετ καδένας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πήγα σημερα στον μηχανικο και το εβαλε πάνω στον υπολογιστη και μου ειπε κατι για καταλυτη και οχι για καδενα και γραναζι μεταβλητου. Λετε τελικα ο πετρελεοθορυβος στο ξεκινημα να ειναι αυτο τελικα? Εαν ηταν η καδενα και το γραναζι του μεταβλητου θα το εβγαζε ο υπολογιστης?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακου κατα πασα πιθανοτητα εχεις καμμενο ΝΟΞ...Ολα τα 1.6 ΦΣΙ εχουν το ιδιο θεμα...Μην κανεις τιποτα οτιδηποτε και να σου πουν αστο ετσι...Και το δικο μ ειναι ετσι εδω και 2 χρονια...Το ταρακουνημα στο ρελαντι ειναι βρωμικη πεταλουδα γκαζιου...
Το γρυλισμα ειναι καδενα...Καποια στιγμη αλλαξε την...Δεν βγαζει καποιο σφαλμα η καδενα...Απλα ενα καλο πρωινο θα παθει ζημια το μοτερ,,,Δες το σαν να σπαει ενας ιμαντας χρονισμου...ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝ την αλλαξεις ρωτα μας να σ πουμε τι να κανεις για να μη σ πιασουν τον κ...ο..Εχω αλλαξει και εγω στις 100.000

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα και παλι.

Πηγα σημερα το αυτοκινητο στην αντιπροσωπεια(απο κυπρο ειμαι).Μολις τους ειπα για τον θορυβο στο ξεκινημα μου ειπαν αλριβως ουι μου ειπατε(γραναζι-καδενα). Επειτα τους ζητησα να μου πουν το κοστος αλλαγης.Μολις μου ειπαν τιμες τους ειπα ευχαριστω γεια και εφυγα την ιδια ωρα. Ακουστε τιμες...Γραναζι μεταβλητου χρονισμου 1100 ευρω. Καδενες και τα λοιπα 400 και 380 ευρω εργασια. Πραγματικα μολις τις ακουσα θυμωσα τοσο πολυ διοτι καταλαβα ποσο μας κοροιδευουν.Εγω τουλαχιστον πηγα εκει ενημερωμενος χαρις εσας και σας ευχαριστω αλλα ο υπολοιπος κοσμος που παει εκει χωρις καμια γνωση και του παιρνουν 2 μην σου πω και 3 μισθους τι να πεις. Καμια ελπιδα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά  βρηκα τον πρωτο κωδικο γραναζιου στο  ebay 150 ευρω ενο ο τριτος κωδικος 500 ευρω. Εγω το αυτοκίνητο θα του κανω άλλες 30000 χιλιαδες χιλιομετρα και επειτα θα το πουλησω διοτι ειμαι φοιτητητς και θα το χρησιμοποιω 3 μηνες το καλοκαιρι χριστουγεννα και πασχα μεχρι να τελειωσω τις σπουδες μου να παρω καινουργιο. Αξιζει να βαλω το γραναζι με τον πρωτο κωδικο η θα φθαρει επειτα απο 2-3 χιλιαδες χιλιομετρα.??

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 λεπτά πριν , Vwmk5 said:

Παιδιά  βρηκα τον πρωτο κωδικο γραναζιου στο  ebay 150 ευρω ενο ο τριτος κωδικος 500 ευρω. Εγω το αυτοκίνητο θα του κανω άλλες 30000 χιλιαδες χιλιομετρα και επειτα θα το πουλησω διοτι ειμαι φοιτητητς και θα το χρησιμοποιω 3 μηνες το καλοκαιρι χριστουγεννα και πασχα μεχρι να τελειωσω τις σπουδες μου να παρω καινουργιο. Αξιζει να βαλω το γραναζι με τον πρωτο κωδικο η θα φθαρει επειτα απο 2-3 χιλιαδες χιλιομετρα.??
Δε σε ξεχασα φιλε !!!Απλα μ ετυχαν δουλειες

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειχα το.ιδιο προβλημα και εγω οσον αφορα το γρυλισμα στην εκκινηση. Αλλαξα καδενα και γραναζι εκκεντροφορου. Το γνησιο σετ γραναζι.εκκεντεοφορου- καδενα της vw εχει γυρω στα 350 ευρω. Μαζι με αυτο υπολογιζε αλλα 100 γι εργασια.γιατι τοσο παει η ταριφα και ενα 60αρικο για λαδια και φιλτρο λαδιου που αλλαζουν υποχρεωτικα μετα απο αλλαγη καδενας. Και απο κει και περα προσεχε τι λαδια βαζεις μετα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω το ίδιο μοτέρ με >336.000χλμ. 

