kSTS Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 (edited) Καλησπέρα κυρίες και κύριοι, Είμαι τόσο νέος στο group που δεν έχω ακόμα κάποιο VW στην κατοχή μου. Παρόλαυτά αυτό θα αλάξει σύντομα μιας και είμαι έτοιμος να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο VW POLO 1.4 TDI 75PS CONCEPTLINE του 2015 με 27.000 χλμ. Ομολογώ ότι έκατσα να ψάξω στα forum αφού έχω δει το αυτοκίνητο και είμαι έτοιμος να το αγοράσω. Διάβασα για προβλήματα όπου η μηχανή σβήνει μόνη της όταν έχεις 2α και δουλεύει κάτω από τις 1000 στροφές (η κάτι παρόμοιο). Η πρώτη ερώτηση είναι η εξής: Αυτό το πρόβλημα αφορά όλα τα POLO ή μόνο αυτά με την START/STOP τεχνολογία? Δεύτερη ερώτηση: θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα αγοράσω και αναρωτιέμαι αν όντως κάνω καλά που θα εμπιστευτώ μάντρα για αυτήν την αγορά (εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος VW και AUDI, σειρά "DASWELTAUTO"). Επίσης, όπως είπα το αυτοκίνητο έχει 27.000 χλμ και θα το παραλάβω αφού θα έχει γίνει το "μεγάλο" service των 30.000χλμ. στα 27.000. Θεωρητικά το αυτοκίνητο που θα αγοράσω ήταν leasing με πολύ light χρήση και όπως μου λένε και στην αντιπροσωπεία το πολύ πολύ να έχει γίνει καμιά φαναρτζοδουλειά σε κανα προφυλακτήρα ή κανα φτερό. Τελειώνοντας, κατέληξα στο ότι είναι καλύτερο ένα αυτοκίνητο της μεταχειρσμένης σειράς "DASWELTAUTO" της VW παρά κάτι άλλο, όσον αφορά το θέμα της "αξιοπιστίας?" και θα εκτιμούσα οποιαδήποτε άποψη έχετε επί του θέματος. Επίσης συμβουλές όπως τι να κοιτάξω/προσέξω πριν την αγορά θα είναι υπερβολικά ευπρόσδεκτες. Edited March 14, 2017 by kSTS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kSTS Posted March 14, 2017 Author Report Share Posted March 14, 2017 (edited) Επίσης, μου προτείνανε να κάνω επέκταση της εγγύησης της αντιπροσωπείας. Έχετε κάποια άποψη ? Ευχαριστώ ! Edited March 14, 2017 by kSTS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chemist89 Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 Τα leasing αυτοκινητα η μισθωση τους διαρκει μινιμουμ 3 χρονια.δε ταιριαζει να ειναι 2015 μοντελο.με 27000 leasing αυτοκινητο δεν παιζει ουτε μια στο κατομμυριο.κατι δε παει καλα στην υποθεση.ΨαξουΣτάλθηκε από το SM-P600 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kSTS Posted March 14, 2017 Author Report Share Posted March 14, 2017 (edited) Ναι, ίσως λέω εγώ χαζομάρες. Το leasing το είπα εγώ. Για την ακρίβεια ο πωλητής μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα ήταν εταιρικά και εγώ φαντάστηκα το leasing. Ύστερα, η αλήθεια είναι ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν καμιά 10αριά ίδια ακριβώς μοντέλα σε αυτά τα χιλιόμετρα πάνω κάτω με την μόνη διαφορά ότι έχουν διαφορετικά χρώματα. Όλα έχουν κυκλοφορήσει το 2015 πρώτη φορά. Ένα search σε site αγγελιών με τα στοιχεία που περιέγραψα πιο πάνω θα στα βγάλει. Ευχαριστώ για την απάντηση παρόλαυτά !!!! Edited March 14, 2017 by kSTS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 (edited) Το "εταιρικά" σημαίνει πως πιθανόν ήταν test drive μοντέλα στην αρχη για τη VW και μετα ίσως παρέμειναν για εσωτερικές δουλειες. Το θέμα με το σβήσιμο αφορά ολα τα μοντέλα Polo 1.4 TDI, συμπεριλαμβανομένου των 75PS που εχω και εγω - χωρις start/stop (εκανα ανακληση). Light χρήση δεν ειμαι σίγουρος πως εχει γίνει, απο τη στιγμη που, αν ειναι test drive model, ξέρουμε πως τα πανε, τι διαδρομές κάνουν και πόσο τα προσέχουν. 15.000χλμ το χρονο δεν ειναι κατι, αλλα εχει σημασια που και πως εχουν γίνει αυτα. Θέλω να πω πως ενα Polo με 45.000χλμ στον ίδιο χρονο μπορει να ειναι καλυτερο, αν ξερω πως τα χιλιόμετρα εχουν γίνει σε ανοιχτό δρόμο. Δεν εχω κατι με τις μάντρες, απλά λογω όλων των περιπτώσεων που εχω ακούσει δεν τις εμπιστεύομαι επειδη οι πιθανότητες να αγοράσεις εν τέλει ενα καλο αυτοκινητο ειναι σχετικά λίγες. Στη θεση σου θα αφιέρωνα λιγο χρονο παραπάνω και σε κανένα Polo απο ιδιώτη, μιας και υπάρχουν σε αυτήν την τιμη και μοντέλο που ψάχνεις & μπορει να κερδίσεις & κατι σε χρήματα (ή σε εγγύηση, π.χ. στο δικο μου ειχα κανει εξαρχής επέκταση εγγύησης, αν το πουλήσω τωρα η επιπλέον 2 χρονια εγγυηση παει στον αγοραστή). Edited March 14, 2017 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kSTS Posted March 14, 2017 Author Report Share Posted March 14, 2017 (edited) Polakias σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις διευκρινίσεις. Είμαι 99% σίγουρος ότι θα προχωρήσω σε αγορά δεχόμενος το ρίσκο ενός εσωτερικού μοντέλου. Ελπίζω να βγώ τυχερός. Όσον αφορά το οικονομικό, δυστηχώς οι αντίστοιχες τιμές ιδιωτών (αν και πολύ ελάχιστες, σε περίοδο 2 εβδομάδων έχω δει 2) είναι γύρω στα 12κ+, ενώ η τιμή της μάντρας είναι παζαρεμένη γύρω στα 10.5k. Και να ήθελα, δεν θα μπορούσα να δώσω παραπάνω απο αυτά.. Anyway, τώρα που επιβεβαιώθηκα θα ρωτήσω τη μάντρα τι παίζει με το σβήσιμο (αν και ελπίζω να το έχουν φιάξει μόνοι τους μιας και έχει πέσει εντολή απ τη μαμά VW), και όπως έπραξες και εσύ θα σκεφτώ σοβαρά την επέκταση... ίσως η επέκταση εγγύησης βγάλει το φίδι απ τη τρύπα όσον αφορά τη χρήση του προηγούμενου σε βάθος χρόνου.. Ευχαριστώ και πάλι, έδωσες πολύ σημαντικά και άμεσα tips. Edited March 14, 2017 by kSTS 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...