Μερικά πρωινά (2-3 φορές τον μήνα) ακούω τον γνωστό ήχο της καδένας, το γρανάζι αντέχει πολύ και σίγουρα όχι μόνο 6-7.000 χλμ που λες. Εγώ δεν έχω αλλάξει κάτι και θα συμβουλευα να καθαρίσεις πεταλούδα, να ελέγξεις πολλαπλασιαστές και μπουζί και μετά να δεις συμπεριφορά. Αν στρώσει το κρατάς και μετά το πουλάς. Αν εχει χάσει χρονισμό (γρανάζι) θες άνοιγμα και αλλαγή σετ καδενας μαζί με καινούριο γρανάζι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/1/2017 at 10:35 ΠΜ, Vwmk5 said:

Καλησπέρα παιδιά.Καλή χρονιά. Μόλις αγόρασα Golf MK5 1.6 FSI και τα προβλήματα άρχισαν. Το αυτοκίνητο είναι του 2004 με 120.000 χιλιόμετρα. Μετα απο 150 χιλίομετρα αφου το αγόρασα άναψε η ειδοποίηση της μηχανής. Το πρόβλημα είναι το εξής: Μόλις ξεκινώ το αυτοκίνητο τα πρώτα 3 δευτερόλεπτα ακούγεται σαν πετρελαιοκίνητο και στην συνεχεια ησυχάζει. Στον δρομο παει μια χαρά δεν παρατήρησα κανένα θόρυβο αλλα οταν σταματάω και είναι ξεκινημένη η μηχανή το αυτοκίνητο αρχίσει να ταρακουνείται απο μέσα και βλέπω ότι και εγώ ο ίδιος τρέμω(οχι πάρα πολύ) στην κυριολεξία απο αυτο ταρακούνημα. Πήρα ενα μηχανικό τηλέφωνο και θα πάω να το κοιτάξει αλλά μόλις του είπα αυτα μου είπε έιναι οι καδένες. 

Καμιά ιδέα εσείς? Μήπως είχε κανείς παρόμοια εμπειρία και εαν ναι τελικα τι ήταν?

Λοιπον για το γρυλισμα πρωτου χαλασεις αρκετα λεφτα για σετ καδενα,εαν και εχεις αρκετα χιλιομετρα  και ισως ηταν καλυτερα να αλαξεις το σετ διοτι στο 5 οι καδενες σχεδον στους περισοτερους κανει κοιλια και βαραει στο ρελαντι δοκιμασε πρωτα μια αλαγη λαδιου με castrol edge 5w30 και εαν συνεχισει καθημερινα να κοπαναει πηγαινε καρφι για αλαγη μην παθεις μεγαλη ζημια.Το δικο μου fsi με μολις  50.000 χλμ ακουγα αρκετα συχνα την καδενα τα πρωινα για 1-2 δευτερα και σταματουσε μετα.Λεω δεν μπορει αποκλειεται απο τοσο νωρις καδενα.Ετσι λοιπον δοκιμασα τα λαδια που σου ειπα αλαγες καθε 7500χλμ και εχω 3 χρονια να ακουσω τον θορυβο.Προσεχε και το φιλτρο λαδιου να ειναι man η bosch εγω φοραω bosch.Για το λαμπακι κινητηρα εαν δεν παρατηρεις διαφορα στη λειτουργια μαλον ειναι nox αλλη πληγη στα fsi μην ασχοληθεις καθολου ειναι πανακριβος ο αισθητηρας και εαν δεν βαζεις για παντα καθαρη 100αρα θα ξαναχαλασει συντομα.Εχω καψει 2 γιαυτο στο λεω.Το ταρακουνημα και εγω το εχω απο καινουργιο μαλιστα και το συνηθισα.Επισης τσεκαρισε με τον μηχανικο εαν εχει αλαξει ο προηγουμενος πολαπλασιαστες διοτι εαν δεν εχει αλαξει βαλε στο προγραμμα να τους αλαξεις η να εισαι πρετοιμασμενος οτι θα χαλασουν συντομα.Ηδη με 50.000χλμ αλαξα 2 και σχεδον ολοι στο 5αρι τους αλαζουν αρκετα συντομα.Τελος κοιτα να βαζεις 100αρα και θα γλιτωσεις μελοντικα απο δαπανηρες βλαβες πχ nox,μπεκ αντλιες βενζινης πισω και μπρος και ειδικα η μπροστα ειναι πανακριβη και ποτε μην αφηνεις να αναψει λαμπακι.Εδω ειμαστε για οτι χρειαστεις να σε βοηθησουμε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...